Ga naar inhoud

Ontsteking . . . . . .


Marisje

Aanbevolen berichten

Helaas heb ik een kleine borstontsteking .. . . .

De euforie van nieuwe borsten is echt even weg, en denk alleen maar aan de ontsteking. Ben gisteren naar de huisarts geweest en dat was maar goed want dit had echt niet uit zichzelf wegegegaan zei hij.

Er zit een ontsteking ter grootte van een euro muntstukje naast mijn tepel. Rood en opgezet. Heb nu antibiotica en vraag me af wanneer je zou moeten merken dat die aanslaat. Weer wordt mijn geduld op de proef gesteld natuurlijk.

Is er iemand die dit ook heeft gehad ?

X marisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo marisje

ik heb destijds ook een onsteking gehad ''elleen bij me wond''toen sprong me wond naar 5dagen open :wacko: ''ik heb toen 3antibotica kuren achter elkaar gekregen dus hou het in de gaten meestal moet je met de derde dag toch wel wat gaan merken ''maar dat is afhankelijk per persoon!!!..bij twijfel altijd terug naar de kliniek/huisarts..

heel veel succes ermee hopen voor je dat het de komende dagen beter met je gaat

liefs brigitte :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisje .. het valt niet mee voor jou hé .. Begrijp dat je even in twijfel zit nu . Goed dat je onmiddellijk naar je huisarts ging

Kop op meid.. een onsteking heeft niet altijd blijvende gevolgen . :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid!

Heel veel succes met je nieuwe boobs.

Kheb zelf ook een slechte start gehad onverklaarbare extreme pijn, niet te behandelen met pijnstillers, maar geen borstontsteking.

Ik wens je het allerbeste, met de goeie medicijnen ben je zo weer de oude!!!!

Goed blijven bellen! Niet denken dat je te veel bent, als je wat voelt of wilt weten, gewoon meteen bellen, das nu effe erg belangrijk!

Want alleen de juiste methode is nu afdoende en dat kan alleen met de informatie die van jou zelf komt.

Groetjes en succes, khoop dat het snel beter met je gaat!

Bandida

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie lieve meiden voor jullie reactie !

Ben erg verdrietig want ik zie geen verbetering ! Vier jaar heb ik getwijffeld over deze borstvergroting omdat ik ca 5 jaar geleden een fikse borstontsteking heb gehad waaraan ik meerdere keren ben geopereerd. Ruim een jaar mee bezig geweest voordat het weg bleef. En over het litteken op mijn borst maar niet te spreken na 5 operaties. Vreemd genoeg doet die borst het goed en is het nu de " mooie borst". die gaat ontsteken.

Mijn 5e dag antibiotica en ik zie geen verandering ! Vreemd genoeg heb ik geen koorts en doet de ontsteking geen pijn. Er zit een zwelling en die is rood van kleur. Maar niet vuurrood. Half onder het tepelhof en half op de borst. Nu maak ik mezelf natuurlijk helemaal gek door op het net te gaan speuren naar info. Maar wat ik eigenlijk alleen tegenkom is het ontsteken van de wond. Zoals ik nu denk is het bij mij een cyste of een abces. Mijn tepel wordt er door naar binnen getrokken. Het doet dus geen pijn maar voel wel een tinteling op die plek.

Ben vooral bang wat voor consequenties dit voor de prothese heeft. Ik koel met ijs, masseer nu dus even niet. Zou dit een reden kunnen zijn dat de prothese er uit moet ?

Ben zóóóóóó verdrietig want ik vind ze zo mooi !

Marisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je voor de zekerheid niet bellen naar de kliniek? Of dit slecht is voor je prothesen? En heb je nog een controle gepland staan? Meestal na een week of 8 toch nog 1tje?

Ik zou het zeker vragen. En het lijkt me ook erg hoor, ben je net blij met je borsten, krijg je er een ontsteking bovenop :79:

Sterkte er mee

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Helaas is er nog steeds geen verbetering. Sinds dinsdag heb ik koortspieken. Hoogste gemeten is 38,5 en vooral in de middag. Als ik uit bed komt gaat en voelt het aardig, 's middags koorts en tegen de avond wordt dat weer minder. Gisteren teug naar de huisarts gegaan maar die wil ivm de prothese er niets mee doen en adviseerde me naar de kliniek te gaan. Wel een kuur er bovenop gekregen, nu 4 ipv 3 antibiotica per dag. Voor 5 dagen.........

Heb ze gebeld, en de vrouw aan de telefoon heeft dr van onselen geraadpleegd en belde mij later terug dat de dokter niets anders kon adviseren dan die zwaardere kuur af te maken en af te wachten of de koorts weg gaat blijven. Maandag mijn laatste kuur dag en dan moet ik bellen hoe het ervoor staat.

De zwelling ter groote van een euro muntstuk wordt niet minder, vreemde is alleen dat het niet pijn doet en ook niet mega mega rood is. Alleen het feit dat ik dan al 3 dagen op en af koorts krijg was een slecht teken volgens mijn huisarts.

Als ik naar de kliniek moet volgende week doet een pc er zelf dan iets aan of gaat deze je naar een ziekenhuis sturen ? Ik had gehoopt dat de huisarts me voor een echo naar het ziekenhuis had gestuurd, om uit te sluiten of te bevestigen dat er een abces zit. In dat geval zal er zeker gesneden moeten worden.

Huil me helemaal gek, nu heb ik mooie boobies en dan gebeurd er dit. Is altijd een risico aan verbonden, maar stiekem gaat iedereen er van uit dat het niet gebeurd natuurlijk.

X marisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik weet niet of hij er gelijk iets aan gaat doen volgende week, want ik denk dat je eerst naar Zevenaar gaat en hij er daar naar kijkt? Je zei dat je het ook al eens eerder heb gehad, dus misschien ligt het niet aan je operatie en doet ie niets. Ik weet het niet.

Een kennis van me heeft ook een keer een borstontsteking gehad en moest daarvoor naar het ziekenhuis. Als je maandag toch moet bellen zodra de kuur is afgelopen zou ik het gelijk vragen.

Sterkte! En het is zeker balen, maar een ontsteking is toch meestal wel goed te verhelpen met antibiotica kuur? Daar gaan we nu in ieder geval van uit en hopen dat jij snel weer kan genieten!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo excella,

Dank je voor je lieve woorden.

Heb dit al eens eerder gehad en toen deed de ab ook niets. Wel 8 kuren gehd toen in een jaar tijd.

Ik ga maandag bellen en moet dan idd naar Zevenaar als er geen verandering is. Ik hoop niet dat het een getouwtrek gaat worden wie er iets aan moet doen. Door het spitten op internet heb ik ook veel gelezen dat chirurgen in het ziekenhuis vaak niet de "rotzooi" van een pc uit een kliniek willen oplossen. Terwijl er nu natuurlijk nooit duidelijk zal zijn of dit door de operatie komt.

Een ontsteking kunnen ze vaak wel aanpakken met een ab kuur maar wanneer er een abces zit en de ruimte gevuld is met viezigheid dan heeft dat volgens de berichten helemaal geen zin meer, en zal het open gemaakt moeten worden.

100.000 vragen ondanks dat ik het al een x heb meegemaakt, maar nu zit er natuurlijk een prothese in. Ze zijn zo mooi maar kan er helaas nog niet van genieten........

X marisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Marisje, ik zit net je topic te lezen. Balen zeg!

Je gaat er inderdaad van uit dat jou dat niet gebeurd, maar hellaas geeft dat geen garantie.

Ik hoop dat er snel verbetering komt in de situatie.

Heel veel sterkte meid, het komt vast goed.

Groetjes Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Helaas nog geen verbetering. Morgen mijn 12e dag antibiotica en moet er nu dus wel van uit gaan dat dat niet werkt.

Ga morgen de kliniek bellen, en zal waarschijnlijk langs moeten komen deze week.

Nou vraag ik me af, als dit ivm de operatie staat had ik dit toch niet pas de 3e week gekregen ?

Mijn huisarts vind dat de pc hier mee aan de slag moet omdat hij geen ervaring heeft met protheses !

Maar mijn gevoel zegt dat de huisarts me door moet sturen naar het ziekenhuis.

Ik neem aan dat de pc niets aan een ontsteking gaat doen in eerste instantie.

Ze halen de prothese toch niet gelijk er uit ?

Groetjes van een verdrietige new boobies bezitster

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.