Ga naar inhoud

Bh's kopen na 6 weken of nog even wachten?


Aanbevolen berichten

Wat is beter/ wat heb jij gedaan. Meteen wat Bh's kopen na 6 weken wanneer de sportbeha uit mag, of beter nog even wachten tot de 3 maanden voorbij zijn, en er wat meer te zeggen valt over hoe de borsten eruit gaan zien?

Ik vind het vooral een beetje een dilemma om weer aan het werk te gaan met alleen een sportbeha merk ik, ik vind het niet zo prettig als anderen je tepels kunnen zien door een shirtje heen, maar ik weet ook niet hoe verstandig het is om een paar BH's te kopen die een paar weken later misschien wel niet meer goed zitten omdat je borsten nog zo veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, om te voorkomen dat mijn tepels zich op ongewenste momenten showen :01: als ik een blouse of shirtje draag, gebruik ik wattenschijfjes of van een oude bikini zo'n verdikte stof ( geen idee hoe dit heet) die ik over mijn tepels plaats. Misschien dat dit een tip is die je kan helpen?

 

Verder over het wel of niet al kopen van BH's als je 6 weken po bent durf ik geen antwoord te geven.

 

Succes en eventueel veel koopplezier. :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toen twee bh's gekocht bij primark omdat die goedkoop waren en ik wilde toch wat hebben.

Daarna nog een paar keer omdat de maat veranderde, heb er ook wel wat van Hünkemoller gekocht maar ook weer doorverkocht toen ze te klein werden.
Echt dure bh's boven de 30 euro heb ik nog niet, volgende maand zijn m'n boobies 1 jaar en dan ga ik wel naar een speciaalzaak om bh's te kopen. Denk dat ze dan niet meer extreem zullen veranderen.

 

Over sportbh, ik had een sportbh die eruit zag als een normale bh. Zat geen vulling of beugels in, wel een dikke stof waardoor m'n tepels er niet doorheen prikten. Maar dit was wel pas na 6 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei gastmama:

Ik heb eeb paar bh's gekocht bij bonprix. Niet echt duur, maar zitten erg lekker. De duyrdere koop ik pas na 6 maanden als ze een stuk zachter zijn

@gastmama Welke beha's heb je juist gekocht bij Bonprix? Want je hebt met beugels en zonder, en heb gemerkt dat het lang wennen is met een beugel + dat het soms beter is eerst een beha aan te kopen zonder beugel en af en toe ertussen een te dragen met een beugel om te gaan wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei hubje:

@gastmama Welke beha's heb je juist gekocht bij Bonprix? Want je hebt met beugels en zonder, en heb gemerkt dat het lang wennen is met een beugel + dat het soms beter is eerst een beha aan te kopen zonder beugel en af en toe ertussen een te dragen met een beugel om te gaan wennen.

Ik heb wel met beugel moet ik zeggen, maar die draag ik na mijn werkt.  Ik werk met kleine kinderen en vind de steun en comfort van mijn sportbh dan toch nog fijner. Dus na 18 uur en in het weekend draag ik de beugelbh. Als ik uit ga draag ik ook de padded beugelbh. Net ff meer tepel bescherming. Al draag ik de tepelplakkers van topvintage als ik een dunne bh aan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben woensdag 6 weken po. Ik mocht vanaf 4 weken een gewone bh dragen maar heb er pas vrijdag ene aangekocht. 19 euro bij hunkemoller en hij zit best goed, past perfect en na enkele uurtjes was ik de beugel al wel gewoon. Hij knelt ook nergens en ondersteunt alles mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik had na 4 weken al wat bh’s gekocht bij de hunkemoller en die pas ik (nu 10 weken po) nog steeds! Ze zitten nu misschien net iets mooier maar het verschil is qua grootte minimaal. Dus het hoeft niet perse bij iedereen erg te veranderen! Als je het fijner vindt om een normale bh te dragen zou ik er gewoon 2 aanschaffen bij ofwel primark (alhoewel zij nauwelijks bh’s zonder vulling hebben) of bij hunkemoller. Daar kun je een pak van 2 bh’s voor €27 ofzo kopen.

En wat betreft de beugel... zelf had ik er geen problemen mee. Maar je kan altijd nog je sportbh meenemen in je tas en even van bh wisselen indien je er toch last van krijgt gedurende de dag. 

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.