Ga naar inhoud

Sunny1983 : 20 december 2010 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Gisteren zijn de hechtpleisters eraf gegaan. De hechtingen zijn oplosbaar en verdwijnen dus vanzelf. Er zitten nu nog wat korstjes op, maar de litekens vind ik al erg mooi geworden!

Ik heb vandaag ook mijn eerste lingerie setje gekocht hihi, ik mag hem nog niet dragen maar kon het niet laten om het setje te kopen. Ze zeiden bij de kliniek dat het op zich niet meer zo slinkt dus dat de maat blijft zoals ie nu is. Ik heb een grote b kleine c en draag nu een sport bh 75 c. Het gekke is dat het echt geen c oogt in kleding. Dan lijkt het gewoon een kleine b cup. In een bh lijkt het wat groter. heb zoiezo altijd gedacht dat een c enorm groot zijn zijn maar dat is dus absoluut niet zo :-)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja erg he,wat een geduld opbouwen erbij komt kijken hihi ken het wel , hoe lastig dat is, :rolleyes:

had je voor je bv wel gelijke borsten?

Mijn borsten waren wel gelijk voor de operatie, links was iets kleiner, maar dat verschil was zo minimaal. Links is nu groter dan rechts hihi, wel gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij veranderen mijn borsten nog steeds en ik ben al een maand of 4 po. Äls ik nu in de spiegel kijk zie ik dat mijn tepels vrijwel gelijk staan. Wat net na de operatie absoluut niet zo was. Mijn rechterborst is wat groter dat de linker en dat is nog steeds wel wat zo. Wel slaap ik nog steeds heel vaak met mijn sportbh aan terwijl dat dat niet meer hoeft. Bang dat ze weer gaan hangen zeg maar. Wel voel ik dat mijn linkerborst meer is gaan hangen dan de rechterborst. Heb de protheses onder de borstspier en ik denk dat ze nog steeds veel zullen veranderen. Hoop niet teveel hoor want ik ben nu zeer tevreden met mijn borsten. Hard zijn ze niet meer. Wel heel gevoelig nog steeds. De ene keer iets minder dan de andere keer maar dat kan ook te maken hebben met de periode van de maand. Dat had ik ook al voor de bv. Ik denk dat dat wel zal blijven ben ik bang. Dat ze gevoelig zijn en soms overgevoelig is niet echt prettig. Ben er des ondanks super blij mee met de bv.

Liefs,

Cinta

Ok dan. Hoop niet dat mijn linkerborst uiteindelijk groter blijft, die was altijd iets kleiner dan rechts dus dat zou heel raar zijn. Zijn ze bij jou kleiner geworden na een aantal maanden of juist iets groter? Ik heb ze dan voor de borstspier en sommige meiden zeggen dat als ze wat indalen wat groter worden kwa volume. Maar weet niet of dat altijd zo is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sunny!!

Ik heb precies het zelfde :-) Dezelfde zorgen.

Ik heb 8 dagen geleden mijn bv gekregen. (Dual plane), mijn rechter borst is nu groter, terwijl daar het minste aan cc's is ingegaan om het verschil wat ik had in mijn borsten op te heffen.

;-S...Tja... vreemd dus....

Zoals ik het nu vertel zou dus die rechterborst nu niet zoveel groter moeten zijn.

Hij hangt zeker 1 cm meer naar beneden en is ook van bovenaf gezien zeker 1 cm dikker. (meer naar voren).

Hoop ook natuurlijk dat dit nog bijtrekt.

Hoor van de meiden hier op het forum dat je de eerste 6 weken echt nog niets kunt zeggen over het uiteindelijke resultaat, de grootte, de plaats van de littekens etc.

Heb een bericht gekregen van iemand, haar borsten waren in 8 weken tijd nog 6 cm gegroeid!

Dus er kan blijkbaar nog van alles veranderen!!

Geduld dan maar he? ;-)

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sunny!!

Ik heb precies het zelfde :-) Dezelfde zorgen.

Ik heb 8 dagen geleden mijn bv gekregen. (Dual plane), mijn rechter borst is nu groter, terwijl daar het minste aan cc's is ingegaan om het verschil wat ik had in mijn borsten op te heffen.

;-S...Tja... vreemd dus....

Zoals ik het nu vertel zou dus die rechterborst nu niet zoveel groter moeten zijn.

Hij hangt zeker 1 cm meer naar beneden en is ook van bovenaf gezien zeker 1 cm dikker. (meer naar voren).

Hoop ook natuurlijk dat dit nog bijtrekt.

Hoor van de meiden hier op het forum dat je de eerste 6 weken echt nog niets kunt zeggen over het uiteindelijke resultaat, de grootte, de plaats van de littekens etc.

Heb een bericht gekregen van iemand, haar borsten waren in 8 weken tijd nog 6 cm gegroeid!

Dus er kan blijkbaar nog van alles veranderen!!

Geduld dan maar he? ;-)

Groetjes!!

Hmm ok dus jij hebt dat dus ook. echt gek inderdaad. Nu jeuken mijn borsten ook nog eens! Maar dat zal er wel bij horen denk ik :-)

Maar dan is het even afwachten en een grote verassing voor ons wat er nog gaat gebeuren ;-) Ik zou er geen probemen mee hebben als ze nog iets groter zouden worden hihi beter dan dat ze slinken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd een grote verrassing nog!

En ik hoop ook niet dat ze nog slinken bij mij. Vindt ze nu prima, liever niet kleiner!! ;-)

Ze hebben hier dus toch wel gelijk hier op het forum.. je went zo snel aan de maat.

Ik kon me dat niet goed voorstellen, maar nu dus wel ;-)!!

Volgens mij komt het allemaal wel goed, we moeten gewoon maar vertrouwen dat ze het goed hebben gedaan, hahahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de littekens er goed uitzien!

Ja, ik heb ook gedacht een C is groot, maar dat vind ik ook reuze meevallen! ;-)Maar op je fotootje bij je profiel heb je een mooi decolleté!! Dat sowieso!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de littekens er goed uitzien!

Ja, ik heb ook gedacht een C is groot, maar dat vind ik ook reuze meevallen! ;-)Maar op je fotootje bij je profiel heb je een mooi decolleté!! Dat sowieso!!

Ja ben er erg blij mee hoor!

Van de zijkant lijken ze alleen niet zo groot als van de voorkant. maargoed ik mag niet klagen. Ik ben van niets naar dit gegaan:D dus ben al super tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd een grote verrassing nog!

En ik hoop ook niet dat ze nog slinken bij mij. Vindt ze nu prima, liever niet kleiner!! ;-)

Ze hebben hier dus toch wel gelijk hier op het forum.. je went zo snel aan de maat.

Ik kon me dat niet goed voorstellen, maar nu dus wel ;-)!!

Volgens mij komt het allemaal wel goed, we moeten gewoon maar vertrouwen dat ze het goed hebben gedaan, hahahaha!

Idd hahahah. Ik voelde me van de week zo verwend en ontevreden. Ik dacht heel stiekem misschien had ik meer cc moeten nemen. echt erg *schaam* terwijl ik er dolblij mee ben en eerst helemaal niks had hihi. maargoed dat hebben meer meiden hier geloof ik ;-)

Ik wacht gewoon af wat het gaat worden over drie maanden :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Zag je vraag staan in het topic van Miss J. Ik mag gewoon al smeren hoor, maar mijn korstjes zijn bijna helemaal weg (één klein puntje nog) en wel helemaal droog!

3 weken verder dan zit je al op de helft. Ik ook hoor, woensdag ben ik drie weken verder. Gaat echt zo snel!!! En wat veranderen ze hè?

Mag ik je ww?

Groetjes Puck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sunny,

Zag je vraag staan in het topic van Miss J. Ik mag gewoon al smeren hoor, maar mijn korstjes zijn bijna helemaal weg (één klein puntje nog) en wel helemaal droog!

3 weken verder dan zit je al op de helft. Ik ook hoor, woensdag ben ik drie weken verder. Gaat echt zo snel!!! En wat veranderen ze hè?

Mag ik je ww?

Groetjes Puck

Hoi Hoi,

Ok bedankt!

ja het gaat echt zooo hard. Maar ik vind ook dat er van de tweede na de derde week zoveel gebeurd is! Ze zijn meer gezakt en zachtet geworden en ook is de spanning veel minder. Echt super fijn! Ik zal je de link even mailen ;-) Binnenkort komen er zoiezo meer foto''s op!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sunny,

heb net je nieuwe fotos bewonderd, en wat zijn ze mooi, ik vind ze steeds mooier worden bij jouw,

je ziet ook al echt verschil met je eerste fotos, op de fotos lijken ze groter dan een c hoor.

daar mag je trots op zijn :101:

ik vind ze bij mij er niet echt groot uitzien, al heb ik een d85 nu.

en wat je zegt van de zijkant dat ze er niet zo groot uitzien dat heb ik ook :lol:

ook al heb ik ronde protheses echt mooi rond bovenin heb ik niet, of moet ik een maatje kleiner aandoen? :(:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...

Wat een geruststelling dit te lezen! Ben gisteren geopereerd en nu is m'n ene borst n stuk groter en opgezet, staat helemaal strak van t vocht! Geduld is niet onze sterkste kant he?:4:

Toch maar gewoon rustig afwachten en hopen op n pracht resultaat!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik volg ook de discussie over indalen. Mijn linkerborst ziet er goed uit maar de rechter is behoorlijk gezwollen en ik vind hem aan de bovenkant te bol. Het is moeilijk geduld te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik ben nu reeds 12dagen PO en ook mijn linkerborst zit nog hoger en iets boller als de ander.

nu merk ik wel dat mijn tepels steeds meer naar binnenkomt en niet meer zo aan de buitenkant staat.

Hadden jullie dit ook dat de één borst boller zat als de ander?

mijn rechterborst is al zeer mooi ingedaald maar men linker is wat eigenwijzer

daardoor lijkt mijn linkerborst ook een stuk groter als de rechter als ik vooroverbuig.

:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op Tuesday, April 12, 2016 om 09:56 zei BoobiesV:

ik ben nu reeds 12dagen PO en ook mijn linkerborst zit nog hoger en iets boller als de ander.

nu merk ik wel dat mijn tepels steeds meer naar binnenkomt en niet meer zo aan de buitenkant staat.

Hadden jullie dit ook dat de één borst boller zat als de ander?

mijn rechterborst is al zeer mooi ingedaald maar men linker is wat eigenwijzer

daardoor lijkt mijn linkerborst ook een stuk groter als de rechter als ik vooroverbuig.

:) 

Late reactie maar ik ben vandaag 8 dgn po en mijn linkerborst is vanaf ok ook groter als de rechter (mede door zwelling en vocht, ze waren voor de operatie nagenoeg gelijk en er zijn dezelfde cc's ingegaan). Mijn rechter borst hangt nu ineens ook veel lager dan links, raar gezicht haha maar zal wel sneller indalen en genezen als links. Hoe is het bij jou nu aangezien t alweer een mnd geleden is dat je je berichtje neerzette? Ik heb geen geduld haha, zou willen dat ze gewoon gelijk goed waren..:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, Mammavan3ventjes said:

Late reactie maar ik ben vandaag 8 dgn po en mijn linkerborst is vanaf ok ook groter als de rechter (mede door zwelling en vocht, ze waren voor de operatie nagenoeg gelijk en er zijn dezelfde cc's ingegaan). Mijn rechter borst hangt nu ineens ook veel lager dan links, raar gezicht haha maar zal wel sneller indalen en genezen als links. Hoe is het bij jou nu aangezien t alweer een mnd geleden is dat je je berichtje neerzette? Ik heb geen geduld haha, zou willen dat ze gewoon gelijk goed waren..:P

Ik ben morgen 6 weken PO en ze zijn nog verschillend. Maar bij mij gaat het gewoon even duren haha kan tot wel 3 maanden duren helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 2 dagen po. Mijn borsten vind ik nu dus echt niet mooi- tepels zitten meer naar onder, biven de tepel is het opgezwollen, als ik in de spiegel kijk vind ik mijn borsten echt lekijk!

iedereen zegt dat het nog gaat veranderen. 

Maar hadden jullie ook zo'n lelijke vorm vlak na de operatie?

ik heb 335cc. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Bruisend:

Ik ben morgen 6 weken PO en ze zijn nog verschillend. Maar bij mij gaat het gewoon even duren haha kan tot wel 3 maanden duren helaas

Hoe gaat dat proces in z'n werk? Ik lees nl vaak dat je bij dual plane eerst zwelling hebt door de operatie natuurlijk maar dat ze daarna kleiner worden en vervolgens weer "groeien" omdat de spier ontspant en t volume zakt? Is dat bij iedereen zo met dual plane? Vind nu de grootte van rechts nl klein omdat het eerst groter was en omdat links groter is. Ik merk dat ik het jammer vind.. Niet dat ik een wissel wil ofzo hoor haha maar een vol decolleté zou ik wel leuk vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag ik me ook af @mammavan3ventjes , had het gelezen maar wie heeft dit echt ervaren?

En littekencreme..is dat echt nodig? Dat slakkengel en Bio oil werkt ook niet dua vraag me af of een beetje vaseline niet voldoet?/en vanaf wanneer mag je smeren? Ben nu 6wk po en mijn littekens voelen sinds een paar dagen strak 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Ladys,

Het kapselproces duurt 6 weken en wil dus niet zeggen dat je borsten dan ook "af" zijn. Het dalen van de borsten is eigenlijk al vanaf dag 1 actief en meestal hebben ze de landing wel gemaakt bij 3 maanden ( uitzonderingen hier en daar want er staat 1 jaar voor herstel van je borsten!!!!!!) Tijdens dit proces ontzwellen ze en gaan je borsten zich vormen ( afzonderlijk van elkaar, zit helaas altijd wel een luie tiet tussen) Lijkt dus alsof ze kleiner worden maar omdat je daling erin zit gaat je volume van je weefsel zich dus verplaatsen waardoor het weer voller gaat worden aan de onderkant. Je spier ontspant en dus komen de boobs meer naar voren. In de loop van de resterende maanden gaat het herstel rustig door daarbinnen, je zenuwen geven af en toe aan dat ze weer werken, borsten worden zachter, tepels kunnen gevoeliger worden of juist niet! Bepaalde plaatsen krijg je langzaam gevoel terug. Kortom je zult echt een jaar voor de boobs moeten uittrekken want, wat je niet ziet aan de buitenkant...gebeurt aan de binnenkant ;) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Soraja:

Vraag ik me ook af @mammavan3ventjes , had het gelezen maar wie heeft dit echt ervaren?

En littekencreme..is dat echt nodig? Dat slakkengel en Bio oil werkt ook niet dua vraag me af of een beetje vaseline niet voldoet?/en vanaf wanneer mag je smeren? Ben nu 6wk po en mijn littekens voelen sinds een paar dagen strak 

De meningen zijn hierover verdeeld, sommige smeren en sommige niet! Denk persoonlijk ook hoe je huid herstelt en erop reageert want iedereen is anders. Sommige pakken extra vitimaines in cremes of smeren capsules.. Het is meer een hulpje voor je lichaam om het littekenproces te versnellen en te verzachten. Vaseline lijkt mij geen probleem maar wel supervettig of niet? Misschien amandelolie een optie? Ik gebruik het nog steeds 2 x daags om mijn littekens te masseren. De keuze om mijn littekens te masseren was trouwens in overleg met mijn PC omdat ze ook strak en hard waren...heb ook een getinte huid dus was mede daarom extra voorzichtig. 

Hiernaast zou je de topic van Dr.Bruekers kunnen lezen want hierin wordt het een en ander beschreven over het littekenproces die ongeveer 2 jaar duurt :) 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Mammavan3ventjes said:

Hoe gaat dat proces in z'n werk? Ik lees nl vaak dat je bij dual plane eerst zwelling hebt door de operatie natuurlijk maar dat ze daarna kleiner worden en vervolgens weer "groeien" omdat de spier ontspant en t volume zakt? Is dat bij iedereen zo met dual plane? Vind nu de grootte van rechts nl klein omdat het eerst groter was en omdat links groter is. Ik merk dat ik het jammer vind.. Niet dat ik een wissel wil ofzo hoor haha maar een vol decolleté zou ik wel leuk vinden..

Het is lastig te zeggen omdat het ook afhankelijk van je huid is. Kan je alleen vertellen hoe het bij mij is gegaan.

Na de operatie dacht "jezus wat een memmen". Maar als ik nu de foto's van 3 dagen PO en 2 weken PO terug kijk zie ik dat mijn borsten ineens zijn gegroeid. Mijn huid stond na de operatie zo strak dat mijn protheses er vierkant uit zagen. Naarmate mijn huid oprekte des te meer projectie ik kreeg. En ja ze waren gegroeid. En toen had ik twee ronden borsten waarbij de tepel niet in het midden van het rondje zat maar onderaan. En in de afgelopen weken zie je gewoon dat de massa bovenop (en dus het gedeelte wat niet in een BH zit) heeeeeeeellll langzaaaaaam naar beneden schuift.  Bij de een wordt het visueel groter en bij de ander wordt het enkel groter in BH maat.

Bij mij is de linker "groter" omdat daar mee massa naar beneden is gezakt. Dit kan je zien (in mijn album vandaag een foto geplaatst van mijn rechter zijkant tiet). In mijn rechter tiet zit nog zoveel volume van boven dat het een rare vorm heeft. De grotere, heeft die ook een bobbel boven of is die juist platter dan de andere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bruisend:

Het is lastig te zeggen omdat het ook afhankelijk van je huid is. Kan je alleen vertellen hoe het bij mij is gegaan.

Na de operatie dacht "jezus wat een memmen". Maar als ik nu de foto's van 3 dagen PO en 2 weken PO terug kijk zie ik dat mijn borsten ineens zijn gegroeid. Mijn huid stond na de operatie zo strak dat mijn protheses er vierkant uit zagen. Naarmate mijn huid oprekte des te meer projectie ik kreeg. En ja ze waren gegroeid. En toen had ik twee ronden borsten waarbij de tepel niet in het midden van het rondje zat maar onderaan. En in de afgelopen weken zie je gewoon dat de massa bovenop (en dus het gedeelte wat niet in een BH zit) heeeeeeeellll langzaaaaaam naar beneden schuift.  Bij de een wordt het visueel groter en bij de ander wordt het enkel groter in BH maat.

Bij mij is de linker "groter" omdat daar mee massa naar beneden is gezakt. Dit kan je zien (in mijn album vandaag een foto geplaatst van mijn rechter zijkant tiet). In mijn rechter tiet zit nog zoveel volume van boven dat het een rare vorm heeft. De grotere, heeft die ook een bobbel boven of is die juist platter dan de andere?

Bedankt voor je reactie. Mijn grotere heeft bovenin nog die bobbel zoals op die ene tekening van voor het "ploppen" zeg maar. Mn linker borst is vanaf ok al groter, meer gezwollen, strakker en alles. Heb 4 drains gehad tijdens ok dus dacht misschien heeft ie rechts gewoon meer afgezogen als links waardoor het er nu zo uitziet ofzo haha. Hij zei zelf na het nogmaals bekijken dat het helemaal goed ging komen dus daar ga ik dan maar vanuit. Borstband ed zou niet nodig zijn ook.  

Vind het wel een leuk proces om te volgen, bijzonder ook hoe dat in zn werk gaat.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

^^ ik vind dit echt top om te horen! Ik heb ook vierkante borsten nu ben een week po hoop echt zoo dat mijn verhaal gaat lopen zoals die van jou bruisend! Ze mogen van mij ook wel wat groter en de tepels meer naar het midden. Geduld, geduld haha maar wel moeilijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.