Ga naar inhoud

Graag ervaring/mening van meiden rond de 6 maanden PO en meer


Aanbevolen berichten

Heey meiden,

Wiehoee over een aantal weekjes al 6 maanden PO :63:

De tijd is echt voorbij gevlogen en wat ben ik happy met mn meiden!

Toch zit ik nu met een vraag en ben benieuwd of jullie meiden er ook iets van merken

Mijn linker borst is altijd kleiner geweest en mijn borstspieren zijn links ook veel sterker als recht.

Kortom mijn linkerborst voelt toch harder aan als mijn rechter....

Mijn rechter voelt gewoon ''echt'' er zat natuurlijk meer weefsel overheen dus begrijp het heel goed.

Toch merk ik stiekem verschil, met liggen blijft links iets meer rechtop, is het toch iets meer een bolletje.

Ook lijkt mijn linkerborst strakker te staan, hierdoor lijkt hij ronder:blush:

Met erin ''knijpen'' merk ik dat ie harder aanvoelt en als ik schuin kijk heb ik het idee dat de spier nog steeds niet los is..

Als ik bij mijn linkerborst onderaan duw (omhoog duw) voel ik soms nog wat pijn een gekke druk aan de binnenkant van mijn borst.. zou dit dan betekenen dat de spier nog moeite heeft?

Op dit moment voel ik ze ook ''prikken''

Kortom ik voel zelf een beetje verschil

Mijn vraag hebben jullie dit ook? Merken jullie verschil in hardheid borst?

Gaat dit over zelfs na een half jaar PO?

Mn moeder vind dat ik het de tijd moet geven en ja ja een jaar kan het wel duren... dit weet ik maar als te goed maar ik kan me er ongerust over maken :(

Ik ben verder echt mega blij met mn borsten en ze voelen goed aan! Zou het niet meer terug willen draaien :3:

Toch ''denk'' ik er soms aan en ga ik me dingen afvragen...

Bedankt voor jullie reacties meiden! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Ik heb ze wel voor de spier, maar bij mij was m'n rechterborst altijd al kleiner dan m'n linker, en die voelt dus ook harder aan omdat er minder weefsel boven ligt. Ben zelf bijna een jaar po, dus dat zal altijd wel zo blijven.

Al de andere kleine dingetjes die je voelt kunnen misschien nog wel verbeteren/weggaan de komende 6 maanden, maar dat die linker harder aanvoelt zal vermoedelijk ook bij jou wel zo blijven gezien er dus ook minder weefsel is daar.

Maar voor de rest, je boobs zijn prachtig en je bent er heel blij mee, dus niet te veel zorgen om maken meis! :38:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt lieve meid!

Ergens wel logisch dat ie dus iets harder blijft voelen maar geeft niks! Ik heb alleen het idee dat de prothese nog strak zit (harder voelt) door de spier :blush:

Voor mijn gevoel drukt ie nog ik weet niet of het kan?

Nou ik ben er helemaal happy mee en net wat je zegt ik moet me er niet veel mee bezig houden :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even ver als jij Maris. Bij mij is er ook nog iets verschil tussen links en rechts. Absoluut niet qua hardheid of soepelheid. Links ben ik gespierder en is de borst een fractie minder ver ingedaald dan rechts. Als ik onder de douche vandaan kom en mijn spieren zijn blijkbaar helemaal ontspannen zie ik geen verschil. Als het koud is oid en ik span mijn spieren wat, dan zie je het als je goed kijkt. Maar ik spreek echt van een milimeter..niet meer. Gisteren ben ik gaan shoppen met een vriendin die op 3 mnd mijn borsten gezien had. Zij vond het een wereld van verschil, zooo veel soepeler en meer hang. Ik heb nog steeds het idee dat ze soepeler en natuurlijker worden. Qua pijn of steken heb ik echt vanaf 6 weken helemaal geen last van. Ik vergeet de helft van de tijd uberhaupt dat ze niet helemaal van mij zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maris,zou je erg graag aan een atwoord willen helpen,maar heb er zelf geen ervaring mee en ook zou ik niet weten waar het aan ligt???

ik had wel bij dual plane wat hardere borsten,logisch want toen had ik anatomische prothesen.

maar waarom de ene harder is als de andere,weet enkel je arts een antwoord op :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Fruitella,

Wauw fijn meid!! Wat jij heb met de de ene minder ver is ingedaald heb ik dan weer niet hihi :blush:

Ik blijf erbij de spier nog een klein beetje drukt...

Na een dag zwaar tillen of iets anders is links ook iets gevoeliger en rechts voelt dan helemaal prima!

Maar net wat je zegt ik heb het idee dat ze nog steeds natuurlijker worden en als ik vergelijk met 2 weken geleden lijkt mijn linker weer ietsie zachter kortom mischien heeft het gewoon langer te tijd nodig?

@ Moon,

Lief dat je me wilt helpen meid! Ja mn arts... die kwam de mededeleling dat links toch echt minder strak in de pocket lag als rechts, terwijl voor mijn gevoel het andersom was...

Kortom dan kom ik dus weer uit bij de spier.. :blush:

Ze blijven nog steeds veranderen dus ben benieuwd over een aantal maanden mischien is het dan weer heel anders!

Ben wel heel happy en goed het nieuwe jaar ingegaan hihi :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt B-cupje!

Ik moet gewoon nog steeds geduld hebben en mn moeder gelijk geven hihi :rolleyes:

Op dit moment prikken ze ook allebei dus ik denk dat het nog vollop bezig is bij mn boobies hihi.

Ik merk ook dat links zachter lijkt vergeleken met een weekje heb er ook best veel last van maar hij word zachter lijkt wel mn vriend zegt het ook. Hij vind ze toch echt even zacht geworden! :wub:

Een bv is toch niet niks he meiden! Maar o wat ben ik happy :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat prikken is idd dat de boel binnenin nog niet helemaal herstelt is , de borstspier heeft veel tijd nodig om te genezen .

Een bv is idd niet niks . Mijn herstel was eigelijk best zwaar en sleepte lang aan maar ik zou het ook meteen terug doen met alle 'ellende' erbij :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ook ik ben de 6maanden po gepasseerd en dat zonder problemen eigenlijk. Nu voelen mijn borsten gelijk als ouds, heb ze dan ook onder de spier dus voel gewoon m'n eigen zachte weefsel. Ik heb wel de indruk dat rechts iets kleiner is dan links, maar alleen ik zie het blijkbaar want mijn vriend ziet het amper. Ik ben nog steeds super tevreden van de ingreep, zelf met onder de spier plaatsing heb ik geen last met m'n werk of sport (doe heel zwaar werk, veel tillen en duwen enzo).

Waar ik nog het meeste van genoten heb de laatste week, ik kon eindelijk een mooi strapless kleedje aan op oudjaar ! Kreeg veel complimenten en het voelde reuze !

Vandaag nog eens wat bh's shoppen, het zijn solden dus moeten we ervan profiteren ! Ahja, bij h&m heb ik blijkbaar een 75D !!! nodig, anders een C.

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Buffeltje,

Wauw wat fijn dat je z blij bent! Vind ze ook heel erg mooi en wauw wat vliegt de tijd hihi!

Ja bij de h&m moet je snel een maatje groter hoor!! :D

Geniet er van meisje!!

Nou dames over een kleine 5 daagjes ben ik een half jaar PO!!

Ik heb de laatste tijd meer last gehad vooral links prikte en steekte, maar wat gek hij lijkt nu echt even zacht als rechts!!!! Echt heel raar alsof het in een kleine 2 weekjes toch nog een beetje kan veranderen.

Hihi ik mag vanaf nu niks meer zeggen want telkens als ik een topic open paar weekjes later is er al weer verandering :D

Ik vind mijn borsten ook heerlijk zacht en ik heb stiekem het idee dat mijn vriend er ook mega happy mee is hihi!

Ik ben heel blij met mijn keuze ze voelen heerlijk!

En ik zal altijd geduld moeten hebben, maar dat heb ik er voor over :D

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.