Ga naar inhoud

Pandaatje : 19 februari 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

 

Ik mag me eindelijk bij de meeste van jullie voegen want ben op 19 februari door dr. fresow geopereerd.

ik ben er speciaal voor teruggekomen want woon in het buitenland.  Inmiddels ben ik weer terug (gevlogen) en ben nu dus bijna 3weken po. So far, so good...alleen het rugslapen...wat een nachtmerrie.

 

Ik had een a cup, en heb 295cc motiva ronde implantaten gekregen.

Ik ben nu al blij met het resultaat, maar weet de uiteindelijke maat nu nog niet (nu 70C aan).

 

Ik kan niet naar de 6 weken po check, dus wellicht maak ik nog dankbaar gebruik van jullie expertise hier.

Thanks.

 

woehoeeeee..

 

And dank aan

@best_boobie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie. Ik ben in de zomer van 2017 bij aantal organisaties op consult geweest, waaronder Gabriels en Faceland. Ik ben uiteindelijk in de Bauland kliniek geopereerd, waar ik heel tevreden over ben. Hele goede service en ontzettend lieve mensen (erg te spreken over dr fresow en dr bidden) Het is wel lastig om alles op afstand te regelen, maar ook daar zijn ze goed mee omgegaan. 6 maanden na het consult geopereerd. Ik moest ook 7 kg aankomen voor de operatie dus die 6 maanden waren voor mij geen probleem. Zeer tevreden dus en het terugvliegen waard...:)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.