Ga naar inhoud

Voorstelrondje


Gast slvdveen

Aanbevolen berichten

Gast slvdveen

Hallo allemaal!

Mijn naam is Saar en ik ben 22 jaar,

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik vandeweek mijn eerste consult heb gehad voor een borstvergroting. Volgende maand mn gesprek met de chirurg en in juli zal mn operatie plaatsvinden.

Ik zit nu op een 70/75A en ik wil heel graag een grote C. Ben maar klein en smal, maar dit is de maat die ik wel met mijn maximizers heb.

Nu had ik bij mijn consult gezegd "niet te groot wil het wel natuurlijk houden" waardoor zij zei 275cc.

Maar ik zei dit eigenlijk omdat ik wel vaker gehoord heb dat ze je "groter willen laten gaan".

Ik heb de passessie gehad, maar vond het ontzettend moeilijk me hier iets bij voor te stellen. Vooral omdat er een shirt overheen ging en ik normaal al maximizers draag.

Nu wil ik denk ik toch 300cc, want ze mogen wel gezien worden zou maar zeggen.

Zijn hier dames die een 70/75A hadden en 300cc hebben laten zetten?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, welkom!

Ik heb 330cc anatomisch laten plaatsen. Ik ben van bijna niks (75a en dan nog niet gevuld) naar een goed gevulde 75C-70D gegaan. Maar het ligt ook aan je voorsituatie, anatomie, lengte/gewicht (ik ben 1.66 en 59 kg), merk en vorm protheses en techniek van je pc hoe het eruit komt te zien. 

Succes met het maken van je keuze! Gelukkig heb je nog even. Misschien extra passessie doen? En op het forum lees je vooral dat je bij twijfel voor het grootste moet gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello, ik heb mijn consult achter de rug en krijg in april de borstvergroting. Ik  heb nu een 75A(B) en heb samen met de chirurg gekozen voor 285cc wat perfect bij men lichaam en vel past. Kijk er enorm naar uit, maar heb schrik dat er teveel plaats ga tussen komen en natuurlijk de complicaties. Had wel gehoord dat je de stand van de borsten po een beetje kan bepalen door de band te dragen klopt dit? De operatie gaat door in het OLV Aalst en vroeg me af of je van daar een sportbh en  borstband krijgt... Hoop nog veel ervaringen te lezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik had ook vrijwel niks en ben vrij tenger van postuur 1.74 en 60 kilo. Had een 70a, heb twee weken geleden Rond Mentor 325cc high profile gehad. Het is een prothese wissel. Ik had eerst 240cc, nou daar had ik zeker geen c mee, was meer een volle B. Heb nu een 70C sportbh gekregen die echt heel goed gevuld is. Ben er heel blij mee. Bij wie ben je op consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.