Ga naar inhoud

Vragen consultaties verdonck


Aanbevolen berichten

Hey allen, 

 

ik ga eind deze maand op consultatie bij Verdonck BBC. Nu ik heb hier al heel wat gelezen en ben al een beetje wijzer geworden echter lees ik vaak dat vele tijdens de eerste consultatie ook erg overdonderd waren door de info en dat het belangrijk is om een lijstje met vragen op voorhand al op te stellen. Welke vragen worden er meestal gesteld want ik vrees dat ik er toch wel wat zal vergeten tot nu toe:

Rustperiode ivm sporten/zwemmen/werken (werkzaam als kinesist), ook rustperiode ivm seks wantja dat is ook wel actief :p. Waar zit het grote verschil tussen de protheses, is er kans op striemen hoe kan ik deze voorkomen, wat is de beste periode om een bv te laten doen, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op mijn rug slaap want ik neem echt alle houdingen aan en ben een onrustige slaper, verandering van tepelgrootte door bv? Ja dit zijn wt vragen dat ik heb maar verder weet ik er niet zo hele veel van. Laat verdonck trouwens voor en na foto’s zien? Want ik hoor dat veel meiden ontzettend tevreden zijn maar ik kan echter nergens foto’s zien dus weet totaal niet wat ik moet verwachten van zijn werk, ookal is dat natuurlijk ook erg individueel.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.