Ga naar inhoud

Twee verschillende protheses?


Stroopwafel

Aanbevolen berichten

Hi allemaal! Ik ben afgelopen week bij Velthuis en Boerhaave geweest. Tot mijn verbazing adviseren ze beide wat anders. 

Boerhaave wilt 1 borst liften (benelli) met een anatomische prothese 265cc en mijn andere borst 340cc en Velthuis de ene borst 280 cc en de ander 320 cc. Beide klinieken van het merk mentor. Ik raak hiervan zo in de war .... heeft iemand dit ook meegemaakt en wat hebben jullie gedaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
22 minuten geleden zei Stroopwafel:

Hoi allemaal. Hebben jullie ervaring met verschillende protheses per borst? Ik krijg een mentor 322 en een 333. Ze schelen 50cc. Ik ben zo bang dat het raar uitziet. Andere dit ook gekregen? Liefs 

Hoi, ik heb 270cc en 300cc (van een ander merk). Minder groot verschil dan bij jou. Mijn ene borst is van nature kleiner. Vandaar dat daar iets meer in zit. Is dat bij jou ook de reden? Bij mij ziet het er niet raar uit hoor. Zie geen verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.