Ga naar inhoud

Edva : 26 april 2018 : Dr. Heine : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Ik ben 1.62, weeg 51 kilo en heb momenteel cup 70a/b.

 

Ik ga in april 250 of 275cc laten plaatsen. Voorkeur gaat uit naar 275cc maar het is even de vraag of dit goed past. Ik heb een vrij dunne huid (blijkbaar)

 

Zijn er meerdere die 275cc hebben genomen met een beetje mijn bouw? Wat is jullie ervaring en zijn jullie tevreden met het eindresultaat? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Edva:

Hallo allemaal

 

Ik ben 1.62, weeg 51 kilo en heb momenteel cup 70a/b.

 

Ik ga in april 250 of 275cc laten plaatsen. Voorkeur gaat uit naar 275cc maar het is even de vraag of dit goed past. Ik heb een vrij dunne huid (blijkbaar)

 

Zijn er meerdere die 275cc hebben genomen met een beetje mijn bouw? Wat is jullie ervaring en zijn jullie tevreden met het eindresultaat? 

 

Groetjes

Hey hey. Ik ben 1m60 en weeg 50kg. Ik heb 350cc rond gekregen. Past perfect. Dus 275cc zal zeker gaan!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎9‎-‎3‎-‎2018 om 20:05 zei Edva:

Hallo allemaal

 

Ik ben 1.62, weeg 51 kilo en heb momenteel cup 70a/b.

 

Ik ga in april 250 of 275cc laten plaatsen. Voorkeur gaat uit naar 275cc maar het is even de vraag of dit goed past. Ik heb een vrij dunne huid (blijkbaar)

 

Zijn er meerdere die 275cc hebben genomen met een beetje mijn bouw? Wat is jullie ervaring en zijn jullie tevreden met het eindresultaat? 

 

Groetjes

Hoi hoi

Mag ik vragen in welke kliniek en bij welke pc je geopereerd gaat worden? En wanneer is je operatiedatum?
Alleen dan kan ik je namelijk toelaten tot de aprilclub :)

Laat maar even weten, dan kan ik je daarna de regels van de club sturen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi! ik ben ook door Dr. Heine geopereerd in december. Ik ben echt onwijs tevreden. Ik wilde vooral een natuurlijk resultaat nadat ik behoorlijk ben afgevallen. Hij zei 345 cc (ik ben 168 en weeg 62 kg) niet dual plane. In de 'test bh' vond ik ze echt meega groot, maar nu ben ik echt heel erg blij dat ik naar hem geluisterd heb. Het staat echt heel goed. Maar ik raad je aan vooral te doen wat JIJ denkt dat goed is :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal

 

Zijn er dames die de carefix Anna bh hebben aangeschaft?

 

Ze hebben mij namelijk aangeraden om maat s aan te schaffen. (Omtrek is 70, heb nu cup a en ga met 275 of 300cc naar een c cup) alleen ik vind hem nu al heel strak zitten, en dan moeten de implantaten er nog in... haha. 

 

Hoort dit of zouden jullie een maatje groter aanschaffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Edva ik denk dat dat wel kan kloppen. Ik heb de M gekregen. Heb 70 a 75 cm omtrek en had een lege cup C bij Livera, en 430 cc hoog profiel gekregen. Geen idee wat mn cup nu gaat zijn. De bh voel ik niet zo strak zitten het is de borstband bij mij die knelt. En hij moet wel stevig zitten natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Edva:

Hallo allemaal

 

Zijn er dames die de carefix Anna bh hebben aangeschaft?

 

Ze hebben mij namelijk aangeraden om maat s aan te schaffen. (Omtrek is 70, heb nu cup a en ga met 275 of 300cc naar een c cup) alleen ik vind hem nu al heel strak zitten, en dan moeten de implantaten er nog in... haha. 

 

Hoort dit of zouden jullie een maatje groter aanschaffen?

 

Hier precies hetzelfde! Ik heb dan omtrek 75 (A) en ze adviseerde mij een M te nemen, type Anna ook. Even serieus: wat is dat voor klein dingetje??? Maar goed, ze zullen weten wat ze adviseren en het hoort ook wel strak te zitten natuurlijk, zodat het netjes "bij elkaar blijft" na de operatie. Succes alvast :). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2018 om 21:05 zei Edva:

Hallo allemaal

 

Ik ben 1.62, weeg 51 kilo en heb momenteel cup 70a/b.

 

Ik ga in april 250 of 275cc laten plaatsen. Voorkeur gaat uit naar 275cc maar het is even de vraag of dit goed past. Ik heb een vrij dunne huid (blijkbaar)

 

Zijn er meerdere die 275cc hebben genomen met een beetje mijn bouw? Wat is jullie ervaring en zijn jullie tevreden met het eindresultaat? 

 

Groetjes

 

Hoi :), 

 

Ik ben (afgerond naar boven :lol:) 1.63 m. en weeg 52 kilo. Zoals het er nu naar uitziet krijg ik volgende week 325 cc per borst. De chirurg zou terplekke natuurlijk kunnen ontdekken dat het toch net te veel is en 300 cc kunnen plaatsen. Maar goed, in principe heeft hij alles netjes opgemeten en geconcludeerd dat 325 cc (maximaal) zou moeten lukken. Ik zal van een kleine A naar een mooie C gaan als het goed is. Succes met de operatie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.