Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Angelice

BVK in combinatie met liposuctie

Recommended Posts

@Angelice 

Jah klopt mijn verzekering heeft bij mij de bvk helemaal vergoedt, en de liposuctie ga ik uit mijn zak betalen dat is dan 4250.

Nou ben benieuwd hoe me hang tieten erna uit zullen zien! Pff wordt steeds spannender met of ik in de achtbaan zit zo voel ik me.

Voor je het weet is het alweer oktober joh. Dan ben jij aan de beurt. 

Nou zal je aan me denken morgen 10 uur moet ik melden daar op de parkklienik:o:o xx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai @Lai88

Is je operatie goed verlopen vandaag? :35:

Ik ben zo benieuwd naar hoe je het ervaren hebt? :20:

Laat je iets van je horen als je terug een beetje onder de levenden bent? :63:

Bij mij is men tweede consult vandaag een beetje raar verlopen...

Dokter Paul Vanstraelen was heel chaotisch... ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden...

Prijzen die hij opnoemde waren helemaal anders als op zen website... Kasten puilden zowat uit met papieren ... allemaal door elkaar gesmeten in de kast gesmeten...

Persoon die een consult voor me had werd gewoon afgewimpeld met (letterlijk) het advies dat ze maar een andere dokter moest zoeken :blink: zen telefoon was de hele tijd aan het rinkelen maar hij wou precies niet opnemen...  Allemaal heel vreemd... :blink:

Men buikgevoel zegt me dat ik bij deze dokter moet wegblijven...

Volgende maandag nog een 3de dokter opzoeken, hopelijk valt deze wat beter mee!

Hopelijk-niet-te-pijnlijke-groetjes!

Angelice

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Angelice

Ooh wat jammer dat het zo is gegaan vandaag. Jah zou ik zeker ook doen als het zo al begint! Ga maar opzoek naar iemand waar je gerust voelt. 

Nou bij mij is het allemaal goed gegaan gelukkig!:D Was alleen zo bang van de narcose!! Maar heb gezegt niks te zegge tot ik in slaap val k hoor de als laats slaaap lekker en weg was ik. Heeft wel even geduurt de operatie was naar de O.K rond 11 daar en half 4 wakker. Ik zou zeggen doen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com