Ga naar inhoud

Bobo98 : 26 maart 2018 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Wat heerlijk dat dit forum er is! Ik lees al een poosje mee en nu eindelijk mijn borstvergroting gepland staat ben ik heel blij om wat lotgenootjes te meeten.. :)

 

Ik ben Bo, bijna 20 en ik wil al ontzettend lang een borstvergroting. Ik ben geschapen met een kleine 75A (1,74 lang en 62 kilo) en ik ben hier zolang als ik mij kan herinneren onzeker over geweest en heb dan nu eindelijk de knoop door gehakt!

 

Afgelopen januari ben ik voor het eerst op consult geweest bij Dr. R.W. Luijendijk bij Bergman Clinics. Dit was een fijne ervaring en ik ben op de 295 cc of 335 cc uitgekomen. De arts kijkt tijdens de operatie wat past, ik hoop uiteindelijk op een grote C/kleine D uit te komen. Toch had ik een lichte twijfel omdat ik bang ben voor ontsteking, afstoting en lelijke wondgenezing omdat mijn lichaam hier eerder last van heeft gehad met piercing, oorbellen en moedervlekken maar de arts was hier niet bang voor, dus probeer ik dat ook niet te zijn. 

 

Uitendelijk afgelopen woensdag gebeld voor de definitieve operatie en dat is al maandag 26 maart en ik ben ontzettend benieuwd en zenuwachtig! Maar ook zo opgelucht dat het nu eindelijk gaat gebeuren. Ik zit alleen een beetje op tegen het infuus, ik ben bang voor naalden. Maar dat heb ik voor mijn nieuwe borsten wel over! 

 

Zijn er meerdere mensen bij Dr. R.W. Luijendijk zijn behandeld of mensen met dezelfde lichaamsmaten en protheses? Ik ben ook benieuwd naar jullie verhalen! 

 

 

Liefs,

 

Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi!

 

ik ben op 20 april 2017 geopereerd door dezelfde arts, alleen dan in het diakonessehuis in utrecht.

 

Ook 295 cc en DP.

nog steeds iedere dag blij met het resultaat!

 

hoe is de operatie gegaan? Herstel je goed? En wat vind je van bet resultaat tot nu toe?

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.