Ga naar inhoud

_Boobs_: 10 januari 2011 : Dr. Van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Op 17 januari a.s. heb ik de operatie bij ACCZ Zevenaar gepland staan.

Voor dat ik deze keus heb gemaakt ben ik op consult geweest bij de Bergman kliniek en daarna bij het ACCZ.

Ik heb nu een 70 a cup, zou graag naar een volle C willen. Mijn lengte is 1.70 cm en weeg 58 kg.

Morgen ga ik nog een keer op consult bij ACCZ om aantal cc nog een keer te bespreken en nog een keer te passen.

Vind het allemaal heel erg spannend, het komt nu wel heel erg dichtbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier! Ik ben benieuwd hoeveel CC je gaat doen. Misschien ook 430 cc :38: ....

Ik heb 6 december 2010 mijn BV gehad bij dr. van Onselen en ik en 100% tevreden.

Foto's staan in de gallerij :57: ....

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , welkom hier ! :116:

Wat leuk dat jij ook naar het ACCZ gaat !

Ik ben vandaag nog langsgeweest voor een 2e keer passen en doornemen .

Toch wel goed aan gedaan !

Ik wist na mijn eerste consult alleen dat ik zou uitkomen tussen een pasprothese maat 4/5

Na vanochtend weet ik dat ik 335CC/High Profile ga krijgen .

(heb foto's in m'n album staan ... meer dan dit zou heel nep worden bij mij)

Wordt 24 jan. geopereerd .

Mag ik vragen waarom je toch voor het ACCZ bent gegaan ?

En het is inderdaad allemaal heel spannend :126:

aan de andere kant gaat (bijna,iets minder voor jou)een maand heel snel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej welkom hier :D Leuk dat je een datum heb!!!

Ik heb echt precies dezelfde maten als jij ik had ook 70a en ben 1.70 bij 58 kilo haha wel grappig!!!

Ik ben ook bij accz op consult geweest en ook de bergman kliniek en nog een paar maar ben uiteindelijk bij de boerhaave kliniek geopereerd :D heb 295 cc gekregen en super tevreden tot nu toe :D

Succes verder met alles...

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier! Ik ben benieuwd hoeveel CC je gaat doen. Misschien ook 430 cc :38: ....

Ik heb 6 december 2010 mijn BV gehad bij dr. van Onselen en ik en 100% tevreden.

Foto's staan in de gallerij :57: ....

X

Yalenka

Ik ben vanmorgen weer op consult geweest en hebben de maten nog een keer doorgepast, ik ben er nu definitief uit. Links krijg ik 340 cc en rechts 380 cc, plaatsing dual plane druppelvormige prothese.

Uiteindelijk zou ik uitkomen op een grote C kleine D.

Jou fotos zijn erg mooi, mag je erg trots op zijn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , welkom hier ! :116:

Wat leuk dat jij ook naar het ACCZ gaat !

Ik ben vandaag nog langsgeweest voor een 2e keer passen en doornemen .

Toch wel goed aan gedaan !

Ik wist na mijn eerste consult alleen dat ik zou uitkomen tussen een pasprothese maat 4/5

Na vanochtend weet ik dat ik 335CC/High Profile ga krijgen .

(heb foto's in m'n album staan ... meer dan dit zou heel nep worden bij mij)

Wordt 24 jan. geopereerd .

Mag ik vragen waarom je toch voor het ACCZ bent gegaan ?

En het is inderdaad allemaal heel spannend :126:

aan de andere kant gaat (bijna,iets minder voor jou)een maand heel snel !

Ik ben vandaag ook nog een keer op consult geweest. Hoe laat was jij er?

Waarom ik gekozen heb voor het ACCZ is omdat ik er een heel goed gevoel over heb, erg aardige mensen en hele uitgebreide voorlichting. Het advies van de Bergman kliniek stond ik zelf ook niet helemaal achter, de arts wou maar max. 250 cc op de spier plaatsen (rond), hiermee zou ik uitkomen op een volle B cup (zelf wil ik een volle C cup).

Ik ben op deze manier erg bang om randen te zien, boven in mijn borst heb ik ook heel weinig weefsel.

Ook als ik fotos vergelijk van plaatsing op de spier rond of plaatsing dual plane anatomisch vind ik het laatste veel natuurlijker ogen, vooral bij een A cup.

Jou datum is ook zo hier!! Ik vind het nu wel heel erg eng worden, al jaren speel ik met het idee in mijn hoofd en nu is het over ruim 3 weken al zover. Gelukkig gaan de dagen nu snel voorbij met kerst en oud en nieuw, want kan bijna niet wachten tot het zover is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej welkom hier :D Leuk dat je een datum heb!!!

Ik heb echt precies dezelfde maten als jij ik had ook 70a en ben 1.70 bij 58 kilo haha wel grappig!!!

Ik ben ook bij accz op consult geweest en ook de bergman kliniek en nog een paar maar ben uiteindelijk bij de boerhaave kliniek geopereerd :D heb 295 cc gekregen en super tevreden tot nu toe :D

Succes verder met alles...

Liefs xxx

Grappig dat je precies dezelfde maten hebt. Wat was jou advies bij het ACCZ (aantal cc)? Fijn dat je je zo tevreden bent, is alles meegevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

_Boobs_ !

Ik was er afgelopen donderdag , dus een dag na jou (??)

Wel verstandig dat je dan voor het ACCZ hebt gekozen ,

ikzelf ben ook op het ziekenhuis geweest , maar die arts zei dat

hij rond voor de spier wou plaatsen ?! Uhm, no way ...

Daarbij had hij nog maar 5 BV gedaan in zijn hele carriere .

Ikzelf begin nu HARD te twijfelen over de 335cc , heb liever een slag groter (350cc oid)

maar durf niet te bellen ... :82:

Link naar reactie
Delen op andere sites

_Boobs_ !

Ik was er afgelopen donderdag , dus een dag na jou (??)

Wel verstandig dat je dan voor het ACCZ hebt gekozen ,

ikzelf ben ook op het ziekenhuis geweest , maar die arts zei dat

hij rond voor de spier wou plaatsen ?! Uhm, no way ...

Daarbij had hij nog maar 5 BV gedaan in zijn hele carriere .

Ikzelf begin nu HARD te twijfelen over de 335cc , heb liever een slag groter (350cc oid)

maar durf niet te bellen ... :82:

Jeetje maar 5 bv's daar zou ik mezelf ook niet aan gaan wagen. Rond op de spier zou bij mij misschien kunnen, zit op het randje met de 3 cm weefsel. Dr. van Onselen zei bij het eerste consult als je het wilt laten doen, hoeft niet bij mij maar laat het asjeblieft niet op de spier zetten want dat wordt bij jou echt niet mooi.

Als je begin te twijfelen over het aantal cc zou ik gewoon bellen! Ik bel ook vaak en dat vinden ze echt niet erg (liever 100 keer bellen dan twijfels).

Kwa maat ben ik er helemaal uit, pas prothese 4 vond ik te klein en 6 te groot, dus uitgekomen op 5 en dat stond heel erg mooi.

Vandaag over 3 weken ben ik al aan de beurt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh , ik bel ze ook helemaal plat , haha .

Maar heb net gebeld en dat meisje bij wie ik het consult had (Marijke)

was er vandaag niet , maar ik word woensdag door haar terug gebeld .

Ik was bang dat de protheses al besteld waren ,daarom durfde ik dus niet te bellen .

De vrouw die ik aan de telefoon kreeg begreep het volledig ... de twijfels :P

PasProthese 4 vond ik te klein en 5 bíjna goed , net ietsiepietse teveel .

Maar omdat ik altijd zo'n speciale BH (van V&D, XXL gevuld,haha) aan heb mét vulling

en ik hieraan ben gewend , ben ik bang dat 335cc straks kleiner oogt dan nu met kleding aan .

Dus jij krijgt 375cc (dat was een pp nr.5 werd mij verteld) ?

Maar meis ... 3 weken vliegen voorbij ... sinds mijn eerste consult ben ik al 1,5 maand verder

en dat ik naar de h-arts ging met de vraag of ik wel normaal ben , haha , is inmiddels al 2,5 maand geleden !

WE WANT BOOBS ! :67:

En jij hebt ze al een week eerder :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh , ik bel ze ook helemaal plat , haha .

Maar heb net gebeld en dat meisje bij wie ik het consult had (Marijke)

was er vandaag niet , maar ik word woensdag door haar terug gebeld .

Ik was bang dat de protheses al besteld waren ,daarom durfde ik dus niet te bellen .

De vrouw die ik aan de telefoon kreeg begreep het volledig ... de twijfels :P

PasProthese 4 vond ik te klein en 5 bíjna goed , net ietsiepietse teveel .

Maar omdat ik altijd zo'n speciale BH (van V&D, XXL gevuld,haha) aan heb mét vulling

en ik hieraan ben gewend , ben ik bang dat 335cc straks kleiner oogt dan nu met kleding aan .

Dus jij krijgt 375cc (dat was een pp nr.5 werd mij verteld) ?

Maar meis ... 3 weken vliegen voorbij ... sinds mijn eerste consult ben ik al 1,5 maand verder

en dat ik naar de h-arts ging met de vraag of ik wel normaal ben , haha , is inmiddels al 2,5 maand geleden !

WE WANT BOOBS ! :67:

En jij hebt ze al een week eerder :7:

Ik krijg 380 cc (in kleine borst krijg ik 340 cc). Elke vraag die ik heb bel of mail ik, ze zullen mij ondertussen wel kennen daar :154:

Hoop dat de 3 weken snel gaan, voor mijn gevoel gaat de tijd nu heel langszaam. Heb nu ook vakantie dus ben ook de hele dag mee bezig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobs ! :)

Ben vandaag teruggebeld , en ze gaan ook 380cc erbij bestellen voor mij .

24 januari word dan samen met Van Onselen bepaald welke ik ga krijgen , eventueel nog

op het moment dat ze met "open hebben gemaakt" , haha .

Was vanochtend ineens heel zenuwachtig !

Nog heel even en we hebben ze !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobs ! :)

Ben vandaag teruggebeld , en ze gaan ook 380cc erbij bestellen voor mij .

24 januari word dan samen met Van Onselen bepaald welke ik ga krijgen , eventueel nog

op het moment dat ze met "open hebben gemaakt" , haha .

Was vanochtend ineens heel zenuwachtig !

Nog heel even en we hebben ze !

Goed dat je gebeld hebt! Ik heb nu elke nacht wel een nachtmerrie over de operatie, bijv. wordt wakker na de operatie en heb ik twee mega grote meloenen en dan zegt de arts jij wou toch grote borsten :154:

Ben er erg veel mee bezig en ook echt de dagen aan het aftellen. Gister de papieren binnengekregen van ACCZ die ik moet ondertekenen en terug sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobs,

Zag dat je vandaag je grote dag had, heb het even aangepast in je titel! Hoop dat alles goed is gegaan en je nu rustig aan het bekomen bent met je nieuwe aanwinsten! Gefeliciteerd!!! :64: Laat je maar lekker verwennen, wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Hier eindelijk een berichtje van mij, ik kon niet eerder achter de computer omdat ons toetsenbord heel hoog staat (in computerkast) vandaag kan ik voor het eerst fatsoenlijk typen.

Alles heel goed en voorspoedig voorlopen. Afgelopen maandag moest ik om 9.00 uur aanwezig zijn in Bocholt, daar werd ik om half 10 naar een andere wachtkamer gebracht en kreeg ik al een pilletje pijnmedicatie die 24 uur werkt.

Om kwart over 10 mocht ik naar een apart kamertje waar ik me moest uitkleden en de anesthesist kwam alles bespreken en het infuus prikken. Dit heeft hij 5 keer moeten doen (AUW) omdat ik hele koude handen had en weinig doorbloeding.

Hierna kwam dr. van Onselen alles aftekenen en mocht ik meteen mee naar de operatie kamer.

Ik was heel erg bang voor de narcose, nooit eerder gehad maar het viel mij 1000% mee.

Na de operatie werd ik wakker nog op de operatie tafel ik keek meteen naar beneden en zei tegen dr van Onselen is het mooi geworden? Hij vond van wel, toen zei ik nou dan vind ik het ook mooi haha. Toen ben ik weer in slaap gevallen en werd ik wakker op de uitslaap kamer.

Toen ik wakker werd had ik het erg koud en begon ik te trillen, hiervoor kreeg ik een middeltje en een warm blaas apparaat onder de deken die erg lekker was. Meteen toen ik wakker was, was ik heel erg helder en was al druk aan het kletsen met de medewerksters. Die zeiden al je hebt al meteen weer praatjes :rolleyes:

Na een uur mocht ik pas naar een andere kamer waar mijn moeder ook was (er was nog geen kamer vrij). Na de operatie had ik helemaal geen pijn, zat nog heel stoer te zeggen dat ik niet snapte waar iedereen zich druk om maakte. De verpleegster zei dat ik vanavond nog wel pijn zou hebben, nou dit heb ik geweten.

Savonds rond 9 uur begon de pijn te komen en binnen 2 uur kon ik niets meer zelf. De eerste 2 dagen waren wel even afzien en heb ik mij ook meerdere keren afgevraagd wat ik had gedaan.

Vanaf donderdag ging het met sprongen vooruit, sinds gister kan ik bijna alles weer zelf (uit bed komen, aankleden enz).

Gister voor het eerst naar een verjaardag geweest en merkte dat het toch allemaal iets te snel was, dus na een uurtje weer naar huis gegaan.

Met het resultaat ben ik erg blij mee, het staat allemaal nog heel erg gespannen maar de vorm en grootte vind ik al erg mooi. Wel heb ik ontzettend last van mijn schouders, die staan helemaal naar voren (door het gewicht?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh , wat ben ik blij dat ik je verslagje eindelijk lees ... ! :12:

Was al bijna bang dat er iets "verkeerd" was (gegaan)

Ik ben blij dat vrijwel alles zo goed verloopt !

Nou ben ik aan de beurt over 8 dagen , haha ... slik

Ik heb geen idee waarom je schouders zo naar voren staan ...

spanningen denk ik ... de assistente vertelde mij dat het wel belangrijk is dat

ondanks hoeveel pijn je ook hebt , het wel belangrijk is om kleine rondjes ,zowel voor/achteruit

als omhoog/omlaag te draaien met je schouders .

Trek je nou ook al kleding aan de over het hoofd aangetrokken moet worden ?

Ik kan me nog helemaal niet voorstellen wat voor een soort pijn het gaat worden ....

maar houd m'n hart vast , hehe .

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh , wat ben ik blij dat ik je verslagje eindelijk lees ... ! :12:

Was al bijna bang dat er iets "verkeerd" was (gegaan)

Ik ben blij dat vrijwel alles zo goed verloopt !

Nou ben ik aan de beurt over 8 dagen , haha ... slik

Ik heb geen idee waarom je schouders zo naar voren staan ...

spanningen denk ik ... de assistente vertelde mij dat het wel belangrijk is dat

ondanks hoeveel pijn je ook hebt , het wel belangrijk is om kleine rondjes ,zowel voor/achteruit

als omhoog/omlaag te draaien met je schouders .

Trek je nou ook al kleding aan de over het hoofd aangetrokken moet worden ?

Ik kan me nog helemaal niet voorstellen wat voor een soort pijn het gaat worden ....

maar houd m'n hart vast , hehe .

Haha nee gelukkig is alles goed gegaan! Ik ben al de hele dag bezig met mijn schouders naar achter te houden, ik denk dat ik door het gewicht onbewust mijn schouders naar voren hou haha.

Kleren is echt een ramp, ik heb alleen maar kleren die of heel strak zitten of een smalle hals hebben en die krijg ik niet over mijn heupen aan. Armen omhoog mag 6 weken niet dus ik ben bang dat ik 6 weken aan mijn lelijke vest gekluisterd zit haha

De pijn is te vergelijken met hele erge spierpijn, de huid trekt heel erg en je hebt het idee of er een telefoonboek op je borst ligt. Zolang ik stil lag had ik er weinig last van maar als je omhoog wilt komen begint het te trekken en te steken.

Aan het gewicht moet ik nog steeds wennen, ben helemaal uit evenwicht en hou ze nog regelmatig vast (ziet er volgens mij heel belachelijk uit ;))

Komt allemaal goed, achteraf vind ik het allemaal meevallen eigenlijk heb ik maar 2 dagen echt pijn gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobs,

Gefeliciteerd!!! :64: Hihi, dacht jij even stoer te zijn en geen pijn te zullen krijgen hahaha, grappig! Fijn dat alles goed is verlopen, wens je een voorspoedig herstel en laat je maar lekker verwennen! Hoeveel cc had je ook alweer gekregen?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Boobs,

Gefeliciteerd!!! :64: Hihi, dacht jij even stoer te zijn en geen pijn te zullen krijgen hahaha, grappig! Fijn dat alles goed is verlopen, wens je een voorspoedig herstel en laat je maar lekker verwennen! Hoeveel cc had je ook alweer gekregen?

Liefs, :54:

Ik heb links 380 cc en rechts 340 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update:

Het gaat nog steeds allemaal erg goed, weinig pijn meer afentoe jeukt het wat en klein steekje.

Mijn borsten zijn al flink aan het indalen ze zitten nu bijna op de goede hoogte, door het indalen zijn ze iets groter geworden.

Het ziet er heel erg natuurlijk uit!! Ondanks dat ik van een a cup af kom en nu denk ik een d cup heb!

Mijn tepels zijn wel heel erg aan het vervellen, iemand nog tips wat ik hier tegen kan doen (de jeuk??)? Durf er niet zo goed wat op te smeren.

Ik zit de hele dag naar mijn borsten te kijken :wub: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.