Jump to content

brede beugel bh merken of modellen

Recommended Posts

Hi iedereen!

Hebben jullie nooit last van de beugel in de bh? Bij mij steekt ze in mijn tiet en vind dit erg onaangenaam.

ik wéét dat er modellen bestaan waarbij de beugel wat breder is, maar vind het moeilijk om ze te vinden..

Heeft er iemand hier soms ervaring welke lingeriemerken bredere beugels hebben of misschien welke modellen bij deze merken een bredere beugel hebben?

Ik hoop dat ik niet dubbelpost, ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben met dit probleem..

Groetjes!

@Cherisse*Ik heb dat ook! 

Maar bij mij is het meer dat de beugels van veel bh's te rond zijn en dat willen mijn boobies gewoon niet.
De enige die tot nu toe altijd de hele dag door lekker zitten zijn de plunge bh's van primark. 
Ben nog steeds op zoek naar een ander merk dat lekker zit. 

Hoi, ik had hetzelfde probleem. De Beugels staken gewoon in m'n boobies. Na enkele uurtjes kon ik geen gewone bh meer dragen van de pijn. Nu draag ik Primadonna (twist), Marie Jo (Tom) en triumph ( beautiful darling). Ze zitten perfect!! Xxx

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.