Ga naar inhoud

Tammy89 : 9 maart 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik heb even meegelezen. Maar wat zijn ze mooi geworden zeg!! Met 400cc zijn ze wel groot, I like it!. Ik heb een veel kleinere maat A en geen kids, dus zal wel niet groter worden met mijn 600cc dan die van jou. Ben heel benieuwd naar je verdere foto's als de zwelling wat minder is. 

 

Beterschappies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bloemmie:

Ik heb even meegelezen. Maar wat zijn ze mooi geworden zeg!! Met 400cc zijn ze wel groot, I like it!. Ik heb een veel kleinere maat A en geen kids, dus zal wel niet groter worden met mijn 600cc dan die van jou. Ben heel benieuwd naar je verdere foto's als de zwelling wat minder is. 

 

Beterschappies!!

Dankjewel!! 

Hier een foto van vandaag, dag 4 PO.

en een foto van voor en na tot nu toe.

wonden zien er wel heel netjes uit! 

Liefs Xx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo die gaan lekker, he?! Heel mooi.... maar dat heb ik geloof ik al n paar keer gezegd:D

 

En wordt alleen maar mooier als ze straks zakken en zacht worden.... en met jou mooie figuurtje.... helemaal af! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2018 om 14:25 zei Jo123:

Mooie kleine littekens ook! Hoe gaat het nu met je arm?

Het gaat echt zoveel beter!! Snachts geen pijnstilling meer, vandaag naar buiten geweest, kan zelf Mn haar wassen. Alleen sochtends is alles nog beurs en stijf, maar even bewegen en het is weg.. 

morgen controle, ben benieuwd wat nio zegt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2018 om 14:36 zei Boobs2015:

Zo die gaan lekker, he?! Heel mooi.... maar dat heb ik geloof ik al n paar keer gezegd:D

 

En wordt alleen maar mooier als ze straks zakken en zacht worden.... en met jou mooie figuurtje.... helemaal af! :35:

Haha Dankje! Super lief van je! Het gaat ineens zoveel beter, qua pijn, ik ga elke dag met grote stappen vooruit, had ik niet verwacht! Morgen m’n eerst controle, ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Tammy89:

Het gaat echt zoveel beter!! Snachts geen pijnstilling meer, vandaag naar buiten geweest, kan zelf Mn haar wassen. Alleen sochtends is alles nog beurs en stijf, maar even bewegen en het is weg.. 

morgen controle, ben benieuwd wat nio zegt! 

gelukkig maar!! ben benieuwd hoe de controle was. werd vandaag gebeld door Park of ik 5 april al kon :66: Ik dacht ik krijg een telefoontje dat ze me afbellen haha. Maar er was dus een operatie uitgevallen. Had graag gewild al maar zo jammer dat het niet kan vanwege mn studie. Nog even wachten tot 1 mei dus..:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jo123:

gelukkig maar!! ben benieuwd hoe de controle was. werd vandaag gebeld door Park of ik 5 april al kon :66: Ik dacht ik krijg een telefoontje dat ze me afbellen haha. Maar er was dus een operatie uitgevallen. Had graag gewild al maar zo jammer dat het niet kan vanwege mn studie. Nog even wachten tot 1 mei dus..:D

Ow ik had precies hetzelfde! Ze belde me een week van tevoren of ik de volgende dag al kon. Maar mijn man zat in het buitenland en ik heb twee kinderen dus dat ging niet.. controle was helemaal goed, hij was heel tevreden, compressievest mag gelukkig uit en ik draag nu de Hema non-padded heavy support sportbeha, heerlijk! Wel balen dat het niet lukt met je studie! Ik ga je volgen en met je mee aftellen ;):) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Tammy89:

Ow ik had precies hetzelfde! Ze belde me een week van tevoren of ik de volgende dag al kon. Maar mijn man zat in het buitenland en ik heb twee kinderen dus dat ging niet.. controle was helemaal goed, hij was heel tevreden, compressievest mag gelukkig uit en ik draag nu de Hema non-padded heavy support sportbeha, heerlijk! Wel balen dat het niet lukt met je studie! Ik ga je volgen en met je mee aftellen ;):) 

Dat is nog korter dag haha. Gelukkig is alles goed! Is dat een bh die je zelf hebt gekozen of werd deze aangeraden? Ik hoor namelijk ook vaak goede dingen over Carefix. Benieuwd welke bh’s nodig zijn na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jo123:

Dat is nog korter dag haha. Gelukkig is alles goed! Is dat een bh die je zelf hebt gekozen of werd deze aangeraden? Ik hoor namelijk ook vaak goede dingen over Carefix. Benieuwd welke bh’s nodig zijn na de operatie.

Nio adviseerde de sport beha van de Hema. Maar ik lees ook veel dingen over de carefix Anna. Ik denk dat het persoonlijke voorkeur is, maar die van de Hema zit heerlijk. 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Tammy89:

Nio adviseerde de sport beha van de Hema. Maar ik lees ook veel dingen over de carefix Anna. Ik denk dat het persoonlijke voorkeur is, maar die van de Hema zit heerlijk. 

Xx 

Ik hoor ook veel goeds over de hema bh hoor! Gelukkig zit die goed. Stuk voordeliger ook. En ik denk ook dat het per persoon verschilt wat er wordt aangeraden. T enige minder fijne lijkt me dat er geen rits in zit. Of vind je dat niet lastig? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jo123:

Dat is nog korter dag haha. Gelukkig is alles goed! Is dat een bh die je zelf hebt gekozen of werd deze aangeraden? Ik hoor namelijk ook vaak goede dingen over Carefix. Benieuwd welke bh’s nodig zijn na de operatie.

Nio adviseerde de sport beha van de Hema. Maar ik lees ook veel dingen over de carefix Anna. Ik denk dat het persoonlijke voorkeur is, maar die van de Hema zit heerlijk. 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tammy89proficiat met je nieuwe boobs!!! Ik heb de mijne te maandag gekregen :D ik zit ook met aan de rechter kant meer zwelling maar wil me er nog niet teveel zorgen over maken ;) vandaag ook 1ste dag zonder pijnstillers! hier is een foto voor en na! Vind dat de mijne beetje op de jouwe lijken alleen zijn de mijne iets kleiner 325cc bijgekregen! Uiteraard ben ik al super blij! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎3‎-‎2018 om 14:10 zei Kristel612:

@Tammy89proficiat met je nieuwe boobs!!! Ik heb de mijne te maandag gekregen :D ik zit ook met aan de rechter kant meer zwelling maar wil me er nog niet teveel zorgen over maken ;) vandaag ook 1ste dag zonder pijnstillers! hier is een foto voor en na! Vind dat de mijne beetje op de jouwe lijken alleen zijn de mijne iets kleiner 325cc bijgekregen! Uiteraard ben ik al super blij! 

 

 

 

Hi Kristel!

Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ze zien er prachtig uit! Hoeveel dagen PO ben je inmiddels en hoe verloopt je herstel? En door wie ben je geopereerd? Ik heb nog wel iets meer last/pijn in m'n rechter borstspier, maar het is zo lastig om met recht rust te houden, aangezien ik rechtshandig ben haha.

 

Liefs Tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2018 om 13:31 zei Jo123:

Ik hoor ook veel goeds over de hema bh hoor! Gelukkig zit die goed. Stuk voordeliger ook. En ik denk ook dat het per persoon verschilt wat er wordt aangeraden. T enige minder fijne lijkt me dat er geen rits in zit. Of vind je dat niet lastig? X

Ja in het begin even lastig, toen heeft mijn man geholpen, maar kon het redelijk snel alleen. Gewoon sluiting voor vastmaken of losmaken en draaien en dan over je schouders..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tammy89Wat een mooi resultaat zeg, super! ik ben benieuwd hoe oud jou kinderen zijn en hoe jij het herstel hebt ervaren.. Wat kon je wel en wat niet. Ik heb twee kleine kinderen en omdat ik niemand (behalve mijn man) iets wil vertellen vraag ik me af wat ik kan verwachten. Ik had gekozen voor de druppelvormige ronde prothese (85% gevulde eurosilicone high profile protheses) omdat ik bang was dat de ronden te nep zouden worden. Nu ik die van jou zie ga ik toch weer twijfelen. Heel mooi! bewegen ze ook mee met je lichaam?

 

Zijn hier toevallig ook mensen die wel de druppelvormige ronde varianten hebben en mij aan hun album toe willen voegen? Ik wil graag een beetje vergelijken, echter zie ik nog bijna geen foto's..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Tammy89:

Hi Kristel!

Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ze zien er prachtig uit! Hoeveel dagen PO ben je inmiddels en hoe verloopt je herstel? En door wie ben je geopereerd? Ik heb nog wel iets meer last/pijn in m'n rechter borstspier, maar het is zo lastig om met recht rust te houden, aangezien ik rechtshandig ben haha.

 

Liefs Tamara

Hoi! 

Dank je! 

Ik heb ze vorige week maandag gekregen door dokter Jacobs in Lier! 

Ik heb rechts ook meer last en is nog altijd iets dikker aan mijn borstspier! Helpt dat als je rechts meer rust houd? Ik ben ook rechtshandig ;) en jij wanneer heb jij je boobs gekregen? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-3-2018 om 19:47 zei Kristel612:

Hoi! 

Dank je! 

Ik heb ze vorige week maandag gekregen door dokter Jacobs in Lier! 

Ik heb rechts ook meer last en is nog altijd iets dikker aan mijn borstspier! Helpt dat als je rechts meer rust houd? Ik ben ook rechtshandig ;) en jij wanneer heb jij je boobs gekregen? 

 

Xx

Het is vandaag precies twee weken geleden. En met rechts wat rust houden heeft in het begin zeker wel geholpen! Nu heb ik niet zoveel last meer van rechts... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-3-2018 om 15:09 zei Ik1990:

@Tammy89Wat een mooi resultaat zeg, super! ik ben benieuwd hoe oud jou kinderen zijn en hoe jij het herstel hebt ervaren.. Wat kon je wel en wat niet. Ik heb twee kleine kinderen en omdat ik niemand (behalve mijn man) iets wil vertellen vraag ik me af wat ik kan verwachten. Ik had gekozen voor de druppelvormige ronde prothese (85% gevulde eurosilicone high profile protheses) omdat ik bang was dat de ronden te nep zouden worden. Nu ik die van jou zie ga ik toch weer twijfelen. Heel mooi! bewegen ze ook mee met je lichaam?

 

Zijn hier toevallig ook mensen die wel de druppelvormige ronde varianten hebben en mij aan hun album toe willen voegen? Ik wil graag een beetje vergelijken, echter zie ik nog bijna geen foto's..

 

xx

Hi! Dankjewel! Mijn kinderen zijn 6 en 19 maanden. De eerste week was mijn man thuis, in die week heb ik ook echt niks kunnen doen. Daarna moest ik het overdag alleen doen, deze week dus. Het is best pittig, maar wel te doen, ik til haar alleen het bedje in smiddags maar dan echt met Mn armen langs Mn lichaam. Voor de rest kan ze zelf op de bank klimmen en in de kinderstoel klimmen. Zodra mijn man thuis is neemt hij het over. Het is even zoeken naar oplossingen. 

Ze zijn nu nog best hard en bewegen nog niet echt mee, dat heeft tijd nodig denk ik, ze worden wel al zachter. 

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Liefs Xx  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag precies twee weken geleden! Hier een foto van gisteravond. Pleister zijn er vanaf en het ziet er allemaal netjes uit. Ik zag alleen gisteravond een kleine blauwe plek aan de linkerkant... heeft iemand hier ervaring mee?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.