Ga naar inhoud

Itsnique : 8 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedendag... Ik ben nieuw hier en op zoek naar informatie. Ben moeder van 4 dochters en op zoek naar nieuwe borsten... Heb een lift nodig met rond de 400 cc ... Op consult geweest bij Dr. Whu en Maarten Doornaert.. Maar ga komende week op consult bij Dr. Nio  denk dat hij het gaat worden dus wil graag alles onderzoeken over deze Dr. Hoop genoeg info te vinden bij jullie.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond 

Ik zou graag wat foto's willen bekijken  met een borstlift van Dr. Nio..

Ben vandaag nieuw hier en heb al wat proberen te zoeken maar ik vindt alleen foto's van borstvergrotingen, ik weet dat hij niet een fan van liften is en vaker wat grotere protheses plaatst. Maar denk dat ik zelf echt een lift moet en wil zijn werk zien mbt littekens. ... Ik hoor graag of iemand weet in welk topic ik wat terug kan vinden want ik vindt de weg nog niet helemaal. .. Alvast Bedankt 

Monique 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, welkom op het forum!

 

Je kunt via de zoekbalk zoeken op dr. Nio (alleen nio pakt hij niet omdat dit te kort is).

Nio staat goed bekend hier, dus ik verwacht dat je daar geen spijt van gaat krijgen. Hopelijk maakt hij je verwachtingen waar tijdens het consult. Ga je via parkkliniek of olvg?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde als jou en zou idd ook hetzelfde zien van het werk van dr. Nio, ik lees dus mee! Ben ook erg benieuwd hoe de littekens eruit zien en hoe het weg trekt ookal weet ik dat dat bij iedereen verschillend is, toch wel fijn om een beetje een idee te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2018 om 16:12 zei Lisstss:

Ik heb hetzelfde als jou en zou idd ook hetzelfde zien van het werk van dr. Nio, ik lees dus mee! Ben ook erg benieuwd hoe de littekens eruit zien en hoe het weg trekt ookal weet ik dat dat bij iedereen verschillend is, toch wel fijn om een beetje een idee te krijgen.

Het is dus moeilijk :(

Ik heb afgelpen donderdag wel een positief consult gehad en ik ga ervoor !!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een zoektocht van een klein jaar met consuiten bij Diana Gabriels, Dr Whu en Dr Doornaert bij Dr Nio uitgekomen.

 

Op 8 maart jl op consult geweest bij Dr Nio in Parkkliniek

Consult ging super!

Ik heb een datum 

19 april 2018

Borstlift met 500cc eurosilicone achter de spier... plus liposculpture van flanken en buik/maag.. Ik ga een nachtje verblijven in de parkkliniek. 

Spannend!!!!!!

Is er nog iemand met die datum bij de Parkkliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Itsnique:

Na een zoektocht van een klein jaar met consuiten bij Diana Gabriels, Dr Whu en Dr Doornaert bij Dr Nio uitgekomen.

 

Op 8 maart jl op consult geweest bij Dr Nio in Parkkliniek

Consult ging super!

Ik heb een datum 

19 april 2018

Borstlift met 500cc eurosilicone achter de spier... plus liposculpture van flanken en buik/maag.. Ik ga een nachtje verblijven in de parkkliniek. 

Spannend!!!!!!

Is er nog iemand met die datum bij de Parkkliniek?

 

Gefeliciteerd met je datum meid! Aftellen maar... er is een besloten april-clubje. Gewoon gezellig kletshoekje en gezamenlijk aftellen zeg maar.... daar zit ook nog iemand met die datum. Misschien vind je het leuk om daar ook in te komen... je bent iig van harte uitgenodigd. Zie je daar misschien... ?

 

-xxx-

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Itsnique

 

Hoi hoi,

 

Ik heb eventjes je topics samengevoegd, de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Itsnique:

Na een zoektocht van een klein jaar met consuiten bij Diana Gabriels, Dr Whu en Dr Doornaert bij Dr Nio uitgekomen.

 

Op 8 maart jl op consult geweest bij Dr Nio in Parkkliniek

Consult ging super!

Ik heb een datum 

19 april 2018

Borstlift met 500cc eurosilicone achter de spier... plus liposculpture van flanken en buik/maag.. Ik ga een nachtje verblijven in de parkkliniek. 

Spannend!!!!!!

Is er nog iemand met die datum bij de Parkkliniek?

Hoi

 

Ik ben ook lang op zoek geweest naar foto's van nio maar heb eigelijk niet veel kunnen vinden. Ik onderga morgen BVK en liposuctie buik maag lovehandels en onderrug. Het is zo spannend voor me. Heb hulp voor in huis geregeld dus dat moet wel lukken maar de zenuwen pff weet niet wat ik daar aan kan doen ben eigelijk meer bang van de narcose de verhalen wat je hoort meestal!!? 

 

Je kan me erna altijd vragen stellen je zit ongeveer in de zelfde schuiltje als ikke. Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Lai88:

Hoi

 

Ik ben ook lang op zoek geweest naar foto's van nio maar heb eigelijk niet veel kunnen vinden. Ik onderga morgen BVK en liposuctie buik maag lovehandels en onderrug. Het is zo spannend voor me. Heb hulp voor in huis geregeld dus dat moet wel lukken maar de zenuwen pff weet niet wat ik daar aan kan doen ben eigelijk meer bang van de narcose de verhalen wat je hoort meestal!!? 

 

Je kan me erna altijd vragen stellen je zit ongeveer in de zelfde schuiltje als ikke. Xx 

Ohhhhhh wat geweldig @Lai88 

Wat spannend!!!! Ik neem aan dat het dan dus nu is op dit moment dat je al daar bent!!!!!! SPANNEND!!!!!!! HEEL VEEL SUCCES VANDAAG <3

Ik ga je volgen en als je er aan toe bent wil ik alles weten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou!!! 

Ik ben gebeld door Parkkliniek en er was een foutje gemaakt dubbele boeking dus ik moet nu verhuizen naar 8 mei !!!!!

 

@Desert-Rose bedankt voor je aanpassingen  heel handig maar kun je me ook helpen de datum te wijzigen naar 8 Mei

Het lukt mij niet... Zou ik het wel zelf moeten kunnen? ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Itsnique:

Nou!!! 

Ik ben gebeld door Parkkliniek en er was een foutje gemaakt dubbele boeking dus ik moet nu verhuizen naar 8 mei !!!!!

 

@Desert-Rose bedankt voor je aanpassingen  heel handig maar kun je me ook helpen de datum te wijzigen naar 8 Mei

Het lukt mij niet... Zou ik het wel zelf moeten kunnen? ??

KRAP.... dat is balen, zeg..... :79:

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Itsnique:

Nou!!! 

Ik ben gebeld door Parkkliniek en er was een foutje gemaakt dubbele boeking dus ik moet nu verhuizen naar 8 mei !!!!!

 

@Desert-Rose bedankt voor je aanpassingen  heel handig maar kun je me ook helpen de datum te wijzigen naar 8 Mei

Het lukt mij niet... Zou ik het wel zelf moeten kunnen? ??

 

als je net een topic hebt geopend dan kun je zelf binnen een bepaalde tijd nog iets aanpassen,maar verder niet meer, dus ik heb het even voor je aangepast.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Itsnique:

:( Stom !!!!

Maar ja is niet anders ga even de hele planning omgooien en opnieuw beginnen ivm de kinderen...

Komt wel goed!!!!

 

Balen meis! 

Ik vind het echt vervelend voor je..

 

Ik werd gister ook gebeld door Parkkliniek of ik een andere datum wilde. Ik zei 'nou nee, ik ben al 3x veranderd van datum! Ik kan niet weer een andere dag aangeven op het werk en oppas voor m'n kids gaan regelen.' 

Dit snapte ze gelukkig. Maar ik vind het niet netjes van ze... 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen van die datum, maar gelukkig niet ver weg een nieuwe datum. Ik ben 1 mei aan de beurt bij Nio! hopelijk word ik niet ook afgebeld.. 

 

Ik ben nog niet zeker over de maat maar het zal zo'n 325/350cc Eurosilicone hp worden op de spier. Dus je kan mijn resultaat dan wellicht alvast zien. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Nina34:

Balen meis! 

Ik vind het echt vervelend voor je..

 

Ik werd gister ook gebeld door Parkkliniek of ik een andere datum wilde. Ik zei 'nou nee, ik ben al 3x veranderd van datum! Ik kan niet weer een andere dag aangeven op het werk en oppas voor m'n kids gaan regelen.' 

Dit snapte ze gelukkig. Maar ik vind het niet netjes van ze... 

 

 

 

Nee dat is echt vreemd maar denk dat ze echt gewoon een foutje hebben gemaakt en probeerde netjes op te lossen Door te kijken of iemand nog wou ruilen  ging tenslotte om dezelfde datum.... nou ik zie je die dag dus niet :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Moontje7:

Hi @Itsnique.. ik ben ook in mei aan de beurt! 22e bij dr Fresow... al aan het aftellen :):) Hoe lang nemen jullie vrij van werk? Ik ga voor 2 weken en hoop daarna mn kantoorjob weer op te kunnen pakken.. Heel veel succes alvast :71:

Ik heb 3 weken voor de zekerheid die ik nu dus weer moet veranderen :93:

 

Jij ook veel succes spannenders allemaal... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jo123:

Wat balen van die datum, maar gelukkig niet ver weg een nieuwe datum. Ik ben 1 mei aan de beurt bij Nio! hopelijk word ik niet ook afgebeld.. 

 

Ik ben nog niet zeker over de maat maar het zal zo'n 325/350cc Eurosilicone hp worden op de spier. Dus je kan mijn resultaat dan wellicht alvast zien. ;)

Hai nou denk niet dat je gebeld wordt hoor ging puur om die dag.... 

Spannend Spannend Spannende! !!

Heel cook dan kan ik al even bij jou piepen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Itsnique:

Nee dat is echt vreemd maar denk dat ze echt gewoon een foutje hebben gemaakt en probeerde netjes op te lossen Door te kijken of iemand nog wou ruilen  ging tenslotte om dezelfde datum.... nou ik zie je die dag dus niet :103:

Ik denk ook dat ze ons dubbel ingepland hadden die dag. Maar kreeg jij niet nog als optie de 26e? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.