Ga naar inhoud

Ervaringen heyendeal Frans van Straten???


Demiiii

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Zoals jullie mischien al hebben gelezen had ik erge twijfels en geen goed gevoel over DG terwijl ik daar mijn operatie staat gepland 30 april voor een borstvergroting. Hier is 325 of 350 cc dp mentor rond geadviseert door dr halbesma. (Operatie vindt plaats in Janssen kliniek Oisterwijk)

 

nu las ik hier zoveel goede verhalen en ervaringen over kliniek Heyendeal en Frans van straten. Dat heeft me zo aan het denken gezet en ondanks al het geregel en gedoe heb ik nu een consult afspraak ma 26 maart!

Ben erg benieuwd en heb er erg veel zin in! Als ik een goed gevoel heb bij deze chirurg en kliniek ga ik probere de afspraak voor mijn operatie bij DG kosteloos aftezeggen. En wordt ik (als het goed is) 25 april geholpen door dr van straten.

 

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen van deze kliniek en frans van straten. En naar de resultaten van een borstvergroting uitgevoerd door van straten. 

 

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

ik heb een hele goede ervaring met Straten. Heyendael is zijn eigen kliniek, het zijn allemaal aardige mensen. Ook het nazorg programma vind ik fijn die zij aanbieden. Ik zit nu in mijn 5e week po, en mijn borsten zien er heel netjes uit! Ze moeten nog zakken en soepel worden, maar ben over het algemeen heel tevreden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele fijne ervaring bij Frans van Straten, vooral dat contact opnemen met de kliniek zo makkelijk is en dat je ook snel reactie krijgt is heel fijn.

Ben nu bijna 1 jaar PO en meer dan tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb een fijne ervaring bij Frans van Straten, mijn borsten vind ik prachtig. Ik deel alleen mijn mening met de andere meiden niet dat je snel een reactie krijgt. Ik heb 2 mails gestuurd met vragen (voor de operatie) en helemaal geen reactie gekregen van ze. Maar dat kan een foutje zijn. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier een hele goede ervaring met Frans Straten bij kliniek Heyendael.

Ben morgen 3 weken PO en ben echt heel blij met mijn mooie nieuwe borsten!

Goede, duidelijke intake gehad, fijn team en goede na zorg. Ik ben vorige week op een extra controle geweest, was onzeker ergens over en mocht gelijk langskomen. En helemaal gerust gesteld ging ik weer maar huis. 

 

Succes met het maken van jouw keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 14-3-2018 om 13:36 zei Dodo20:

Hoi!

 

ik heb een hele goede ervaring met Straten. Heyendael is zijn eigen kliniek, het zijn allemaal aardige mensen. Ook het nazorg programma vind ik fijn die zij aanbieden. Ik zit nu in mijn 5e week po, en mijn borsten zien er heel netjes uit! Ze moeten nog zakken en soepel worden, maar ben over het algemeen heel tevreden. 

Hoi hoi!

 

Ik ben maandag langs geweest voor een consult bij van Straten. Wat een fijne kliniek en een hele fijne man. Heb er een goed gevoel aan over gehouden en heb er erg veel zin in! Fijn dat jouw ervaring ook zo positief is en dat je blij bent met het resultaat. Gaat het herstel verder prima? En heb jij ook een borstband gekregen? Mij werdt verteld dat ik deze zou krijgen voor 6 weken dacht ik.. 

 

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2018 om 18:21 zei Rocker:

Hele fijne ervaring bij Frans van Straten, vooral dat contact opnemen met de kliniek zo makkelijk is en dat je ook snel reactie krijgt is heel fijn.

Ben nu bijna 1 jaar PO en meer dan tevreden!

 

Ik ben tot nu toe ook erg tevreden over het contact met de kliniek en het consult! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2018 om 18:04 zei Silvers:

Ook ik heb een fijne ervaring bij Frans van Straten, mijn borsten vind ik prachtig. Ik deel alleen mijn mening met de andere meiden niet dat je snel een reactie krijgt. Ik heb 2 mails gestuurd met vragen (voor de operatie) en helemaal geen reactie gekregen van ze. Maar dat kan een foutje zijn. :) 

Wat fijn dat je blij bent met het resultaat! Dat is inderdaad wel vervelend dat je geen reactie hebt gekregen op jou vragen. Ik ben juist heel erg positief over het contact met de kliniek heb elke keer super snelle reacties gekregen op mijn mailtjes en er is ook vaak contact opgenomen met mij vanuit de kliniek wat ik erg prettig vondt. Het zou kunne dat het een foutje is maar dan alsnog komt het wel vervelend over op dat moment..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2018 om 18:28 zei neen004:

Hele goede ervaringen! Fijne dokter, fijne mensen! 

Ze staan altijd voor je klaar als je vragen hebt en je kunt ze altijd bellen. 

Tot nu toe ook super tevreden over het contact met de kliniek en vindt het ook erg fijne mensen! Fijn dat jij ook goede ervaringen hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-3-2018 om 18:59 zei Maree:

Ook hier een hele goede ervaring met Frans Straten bij kliniek Heyendael.

Ben morgen 3 weken PO en ben echt heel blij met mijn mooie nieuwe borsten!

Goede, duidelijke intake gehad, fijn team en goede na zorg. Ik ben vorige week op een extra controle geweest, was onzeker ergens over en mocht gelijk langskomen. En helemaal gerust gesteld ging ik weer maar huis. 

 

Succes met het maken van jouw keuze!

Ohh wat fijn! Ik vindt het inderdaad ook een erg fijn team ben erg tevreden. Mijn keuze was ook snel gemaakt kan nu niet meer wachten! Ik vindt het ook erg belangrijk dat ze tijd voor je maken en dat wanneer je  bijv. ongerust bent of twijfelt je langs kunt komen. Erg fijn dat jij ook meteen langs mocht komen en met een gerust hart weer naar huis bent gegaan! 

Goed herstel verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2018 om 22:34 zei Demiiii:

Hoi hoi!

 

Ik ben maandag langs geweest voor een consult bij van Straten. Wat een fijne kliniek en een hele fijne man. Heb er een goed gevoel aan over gehouden en heb er erg veel zin in! Fijn dat jouw ervaring ook zo positief is en dat je blij bent met het resultaat. Gaat het herstel verder prima? En heb jij ook een borstband gekregen? Mij werdt verteld dat ik deze zou krijgen voor 6 weken dacht ik.. 

 

groetjess

Hee,

herstel was heel zwaar en verliep niet heel soepeltjes.

Nu na 8 weken kan ik bijna alles weer. Ik had de eerste 5 weken enorme last van mijn borstbeen, deed heel veel pijn. 

Ook mijn rug deed en doet heel pijn. 

Voor de rest super tevreden met alles! 

Borstband moet idd de eerste 6 weken 24/7 om.

Ik doe ‘m nu ‘s nachts nog om, voor het veilige gevoel. 

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Dodo20:

Hee,

herstel was heel zwaar en verliep niet heel soepeltjes.

Nu na 8 weken kan ik bijna alles weer. Ik had de eerste 5 weken enorme last van mijn borstbeen, deed heel veel pijn. 

Ook mijn rug deed en doet heel pijn. 

Voor de rest super tevreden met alles! 

Borstband moet idd de eerste 6 weken 24/7 om.

Ik doe ‘m nu ‘s nachts nog om, voor het veilige gevoel. 

 

Succes!

Ahw dat is minder.. wel fijn dat je verder zo tevreden bent het is even bikkelen maar je hebt er wel iets mooois voor terug! Waren er complicaties of verliep het gewoon wat minder soepel dan ‘normaal’.  En kon je in die periode ook echt helemaal niets doen? 

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-4-2018 om 14:29 zei Demiiii:

Ahw dat is minder.. wel fijn dat je verder zo tevreden bent het is even bikkelen maar je hebt er wel iets mooois voor terug! Waren er complicaties of verliep het gewoon wat minder soepel dan ‘normaal’.  En kon je in die periode ook echt helemaal niets doen? 

Groetjes xxx

Nee, had geen complicaties. Doordat er een spiertje was doorgeknipt had ik enorm veel pijn. Verder duurde het herstel ook gewoon lang, was heel stijf. Ik kon 2 weken niks zelf doen. Had echt hulp nodig, bij bijv. Douchen, eten maken en aankleden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.