Ga naar inhoud

BV. Help welke Pc en Kliniek


Sjors_93

Aanbevolen berichten

Op 14-3-2018 om 22:34 zei mamapower:

Ik ben week geleden Door Vito koeijers 

Van akliniek geopereerd  ik echt aanraden 

 

Waar kom je vandaan?

Hoi Mamapower ik kom zelf uit Valkenswaard een plaatsje ongeveer 30 minuten onder Eindhoven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sjors_93:

Hoi Maree. Thanks voor het toevoegen aan je album het is zo fijn om van mensen te zien en te horen hoe hun ervaringen waren! Je mommy make over is super. Kan me voorstellen dat je redelijk wat pijn hebt gehad inderdaad! Het is ook niet niks natuurlijk. Succes met de rest van je herstel!!

Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal

 

Ik heb inmiddels 2 consulten gepland 1 bij Velthuis kliniek Dokter Schots in Eindhoven en 1 bij Global Care dokter Nelissen (Heusden Zolder).

Ik woon zelf in valkenswaard dat lift onder Eindhoven ik hoor en lees veel over dokter van Straten Dokter Nio en dokter Zaal helaas is dat voor mij allemaal bijna 2 uur rijden. Ik vind dat voor consult niet erg maar zie het minder zitten om na de operatie 2 uur of meer bij file in de auto te zitten. Wie heeft hier ervaring mee? Zijn er nog mensen die dichter in omgeving Eindhoven zijn geholpen( 1.5uur rijden ongeveer welke richting uit maakt me niet uit België kan ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2018 om 22:34 zei mamapower:

Ik ben week geleden Door Vito koeijers 

Van akliniek geopereerd  ik echt aanraden 

 

Waar kom je vandaan?

Hallo Mamapower ik kom zelf uit Valkenswaard ongeveer een 30min. onder Eindhoven dus Groningen is voor mij helaas echt niet te doen! Wat fijn dat je tevreden bent! 1 week pas! hoe gaat het nu met je? Mooi geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kliniekveldhoven is in Veldhoven dat ligt toch vlak bij Valkenswaard?

ze zijn operatie kamers aan het maken die zouden in sept klaar zijn (ik ben gisteren voor mijn laatste controle geweest 3 maanden po)

ik heb dus 2 uur gereden naar cosmed voor mijn operatie vond het wel te doen je bent dan nog zo verdoofd heb nergens last van gehad.

ik ben verder prima geholpen en ze zijn een stuk goedkoper dan velthuiskliniek. Succes met kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sjors_93:

Hoi allemaal

 

Ik heb inmiddels 2 consulten gepland 1 bij Velthuis kliniek Dokter Schots in Eindhoven en 1 bij Global Care dokter Nelissen (Heusden Zolder).

Ik woon zelf in valkenswaard dat lift onder Eindhoven ik hoor en lees veel over dokter van Straten Dokter Nio en dokter Zaal helaas is dat voor mij allemaal bijna 2 uur rijden. Ik vind dat voor consult niet erg maar zie het minder zitten om na de operatie 2 uur of meer bij file in de auto te zitten. Wie heeft hier ervaring mee? Zijn er nog mensen die dichter in omgeving Eindhoven zijn geholpen( 1.5uur rijden ongeveer welke richting uit maakt me niet uit België kan ook)

Ik woon 20 min rijden van de kliniek vandaan waar ik maandag geopereerd ben.

Echter mocht ik om 17.30 naar huis toe midden in de spits en hebben er toen ruim een uur over gedaan om thuis te komen.

Ik heb daar geen pijn van ondervonden of iets wel vond ik het heel erg vermoeiend en was blij toen ik in me bed lag.

 

Veel plezier op je consulten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sjors_93:

Hoi allemaal

 

Ik heb inmiddels 2 consulten gepland 1 bij Velthuis kliniek Dokter Schots in Eindhoven en 1 bij Global Care dokter Nelissen (Heusden Zolder).

Ik woon zelf in valkenswaard dat lift onder Eindhoven ik hoor en lees veel over dokter van Straten Dokter Nio en dokter Zaal helaas is dat voor mij allemaal bijna 2 uur rijden. Ik vind dat voor consult niet erg maar zie het minder zitten om na de operatie 2 uur of meer bij file in de auto te zitten. Wie heeft hier ervaring mee? Zijn er nog mensen die dichter in omgeving Eindhoven zijn geholpen( 1.5uur rijden ongeveer welke richting uit maakt me niet uit België kan ook)

Ik ben 5,5 week geleden geopereerd door dokter Schots bij Velthuis in Eindhoven. Hele fijne arts! Ik ben supertevreden. Hij heeft het heel mooi gedaan. Ik heb niet veel pijn gehad en geen blauwe plekken e.d. Dus hij doet t netjes en rustig, haha!

Jij bent  de eerste hier die ik zie die bij hem op consult gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jolly83:

Ik ben 5,5 week geleden geopereerd door dokter Schots bij Velthuis in Eindhoven. Hele fijne arts! Ik ben supertevreden. Hij heeft het heel mooi gedaan. Ik heb niet veel pijn gehad en geen blauwe plekken e.d. Dus hij doet t netjes en rustig, haha!

Jij bent  de eerste hier die ik zie die bij hem op consult gaat!

Hoi Jolly

Wat fijn om iemand te spreken die door PC Schots geopereerd is! en vooral dat jij het als prettig hebt ervaren! Mag ik vragen wat je hebt laten zetten? Hoe is het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjors_93

mij heb 330cc anatomisch van Mentor gekregen. Ben van een 75aa naar een 75c-75d gegaan, afhankelijk van het merk bh. Het ziet er heel natuurlijk uit, al zeg ik t zelf, haha. 

Gaat heel goed. Ik heb geen last meer. Ze zijn nog wel een beetje hard, maar dat is normaal. Ik ben elke dag weer blij dat ik t heb gedaan.

ook blij met Velthuis, is voor mij 15 min rijden (woon in Waalre). Ik mocht meerdere keren op consult komen om te passen. En toen ik me zorgen maakte om een gezwollen klier in mijn oksel, mocht ik ook gelijk langskomen. Ze bellen af en toe ook om te vragen hoe het met je gaat. Misschien zijn ze wat duurder dan sommige anderen, maar is het geld dubbel en dwars waard. Ik voelde me meteen goed bij de kliniek en bij de arts!

Heb je trouwens toegevoegd aan mijn album, mocht je het leuk vinden om te kijken. Dinsdag ben ik 6 weken po, dus dan upload ik weer een nieuwe foto. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jolly83:

@Sjors_93

mij heb 330cc anatomisch van Mentor gekregen. Ben van een 75aa naar een 75c-75d gegaan, afhankelijk van het merk bh. Het ziet er heel natuurlijk uit, al zeg ik t zelf, haha. 

Gaat heel goed. Ik heb geen last meer. Ze zijn nog wel een beetje hard, maar dat is normaal. Ik ben elke dag weer blij dat ik t heb gedaan.

ook blij met Velthuis, is voor mij 15 min rijden (woon in Waalre). Ik mocht meerdere keren op consult komen om te passen. En toen ik me zorgen maakte om een gezwollen klier in mijn oksel, mocht ik ook gelijk langskomen. Ze bellen af en toe ook om te vragen hoe het met je gaat. Misschien zijn ze wat duurder dan sommige anderen, maar is het geld dubbel en dwars waard. Ik voelde me meteen goed bij de kliniek en bij de arts!

Heb je trouwens toegevoegd aan mijn album, mocht je het leuk vinden om te kijken. Dinsdag ben ik 6 weken po, dus dan upload ik weer een nieuwe foto. 

 

Xxx

Dankjewel voor het toevoegen aan je album ziet er inderdaad heel natuurlijk uit!! Fijn dat je weinig last hebt hoop dat ik dat tegen die tijd ook heb hihi! Je mag er trots op zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sjors_93:

Hoi allemaal

 

Ik heb inmiddels 2 consulten gepland 1 bij Velthuis kliniek Dokter Schots in Eindhoven en 1 bij Global Care dokter Nelissen (Heusden Zolder).

Ik woon zelf in valkenswaard dat lift onder Eindhoven ik hoor en lees veel over dokter van Straten Dokter Nio en dokter Zaal helaas is dat voor mij allemaal bijna 2 uur rijden. Ik vind dat voor consult niet erg maar zie het minder zitten om na de operatie 2 uur of meer bij file in de auto te zitten. Wie heeft hier ervaring mee? Zijn er nog mensen die dichter in omgeving Eindhoven zijn geholpen( 1.5uur rijden ongeveer welke richting uit maakt me niet uit België kan ook)

Ik woon in Son en Breugel en ben door dr. Straten geopereerd. Het consult in Nijmegen was 45 minuten rijden, en de operatie in Rozendaal een uur. Zal voor jou dan net iets langer zijn maar zeker geen 2 uur! Je kunt ook altijd aangeven dat je een voorkeur hebt voor een bepaalde operatietijd om de files te ontwijken, daar kunnen ze dan proberen rekening mee te houden. 

 

Als je graag ook nog op consult wilt bij dr. Nio of dr. Straten, dan zou ik de afstand me niet af laten schrikken :) Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2018 om 21:33 zei Sjors_93:

Hoi Ellen

Ik was ook van plan meerdere consulten in te plannen inderdaad het gevoel is ook echt super belangrijk maar er zijn er zoveel om uit te kiezen hihi!. ik heb zelf een lichte voorkeur voor rond en groot hoeft niet maar wel mooi bij mijn lichaam passend en groter dan nu natuurlijk ;)

Mooizo!

 

Dan kun je het beste zoeken naar een pc die bij je wensen past. Succes! Het kan best een werk zijn om dat uit te zoeken, maar ook leuk. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-3-2018 om 19:34 zei Jolly83:

Ik ben 5,5 week geleden geopereerd door dokter Schots bij Velthuis in Eindhoven. Hele fijne arts! Ik ben supertevreden. Hij heeft het heel mooi gedaan. Ik heb niet veel pijn gehad en geen blauwe plekken e.d. Dus hij doet t netjes en rustig, haha!

Jij bent  de eerste hier die ik zie die bij hem op consult gaat!

whaaah ik ga dinsdag op consult bij hem.. even aan het zoeken op zijn naam hier.
Zo spannend! zou ik mss jouw fotos mogen zien? (ik snap (nog) niet hoe dat werkt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei leek:

whaaah ik ga dinsdag op consult bij hem.. even aan het zoeken op zijn naam hier.
Zo spannend! zou ik mss jouw fotos mogen zien? (ik snap (nog) niet hoe dat werkt)

Ik heb toevallig net mijn album verwijderd. Ik kan je wel een priveberichtje sturen. 

Ik ben nog steeds heel tevreden! Ze worden nu steeds zachter en soepeler en ik heb nergens last meer van eigenlijk. En lingerieshoppen is gewoon leuk!!! Vrijwel alles past en staat supermooi. Ik heb de laatste weken geen foto’s meer gemaakt, misschien morgen weer. 

Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Jolly83:

Ik heb toevallig net mijn album verwijderd. Ik kan je wel een priveberichtje sturen. 

Ik ben nog steeds heel tevreden! Ze worden nu steeds zachter en soepeler en ik heb nergens last meer van eigenlijk. En lingerieshoppen is gewoon leuk!!! Vrijwel alles past en staat supermooi. Ik heb de laatste weken geen foto’s meer gemaakt, misschien morgen weer. 

Succes morgen!

dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjors_93  ik ben door dr nio geholpen 3 jaar geleden ben nog steeds super tevreden. Ook ik moest een uur rijden. Ik kom uit Rotterdam en ben in slaz in Amsterdam geopereerd. De terug reis vond ik echt geen ramp. En gewoon goed te doen ,ik zou me ook niet laten afschrikken door de reistijd. Het is toch je lichaam en je wilt natuurlijk de beste arts Suc6. Met je keuze. 

Xx jenette 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 16-3-2018 at 8:01 PM, Jolly83 said:

@Sjors_93

mij heb 330cc anatomisch van Mentor gekregen. Ben van een 75aa naar een 75c-75d gegaan, afhankelijk van het merk bh. Het ziet er heel natuurlijk uit, al zeg ik t zelf, haha. 

Gaat heel goed. Ik heb geen last meer. Ze zijn nog wel een beetje hard, maar dat is normaal. Ik ben elke dag weer blij dat ik t heb gedaan.

ook blij met Velthuis, is voor mij 15 min rijden (woon in Waalre). Ik mocht meerdere keren op consult komen om te passen. En toen ik me zorgen maakte om een gezwollen klier in mijn oksel, mocht ik ook gelijk langskomen. Ze bellen af en toe ook om te vragen hoe het met je gaat. Misschien zijn ze wat duurder dan sommige anderen, maar is het geld dubbel en dwars waard. Ik voelde me meteen goed bij de kliniek en bij de arts!

Heb je trouwens toegevoegd aan mijn album, mocht je het leuk vinden om te kijken. Dinsdag ben ik 6 weken po, dus dan upload ik weer een nieuwe foto. 

 

Xxx

 

Zou ik mischien bij je in het album

mogen kijken? Ik kom nl ook van 75AA en ben benieuwd wat 330 doet voor iemand met een kleine voorsituatie! Heb je getwijfeld tussen 2 maten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Annefleurx:

 

Zou ik mischien bij je in het album

mogen kijken? Ik kom nl ook van 75AA en ben benieuwd wat 330 doet voor iemand met een kleine voorsituatie! Heb je getwijfeld tussen 2 maten? 

Hoi hoi, ik heb geen album (meer), dus kan je wel in een pb wat foto’s sturen. 

Mij heb getwijfeld tussen 295 en 330. 375 vond ik echt te groot bij mezelf. 

Heb jij al consults gehad? En over welke maten twijfel je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Jolly83 said:

Hoi hoi, ik heb geen album (meer), dus kan je wel in een pb wat foto’s sturen. 

Mij heb getwijfeld tussen 295 en 330. 375 vond ik echt te groot bij mezelf. 

Heb jij al consults gehad? En over welke maten twijfel je?

 

Ik ontvang graag een pb! 

Mij is 270 aangeraden, ik heb ook 330 gepast en dat leek wat groot tijdens het passen maar ik ben beetje bang dat 270 niet het gewenste effect gaat geven. 

Ik word 8 mei geopereerd bij Velthuis Kliniek! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Annefleurx:

 

Ik ontvang graag een pb! 

Mij is 270 aangeraden, ik heb ook 330 gepast en dat leek wat groot tijdens het passen maar ik ben beetje bang dat 270 niet het gewenste effect gaat geven. 

Ik word 8 mei geopereerd bij Velthuis Kliniek! 

Spannend! Ik lees hier veel; bij twijfel voor de grootste gaan. Het went snel en ze ogen vaak wat kleiner. Je kunt altijd nog n keer gaan passen!

ook kun je je afvragen of je het erger vindt dat ze te groot zijn of dat je het erger vindt dat ze te klein zijn. 

Je hebt een pb in je inbox!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.