Ga naar inhoud

welke kliniek het beste?


sabrinasomo

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik ben Sabrina, 34 jaar oud en moeder van twee meiden en ik woon in Rotterdam. 

Na lang tobben heb ik besloten om in november 2018 een borstvergroting te ondergaan.

IK heb van mezelf nu b70 maar door twee zwangerschappen zijn mijn boobs echte theezakjes!

 

Echter, ik weet echt nietttt welke kliniek het beste is. Ik weet dat het voor ieder persoonlijk is en je middels consult een klik moet ervaren. 

maar omdat de prijzen zodanig verschillen (waarom is Faceland bijvoorbeeld 2250 en Velthuis rond de 4000 euro) weet ik niet eens een top 3 te maken.

zijn er meer dames die met dit probleem zitten?

 

Liefs Sabrina

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor mijn operatie afgelopen maandag op consult geweest bij zowel Veldhuis kliniek bij Laura Mooijen en bij de Bergman Clinics bij Anneke van Engeland.

 

Bij de Bergman had ik een veel beter gevoel als bij de Veldhuis en heb me dus ook door Anneke in de Bergman laten opereren.

Ik weet dat je ook voor de naamsbekendheid betaald maar ik voelde me persoonlijk meer op mijn gemak bij een kliniek welke dus zo'n goede naam reputatie heeft. 

Ook wilde ik niet te ver bij de kliniek vandaan wonen dat mocht er wat zijn dat ik dan ook zo in de kliniek aanwezig kan zijn.

 

Ik moet zeggen dat ik persoonlijk en voor mijn gevoel geen betere arts/kliniek had kunnen kiezen. Vanaf het eerste moment op het consult tot maandag mijn operatie en ontslag ontbrak het mij aan niets. Overal werd ruim de tijd voor genomen, geen vraag was te gek en het resultaat vind ik prachtig enz enz.

 

Ik zou echt zeggen ga bij de klinieken van je keuze op consult en laat het evt doen waar jij je op je gemak voelt.

Heel veel succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij faceland en bij boerhaave een consult gehad, zie ook mijn topic... faceland is voor mijn gevoel een beetje zoals diana gabriels aan het worden.... heel commercieel... opereert iedereen dezelfde manier ongeacht situatie, heeft deals met bepaalde merken etc..

 

ik had bij boerhaave bij dr van der weij echt een heel goed gevoel. Ik word 20 april geopereerd, dus over resultaat jan ik nog niks zeggen maaarrr de resultaten die ik heb gezien is echt super!! 

 

Verder zijn dokters zoals nio, verdonck, stratenn heel populair op dit forum.. je kan altijd even zoeken in de zoekbalk natuurlijk. Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben enorm tevreden over de CosMed kliniek. Eigenlijk alles wat Claudiat zegt ook. Fijn consult, lieve mensen, ik kon altijd bellen en mocht zo vaak (gratis) langskomen als ik wilde voor vragen of passen (met de pc!). Het consult werd gedaan door de arts zelf, en hij kwam voor en na de operatie langs en nam goed de tijd. De tarieven liggen beduidend lager dan bij Bergman of Velthuis. 

 

Resultaat is precies wat ik hoopte en heb vrijwel geen pijn gehad.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 14-3-2018 om 12:51 zei sabrinasomo:

Hallo allemaal!

 

Ik ben Sabrina, 34 jaar oud en moeder van twee meiden en ik woon in Rotterdam. 

Na lang tobben heb ik besloten om in november 2018 een borstvergroting te ondergaan.

IK heb van mezelf nu b70 maar door twee zwangerschappen zijn mijn boobs echte theezakjes!

 

Echter, ik weet echt nietttt welke kliniek het beste is. Ik weet dat het voor ieder persoonlijk is en je middels consult een klik moet ervaren. 

maar omdat de prijzen zodanig verschillen (waarom is Faceland bijvoorbeeld 2250 en Velthuis rond de 4000 euro) weet ik niet eens een top 3 te maken.

zijn er meer dames die met dit probleem zitten?

 

Liefs Sabrina

 

 

 

 

Ik heb precies hetzelfde als jou! (Alleen ben ik nog aan het verdiepen)

Moeder van twee kids, 32 jaar en kom uit Rdam. Na de twee zwangerschappen theezakjes gekregen en niet meer tevreden met mijn borsten. 

 

Ik twijfel al heel lang over een bv, want ik vind het wel eng. Maar met deze onzekerheid rond blijven lopen heeft geen zin. Ik ben nog jong en wil gewoon genieten. Tijd voor een bv!

Dus ik ben me volop aan het inlezen en zie door de bomen het bos niet meer. Waarom die prijsverschillen en waar moet je op letten?! Tips en adviezen zijn welkom. Daarom lees ik hier graag mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies dat probleem laat mij ook zo twijfelen. We moeten maar ons eigen gevoel volgen denk ik en ervan uit gaan dat als een arts niet goed functioneert dat hij dan echt wel uit zijn functie gehaald wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 1-4-2018 om 09:41 zei MaS:

Precies dat probleem laat mij ook zo twijfelen. We moeten maar ons eigen gevoel volgen denk ik en ervan uit gaan dat als een arts niet goed functioneert dat hij dan echt wel uit zijn functie gehaald wordt. 

Ja, dat is ook zo! Maar je leest zoveel verschillende ervaringen. Ben jij al wat wijzer geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net als Claudia ook erg tevreden over de bergman kliniek en in mijn geval pc S.Korteweg. Super lieve, rustige en deskundige man. Alles verliep heel soepel vanaf eerste consult tot aan de operatie nu 6 weken geleden. Ook heel veel lof voor het verpleegkundig personeel in Bilthoven. Super lieve dames nemen alle tijd voor je, niks is teveel. En je hebt daar een eigen kamer, wat ik heel prettig vond aangezien je daar toch nog zo'n 3 uur ligt voor je weg mag. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.