Ga naar inhoud

Drukkende pijn


Steph222

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

ik heb me ongeveer een jaar geleden laten opereren bij Dr Verdonck, alles super verlopen en zeer tevreden.

nu vorige week heeft men vriend me vastgenomen om te ‘spelen’ en me goed hard samengedrukt net ter hoogte van mijn borsten. Sindsdien heb ik een ontzetten drukkend en pijnlijk gevoel, zelfs slapen is weer moeilijk. Ik voel echter niets vreemd aan mijn borsten, enkel het drukkend gevoel. Heeft iemand hier misschien weet of dit kwaad kan? Bedankt voor de info

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Steph222 Klinkt als een flinke stoeipartij maar zou er niet gelijk druk om maken maar de komende 2 weken een sportbh aan blijven doen ( desnoods mee slapen) en kijken of dat gevoel afneemt. Als het erger wordt zou ik een controle inplannen bij je PC. Het is en blijft een plek met/zonder protheses die gevoelig blijft als je ze flink samenperst. 

Sterkte en hopelijk neemt dat pijnlijk gevoel snel af. Geef je een up-date?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, het moest een harde knuffel voorstellen . Heb nogal een plager in huis. Maar ow dat doet zeer, ik vermoed niets aan de protheses maar eerder een kneuzing of spierscheurtje ofzo. Na een week nog een beetje last. Had me wel verschrokken. Bedankt voor de info, ik wacht nog eventjes af 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎-‎3‎-‎2018 om 13:14 zei Steph222:

Ja hoor, het moest een harde knuffel voorstellen . Heb nogal een plager in huis. Maar ow dat doet zeer, ik vermoed niets aan de protheses maar eerder een kneuzing of spierscheurtje ofzo. Na een week nog een beetje last. Had me wel verschrokken. Bedankt voor de info, ik wacht nog eventjes af 

 

Thanks for the update en hopelijk is de pijn snel weg. Gelukkig neemt het af maar kan me voorstellen dat je hiervan schrikt. Lees hier regelmatig dat  sommige ermee mogen kickboxen van hun PC dus ik mag ervan uitgaan dat die gekke siliconen protheses wel tegen een stootje kunnen. Gaat vast goedkomen :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.