Ga naar inhoud

femme b : 3 april 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei femme b:

@Ilona1hartelijk bedankt, dat is super lief. Klinkt heftiger dan het was, het was geen volledige verdoving dus dat viel goed mee. Op dat moment voelde ik ook geen pijn.  Qua pijn is het pittig en moeilijk om een goed ‘plekje’ te vinden. Is de operatie bij jou al achter de rug? Groetjes x

Geen volledige verdoving?? Gelukkig had je toen in ieder geen pijn. Hopelijk kan je nu snel beetje je plekje vinden. Als je pijn hebt, kijk je ff naar beneden en weet je weer waarvoor je dit doorstaat:wub:

Nee ik moet nog....aankomende maandag ben ik aan de beurt...brrrrrr:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ilona1:

Geen volledige verdoving?? Gelukkig had je toen in ieder geen pijn. Hopelijk kan je nu snel beetje je plekje vinden. Als je pijn hebt, kijk je ff naar beneden en weet je weer waarvoor je dit doorstaat:wub:

Nee ik moet nog....aankomende maandag ben ik aan de beurt...brrrrrr:o

@Ilona1 neen Dr Verdonck werkt met een slaap sedatie. Is minder zwaar dan volledige verdoving en je voelt niets en kan sneller naar huis denk ik. Het is stevig ingepakt dus piepen gaat moeilijk, wil me braaf aan de regels houden. Heb uiteraard wel al een gevoeld en in profiel gekeken en het is heel wat. Waar ga jij je laten opereren? En wat krijg je?  Spannend aftellen dan... je wou waarschijnlijk al dat het zover was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei femme b:

@Ilona1 neen Dr Verdonck werkt met een slaap sedatie. Is minder zwaar dan volledige verdoving en je voelt niets en kan sneller naar huis denk ik. Het is stevig ingepakt dus piepen gaat moeilijk, wil me braaf aan de regels houden. Heb uiteraard wel al een gevoeld en in profiel gekeken en het is heel wat. Waar ga jij je laten opereren? En wat krijg je?  Spannend aftellen dan... je wou waarschijnlijk al dat het zover was...

 

Oh dat is idd anders, ik ga compleet onder zeil als het goed is ;). Hihi ja als het zo goed is ingepakt, valt er weinig te zien. Wanneer mag het verband eraf?

Ik ga naar Cosmed in Bosch en Duin, krijg prothesewissel ivm kapselvorming en ga direct klein beetje groter dus dat vind ik wel weer spannend.... Ik vind de tijd nu al wel gelukkig supersnel voorbij gaan hoor. Eerst nog beetje werken en van het weekend zal ik wel een grote stresskip worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@femme b ooh super om te lezen dat alles zo goed is verlopen en dat ze je ginds zo fijn geholpen hebben!! Inderdaad wel wat eng dat je vroeg wakker was!

Geniet van je nieuwe boobies en hopelijk verlopen de komende dagen vlot qua herstel! Voor welke cc ben je nu gegaan uiteindelijk? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Nannie:

@femme b ooh super om te lezen dat alles zo goed is verlopen en dat ze je ginds zo fijn geholpen hebben!! Inderdaad wel wat eng dat je vroeg wakker was!

Geniet van je nieuwe boobies en hopelijk verlopen de komende dagen vlot qua herstel! Voor welke cc ben je nu gegaan uiteindelijk? 

 

@Nannie bedankt. Het was helemaal niet eng hoor zo wakker worden, ik was zo blij dat ik wakker was. Ik ben voor 295cc gegaan en dit ziet er groot genoeg uit, nu is waarschijnlijk alles nog wat gezwollen ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ben jij al geopereerd? Kan niet meer zo goed volgen momenteel wie wel en niet ... groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ilona1:

 

Oh dat is idd anders, ik ga compleet onder zeil als het goed is ;). Hihi ja als het zo goed is ingepakt, valt er weinig te zien. Wanneer mag het verband eraf?

Ik ga naar Cosmed in Bosch en Duin, krijg prothesewissel ivm kapselvorming en ga direct klein beetje groter dus dat vind ik wel weer spannend.... Ik vind de tijd nu al wel gelukkig supersnel voorbij gaan hoor. Eerst nog beetje werken en van het weekend zal ik wel een grote stresskip worden!!

@Ilona1 binnen 2 weken mag het verband eraf, ben benieuwd. Nadien nog 6 weken sportbeha en die band. Die zit wel behoorlijk hoog die band, moeilijk onder kleding. Oh dat is spijtig die kapselvorming. Wanneer heb je het laten doen? Je hebt gelijk dat je meteen wat groter gaat, hopelijk is het de laatste keer want het herstel is toch we pittig vind ik. Werken helpt je inderdaad om je gedachten te verzetten. Het zal snel ma zijn. Veel succes met het aftellen. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei femme b:

@DidyS bedankt voor je reactie. Ik laat inderdaad minstens 2u tussen para en ibuprofen. En 6u tussen para’s in. Ik ga straks wel overschakelen op Zaldiar want de pijn is fel. Ben jij al geopereerd geweest? Groetjes x

Hoi Hoi! 

Ik ben vorige week dinsdag geopereerd! Prothesewissel en het gaat echt al super goed, verbaas mij er zelfs over ;-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei femme b:

@Ilona1 binnen 2 weken mag het verband eraf, ben benieuwd. Nadien nog 6 weken sportbeha en die band. Die zit wel behoorlijk hoog die band, moeilijk onder kleding. Oh dat is spijtig die kapselvorming. Wanneer heb je het laten doen? Je hebt gelijk dat je meteen wat groter gaat, hopelijk is het de laatste keer want het herstel is toch we pittig vind ik. Werken helpt je inderdaad om je gedachten te verzetten. Het zal snel ma zijn. Veel succes met het aftellen. Groetjes

Gelukkig is het nog geen hartje zomer, als je topje aan zou hebben en dan die band erbovenuit...dan zouden mensen het wel opvallen denk ik hahaha. 

Kapselvorming, na 18 jaar...dus op zich heb ik er lang plezier van gehad ;) Ik hoop inderdaad wel dat dit de laatste keer is hoor, dus fingers crossed en hopen dat het snel maandag is. Heb vandaag de tijd doorgekregen. Maandag 9:00 aanwezig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.