Ga naar inhoud

Sunny1983 : 20 december 2010 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Yvonne en ben 27 jaar.

Ik kom uit Rotterdam en werk in de kinderopvang. Ik heb mijn eerste consult eind mei 2010 bij de velthuiskliniek gehad. Ik had gelezen dat dit een goede kliniek was en met het eerste consult was ik al eigenlijk overtuigt dat ik bij deze kliniek mijn borsten wilde laten vergroten.

Ik heb op 20 december 2010 een borstvergroting laten doen bij dr. Adrichem, Velthuiskliniek in Rotterdam. Ik heb ronde implantaten gekregen van het merk Mentor beide kanten 300 cc. Ik had een 75aa en ben naar een grote B gegaan, weet de maat nog niet precies omdat mijn borsten nu nog erg gezwollen zijn en er nog tape omheen zit.

Na 10 jaar is mijn droom eindelijk uitgekomen en heb ik de borsten die ik altijd al wilde hebben. Mijn operatieverslag kun je in het andere topic van operatieverslagen lezen.

Groetjes Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 december was mijn grote dag!! Mijn droom zou eindelijk uitkomen na zolang. Ik ben nu 27 en wilde dit al toen ik 17 was!

Mijn borsten zijn vanaf mijn 14e niet meer gegroeid en ben blijven hangen op een 75aa. Ik ben hier altijd zeer ongelukkig door geweest. Naar het strand/zwembad was een ramp en altijd maar die bikini's volstoppen met vulling en constant opletten of ik ze niet zou verliezen in het water!! Na zoveel jaren tobben heb ik de knoop doorgehakt en besloten een borstvergroting te ondergaan.

Ik wilde geen grote borsten maar 'gewoon normale' borsten en het belangrijkste was dat ik mij vrouw zou voelen, want met die kleine borsten voelde ik mij een klein meisje.

Afgelopen maandag was dus mijn dag!! Ik zou met ronde implantaten van het merk mentor krijgen 300 cc Ik was flink zenuwachtig, maar ze waren in de kliniek zo lief dat ik me aardig rustig voelde op den duur.

De narcose ging heel rustig en werd heerlijk wakker in een warm bed.

De pijn is mij flink tegen gevallen. Ik wist niet dat een mens zoveel pijn kon hebben. Vooral s'nachts is het een drama, doe bijna geen oog dicht. Ik heb vanmorgen gebeld en ze zeiden dat zoiezo je huid erg moet oprekken en als je slank bent kun je daar meer last van hebben. Heb is nu de 4e dag na de operatie en mijn borsten branden en steken ( vooral de littekens dan) Mijn borsten zijn helemaal ingetaped dus het zit zoiezo allemaal erg strak. Zoiezo is mijn linkerborst het meest gezwollen omdat daar al een oud litteken zat die ze hebben opgengemaakt voor de incisie van het implantaat.

Mijn borsten zelf kan ik helaas nog niet zien door de tape, maar ik vind ze nu al prachtig al kan ik er nog niet van genieten door de pijn hihi, maar goed even doorbijten en denken aan de mooie tijd die nog gaat komen met bikini's en nieuwe jurkjes! Hebben meer dames zoveel pijn gehad? Ik hoop dat de pijn snel zakt, kan ik toch nog een beetje genieten van de kerstdaagjes.

Ik zie trouwens nu pas dat ik velthuis kliniek met een d heb geschreven, lekker slim!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yvonne,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies :1big_boobs:

Fijn dat alles goed is gegaan.

Ik las net in je operatieverslag dat je zoveel pijn hebt. Wat vervelend voor je!!! Ik denk idd dat het wel te maken heeft met het feit dat je weinig borst van jezelf had en dat je huid dus heel erg op moet rekken. Ik had al grote borsten van mezelf maar ze waren helaas na 2 zwangerschappen helemaal leeg. Ik heb ze dus goed op laten vullen (600 cc) maar heb helemaal geen last van pijn gehad....ik denk idd omdat mijn huid al opgerekt genoeg was...en natuurlijk hele goede pijnstillers (in Belgie waar ik het heb laten doen zijn ze wat makkelijker met sterke pijnstillers).

Heel veel sterkte en idd veel denken dat je je over een paar dagen al veel beter voelt en dat je dalijk kan gaan genieten van je nieuwe boobs en mooie bh's kan gaan kopen.

Als het tape er dalijk af is, ga je dan foto's plaatsen in de gallerij? Die van mij zijn daar ook te zien.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yvonne,

Welkom en gefeliciteerd met je bv! :64:

Jammer dat je zoveel pijn hebt, neem aan dat je ze onder de spier of dual plane hebt gekregen? Kan best pittig zijn hé meid! Hoop dat de pijn snel beter wordt voor je, gewoonlijk zou het op dag 5 wel moeten beteren dus ga voor je duimen! :35: Veel sterkte met je herstel! Denk wel dat je toch meer als een B zult hebben hoor met 300cc, maar dat is nog even afwachten want die tape drukt ook alles plat nu hé, wordt vast heel mooi!

Liefs, :53:

PS: heb je beide topics samengevoegd, is overzichtelijker als je voorstelling samen blijft met je operatieverslag, en heb meteen ook de d uit je titel aangepast! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Yvonne,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :D

Ik ben net een week po...ik heb niet echt pijn gehad maar gewoon wel heel strak allemaal en spierpijn as hell ;)

En nog steeds trouwens maar ik heb ze voor de spier en jij dan ws achter of duel plane als je zoveel pijn hebt...ik ben ook op consult geweest in r'dam in de velthuiskliniek, super kliniek en super aardige mensen daar :D

Heel veel sterkte met de pijn en t herstel en ik hoop dat je nog foto's gaat plaatsen :D

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yvonne,

Welkom en gefeliciteerd met je bv! :64:

Jammer dat je zoveel pijn hebt, neem aan dat je ze onder de spier of dual plane hebt gekregen? Kan best pittig zijn hé meid! Hoop dat de pijn snel beter wordt voor je, gewoonlijk zou het op dag 5 wel moeten beteren dus ga voor je duimen! :35: Veel sterkte met je herstel! Denk wel dat je toch meer als een B zult hebben hoor met 300cc, maar dat is nog even afwachten want die tape drukt ook alles plat nu hé, wordt vast heel mooi!

Liefs, :53:

PS: heb je beide topics samengevoegd, is overzichtelijker als je voorstelling samen blijft met je operatieverslag, en heb meteen ook de d uit je titel aangepast! ^_^

Dankjewel!

Het is idd wat overzichtelijker nu. Bedankt voor het aanpassen!

Ze zijn bij mij op de spier geplaatst, maar omdat ik weinig vel had doet het erg zeer, het gekke is dat ik de implantaten niet zie zitten, waar ik een beetje bang voor was. Bij slanke mensen plaatsen ze ze meestal achter de spier. Maargoed ik scheen dus genoeg huid te hebben. Nu was 300 cc wel de max bij mij, deze kon ik nog net hebben zei de pc. Ben echt benieuwd dinsdag!! Dan mag het tape er af hihi.Ik kan niet wachten om nieuwe bikini's en lingerie te kopen!! Ondanks ik ze nog niet kan zien ben ik al zoo trots! :-) De pijn is vandaag al iets gezakt dus het gaat de goede kant op!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Yvonne,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :D

Ik ben net een week po...ik heb niet echt pijn gehad maar gewoon wel heel strak allemaal en spierpijn as hell ;)

En nog steeds trouwens maar ik heb ze voor de spier en jij dan ws achter of duel plane als je zoveel pijn hebt...ik ben ook op consult geweest in r'dam in de velthuiskliniek, super kliniek en super aardige mensen daar :D

Heel veel sterkte met de pijn en t herstel en ik hoop dat je nog foto's gaat plaatsen :D

Liefs xxx

Ik heb ze ook voor de spier. Bij velthuis kliniek plaatsen ze ze sneller voor de spier as je slank bent, omdat dit dan natuurlijker toont werd mij gezegt. Mijn huid scheen dik genoeg te zijn. Ze zijn idd erg lief in de Velthuiskliniek en ze stellen je zo gerust voor de operatie ;-) Ik heb denk ik gewoon pech met die pijn, ook heb ik nog erg last van de narcose. maarja de één is er gevoeliger voor dan de andere helaas.. Ik ga zeker foto's plaatsen als het tape eraf is!!

Ik ben benieuwd hoe jou consult is geweest, naar welke cupmaat wil jij gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ja hebt ze toch ook voor de spier, dan zal je inderdaad gewoon een btje pech hebben, maar je ben ook nog maar kort po natuurlijk dus t zal best wel beter gaan hoor!!!

Ik ben nu een week en een dag po en ik vind t de laaste paar dagen niet echt verbeteren eigenlijk, heb gewoon nog super last van spierpijn en een mega druk op de borst maja hoop maar dat t snel beter zal gaan!!

Ik heb 295 cc gekregen, ik kwam van een 70a en nu heb ik een sportbh aan van de kliniek 80c dus ben al zeer tevreden :D je kan mijn foto's in de galerij zien ;) ben benieuwd naar die van jou...

Sterkte en ik hoop dat t snel beter gaat!!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Het is idd wat overzichtelijker nu. Bedankt voor het aanpassen!

Ze zijn bij mij op de spier geplaatst, maar omdat ik weinig vel had doet het erg zeer, het gekke is dat ik de implantaten niet zie zitten, waar ik een beetje bang voor was. Bij slanke mensen plaatsen ze ze meestal achter de spier. Maargoed ik scheen dus genoeg huid te hebben. Nu was 300 cc wel de max bij mij, deze kon ik nog net hebben zei de pc. Ben echt benieuwd dinsdag!! Dan mag het tape er af hihi.Ik kan niet wachten om nieuwe bikini's en lingerie te kopen!! Ondanks ik ze nog niet kan zien ben ik al zoo trots! :-) De pijn is vandaag al iets gezakt dus het gaat de goede kant op!!

Ow, dus toch op de spier, dan zal de pijn denk ik wel spoedig beter gaan! Zal vast mooi zijn met 300cc, bij mij was 200cc de max, kon echt niet meer in, ben ook benieuwd naar je eerste picjes, ga je een album aanmaken? Ben jij maar lekker trots, het is je gegund! :136:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, dus toch op de spier, dan zal de pijn denk ik wel spoedig beter gaan! Zal vast mooi zijn met 300cc, bij mij was 200cc de max, kon echt niet meer in, ben ook benieuwd naar je eerste picjes, ga je een album aanmaken? Ben jij maar lekker trots, het is je gegund! :136:

Liefs, :53:

De pijn is erg gezakt, ik kan vandaag echt zeggen dat ik nauwelijks pijn heb. Echt een opluchting!!! Ik ga zeker een album aanmaken, heb nog niet gezien hoe dat moet, maar neem aan dat het hier op het forum kan? zou ik jou album mogen bekijken?

Nog twee daagjes dan mag het verband eraf!! Kan echt niet wachten, ik wil ze zo graag zien :-D

Ik kon gisteren tijdens het kerstdiner helaas nog geen mooi topje aan omndat mijn verband best hoog zit, maar iedereen zei dat ik straalde aan tafel hihi. Ik voel me ook echt een ander mens, zo zelfverzekerd en echt trots op m'n lichaam. Het was echt doorbijten de laatste week maar kan toch wel zeggen nu dat het dubbel en dwars waard is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn is erg gezakt, ik kan vandaag echt zeggen dat ik nauwelijks pijn heb. Echt een opluchting!!! Ik ga zeker een album aanmaken, heb nog niet gezien hoe dat moet, maar neem aan dat het hier op het forum kan? zou ik jou album mogen bekijken?

Nog twee daagjes dan mag het verband eraf!! Kan echt niet wachten, ik wil ze zo graag zien :-D

Ik kon gisteren tijdens het kerstdiner helaas nog geen mooi topje aan omndat mijn verband best hoog zit, maar iedereen zei dat ik straalde aan tafel hihi. Ik voel me ook echt een ander mens, zo zelfverzekerd en echt trots op m'n lichaam. Het was echt doorbijten de laatste week maar kan toch wel zeggen nu dat het dubbel en dwars waard is geweest.

Hey Yvonne,

Gelukkig dat de pijn beter is!!! :D Je kunt inderdaad hier een album aanmaken bovenaan bij galerij of je kunt bijvoorbeeld op mijnalbum.nl een album aanmaken met een ww op, hier vind je meer info hoe je dat doet. Stuur je zo m'n ww! ^_^

Ooh wat spannend zeg, natuurlijk sta je te popelen om ze te zien! :3: Kan me goed voorstellen dat je nu al een ander mens voelt, doet echt veel met je hé! :43: Ben ook benieuwd naar je eerste picjes!

Nog een fijn herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yvonne,

Gelukkig dat de pijn beter is!!! :D Je kunt inderdaad hier een album aanmaken bovenaan bij galerij of je kunt bijvoorbeeld op mijnalbum.nl een album aanmaken met een ww op, hier vind je meer info hoe je dat doet. Stuur je zo m'n ww! ^_^

Ooh wat spannend zeg, natuurlijk sta je te popelen om ze te zien! :3: Kan me goed voorstellen dat je nu al een ander mens voelt, doet echt veel met je hé! :43: Ben ook benieuwd naar je eerste picjes!

Nog een fijn herstel!

Liefs, :53:

Ik weet niet of mijn pm is aangekomen maar wat een mooie foto's, ze zijn bij jou echt supermooi geworden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sunny

geniet van je nieuwe boobie,s en erg fijn dat je voor de spier hebt gekregen,dat scheelt een berg in herstel,en elke dag beterd hoor,zu je vast spoedig merken ook.

ben beneuwd of je voor en na foto,s hebt?

greetzz moontje

hoi Hoi

de pijn is al een stuk minder!! Heb alleen het idee dat ze kleiner worden, maar dat komt uiteraard omdat ze gezwollen waren, hopen dat ze niet te erg slinken hihi.

Ik heb geen voor foto's helaas! Ze zijn we in de kliniek gemaakt, dus misschien kan ik er wel aan komen. Na foto''s heb ik uiteraard wel die zal ik vanavond of morgen plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Ik heb een album aangemaakt. Aangezien ik nog niet weet hoe ik hem moet beveiligen met een ww. Zet ik hem nog niet in mijn handtekening. Stuur mij maar een pm als je de link van het fotoalbum wil.

Het gaat nu trouwens steeds beter, heb niet zoveel pijn meer. Toch heb ik de ene dag meer pijn dan de andere, het wisselt nog wel per dag. Ik vind mijn borsten al best mooi, al zijn ze nog erg bont en blauw. Ook zit één liteken hoger dan het andere. maar dat komt omdat ik al een liteken had en de pc wilde geen twee litekens maken. Hopelijk komt het goed!! Maar ik ga gewoon goed smeren met litekencreme als het mag.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of er al zo'n soort topic is gestart. Anders sorry!

Ik vroeg mij af of het indalen van je borsten/implantaten per borst verschillend is? Ik ben nu 10 dagen verder na bv en heb het idee dat mijn linker borst meer zakt dan de andere, mijn rechter tepel staat ook opeens veel lager. Ook is de ene borst harder dan de andere. Is dit normaal?

Ook heb ik twee verschillende littekens, bij mijn rechterborst zit hij bijna in de plooi, bij de linkerborst zit het litteken hoger. dit komt omdat ik al een litteken had op deze borst en de pc niet twee littekens wilde maken, dus daarom het litteken weer heeft gebruikt. Ik hoorp als mijn borsten indalen dat dit litteken minder zichtbaar wordt en anders moet ik gewoon goed gaan smeren met litteken creme!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yvonne,

Nogmaals bedankt voor je albumlink, ze zijn al heel mooi hoor, nog strak natuurlijk, maar dat komt helemaal goed! Binnen enkele weekjes heb jij prachtboobs! :55: En je hebt wel als voordeel dat je tepels mooi op gelijke hoogte staan, viel me plots op hihi

Geniet van je nieuwe aanwinsten! :43:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yvonne,

Ja hoor, je moet je borsten zien als twee afzonderlijke operatiewonden met elk hun eigen herstel, dus kan goed zijn dat de ene sneller indaalt dan de andere of anders aanvoelt, is allemaal kwestie van geduld voor de ene de andere weer bijbeent hihi, niets om je zorgen om te maken in ieder geval!

Je littekens kun je inderdaad goed met littekencreme insmeren, die worden mettertijd veel minder zichtbaar.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sunny

ja hoort er echt helemaal bij hoor,dat ze een tijdje ongelijk eruit zien,komt door de vocht.

ik heb tijdens me 2de bv wel 5weken(lang!) met ongelijke boobs gelopen,de ene hield gewoon meer en langer vocht vast als de ander.

je zult zeker zien,als je foto,s bijhoud dat het na tal weken totaal veranderd is,en vocht kan je wel tot 8weken hebben,is uitzonderlijkk hoor,maar komt dus wel voor,en de ene houd meer vocht vast als de ander.komt helemaal goed,mits je wel gelijke borsten had voor de bv :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sunny

ja hoort er echt helemaal bij hoor,dat ze een tijdje ongelijk eruit zien,komt door de vocht.

ik heb tijdens me 2de bv wel 5weken(lang!) met ongelijke boobs gelopen,de ene hield gewoon meer en langer vocht vast als de ander.

je zult zeker zien,als je foto,s bijhoud dat het na tal weken totaal veranderd is,en vocht kan je wel tot 8weken hebben,is uitzonderlijkk hoor,maar komt dus wel voor,en de ene houd meer vocht vast als de ander.komt helemaal goed,mits je wel gelijke borsten had voor de bv :6:

Ok gelukkig maar dan:-) Ik moet gewoon even geduld hebben ;-)hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij veranderen mijn borsten nog steeds en ik ben al een maand of 4 po. Äls ik nu in de spiegel kijk zie ik dat mijn tepels vrijwel gelijk staan. Wat net na de operatie absoluut niet zo was. Mijn rechterborst is wat groter dat de linker en dat is nog steeds wel wat zo. Wel slaap ik nog steeds heel vaak met mijn sportbh aan terwijl dat dat niet meer hoeft. Bang dat ze weer gaan hangen zeg maar. Wel voel ik dat mijn linkerborst meer is gaan hangen dan de rechterborst. Heb de protheses onder de borstspier en ik denk dat ze nog steeds veel zullen veranderen. Hoop niet teveel hoor want ik ben nu zeer tevreden met mijn borsten. Hard zijn ze niet meer. Wel heel gevoelig nog steeds. De ene keer iets minder dan de andere keer maar dat kan ook te maken hebben met de periode van de maand. Dat had ik ook al voor de bv. Ik denk dat dat wel zal blijven ben ik bang. Dat ze gevoelig zijn en soms overgevoelig is niet echt prettig. Ben er des ondanks super blij mee met de bv.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.