Ga naar inhoud

Twijfels, onzekerheden, help!


Ik1990

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, zal me even voorstellen. Ik wil graag wat albums in zien omdat ik erg veel twijfels heb en las dat dit alleen kon bij actief deelnemen. Misschien sowieso wel goed omdat ik nog heel veel twijfels en angsten heb!

 

Ik ben 27 1.72 lang en weeg 62 kilo. Ik heb een zoontje van 5 en een dochtertje van 1 jaar. Sinds mijn zwangerschappen zijn mijn borsten erg veranderd en voel ik me totaal niet vrouwelijk meer. Ik had altijd een D cup en heb nou een slappe b klein c cup. Ik draag Push ups waardoor het nog wat lijkt met kleren aan maar dit is allemaal schijn. Het beheerst mijn leven erg negatief en ik voel me vaak ongelukkig. Normaal zou ik nooit zo snel in een gezond lichaam laten snijden maar ik weet niet of ik het aankan om me mijn leven lang zo onzeker te voelen. Ik durf me niet meer uit te kleden bij mijn man,ik durf niet meer te zwemmen en daarom wil ik ook niet meer op zomervakantie. Ook niet leuk voor mijn man en kinderen dus. Dit geeft veel spanningen in ons gezin.

 

Ik wil graag mooie volle borsten, een D cup ongeveer. (maar zeker niet neppe ronde borsten) Ik wil ook niet dat als je in een bikini loopt iedereen kan zien dat je een borstvergroting hebt gehad...Alleen mijn man moet weten dat ik een borstvergroting heb gehad.

 

Afgelopen januari een consult gehad bij Dr Nio, bij OLVG west. (veel over gelezen) Hij adviseerde me 450 cc 85% gevulde eurosilicone high profile dual plane. (eerst 400 CC gepast en daarna 500 cc, omdat ik zo twijfelde er tussen in gaan zitten)

Nu ben ik erg benieuwd naar dames die dit ook hebben gehad en zou ik jullie voor en na foto's kunnen zien? Ik ben namelijk erg bang dat het toch te groot en nep gaat worden. Aan de andere kant, als je het toch doet...En het oogt natuurlijk, waarom niet.

 

Het volgende waar ik heel erg mee zit is de hersteltijd. Mijn dochtertje loopt net en moet nog veel getild worden. Ik wil verder niemand vertellen over mijn borstvergroting want mijn ouders,schoonouders en vriendinnen zullen het absoluut niet begrijpen. Zijn er hier mensen die ook een dual plane borstvergroting hebben gehad en ook kleine kinderen hebben? Hebben jullie advies voor mij? En hoe was het met de pijn? Wat kan je zelf en wat absoluut niet?  Is bijvoorbeeld 1 week op bed liggen genoeg? Langer kan mijn man echt niet thuis zijn.

Mijn man staat er trouwens niet erg achter maar hij maakt zich veel zorgen om me, dus als het mij zal helpen dan is het oke. Daarbij is onze relatie momenteel heel slecht.

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en kan ik jullie albums gaan zien met voorbeelden.

 

Bedankt alvast!!

 

Groetjes mij

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed van je dat je al een consult hebt gehad. Ik ben ook bij dr Nio geweest. 22 december heeft hij mijn 370 cc hydrogel gegeven. Ik heb nu een E in mijn  bh's maar het ziet eruit als een mooie D. Hij maakt mooie borsten hoor, vertrouw hem maar. Al kan het nooit kwaad om meerdere consulten te hebben hoor. Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis.. Heel begrijpelijk je verhaal en dat je ermee zit. Als je t straks achter de rug hebt en je bent gelukkig met het resultaat zal dit jullie relatie vast ten goede komen :) Ik ben zelf nog niet geopereerd dus ik kan je niks laten zien, maar ik zou zeggen: Ga op je eigen gevoel af! Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, en welkom op BF :)@Ik1990

 

Heb je Pb ontvangen en zal je toevoegen maar vraag me af of je deze gelijk kunt inzien want weet dat je minimaal 5 berichten moet plaatsen in je eigen of anderen hun topics. Lees anders onderstaande voor de zekerheid even door;

 

Nou hebben wij niet dezelfde voorsituatie want ik had geen D cup hiervoor ( i wish,  ;) ) maar wil je wel graag laten zien dat Nio hele mooie natuurlijke borsten maakt en ook met 500CC. Het aantal CC zegt ook niet zoveel he want geeft alleen aan hoeveel er nodig is om jouw borst op te vullen. Bij de een is dat meer of minder om tot hetzelfde resultaat te komen. Nou kun je hem wel vertrouwen met de inhoud. Tot op heden geen grote ronde neppe boobs gezien..hebben altijd wel dat vleugje vrouwelijkheid ;) 

 

Het is goed dat je kennis vergaart want dat heeft mij toen doen besluiten om ervoor te gaan. Je krijgt meer inzicht in de materie en dat geeft meer vertrouwen om tot de juiste beslissing te komen en ervoor te gaan. Mijn advies is om het wel met iemand te delen die jouw tijdens de 6 herstelweken kan helpen want je wil het wel in 1 keer goed doen en niet verprutsen omdat je alles snel en alleen moet doen omdat "het niet anders kan". Ik zit hier al een tijdje en zie dat sommigen sneller gaan omdat ze geen pijn voelen of dat het prima gaat totdat ze maanden later hier terugkomen met een vervelende complicatie. Doodzonde!! Je moet na de operatie alles rustig opbouwen.  Zijn wel tips and tricks in topics hierover te vinden als je de zoekbalk gebruikt ( tips advies kinderen) 

 

Je man meenemen in de informatie/consulten en proces wil ze meestal wel bekeren.. het is meestal onwetendheid en bezorgdheid dat ze in eerste instantie afschrikt. En laten we eerlijk zijn..zo zijn we ook begonnen toch? Als het je leven zo beïnvloed heb je de juiste eerste stap genomen en dan komt de volgende stap vanzelf :) 

 

Zal je toevoegen en succes met je oriëntatie 

xx 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.