Ga naar inhoud

Even voorstellen....


liesjebeer

Aanbevolen berichten

Hi lieve meiden!

 

Ik denk er nu zo’n 2/3 jaar over na om een bv te laten doen. Ik heb gisteren de eerste consults aangevraagd! Bij Bergman en bij Velthuis. Hebben jullie nog andere aanraders? Ik wil gewoon echt dat het GOED gedaan word en ik ben heel zenuwachtig haha!

 

Ik ben 20 jaar, 170 en 52 kg. Ik draag nu een 65C/ 70B cup. Ik wil het het liefste zo natuurlijk mogelijk houden, maar wel wat groter!

 

Ik zou heel graag jullie tips en ervaringen horen. Ook ben ik super benieuwd naar foto’s van mensen die ongeveer dezelfde cup maat hadden before! Ben zo benieuwd hoe het er ongeveer uit zou komen te zien....

 

 

liefs liesjebeer xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @liesjebeer!

 

Spannend dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik ben ook 170, maar wel wat zwaarder (62kg). Ik droeg hiervoor in maximizers een 70B en in normale bh's 70C. Ik ben 27 december geopereerd door dr. Straten via Kliniek Heyendael en ben ontzettend tevreden. Ik kan je dr. Straten van harte aanraden :P Als je benieuwd bent kan ik je toevoegen aan mijn album.

 

Wanneer heb je je consults bij Bergman en Velthuis? En heb je een voorkeur voor een periode voor de operatie? Ter voorbereiding van mijn consult heb ik foto's verzamelt van borsten die ik mooi vond en heb ik al mijn vragen op een lijstje gezet zodat ik niks zou vergeten. Tijdens het consult heb ik de pc voorbeeldfoto's laten zien van borsten die ik mooi vond. 

 

Heel veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Aloysa:

Hoi @liesjebeer!

 

Spannend dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik ben ook 170, maar wel wat zwaarder (62kg). Ik droeg hiervoor in maximizers een 70B en in normale bh's 70C. Ik ben 27 december geopereerd door dr. Straten via Kliniek Heyendael en ben ontzettend tevreden. Ik kan je dr. Straten van harte aanraden :P Als je benieuwd bent kan ik je toevoegen aan mijn album.

 

Wanneer heb je je consults bij Bergman en Velthuis? En heb je een voorkeur voor een periode voor de operatie? Ter voorbereiding van mijn consult heb ik foto's verzamelt van borsten die ik mooi vond en heb ik al mijn vragen op een lijstje gezet zodat ik niks zou vergeten. Tijdens het consult heb ik de pc voorbeeldfoto's laten zien van borsten die ik mooi vond. 

 

Heel veel succes met je keuze!

Hoi Aloysa!

 

Bedankt voor je reactie! Als je me wilt uitnodigen voor je album, heel graag! 

 

Ik wil graag in Augustus geholpen worden, dus dat duurt nog even! Maar dat is de enige periode dat ik wat langer thuis kan zitten. Hoe lang duurde het herstellen bij jou?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei liesjebeer:

Hoi Aloysa!

 

Bedankt voor je reactie! Als je me wilt uitnodigen voor je album, heel graag! 

 

Ik wil graag in Augustus geholpen worden, dus dat duurt nog even! Maar dat is de enige periode dat ik wat langer thuis kan zitten. Hoe lang duurde het herstellen bij jou?

 

liefs

Ik heb je toegevoegd! Mijn borsten waren ongelijk dus ik heb verschillende cc's gekregen. Ik zie ze nu steeds wat gelijker worden, hopelijk zijn ze straks helemaal gelijk :) Ik heb een kantoorbaan en ben na een dikke 2 weken weer aan het werk gegaan. Dit ging gelukkig prima, maar ik hoef dan ook fysiek geen werk te verrichten. Iedere pc heeft zijn eigen richtlijnen, maar over het algemeen mag je 6 weken niet zwaar tillen en met je ellebogen hoger dan je schouders. Ik doe aan paaldansen en mag hier pas vanaf 12 weken po voorzichtig mee beginnen. Ligt dus ook een beetje aan je eigen situatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liesjebeer Dr straten is inderdaad heel goed. Ikzelf ben bij Dr Nio geweest en ben enorm blij! Ik heb bij hem de monoblock hydrogel 370 cc gekregen. Hij werkt in het park en het olvg . Neem inderdaad foto's mee van wat je mooi vind!Schrijf je vragen op en geniet gewoon van je consult.

Als je wilt kijken, mijn album staat openbaar dus je kunt gewoon kijken.

 

veel plezier en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Aloysa:

Ik heb je toegevoegd! Mijn borsten waren ongelijk dus ik heb verschillende cc's gekregen. Ik zie ze nu steeds wat gelijker worden, hopelijk zijn ze straks helemaal gelijk :) Ik heb een kantoorbaan en ben na een dikke 2 weken weer aan het werk gegaan. Dit ging gelukkig prima, maar ik hoef dan ook fysiek geen werk te verrichten. Iedere pc heeft zijn eigen richtlijnen, maar over het algemeen mag je 6 weken niet zwaar tillen en met je ellebogen hoger dan je schouders. Ik doe aan paaldansen en mag hier pas vanaf 12 weken po voorzichtig mee beginnen. Ligt dus ook een beetje aan je eigen situatie!

Dankje! O wow echt mooi geworden. Wel iets te groot voor mijn postuur. Hoeveel cc heb jij laten plaatsen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei liesjebeer:

Hi lieve meiden!

 

Ik denk er nu zo’n 2/3 jaar over na om een bv te laten doen. Ik heb gisteren de eerste consults aangevraagd! Bij Bergman en bij Velthuis. Hebben jullie nog andere aanraders? Ik wil gewoon echt dat het GOED gedaan word en ik ben heel zenuwachtig haha!

 

Ik ben 20 jaar, 170 en 52 kg. Ik draag nu een 65C/ 70B cup. Ik wil het het liefste zo natuurlijk mogelijk houden, maar wel wat groter!

 

Ik zou heel graag jullie tips en ervaringen horen. Ook ben ik super benieuwd naar foto’s van mensen die ongeveer dezelfde cup maat hadden before! Ben zo benieuwd hoe het er ongeveer uit zou komen te zien....

 

 

liefs liesjebeer xx

Hey @liesjebeer Ik volg hierin @Aloysa. Ik kan je Dr. Straten van kliniek Heyendael ook van harte aanbevelen. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Zo kan je al eens een kijkje nemen. Als je zijn naam intypt in de zoekbalk en dan specifiek zoekt op albums ga je nog veel ontzettend mooie resultaten zien van andere meiden. Ik kan je niet helpen met het vergelijken van grootte want ik ben zelf maar 1m60 en 50kg. Maarrrr ik had ook een 70B Ik heb 350cc mentor rond dual plane gekregen. Ik kon niet gelukkiger zijn met het resultaat. BH maat is nu 65E (primadonna en Marie Jo) maar lijkt op een goed gevulde mooie Dcup. Veel succes verder met je zoektocht xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei gastmama:

@liesjebeer Dr straten is inderdaad heel goed. Ikzelf ben bij Dr Nio geweest en ben enorm blij! Ik heb bij hem de monoblock hydrogel 370 cc gekregen. Hij werkt in het park en het olvg . Neem inderdaad foto's mee van wat je mooi vind!Schrijf je vragen op en geniet gewoon van je consult.

Als je wilt kijken, mijn album staat openbaar dus je kunt gewoon kijken.

 

veel plezier en succes!

Dankjewel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lavelle:

Hey @liesjebeer Ik volg hierin @Aloysa. Ik je Dr. Straten van kliniek Heyendael ook van harte aanbevelen. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Zo kan je al eens een kijkje nemen. Als je zijn naam intypt in de zoekbalk en dan specifiek zoekt op albums ga je nog veel ontzettend mooie resultaten zien van andere meiden. Ik kan je niet helpen met het vergelijken van grootte want ik ben zelf maar 1m60 en 50kg. Maarrrr ik had ook een 70B Ik heb 350cc mentor rond dual plane gekregen. Ik kon niet gelukkiger zijn met het resultaat. BH maat is nu 65E (primadonna en Marie Jo) maar lijkt op een goed gevulde mooie Dcup. Veel succes verder met je zoektocht xxx

Bedankt voor je reactie! Ik zal eens kijken, bedankt! O goede tip ik ga zeker even zoeken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei liesjebeer:

Dankje! O wow echt mooi geworden. Wel iets te groot voor mijn postuur. Hoeveel cc heb jij laten plaatsen? 

Bedankt! 400 en 450 cc, high profile, dual plane, ronde Mentor protheses. Ik denk dat ik ook wel wat breder ben dan jou :P Ik was erg bang dat het te groot ging worden, maar nu achteraf vind ik het formaat heel mooi in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik droeg altijd maximizers en op mijn werk is het nog niemand opgevallen dat er wat veranderd is :ph34r: 

 

Ik ben benieuwd wat ze je gaan adviseren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Lavelle:

Aaaaahzo, dat verklaart jouw strakke lijf!! :45::5:

Whahaha volgens mij heb jij ook niks te klagen hoor :125: Alhoewel mijn lijf momenteel niet zo strak is :45: Veel eten en weinig sporten :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Aloysa:

Whahaha volgens mij heb jij ook niks te klagen hoor :125: Alhoewel mijn lijf momenteel niet zo strak is :45: Veel eten en weinig sporten :44:

Hahaha nee ik mag zeker niet klagen :D maar tijdens een sessie in de sportschool zie ik eruit als een bezweet racepaard die niet de meest sexy oefeningen uitvoert. Denk dat paaldansen het nou toch iets meer heeft dan dat :45: Ik ben gelukkig al terug op oude gewicht. Inclusief de prothesen, dus ik ben iets afgevallen :) Ik was na 4 weken terug beginnen werken, anders zat ik waarschijnlijk nog altijd met een foodbaby in de zetel hihi :47:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.