Ga naar inhoud

Audrina : 3 april 2018 : Dr. van Rappard : Velthuiskliniek


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Audrina 23 jaar,ik ben nieuw hier dus weet nog niet hoe alles precies werkt. Sorry alvast daarvoor! 

 

Naar een zwangerschap 5 jaar geleden heb ik helaas hele kleine hangende borsten. Ik ben al jaren aan het overwegen om een borstvergroting te doen. Na lang twijfelen heb ik toch de besluit genomen om het te doen:)

Ik heb een consult gehad bij Velthuis kliniek in Eindhoven. Ik werd door een vrouwelijke chirurg geadviseerd om anatomische of terwijl druppelvorm siliconen te nemen. Ik heb bij de consult uiteraard siliconen mogen passen om daaruit een beslissing te nemen welke het word. Ik ben uitgekomen op 495 CC. Ik heb zelf nu 75A. De chirurg gaf aan dat ze zelf opereert tot max 400 en dat ze een ervaren chirurg adviseerde “ chirurg Julien van rappard” . Haar eind advies was 495 cc anatomisch maar ze gaf aan dat chirurg van rappard waarschijnlijk rond aanraad. Ik heb een 2e consult aangevraagd bij chirurg van rappard. Ik heb deze week de 2e consult gehad. De chirurg was heel vrolijk en aanwezig. We hebben nogmaals de protheses gepast en kwam toch weer uit op 495. Dat was mogelijk zij hij, alleen ik moest niet groter gaan ivm mijn lengte. Ik ben 1,65 en 57 kilo. Heb heupen benen en een achterwerk. Hij vroeg of ik een maatje kleiner wilde passen ik heb toen 475 cc gepast en 420cc. Ik voelde me toch prettiger bij de 495 cc. Hij zij dat dat mogelijk was en ik anatomische vorm zou moeten nemen de ronde zou te ver na de buiten kant uitsteken en komt heel onnatuurlijk over ik wil het graag natuurlijk houden maar het mag wel aan de boven kant wat rond hij heeft nu 495 cc besteld en een maatje minder 475 cc. Op de dag van de operatie (3 april) gaat hij tijdens de operatie kijken wat het beste staat. Ik heb nu de advies van de chirurg gevolgd en dat is 495 cc of een maatje minder anatomisch high profile dual plane. Nu twijfel ik erg naar de vorm druppel vorm of rond? Ik zie meestal bij anatomisch dat de borsten heel breed worden na een tijdje en best hoog zitten en breed wel zonder rand boven in. Dat trekt me niet zo aan. Ik hou van decolleté en dat de borsten niet van elkaar afstaan. Ik vind het mooi als het wat rond aan de bovenkant is en de borsten meer na elkaar toe staan.uit elkaar dat heb ik nu namelijk en het hangt dat wil ik niet. Zijn er dames die hiermee ervaring hebben en dit situatie ook meegemaakt hebben? En mijn tips en advies kunnen geven. 3 april is bijna!! Spanning spaning..... Foto’s met voorbeelden van before and after waarbij je goed de verschil kan zien van druppel vorm en rond.  Ik wil niet naar de operatie teleurgesteld zijn van mijn keuze. Ik word volgende week gebeld door de consulente omdat ik een aantal vragen heb. Dankjewel alvast voor jullie tijd en  moeite!  Ps: fijne sport bh tips en sugesties voor na de operatie zijn van harte welkom! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Audrina:

Hoi ik ben Audrina 23 jaar,ik ben nieuw hier dus weet nog niet hoe alles precies werkt. Sorry alvast daarvoor! 

 

Naar een zwangerschap 5 jaar geleden heb ik helaas hele kleine hangende borsten. Ik ben al jaren aan het overwegen om een borstvergroting te doen. Na lang twijfelen heb ik toch de besluit genomen om het te doen:)

Ik heb een consult gehad bij Velthuis kliniek in Eindhoven. Ik werd door een vrouwelijke chirurg geadviseerd om anatomische of terwijl druppelvorm siliconen te nemen. Ik heb bij de consult uiteraard siliconen mogen passen om daaruit een beslissing te nemen welke het word. Ik ben uitgekomen op 495 CC. Ik heb zelf nu 75A. De chirurg gaf aan dat ze zelf opereert tot max 400 en dat ze een ervaren chirurg adviseerde “ chirurg Julien van rappard” . Haar eind advies was 495 cc anatomisch maar ze gaf aan dat chirurg van rappard waarschijnlijk rond aanraad. Ik heb een 2e consult aangevraagd bij chirurg van rappard. Ik heb deze week de 2e consult gehad. De chirurg was heel vrolijk en aanwezig. We hebben nogmaals de protheses gepast en kwam toch weer uit op 495. Dat was mogelijk zij hij, alleen ik moest niet groter gaan ivm mijn lengte. Ik ben 1,65 en 57 kilo. Heb heupen benen en een achterwerk. Hij vroeg of ik een maatje kleiner wilde passen ik heb toen 475 cc gepast en 420cc. Ik voelde me toch prettiger bij de 495 cc. Hij zij dat dat mogelijk was en ik anatomische vorm zou moeten nemen de ronde zou te ver na de buiten kant uitsteken en komt heel onnatuurlijk over ik wil het graag natuurlijk houden. Hij heeft nu 495 cc besteld en een maatje minder 475 cc. Op de dag van de operatie (3 april) gaan hij tijdens de operatie kijken wat het beste staat. Ik heb nu de advies van de chirurg gevolgd en dat is 495 cc of een maatje minder anatomisch high profile dual plane. Nu twijfel ik erg naar de vorm druppel vorm of rond? Ik zie meestal bij anatomisch dat de borsten heel breed worden na tent en best hoog zitten en breed wel zonder rand boven in. Dat trekt me niet zo aan. Ik hou van decolleté en dat de borsten niet van elkaar afstaan. Ik vind het mooi als het wat rond aan de bovenkant is en de borsten meer na elkaar toe staan aan uit elkaar want dat staan en namelijk nu en het hangt. Zijn er dames die hiermee ervaring hebben en dit situatie ook meegemaakt hebben? Foto’s met voorbeelden van before and after dan kan ik beter een goeie keuzen maken. Ik wil niet naar de operatie teleurgesteld zijn van mijn keuze. Ik word volgende week gebeld door de consulente omdat ik een aantal vragen heb. Dankjewel alvast voor jullie tijd niet moeite! 

Hoi, zelf geen ervaring nog.... ik mag ook 3 april! Dat maakt ons boobie-twins... :D

 

Spannend he? We hebben een besloten april-clubje met allemaal dames die in april worden geholpen. Gewoon een gezellig kletshoekje en gezamenlijk aftellen, dilemma’s delen etc.... als je wilt kun je een verzoek doen om lid te worden. Dat doe je door bij clubs halverwege de site rechts april club aan te klikken en te klikken op het knopje lid worden. Missch zie ik je daar...? 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.