Jump to content

Iemand ervaring met de cica-care sileconepleister???

Guest evi1981
 Share

Recommended Posts

Guest evi1981

Deze pleister zou littekens zeer goed doen vervagen, zelfs littekens van 20 jaar oud dacht ik.

De pleister is wel duur, hier in Belgie 30 euro en je kan er maar 1 litteken mee bedekken bij bvg in de borstplooi dan toch.

Voordeel is wel dat je de pleister kan wassen en hergebruiken.

Daarom had ik graag geweten of er mensen zijn die deze pleister gebruikt hebben (of gebruiken) en wat hun ervaringen hierin zijn.

Hoi Evi .. Mijn littekens waren nogal gezwollen hard en dik toen de draadjes eruit gingen . Dit te gevolge van zwelling onder mijn borsten na de operatie .

Ik was bang dat het wel eens hypertrofische littekens zouden zijn . Ik masseer dagelijks de zwelling en littekens met natuurlijke huidolie en gebruik op aanraden van de apotheker Dermatix ciliconengel.

Betaalde 40 euro voor een tube van 15 ml .. is duur , maar je moet er enkel een heel dun laagje opsmeren 2x per dag . Mijn littekens zijn al een stuk beter ..

Je kan zelfs na het opbrengen van de gel camouflage make up gebruiken ..

http://www.dermatix.nl/content/hoe-gebruik-je-dermatix-siliconengel

Op de foto zie je goed de zwelling onder mijn rechterborst en litteken

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.