Ga naar inhoud

cindy-allaert : 27 december 2010 : Dr. Vercautere : Body & Face : Maldegem


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Vandaag is voor mij de grote dag...

Het is al een lange tijd dat ik een BV wou laten doen. Wegens verschillende omstandigheden ben ik er eigenlijk nooit mee doorgegaan. Laatst was het omdat we van plan waren om te bouwen, maar omdat dit niet doorging wegens annulatie van de bouwfirma (die de laatste week de verkoop afblaasde van de grond omdat we zelf werken wouden uitvoeren!), besliste mijn ventje om mij dan maar dit eindejaarscadeau te geven.

Vorige week zaterdag gingen we dan maar eens nieuwe info gaan inwinnen bij B&F in Maldegem. En lang hebben we niet moeten twijfelen om ons ja-woord te geven.

Het was er precies allemaal ervoor gemaakt...

Ik wou het al lang sinds ik moeilijk kleren vond die me pasten. Met een tussenmaat als 70A/75A weten jullie waarschijnlijk wel hoe dat gaat. Mooie lingerie komt nooit echt mooi uit! Soms komt het wel eens mooi uit, maar dan mag ik niet teveel bewegen of m'n borsten komen er onderuit. Dan was er die annulatie van de bouw, waardoor we daar dan totaal al geen zin meer in hadden (het brengt toch heel wat stress en problemen mee en er blijken altijd wel dingen achtergehouden te worden), en dus kwam daar al heel wat extra geld vrij ;). En vandaag kwam er net een plaatsje vrij (wist ik al vorige week) terwijl ik toevallig deze week verlof had gekregen ipv vorige week. Alles past dus meer in het toeval!

Ik doe het niet om grote borsten te hebben...

Mijn ventje was altijd tevreden met mijn borsten. En ze zijn ook mooi en hebben een mooie vorm. Ik ben deze maand pas 30 geworden, ben 1m67 en weeg 46kg. Ik ben heel slank en heb dus borsten die eigenlijk wel in contrast staan met m'n lichaam. Maar het is het kledij-probleem. Niet dat ik een koopverslaafde ben van kledij (integendeel heb ik misschien amper wat een man in z'n kast hangen heeft), maar meer de keuzemogelijkheid. Het doet toch altijd iets met het vrouwelijkheids-gevoel... Alleen hoop ik dat ik het me niet zal beklagen. Zoals gezegd, zijn ze nu mooi, maar te klein om me vrouwelijk en sexy te voelen.

Om 11h is het zover...

Ik ben zoooooooo zenuwachtig!

Ik hou jullie later op de dag nog verder op de hoogte.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy,

Welkom hier! :D

Oh, spannend, je zult ze onderhand misschien al hebben of ze zijn nu nog met je bezig! Ben benieuwd naar je verslagje straks! En wat je allemaal schrijft is heel herkenbaar voor me, je had ongeveer zoiets als ik vroeger had aan je foto te zien! Hoop dat je straks niet misselijk bent en dat je heel tevreden zult zijn met het resultaat! Maar zoals je zelf ook al zegt, ze zijn nu mooi, dus dat wordt alleen maar mooier straks. Benieuwd ook hoeveel cc je zult gekregen hebben en op welke maat je graag zelf wou uitkomen. We lezen je vast later weer!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ondertussen ben ik al een paar uur terug thuis in mijn eigen omgeving!

Het is aan beide kanten 265cc geworden, en volgens mijn ventje ziet het er schitterend uit.

De pijn viel in het begin heel goed mee. Nu daarentegen voel ik zeer goed de spanning. Wel heb ik nog steeds een beetje last van de narcose. Draaierig, overgeven en suf. Precies of het blijft in mijn lichaam zitten. Maar dat komt wellicht omdat ik nogal weinig weerstand heb de laatste tijd. Ben ook geen dikke hé :141:

De sport-BH die ik mee had genomen om aan te trekken is ideaal en dan heb ik het over een 80C. Zelf wou ik een volle B - kleine C.

Voorlopig heb ik nog geen foto's van m'n nieuwe boobs zelf, maar wel hoe ze netjes verstopt zitten in de sport-BH. Vanavond haal ik ze dan wel eens uit hun beschutting :D

Een voorlopige mening?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Knuffieke

welkom :)

wat een verschil al zo te zien aan je 2 foto,s.dat gaat in elk gevale en heel ander plaatje opleveren na je hersteltijd zeg,super!

dat je een grotere ondermaat van bh aan hebt is omdat je vocht vasthoud eerste week na je operatie dus daar houden de artsen altijd rekening mee :6:

proficiat met je nieuwe boezem,en beterschap toegewenst :71:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Harte Gefeliciteerd met je nieuwe Boobs :1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Wauw mooi zeg je aantal cc's dat gaat een mooi volle C-cup geven.

Hoop dat je snel van die vervelende nawerking van die narcose af bent,lekker

veel thee drinken dan voer je het sneller af.

Mooi :) je 1ste foto,lekker ingepakt door je bh,heb je ze zelf al gezien zonder?

Ziet er goed uit hoor, als je kijkt waar je vanaf komt.

Ik wens je een heel goed herstel toe en laat je lekker door je ventje

maar verwennen.

Groetjes Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen allemaal,

Heel goed geslapen! Heb daar alvast niet veel problemen mee gehad. Enkel eens mijn ventje een duw moeten geven omdat ie te dicht kwam rollen... :147: Op mijn rug slapen was eerst een moeilijk idee, maar viel dus beter mee dan gedacht. Misschien moet ik dat eens vaker doen als ik goed wil slapen. ;)

@Eevie, ik heb ze achter de spier zitten. Anders was de kans groter om de prothesen te voelen zitten. Maar het is wel pijnlijker, al vind ik dat het best meevalt.

Gisteravond hebben we dan nog een paar foto's proberen trekken, maar werd al snel weer slecht en heb er dus maar 2 genomen.

Wat we wel gemerkt hebben, is dat er toch een duidelijk verschil zit in beide borsten. Vooral is het zichtbaar dat de tepels niet op dezelfde hoogte zitten. Iemand daar ervaring mee? Zelf denk ik niet dat de oorzaak bij de BV zit, maar wel bij mezelf aangezien mijn borsten zowieso al verschil hadden. En als ik nu mijn 'oude' borsten goed bekijk op foto, staan de tepels ook niet echt gelijk. Alleen viel dat toen minder goed op. Let wel, ik sta op de foto's ook niet helemaal mooi recht hé! :84:

Groetjes Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Cindy,

Hoe gaat het nog met je? Vast al een flink stuk hersteld weer? Kom je nog eens een updateje geven over je herstel? Ben je tevreden met je nieuwe aanwinsten? Ziet er alleszins wel heel goed uit op je eerste picjes! Hoop nog wat te horen van je!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Cindy,

Hoe gaat het nog met je? Vast al een flink stuk hersteld weer? Kom je nog eens een updateje geven over je herstel? Ben je tevreden met je nieuwe aanwinsten? Ziet er alleszins wel heel goed uit op je eerste picjes! Hoop nog wat te horen van je!

Liefs, :54:

Hey proficiat met je nieuwe aanwinst,

ik heb ook een a en ben ook aan het twijfelen tussen een b of een kleine c

en ook waar ik het ga laten doen ik twijfel tussen de wellneskliniek of ook in maldegem (maldegem ligt dichter tegen huis)dus dat is wel positiever.

hoe vond je de service in B&F?

en hoe verloopt het herstel want je hebt de implantaat achter de spier laten steken maar heb je dan geen last van uw spieren ook of valt dat eigelijk nog goed mee. je kent ook de gezegde e voor schoon te zijn moet je afzien e ma ik heb het er ook gewoon voor over,het geeft je meer zelfvertrouwen en je voelt jezelf vrouwelijker ale dat vind ik e.

laat iets horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy,

Hoe gaat het nog met je? Vast al een flink stuk hersteld weer? Kom je nog eens een updateje geven over je herstel? Ben je tevreden met je nieuwe aanwinsten? Ziet er alleszins wel heel goed uit op je eerste picjes! Hoop nog wat te horen van je!

Liefs, :54:

Beste Eefje,

Het gaat hier idd heel goed é met mij. De herstel is idd heel goed gevorderd. We zijn nu reeds 5 weken verder en voel me echt heel opgelucht.

Ik zal dit weekend eens kijken om wat nieuwe foto's te maken en de vorderingen hier te plaatsen. Ik heb deze middag mijn eerste BH aangekocht en nachtkleedje. Eindelijk zie ik er heel vrouwelijk uit en heb ik een mooie vulling. Maar ik moet nog een weekje wachten om mijn sportbh aan de kant te leggen. Ik heb nu een 75C als BHmaat in Hunkemuller. Volgende week moet ik dan een afspraak maken met de chirurg om eens op controle gaan.

Liefs, Cindy :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey proficiat met je nieuwe aanwinst,

ik heb ook een a en ben ook aan het twijfelen tussen een b of een kleine c

en ook waar ik het ga laten doen ik twijfel tussen de wellneskliniek of ook in maldegem (maldegem ligt dichter tegen huis)dus dat is wel positiever.

hoe vond je de service in B&F?

en hoe verloopt het herstel want je hebt de implantaat achter de spier laten steken maar heb je dan geen last van uw spieren ook of valt dat eigelijk nog goed mee. je kent ook de gezegde e voor schoon te zijn moet je afzien e ma ik heb het er ook gewoon voor over,het geeft je meer zelfvertrouwen en je voelt jezelf vrouwelijker ale dat vind ik e.

laat iets horen

Hey Fairy,

Dank u wel meisje. Ik was dus ook aan het twijfelen tussen een grote B, kleine C. Maar ben dan toch gegaan voor de C. Ze staan me echt beeldig en tonen heel naturel aan volgens mijn lichaam. De Chirurg van Bodyandface is heel eerlijk met u wat mag en kan. Als er vragen zijn is Nathalie altijd bereikbaar en mag je haar zeker contacteren. Al is het voor het kleinste bezorgdheid. Beter eens teveel bellen dan te weinig. De implantaat is idd achter de spier geplaatst. Ik vond eerlijk gezegd dat de pijn opzich nog mee viel. Het enige wat je hebt is dat je de eerste dagen niet echt alleen recht kan komen als u neerligt, maar dit is normaal. Mijn ventje is heel de week bij me geweest om me wat te helpen :141: Dat deed hij met heel veel plezier :P Sinds ik ze nu heb, voel ik me ook veel vrouwelijker en mijn zelfvertrouwen is nu ook veel meer dan vroeger. Alleen moet ik nu nog eens praten met de chirurg. Zit met een klein verschil in mijn borst. Maar had dit vroeger ook al. Dus we zullen wel zien.

Groetjes, Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Eefje,

Het gaat hier idd heel goed é met mij. De herstel is idd heel goed gevorderd. We zijn nu reeds 5 weken verder en voel me echt heel opgelucht.

Ik zal dit weekend eens kijken om wat nieuwe foto's te maken en de vorderingen hier te plaatsen. Ik heb deze middag mijn eerste BH aangekocht en nachtkleedje. Eindelijk zie ik er heel vrouwelijk uit en heb ik een mooie vulling. Maar ik moet nog een weekje wachten om mijn sportbh aan de kant te leggen. Ik heb nu een 75C als BHmaat in Hunkemuller. Volgende week moet ik dan een afspraak maken met de chirurg om eens op controle gaan.

Liefs, Cindy :52:

Hey Cindy,

Wat fijn te lezen dat het zo goed met je gaat, goh ook alweer 5 weken po! Ben benieuwd naar je nieuwe picsjes hoor! Zal vast heel mooi zijn een 75C. Leuk hé om nu bh's en kleedjes te shoppen! Geniet van je nieuwe aanwinsten, heel herkenbaar hoor dat je je nu vrouwelijker voelt en meer zelfvertrouwen hebt, daar doen we het ook voor hé!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bi_knuffieke

hey alles goed?

en ja das idd lief van uw ventje om bij u te blijven en te helpen.

Kan al niet w8ten op uw nieuwe foto's.

het is ook wel positief dat B&F altijd bereikbaar is e.

ik denk ook wel dat ze verhuist zijn.

vroeger zaten ze op de grote baan.

ben er gisteren eens gepasserd en het stond te huur :wacko:

waar liggen ze nu juist ongeveer.

ik denk ook wel dat het met uw verschil van borsten goed komt je zit nog

in de genezings periode ook e.

ik wou dat het bij mij ook al zover was.

maar moet nog sparen. (mijn geduld word op de proef gestelt)

dikke knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hey,

heb een mailke gestuurd naar body en face

en ze zijn ook verhuist naar roeselare.

dikke knuf

ps ze hebben me wel niet hun adres meegegeven

Hey Fairy,

Idd ze sturen hun klanten door naar Quan kliniek in Roeselare.

Ik moet nu ook naar die kliniek gaan, naar het schuint werken ze nu samen met die kliniek.

Normaal moet ik ergens 20 Maart een correctie laten doen daar.

Omdat ik met een groot verschil zit in mijn 2 borsten.

Eerlijk gezegd voel ik me er niet echt goed bij.

Maar ben blij dat ze de correctie wel op hen nemen.

Ze zullen normaal gezien 1 borst weer open doen en een grotere protese in steken.

en eventueel indien nodig een kleine lifting aan de tepel, maar dat is nog niet 100% zeker.

Ik hoop dat alles eindelijk in orde zal komen.

Hopelijk hoor je ook snel iets om ze te laten doen.

We duimen met u mee!!!

Groetjes Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal moet ik ergens 20 Maart een correctie laten doen daar.

Omdat ik met een groot verschil zit in mijn 2 borsten.

Eerlijk gezegd voel ik me er niet echt goed bij.

Maar ben blij dat ze de correctie wel op hen nemen.

Ze zullen normaal gezien 1 borst weer open doen en een grotere protese in steken.

en eventueel indien nodig een kleine lifting aan de tepel, maar dat is nog niet 100% zeker.

Ik hoop dat alles eindelijk in orde zal komen.

Hey Cindy,

Oh is het verschil dan zo groot, op je foto's lijkt het wel mee te vallen, vind ze heel mooi zo. Foto's zijn natuurlijk niet recent, maar misschien stoort het je erg. Ik heb ook verschil in beide borsten, maar ik zit er persoonlijk niet mee, de meeste vrouwen hebben dit dus is alleen maar natuurlijker. Nou veel succes alvast!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy,

Oh is het verschil dan zo groot, op je foto's lijkt het wel mee te vallen, vind ze heel mooi zo. Foto's zijn natuurlijk niet recent, maar misschien stoort het je erg. Ik heb ook verschil in beide borsten, maar ik zit er persoonlijk niet mee, de meeste vrouwen hebben dit dus is alleen maar natuurlijker. Nou veel succes alvast!

Liefs, :54:

Ja, mij stoort het wel inorm. Omdat het verschil inorm groot is. De ene staat mooi en de andere hangt meer naar beneden. De ene is groter dan de andere en tepel staat daardoor ook niet op de juiste plaats.

Met kledij ben ik wel blij en valt het niet echt op. Maar in bikini en lingerie is het al zichtbaar. Natuurlijk kan Nathalie van Bodyandface er niets aandoen... zij staat daar volledig buiten. Want anders ben ik zeer tevreden, want ze is altijd heel vriendelijk en behulpzaam.

Liefs Cindy :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi,

Ik laat jullie weten dat ik zaterdag 9 april voor mijn borstcorrectie mag gaan.

Zodat mijn borsten gelijk komen te staan.

Eerlijk gezegd kijk ik er inorm naar uit, want ik had er echt complexen van.

Maar normaal komt nu alles in orde nu :6::6:

Zal er normaal gezien ook geen last van mogen hebben met dat mijn spieren nu al gezet zijn.

Qua narcose zal het een plaatselijken zijn. Ben al zeer tevreden daarvoor.

Want anders ging ik er weer serieus vanaf zien.

Ik meld jullie dan na het weekend hoe ik het gesteld heb.

En wie weet een paar foto's :131:

Liefs, Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy,

Ooh, fijn dat je al zo snel terecht kan! Wil je alvast veel succes wensen voor de correctie en hopelijk wordt het nu helemaal naar wens! Heb het even bijgezet in je ondertitel.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Na een hele poos wachten ben ik er eindelijk nog eens geraakt...

Mijn correctie is heel goed verlopen... en ze staan nu mooi gelijk.

Sinds een maand of 3 is mijn ventje eindelijk zot van mijn nieuwe boobs :1bouncingboobs:

Ze voelen ondertussen heel zacht aan en vallen heel naturel nu.

Ik ben echt heel tevreden en heb er geen enkel spijt van sinds mijn correctie aan ene borst.

Enkel is mijn litteken wel nog heel zichtbaar vind ik.

Ondertussen heb ik mijn zus ook naar de Quan Clinic gestuurd en heeft ze nu ook al iets meer dan een jaar en is zeer tevreden van het resultaat. Ik raad iedereen aan om naar de Quan Clinic te gaan.

De voor en na service is daar zeker aan te raden... Alles word er heel goed en mooi uitgelegd, zijn steeds bereid om al uw vragen te beantwoorden en je kan er steeds te recht als er iets zou zijn.

Ik ben een hele gelukkige vrouw met mijn nieuwe boobs :43: en zou ze voor geen geld meer kwijt willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cindy,

Niets dan goed nieuws dus! :D Fijn dat je nu helemaal tevreden bent met je nieuwe boobs en je ventje ook! ;) Geniet nu maar ten volle van ze!!! En dat litteken, geduld maar weer, duurt toch wel enkele maandjes voor dat minder zichtbaar wordt.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.