Ga naar inhoud

Boysmom3 : 13 maart 2018 : Dr. Lichtenegger : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Ik ben 37 jaar en moeder van 3 jongens. Alle 3 heb ik ze borstvoeding gegeven. Dit heeft de nodige impact gehad op mijn borsten. Daarom heb ik besloten om een borstvergroting/opvulling te laten doen. Niet groter maar wel de vulling terug die ik kwijt ben geraakt :-) Gister was de dag, en heb ik mijn borstvergroting gehad bij de Bergman Clinics in Bilthoven. Heel veel meer als mij voorstellen op dit forum kan ik nu ook niet ;-)

Ik vind het behoorlijk spannend allemaal. Zijn er meer mama’s die mijn verhaal herkennen?

 

Groet M

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Boysmom3:

Ik ben 37 jaar en moeder van 3 jongens. Alle 3 heb ik ze borstvoeding gegeven. Dit heeft de nodige impact gehad op mijn borsten. Daarom heb ik besloten om een borstvergroting/opvulling te laten doen. Niet groter maar wel de vulling terug die ik kwijt ben geraakt :-) Gister was de dag, en heb ik mijn borstvergroting gehad bij de Bergman Clinics in Bilthoven. Heel veel meer als mij voorstellen op dit forum kan ik nu ook niet ;-)

Ik vind het behoorlijk spannend allemaal. Zijn er meer mama’s die mijn verhaal herkennen?

 

Groet M

 

Hoi hoi

Gefeliciteerd!!

BIj welke pc ben je geweest? en hoeveel cc heb je gekregen?
Mag ik vragen welke cupmaat je van te voren had? Even voor de beeldvorming :)

En zo kunnen we ook even je topictitel aanpassen en is het misschien leuk als je een operatieverslag schrijft van je operatie gisteren :)
Zo hebben anderen weer iets aan jouw ervaring straks

 

Laat maar even weten, dan kan ik je daarna evt de regels toezenden voor de club :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Boysmom3

 

hoi hoi en nog gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle updates, en zoals BB al aangaf als je het leuk vind ook je verslag neerzetten.

 

Nou doe lekker rustig aan en ik wens je een goed herstel.

 

x

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.