Ga naar inhoud

Motiva Full Ergonomix - twijfel!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben erg benieuwd of er op dit forum dames zijn die de Ergonomix-implantaten hebben van Motiva, en of deze werkelijk zo zacht zijn. Momenteel heb ik de ProgressiveGel Plus en ik ben niet ontevreden over hoe zacht deze zijn, maar ik zou graag mijn borsten het liefst zo natuurlijk mogelijk hebben qua zachtheid. Ook hoeft de bovenkant van het implantaat niet zo rond te zijn voor mij. Wat ik lees op internet vallen de Ergonomix zo natuurlijk mogelijk, maar ik zou dat het liefst horen van iemand die ze daadwerkelijk heeft. 

 

Daarnaast zou ik graag willen weten of iemand of dit forum de Full-variant van Motiva heeft, dus met minder projectie dan de Corsé. Ik heb nu de Motiva Corsé 925cc met een projectie van 7,5 cm en een diameter van 14,5 cm, de Full-variant met dezelfde diameter zou een projectie van 5,9 hebben, wat ik best wel een groot verschil vind. Ik ben bang dat dit verschil te groot is. Ik heb namelijk al 345cc Mentor-implantaten gehad met een projectie van 5,8 cm, en die vond ik te klein van de zijkant. 

 

Ik heb ook gekeken naar andere implantaten, en ik zag dat de Mentor 800cc een diameter van 14,1 cm heeft en een projectie van 6,7. Dit klinkt als een mooie verhouding, maar die zullen dan weer niet zo zacht zijn als Ergonomix (en zachtheid vind ik wel erg belangrijk).

 

Wie kan mij meer vertellen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.