Ga naar inhoud

Bella85 : 21 maart 2018 : Dr. Peters : Kliniek?


Aanbevolen berichten

Hi iedereen!

 

Ik lees al een tijdje mee hier op het forum. Super fijn dat iedereen zo elkaar kan helpen en een beetje gerust kan stellen.

Ik ben zelf lang echt helemaal plat geweest en heb nu wel iets van borst maar nog lang niet hoe ik ze echt graag zou willen en dat ik me er echt zeker over voel.

Qua bh maat draag ik nu 75b/70c. Prima maat zou ik zeggen als ik het zo zou horen maar zo ziet het er echt totaal niet uit.

 

Bij mijn eerste consult (bij Diana Gabriels) ging ik natuurlijk passen. Nou als eerste 300cc rond high profile gepast. Toen dacht ik echt woow wat groot. wel wende ik hier al snel aan en vond het qua projectie wel heel mooi. ik had ook nog 375 gepast maar dat vond ik echt veel te groot. Dus had ik besloten om voor 350cc High Profile te kiezen omdat je toch vaak hoort dat je spijt krijgt dat je niet iets groter hebt genomen omdat het erg gaat wennen. Toevallig was op die dag dr Hupkens ook aanwezig. De consulente zei dat ze dacht dat ik wel goed bij hem zou passen. Nou ik dus 2 uur later op consult bij de arts. Hij adviseerde mij om toch echt voor de 375cc te gaan omdat ik anders spijt zou krijgen. Terwijl ik dit echt te groot vond. Ik voelde me ook niet helemaal op mijn gemak. Misschien omdat ik al een lichte voorkeur voor kevin Peters had door de research die ik had gedaan.

 

Ik had er even een paar weken over nagedacht en toch nog een consult aangevraagd bij Peters. Bij dat consult voelde ik me veel meer op mijn gemak en gaf ik aan dat Hupkens 375 adviseerde maar ik dat echt te groot vond. Toen gaf kevin Peters aan dat ik ook eventueel voor 350 CC medium profile kon gaan. Omdat dat iets minder ver naar voren staat. Nou dat leek me tijdens het consult een goed plan. Een dag later hadden we ook de operatie op 20 maart gepland. Toen ik thuis kwam en weer ging googelen, zag ik dat een 300CC High profile prothese een projectie heeft van 4,7. (de maat die ik dus wel heel mooi vond) en een 350cc Medium profile een projectie heeft van 3,8. Dat is dus wel 0,9 minder. Nou ik dus weer twijfelen, weer een consult ingepland om te passen.

 

Tijdens dat consult weer besloten om voor 350cc HP te gaan. Omdat ik ze natuurlijk maar sexy wil zegmaar haha. Tot op de dag van vandaag twijfel ik er nogsteeds over en heb gevraagd of ze zowel de high profile en medium profile kunnen bestellen zodat ik nog lekker tot het laatste moment kan twijfelen. Wel ben ik vandaag gebeld dat mijn operatie is verplaatst naar 1 dag later. Jammer, maar geen probleem gelukkig.

 

Mocht iemand nog tips hebben qua medium of high profile, let me know!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bella85, spannend dat je de knoop hebt doorgehakt, 21 maart is al bijna!

 

Op wat voor cup zou je kwa zicht uit willen komen? Je bh maat zal groter zijn dan hoe ze ogen, ‘nep’ borsten hebben om een of andere reden een grotere bh maat nodig :P Heb je al naar foto’s gezocht van dames met een vergelijkbare voorsituatie die medium of high profile hebben? Wat vind je zelf het mooist?

 

Je kunt ook best_boobie een priveberichtje sturen met je huidige maten en tussen welke protheses je twijfelt, zij kan een schatting maken op welke cup je ongeveer uit zal gaan komen. 

 

Ikzelf heb 400 en 450cc, rond high profile gekregen, als je benieuwd bent kan ik je toevoegen aan mijn album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Bella85

Je kunt me altijd eens een pb sturen over je twijfel wat betreft de maat. Dan kan ik met je meekijken wat je graag wilt bereiken, en wat ik denk dat je daarvoor nodig zult hebben.
Het is toch wel een cupmaat verschil, bij jouw omvang, het verschil tussen die HP en MP.. Dus stuur me anders even je voorsituatie door (en de info die je hier geplaatst hebt, want anders weet ik dat niet meer) en dan kijk ik met je mee. Het zou zonde zijn als je voor de MP zou kiezen en je ze alsnog te klein  gaat vinden naderhand :)

Ik zal verder je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. 
Ook krijg je even de regels van de club toegestuurd, zodat ik je daarna kan toelaten daar :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa hi! Sorry van mijn late reactie, afgelopen dagen beetje druk gehad.. ja is dus heel wisselend, soms zie ik foto’s dat ik high profile heel mooi vind en soms ook weer foto’s van medium. Ik zal wel foto’s toevoegen van welke look ik heel mooi vind.. zo lastig haha. Ik heb dus ook niet echt een bepaalde cup waar ik op uit wil komen. Voor het oog denk ik een D. Maar pin me vooral niet te veel vast op de maat denk ik.. Ja ik zou graag een kijkje nemen!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bella85:

@Aloysa hi! Sorry van mijn late reactie, afgelopen dagen beetje druk gehad.. ja is dus heel wisselend, soms zie ik foto’s dat ik high profile heel mooi vind en soms ook weer foto’s van medium. Ik zal wel foto’s toevoegen van welke look ik heel mooi vind.. zo lastig haha. Ik heb dus ook niet echt een bepaalde cup waar ik op uit wil komen. Voor het oog denk ik een D. Maar pin me vooral niet te veel vast op de maat denk ik.. Ja ik zou graag een kijkje nemen!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik heb je toegevoegd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.