Ga naar inhoud

Nannie : 2 mei 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen! 

 

Na stiekem even rondgekeken te hebben, Love this place!,  zal ik mezelf dan ook even voorstellen...

 

Ik heb van moeder natuur twee "kleine erwtjes" meegekregen, een kleine A cup en die maken me erg onzeker.. Ik ben nooit echt tevreden met wat ik in de spiegel zie.. want bij een vrouw horen borsten en tja die zijn er niet helemaal... 

Al jaren denk ik om een borstvergroting te laten doen. Al zijn er zoveel vragen wat, wie, hoe...

 

Na veel opzoekwerk twijfel ik tussen twee plastische chirurgen, namelijk
- Dr. Verdonck (Belgian Breast Clinic, Brussel) 
of
-Dr. Van Waes (Cosmipolis Clinic, Brugge)

Is het een optie om met beide een afspraak te maken en nadien vergelijken bij wie ik me het beste voel? Of heeft er iemand ervaring met een van? 

 

Qua CC weet ik het niet, ik ga al heel blij zijn als alles eindelijk in proportie bij de rest past!! 
Rond of druppelvormig? voor - achter - Dual ik zou het helemaal niet weten...

Hoe meer ik erover zoek en ga vergelijk (voordelen, nadelen,...) hoe groter de lijst en verwarder ik raak en das enorm frustrerend... Pfff 

 

Het herstelproces nadien schrikt me ook een beetje af,  maarja wie mooi wil zijn moet er wat voor over hebben zeker... 

 

Ik ben wel superblij dat ik eindelijk de stap heb gezet richting nieuwe Boobies!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

Welkom! Ik ben ook net begonnen aan mijn reis naar nieuwe borsten:D Heb al wel een kliniek en plastisch chirurg uitgezocht (Faceland, dr. Fresow), maar twijfel nog over de maat.

 

Bij mij worden ze dual plane geplaatst, omdat ik van mezelf weinig borst heb en dr. Fresow ook zei dat je daardoor minder de rand van de prothesen aan de bovenkant ziet zitten. Ik ga voor rond, omdat als deze draaien het niet opvalt. Ik ben gegaan voor het merk Motiva, omdat deze niet/minder kans schijnen te hebben om te gaan plooien.

 

Het herstelproces vind ik ook wel spannend, maar het is het me wel waard om eindelijk borsten te hebben.

 

Je kan bij beide klinieken gewoon een afspraak maken en dan beslissen welke je het beste gevoel geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hoi Ladies!
Jeetje wat een gedoe ook als je effectief moet gaan kiezen! Ik kom er echt niet uit! :84:
Ben onlangs voor een 2de maal bij Dr. Verdonck geweest voor een pasbeurt, en ik weet het echt echt niet! 
Ik was er vrij snel uit dat ik voor Motiva ging gaan maar de maat.. Alles lijkt echt gigantisch als je van niets komt (75A hier die soms nog theezakjes lijken in een bh).
Bij de passessie twijfelde ik heel erg tussen 295 (vond ik te klein) en 350 (vond ik eerder te groot) , hij vertelde me dat er hier nog twee maten tussen zaten (super handig maar dat maakt het er niet makkelijker op haha:106:) dus nou twijfel ik echt voor welke ik moet gaan 315 of 330?
Ik wil echt geen gigantische tieten.. Ik weet dat het verschil heel miniem is maar toch, ik wil gewoon een normale mooie C.
Nou vraag ik me af of je nog wat "volume" verliest als ze DP geplaatst worden? 

Heeft er iemand ervaring met beide cc's? 
Pfff ik was al aan het denken om een 3e keer te gaan maar dan verklaart ie me gek denk ik. :rolleyes::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelfde als, ook die enorme twijfels, wel andere cc/s en cupmaat. Ik heb rijst gekookt en in de maatbeker aantal ccs gedaan en toen in boterham zakjes. Kan je ze vormen naar ongeveer zon pas prothese, gaat makkelijk. Je moet wel ff een bh halen in de juiste maat ongeveer.. anders valt t er uit haha. Ik vond het wel Een redelijk beeld geven als hoe ik het ervaren in de kliniek. Keuze wordt miss niet makkelijker maar je kan t nog wel ff bekijken. Hoop dat je er iets aan hebt. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Nannie ik zit net met dezelfde twijfel tussen 295 en 315cc moeilijk he. Als je op foto’s kijkt is het resultaat in cc bij iedereen verschillend. Zou jij ook gaan voor motiva ergonomix? Ligt er bij jou al een data vast? Ik ben 3/4 aan de beurt en heb binnenkort mijn 2 de consultatie ... spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@femme b ja de motiva Ergonomix Full zouden volgens Verdonck het beste bij mijn postuur passen. Pff ja die foto's op den duur zie je het ook gewoon niet meer omdat je al teveel foto's hebt gezien...  

Oooh super! Jij kan al beginnen aftellen!! Erg spannend!! Bij wie ga jij? 

Mijn datum is geprikt, 2/05 nog veel te lang tijd om te twijfelen:lol:

 

@Stroopwafel

Thanks voor de tip! Ik had op het internet al iets over rijst gelezen maar snapte er niet zoveel van. Deze ga ik zeker eens testen komende dagen! Gaat mss wel wat helpen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Nannie:

Hoi Ladies!
Jeetje wat een gedoe ook als je effectief moet gaan kiezen! Ik kom er echt niet uit! :84:
Ben onlangs voor een 2de maal bij Dr. Verdonck geweest voor een pasbeurt, en ik weet het echt echt niet! 
Ik was er vrij snel uit dat ik voor Motiva ging gaan maar de maat.. Alles lijkt echt gigantisch als je van niets komt (75A hier die soms nog theezakjes lijken in een bh).
Bij de passessie twijfelde ik heel erg tussen 295 (vond ik te klein) en 350 (vond ik eerder te groot) , hij vertelde me dat er hier nog twee maten tussen zaten (super handig maar dat maakt het er niet makkelijker op haha:106:) dus nou twijfel ik echt voor welke ik moet gaan 315 of 330?
Ik wil echt geen gigantische tieten.. Ik weet dat het verschil heel miniem is maar toch, ik wil gewoon een normale mooie C.
Nou vraag ik me af of je nog wat "volume" verliest als ze DP geplaatst worden? 

Heeft er iemand ervaring met beide cc's? 
Pfff ik was al aan het denken om een 3e keer te gaan maar dan verklaart ie me gek denk ik. :rolleyes::lol:

Iemand die ik ken had ook bijna niks voorheen, kleine cup a. Ze vertelde me dat er ook echt niet meer dan 300 cc in kon bij haar. Dit is super mooi geworden en heel natuurlijk. Nu ze het resultaat ziet en áls ze destijds voor groter had kunnen kiezen, dan had dat voor haar wel gemogen. Maar met 300cc is ze helemaal happy.

Geen idee of je hier iets aan hebt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Nannie

 

Hoi hoi,

 

Omdat ik zie dat je een operatiedatum hebt, heb ik gelijk je topics samengevoegd, de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

veel succes woensdag

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose dank je! 

 

@Boobs2015 @Sanderella ik reageer hier even omdat het misschien wat off topic loopt in de andere.. Tis een goede tip met dat water, heb zelf ook al geprobeerd met rijst! Vanavond nog maar eens proberen denk ik. :4: 

Nu de dag dichter komt vrees ik dat ik gewoon nog wat meer stress heb om te kiezen dan ervoor haha :44:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Nannie:

@Desert-Rose dank je! 

 

@Boobs2015 @Sanderella ik reageer hier even omdat het misschien wat off topic loopt in de andere.. Tis een goede tip met dat water, heb zelf ook al geprobeerd met rijst! Vanavond nog maar eens proberen denk ik. :4: 

Nu de dag dichter komt vrees ik dat ik gewoon nog wat meer stress heb om te kiezen dan ervoor haha :44:

 

 

 

Het is ook de spanning zo vlak voor je datum! Hebben we allemaal gehad.... succes!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen! Deze ochtend was het aan mij, om 7u25 ruim op tijd aangekomen en om 7u50 kwamen ze me al halen! Eerste op de planning! Afscheid genomen van mijn vriend en mee naar boven. Eens in de lift stelde de verpleegster mij gerust omdat ik toch wel wat zenuwachtig was. Omkleden, foto's nemen en infuusje geprikt kwam Dr. Verdronck langs om af te tekenen. The moment of truth voor de keuze van cc's want hier was ik nog niet uit. Uiteindelijk voor 295cc gekozen, ik zou uitkomen op een gemiddelde, mooie C. 315cc zou al een grote C geven en ik wou het natuurlijk houden dus wou echt niet wakker worden met een D ipv C. :1boobs:Daarna rechtstreeks naar de operatiezaal waar ik weer heel erg hartelijk ontvangen en gerustgesteld werd! De anesthesiste overliep nog wat vraagjes en gaf mij door het infuusje iets waardoor ik al lekker high werd :63:haha voor ik het wist was ik in dromenland. Ik herinner me vaag (of heb ik dit nou gedroomd) dat ze me het resultaat al lieten zien en ik zei "ohnee ik zie helemaal geen verschil!" :124: waarop er dan geantwoord werd "oh maar wij wel hoor" dan is het weer even zwart en werd ik wakker met een heel akelig gevoel omdat ik mijn woorden "ik zie geen verschil" herinnerde en dus werd ik huilend wakker denkende wat heb ik gedaan, ik heb een foute keuze gemaakt... Verpleegster is me dan even komen geruststellen en na het piepen onder de lakens zag ik wel duidelijk twee heuvels en een groot verschil met voordien. :123: 

Dr. Verdonck moest wel lachen als ik hem vroeg of ik dat echt gezegd had na het ontwaken maar hij had dit allesinds niet gehoord zei hij. 

Colatje gekregen om te drinken en tot mijn verbazing had ik geen pijn, een drukkend gevoel aan de zijkant eerder... Mezelf proberen herpositioneren in bed, ik dacht dat ik buikspieren had, maar ohjee help wat een geklungel haha... Ondertussen naar het toilet geholpen en dan zag ik dat er al 2 andere meisjes weer aan het bekomen waren ook. Tegen 10u45 mocht ik weer naar huis! Met een kussentje in de rug en mijn emmertje op de schoot (thanks for the tip @El80 gelukkig geen gebruik van moeten maken onderweg) terug naar huis, naar de autostrade via Schaffen gereden omdat ik die weg met iets aangenamer vond dan de andere haha. In de auto begon het wat onaangename te worden, vooral de rotondes in de bocht gaf een heel erg drukkend gevoel en lichte pijn. Na een uurtje aangekomen thuis en rechtsreeks op bed. omstreeks 14u30 mijn eerste pijnstiller genomen. De pijn valt tot mijn verbazing mee, beter gaan zitten in bed/zetel of rechtkomen uit bed/zetel is frustrerend (steeds hulp nodig hebben) en pijnlijk (ik geef het een 8) maar eens rechtstaand en wandelen wel over en geeft een onaangenaam gevoel nadien (druk op de borstkas) maar niet perse pijnlijk.

Een tip: kon niet zo goed een houding vinden bij het liggend zitten in mijn nestje van kussens en voedingskussen.. Dan ook een reiskussentje/nekkussentje bovengehaald en het deed wonderen om mijn nek steun te geven! 

 

Het resultaat vind ik echt al heel erg mooi van wat ik kan zien met het blauwe verband maar ik hoop dat ze niet veel kleiner worden. (de grote nu is perfect!). Ik voel me wel wat stijver worden maar het is doenbaar, ik bereid me wel voor dat ik me morgen 80% slechter ga voelen als vandaag dus we zien wel... Allezins al heel blij met mijn nieuwe boobs. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nannie Gefeliciteerd! Fijn dat je wat aan de tips hebt gehad! Ik vind mijn maat nu ook perfect in het verband. Ben benieuwd of het zo blijft :-) ik ga zondag het verband verwijderen. Heel veel succes met het herstel!! Neem je rust! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nannie

Ik ga bij dr. Straten kliniek Heyendeal. Ik kom van maatje 75AA en krijg 390cc, dus ik denk dat het resultaat beetje op hetzelfde neerkomt! :)

Fijn om te horen! Ben zelf echt maximaal stress kipje soms dus dat geeft me weer vertrouwen. :blush:

 

Succes met alles! Heb zelf ook wat geschreven en dat blijf ik zeker doen na die tijd. ^_^

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/5/2018 om 19:44 zei Zwolleboobsx:

@Nannie

Ik ga bij dr. Straten kliniek Heyendeal. Ik kom van maatje 75AA en krijg 390cc, dus ik denk dat het resultaat beetje op hetzelfde neerkomt! :)

Fijn om te horen! Ben zelf echt maximaal stress kipje soms dus dat geeft me weer vertrouwen. :blush:

 

Succes met alles! Heb zelf ook wat geschreven en dat blijf ik zeker doen na die tijd. ^_^

 

Liefs! 

 

Die stress is normaal, zeker omdat het nu dichterbij komt! Laatste dagen was ik helemaal op haha. Komt allemaal goed! En als je met vragen zit kan je ook altijd hier op het forum terecht wat ook wel geruststellend is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.