Ga naar inhoud

Sunny1983 : 20 december 2010 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei vegasgalliano:

Kan iemand mij helpen, ik probeer steeds 5 keer te reageren zodat ik dan premium member word en dan kan kijken naar foto's van mensen. Ik heb al tien keer gereageerd en een voorstel topic gemaakt en kan nog steeds niet naar foto's kijken?

In het persoonlijk bericht dat je ontvangen hebt toen je je aanmeldde, staat dat je eerst een eigen voorsteltopic aan 

Oh... ik zie net dat je dat gisteren ook gedaan hebt.. vreemd dat je dan geen premium member geworden bent. Ik heb even je instellingen aangepast, dus je zou nu foto's moeten kunnen zien :)

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, best_boobie said:

In het persoonlijk bericht dat je ontvangen hebt toen je je aanmeldde, staat dat je eerst een eigen voorsteltopic aan 

Oh... ik zie net dat je dat gisteren ook gedaan hebt.. vreemd dat je dan geen premium member geworden bent. Ik heb even je instellingen aangepast, dus je zou nu foto's moeten kunnen zien :)

Xx BB 

Ik zal even kijken.. Heel erg bedankt xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.