Ga naar inhoud

Jenny89 : 8 maart 2018 : Dr. Gabriel Jansen : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames,

 

Donderdag 8 maart heb ik mijn vergroting, ik heb gekozen voor 280cc van motiva dual plane.

 

Ik merk dat ik nu toch begin te twijfelen of ik niet te klein ga, heeft een van jullie dat ook gehad. Ik ben 1.65 en weeg 56kg dus redelijk gemiddeld. Heb nu een kleine B cup maar hoop stiekem toch op een D uit te komen. Maar vraag me af of 280cc wel voldoende is hiervoor. Iemand ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

ik kijk al een tijdje mee op dit forum. Ik ben Jenny 28 jaar en ik heb op 8 maart mijn bv bij Dr. Janssen van Faceland. Ik heb een beetje tubulaire borsten, daar ben ik echt mega onzeker over. Steeds verstoppen in de kleedkamer etc. Dus ik hoop dat ik straks mooie ronde stevige borsten krijgt. Ik heb gekozen voor ronde motiva 280cc implantaten dual plane.

 

ik twijfel af en toe of ik niet groter had moeten kiezen, maar eerst maar even kijken hoe dit is. Zijn er nog meer dames met tubulaire borsten? En vooral dan het resultaat na de vergroting? Ik heb nu een kleine B maar dus heel slap en doorgezakt.

 

Ik kan dus niet wachten om straks eindelijk wat meer zelfvertrouwen te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is de grote dag, dan krijg ik de 280cc van motiva. Ik ben nu heel zenuwachtig. Word het wel mooi? Ga ik wel goed genezen? Heb ik veel pijn? Maar ja, dat is afwachten allemaal. Heb er ook wel veel zin in hoor. Ik ben gewoon heel erg onzeker over mijn borsten nu, dus zou het echt geweldig vinden als ik straks wat meer zelfvertrouwen kan hebben. Om 13:30 word ik geopereerd. Dus heel spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenny89
Gefeliciteerd met je boobs! Ik neem aan dat je operatie plaatsgevonden heeft in de Bauland kliniek?

Heb je topics even samengevoegd, zodat het voor jou overzichtelijk blijft en het netjes blijft op het forum :) Voortaan kun je dus al je updates en je operatieverslag, kwijt in dit topic.

Verder zal ik je even de regels van de club sturen, zodat ik je daar ook toe kan laten :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei best_boobie:

@Jenny89
Gefeliciteerd met je boobs! Ik neem aan dat je operatie plaatsgevonden heeft in de Bauland kliniek?

Heb je topics even samengevoegd, zodat het voor jou overzichtelijk blijft en het netjes blijft op het forum :) Voortaan kun je dus al je updates en je operatieverslag, kwijt in dit topic.

Verder zal ik je even de regels van de club sturen, zodat ik je daar ook toe kan laten :)

 

xx BB

Dank je wel!! Ja moest inderdaad naar de bauland kliniek. Maar het is wel via Faceland gelopen. Die zullen wel een samenwerking hebben, of dezelfde eigenaar ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Boobiebye:

Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met Doter Jansen! 26 maart is voor mij de grote dag bij hem namelijk en er is inderdaad weinig over hem te vinden

Hij werkt pas sinds februari bij Faceland, misschien komt het daardoor. Ik vind hem erg aardig, vooral erg amicaal en daar hou ik van. Gister geopereerd en ik voel me echt prima. De boobs zijn uiteraard nog erg hard, maar qua pijn valt het mij reuze mee. Ik zal zo even een verslagje schrijven over hoe het allemaal verlopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jenny89:

Dank je wel!! Ja moest inderdaad naar de bauland kliniek. Maar het is wel via Faceland gelopen. Die zullen wel een samenwerking hebben, of dezelfde eigenaar ofzo.

Klopt, maar aangezien wij altijd de kliniek vermelden waar iemand geopereerd is, in de titel, vroeg ik het :)
xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor mijn verslag, ik heb gister 8 maart mijn vergroting gehad in de bauland kliniek via Faceland. Ik was erg zenuwachtig en had die nacht dus amper geslapen. Ik moest om half 1 in Mill zijn, dus om 11 uur de auto in. We waren er om 12 uur en daardoor was ik eerder aan de beurt. Het ging echt super snel toen. Om 12:15 werd ik geroepen door de assistente en moest ik me omkleden. Om 12:30 lag ik in bed met infuus, om 12:45 werd ik afgetekend en om 13:00 werd ik onder narcose gebracht.

 

Ik ben zelf al vaker geopereerd dus ik was niet bang voor de narcose. Rond 14:15 werd ik wakker en had ik ineens borsten. De dames waren heel aardig, ik mocht mijn vriend berichten dat ik alweer wakker was. Even snel borsten kijken en toen het verband erom. Ze hadden een sportbh van Triumph, ik heb er meteen 2 meegenomen. Ze zijn verstelbaar, dus goed voor de 6 weken. 

 

Vanaf het begin valt de pijn me echt heel erg mee. Tuurlijk drukt het, en is het hard, maar het gaat echt prima. Dus hopelijk zet dit zich zo voor. Dr Gabriel Jansen was heel aardig. Ik vind vooral zijn informele manier van contact heel fijn. Ik hou daar persoonlijk erg van, gewoon heel amicaal. 

 

De dames van Bauland waren stuk voor stuk toppers! Super lief en zorgzaam! Dus beschouw het echt als een topervaring. Om 16:00 zat ik alweer in de auto naar huis. Ik ben niet misselijk geweest. Wel moe dus lekker bijtijds naar bed.

 

Ik heb 285cc van motiva, ronde protheses, dual plane. De boobs zien nu nog wat puntig in de sportbh, maar vanavond kan ik even live gluren tijdens het douchen. Zal ik ook meteen even een foto maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2018 om 20:25 zei nieuw1:

hoe is het gegaan? Hoe is dokter Jansen. Ik kan zo weinig over hem vinden. ga wrs zelf ook door hem geopereerd worden

Het is goed gegaan, het ging zo snel, dat overdonderde mij een beetje. Ik vind dokter Jansen een aardige man, vrij amicaal maar daar hou ik van. De pijn valt mij echt reuze mee. Ben nu 2 dagen po, en neem alleen paracetamol zodra het echt gevoelig begint te worden. Ze zitten nu nog heel hoog dus ben erg benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nieuw1:

Goed om te horen dat het goed verlopen is! Hoe gaat het nu met je? 

Ja eigenlijk wel heel goed. De pijn valt me zo ontzettend mee. Ze zitten alleen nog heel hoog, dus de vorm is heel gek nu. Heel puntig. Maar al met al zeker niet ontevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Edva:

Spannend! Ben je ook tevreden met de grootte?

Stiekem denk ik, het had nog wel groter gemogen. Maar ik lees veel dat ze nog wat groter worden naarmate ze gezakt zijn en de spier ontspannen is. Ik heb tijdens het consult gezegd dat ik een volle C wilde. En denk wel dat dat het gaat worden. Maar mocht het uitlopen naar een D dan hoor je mij niet klagen. Ik zal over een paar dagen weer wat foto’s maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.