Ga naar inhoud

Prothese wil niet ontspannen/zakken


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

ik ben nu 7 weken po en echt heel blij met mijn nieuwe aanwinsten. Echter sinds week 3 is mijn rechterborst ronder/gespannen dan links. Sommige dagen valt het niet op en andere dagen valt het het heel erg op.

 

ik begin me nu echt een beetje zorgen te maken, wat als rechts niet zakt, is mijn pocket dan bijvoorbeeld te klein? Of kan het zijn dat de spier gewoon nog niet ontspannen is? Ik heb voor mijn rechterschouder fysio nodig gehad omdat het helemaal vast zat. Ik zou graag wat ervaringen willen horen.

 

Liefs Utopia 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Utopia:

@best_boobie heb jij misschien nog tips of wijze raad? :huh:

Hm.. ik wil wel eens met je mee kijken, maar dan zou je me in pb eens foto's moeten sturen van je borsten en van je voorsituatie. 
Van je huidige borsten 1 van voren en van beide zijkanten 1. Dan kan ik kijken hoe de prothese zit en of je voorsituatie misschien ook al anders was, waardoor dit gewoon je situatie is.. Of dat er iets anders aan de hand kan zijn, waar de pc naar zou moeten kijken, tzt.. 
Het is sowieso nog wat vroeg om het als 'resultaat' te beoordelen. Pas met een maand of 3 po, kun je zien hoe het resultaat wordt, normaal gesproken :)

Maar kijk maar, wil graag met je mee kijken in pb 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.