Ga naar inhoud

Tammy89 : 9 maart 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee op het forum! 

Ik ben 28 jaar, 1.74 en weeg 63 kilo.

Na mijn twee zwangerschappen heb ik een kleine slappe c cup. Ik heb nooit grote borsten gehad, maar na mijn zwangerschappen is er helemaal niks meer van over. 

Ik ben eerst op consult geweest bij dr hupkens via Diana gabriels. Die begon erover dat ik misschien een lift zou moeten en ben hier erg van geschrokken. Door dit forum een afspraak gemaakt bij dokter nio en die vond dat een lift niet nodig was. Ook nog een second opion gehad bij dr peters en die zei gelijk dat een lift niet nodig is! Ik heb gekozen voor 400cc hp. Nu hoorde ik vorige week dat dokter nio extra hp heeft besteld.

heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben nog steeds bang dat 400cc te groot zal zijn, maar ik heb wel opvulling nodig omdat ik best veel huid heb.. 

en hebben jullie nog tips voor na de operatie? 

Ik word vrijdag 9 maart aanstaande geopereerd.

foto’s van mijn voorsituatie.

 

groetjes Tamara 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tammy89:

Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee op het forum! 

Ik ben 28 jaar, 1.74 en weeg 63 kilo.

Na mijn twee zwangerschappen heb ik een kleine slappe c cup. Ik heb nooit grote borsten gehad, maar na mijn zwangerschappen is er helemaal niks meer van over. 

Ik ben eerst op consult geweest bij dr hupkens via Diana gabriels. Die begon erover dat ik misschien een lift zou moeten en ben hier erg van geschrokken. Door dit forum een afspraak gemaakt bij dokter nio en die vond dat een lift niet nodig was. Ook nog een second opion gehad bij dr peters en die zei gelijk dat een lift niet nodig is! Ik heb gekozen voor 400cc hp. Nu hoorde ik vorige week dat dokter nio extra hp heeft besteld.

heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben nog steeds bang dat 400cc te groot zal zijn, maar ik heb wel opvulling nodig omdat ik best veel huid heb.. 

en hebben jullie nog tips voor na de operatie? 

Ik word vrijdag 9 maart aanstaande geopereerd.

foto’s van mijn voorsituatie.

 

groetjes Tamara 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Vast niet wat je wilt horen (had ik ook) maar ik vind je borsten nu ook al mooi!! 

Maar met 400 cc zullen ze ook prachtig worden!denk dat het dan op mijne lijkt! Omdat jij nu al iets meer hebt en ik 25cc meer heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-3-2018 om 12:02 zei Shaar:

Vast niet wat je wilt horen (had ik ook) maar ik vind je borsten nu ook al mooi!! 

Maar met 400 cc zullen ze ook prachtig worden!denk dat het dan op mijne lijkt! Omdat jij nu al iets meer hebt en ik 25cc meer heb.

Ahh dankjewel! Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien! Hoe is jouw herstel? Veel pijn gehad de eerste dagen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tammy89:

Ahh dankjewel! Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien! Hoe is jouw herstel? Veel pijn gehad de eerste dagen? 

Ik ben nu op dag 4 po en heb helemaal geen pijn meer! Maar je moet wel rustig aan doen en dat is dan juist heel moeilijk hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

ben heel benieuwd hoe het gaat worden! 

Mijn borsten lijken (na 3 kids) erg op de jouwe. Denk dat mijne nog iets leger zijn. Maar ook een platte 70c cup.

 

dat ik heen ging te passen en uitkwam op 390 cc... was de pc blij dat ik voor zoveel volume koos. Ze zei als ik kleiner volume had gekozen dan had ik ook een lift nodig gehad. Dat is inderdaad schrikken... 

 

wat krijg je? Anatomisch? Rond? Voor of achter de spier ? 

 

Nou succes, ben benieuwd! Wordt zeker weten prachtig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei San28:

Hoi!

 

ben heel benieuwd hoe het gaat worden! 

Mijn borsten lijken (na 3 kids) erg op de jouwe. Denk dat mijne nog iets leger zijn. Maar ook een platte 70c cup.

 

dat ik heen ging te passen en uitkwam op 390 cc... was de pc blij dat ik voor zoveel volume koos. Ze zei als ik kleiner volume had gekozen dan had ik ook een lift nodig gehad. Dat is inderdaad schrikken... 

 

wat krijg je? Anatomisch? Rond? Voor of achter de spier ? 

 

Nou succes, ben benieuwd! Wordt zeker weten prachtig !

Hi! Ja ik moest minimaal wel 375 cc om het te kunne opvullen. In mijn twee zwangerschappen had ik een D/E cup. 

Ik krijg ronde protheses, dual plane geplaatst. Wel extra high profile, omdat ik wel een beetje volume aan de bovenkant wil en omdat ik dat wel mooi vind. Dus dokter Nio adviseerde deze prothese. 

Ik zal hier foto’s plaatsen na de operatie :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah super ja! Bij mij was hetzelfde tijdens de zwangerschappen enorm gegroeid :136: 

 

ben zeker benieuwd.. ik twijfel ook nog iets over anatomisch of rond. Voorstel Was anatomisch. Maar lastige is dat je je er geen voorstelling van kan maken he? 

 

Nou succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

voor degene die het willen weten, ik ben gisteren geopereerd en zal even kort verslag doen. (Uiteindelijk best lang haha)

 

Ik moest me 13.45 melden. 

Ik mocht gelijk naar de verpleegafdeling en ik kreeg een eigen kamertje en ik moet 14.15 klaar zitten met m’n operatieschort aan, sokken aan en haarnetje op. Ik zou eerder geopereerd worden dan was afgesproken, maar uiteindelijk liep het erg uit en werd ik 15.30 geroepen om naar de voorbereidingskamer te gaan. Daar werd het infuus geprikt en bloeddruk etc gecontroleerd. Dokter Nio kwam om af te tekenen. Wat een ontzettend vriendelijke man! Angst viel gelijk van me af. Echt een fijne arts. Wist ik al van het consult, maar werd gelijk weer bevestigd. Er kwam iemand uit de narcose die heel veel geluid en kreungeluiden maakte, maar hij stelde me gerust dat ik echt niet zo wakker zo worden.

vervolgens werd ik de ok op gereden, heerlijk verwarmde ok tafel waar ik op mocht liggen. 

Al snel viel ik in slaap (16.15 ongeveer) om vervolgens heel rustig rond 18.00 wakker te worden op de uitslaapkamer. Ik mocht m’n borsten zien en was zooooo blij, vond ze qua maat perfect. Operatie heeft een kwartiertje langer geduurd. Daarna naar mijn eigen kamertje waar ik wat te eten kreeg. Mijn rechterborst begon een beetje pijn te doen de ik kreeg diazepam. Nadat ik had geplast kwamen ze me helpen om m’n vest uit te doen om het resultaat nog een keer te bekijken. Ik vond dit een heel eng gevoel en een beetje pijnlijk. Ze hebben gelijk de gaasjes verwisselt. Ik mocht rond 20.00 naar huis en ik was 20.45 ongeveer thuis. Gelijk medicatie ingenomen en het was allemaal redelijk te doen. Pijn begon wat heftiger te worden. Nu is het inmiddels 03.28 uur snachts en lig ik wakker van de pijn en vooral rugpijn!! Iemand tips???

het is me al met al redelijk meegevallen, pijn nu is wel pittig, maar dat is ook te verwachten met dual plane plaatsing.

maar echt alle lof voor het personeel in park kliniek en dokter Nio! 

Hieronder foto’s van het resultaat nu. 

Ik hoop dat ik nog heel even kan slapen.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Tammy89:

Hoi allemaal,

 

voor degene die het willen weten, ik ben gisteren geopereerd en zal even kort verslag doen. (Uiteindelijk best lang haha)

 

Ik moest me 13.45 melden. 

Ik mocht gelijk naar de verpleegafdeling en ik kreeg een eigen kamertje en ik moet 14.15 klaar zitten met m’n operatieschort aan, sokken aan en haarnetje op. Ik zou eerder geopereerd worden dan was afgesproken, maar uiteindelijk liep het erg uit en werd ik 15.30 geroepen om naar de voorbereidingskamer te gaan. Daar werd het infuus geprikt en bloeddruk etc gecontroleerd. Dokter Nio kwam om af te tekenen. Wat een ontzettend vriendelijke man! Angst viel gelijk van me af. Echt een fijne arts. Wist ik al van het consult, maar werd gelijk weer bevestigd. Er kwam iemand uit de narcose die heel veel geluid en kreungeluiden maakte, maar hij stelde me gerust dat ik echt niet zo wakker zo worden.

vervolgens werd ik de ok op gereden, heerlijk verwarmde ok tafel waar ik op mocht liggen. 

Al snel viel ik in slaap (16.15 ongeveer) om vervolgens heel rustig rond 18.00 wakker te worden op de uitslaapkamer. Ik mocht m’n borsten zien en was zooooo blij, vond ze qua maat perfect. Operatie heeft een kwartiertje langer geduurd. Daarna naar mijn eigen kamertje waar ik wat te eten kreeg. Mijn rechterborst begon een beetje pijn te doen de ik kreeg diazepam. Nadat ik had geplast kwamen ze me helpen om m’n vest uit te doen om het resultaat nog een keer te bekijken. Ik vond dit een heel eng gevoel en een beetje pijnlijk. Ze hebben gelijk de gaasjes verwisselt. Ik mocht rond 20.00 naar huis en ik was 20.45 ongeveer thuis. Gelijk medicatie ingenomen en het was allemaal redelijk te doen. Pijn begon wat heftiger te worden. Nu is het inmiddels 03.28 uur snachts en lig ik wakker van de pijn en vooral rugpijn!! Iemand tips???

het is me al met al redelijk meegevallen, pijn nu is wel pittig, maar dat is ook te verwachten met dual plane plaatsing.

maar echt alle lof voor het personeel in park kliniek en dokter Nio! 

Hieronder foto’s van het resultaat nu. 

Ik hoop dat ik nog heel even kan slapen.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw Tammy wat zijn ze al mooi!! Ik vind ze wel op de mijne lijken :)

Heb je ook morfine gekregen? Misschien helpen die extra tegen de pijn.

 

Oh ik zie opeens dat ik eerder al dacht dat we redelijk overeen zouden komen hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Shaar:

Wauw Tammy wat zijn ze al mooi!! Ik vind ze wel op de mijne lijken :)

Heb je ook morfine gekregen? Misschien helpen die extra tegen de pijn.

 

Oh ik zie opeens dat ik eerder al dacht dat we redelijk overeen zouden komen hihi 

Ik heb diazepam, oxycon ofzo en naproxen en paracetamol en maagbeschermers. Vanochtend dokter nio gesproken over de zwelling en foto’s gestuurd, zwelling in Mn rechterborst is wel meer, maar hoef niet geopereerd te worden, mag alleen Mn rechterarm helemaal niet gebruiken, zelfs niet om te drinken en volledige bedrust. Hier een foto van hoe zo nu zijn, wel heftig met de zwelling! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Shaar:

@Tammy89 oe ze zien er inderdaad aardig gezwollen uit! Komt dat ergens speciaal door? 

Niet te veel wennen nu aan die maat he als je zwelling straks ineens wegtrekt dat je ze te klein vind ;)

Haha nee ik vind dit wel errrrggg groot! Echt heftig die zwelling, vooral rechts.. is gewoon een reactie van Mn lichaam. Ik hoop dat het snel een klein beetje wegtrekt! Ben blij als ik de eerste dagen door ben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Tammy89:

Hoi allemaal,

 

voor degene die het willen weten, ik ben gisteren geopereerd en zal even kort verslag doen. (Uiteindelijk best lang haha)

 

Ik moest me 13.45 melden. 

Ik mocht gelijk naar de verpleegafdeling en ik kreeg een eigen kamertje en ik moet 14.15 klaar zitten met m’n operatieschort aan, sokken aan en haarnetje op. Ik zou eerder geopereerd worden dan was afgesproken, maar uiteindelijk liep het erg uit en werd ik 15.30 geroepen om naar de voorbereidingskamer te gaan. Daar werd het infuus geprikt en bloeddruk etc gecontroleerd. Dokter Nio kwam om af te tekenen. Wat een ontzettend vriendelijke man! Angst viel gelijk van me af. Echt een fijne arts. Wist ik al van het consult, maar werd gelijk weer bevestigd. Er kwam iemand uit de narcose die heel veel geluid en kreungeluiden maakte, maar hij stelde me gerust dat ik echt niet zo wakker zo worden.

vervolgens werd ik de ok op gereden, heerlijk verwarmde ok tafel waar ik op mocht liggen. 

Al snel viel ik in slaap (16.15 ongeveer) om vervolgens heel rustig rond 18.00 wakker te worden op de uitslaapkamer. Ik mocht m’n borsten zien en was zooooo blij, vond ze qua maat perfect. Operatie heeft een kwartiertje langer geduurd. Daarna naar mijn eigen kamertje waar ik wat te eten kreeg. Mijn rechterborst begon een beetje pijn te doen de ik kreeg diazepam. Nadat ik had geplast kwamen ze me helpen om m’n vest uit te doen om het resultaat nog een keer te bekijken. Ik vond dit een heel eng gevoel en een beetje pijnlijk. Ze hebben gelijk de gaasjes verwisselt. Ik mocht rond 20.00 naar huis en ik was 20.45 ongeveer thuis. Gelijk medicatie ingenomen en het was allemaal redelijk te doen. Pijn begon wat heftiger te worden. Nu is het inmiddels 03.28 uur snachts en lig ik wakker van de pijn en vooral rugpijn!! Iemand tips???

het is me al met al redelijk meegevallen, pijn nu is wel pittig, maar dat is ook te verwachten met dual plane plaatsing.

maar echt alle lof voor het personeel in park kliniek en dokter Nio! 

Hieronder foto’s van het resultaat nu. 

Ik hoop dat ik nog heel even kan slapen.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Prachtig zijn ze al hé!! Gefeliciteerd... hoe is het nu met de zwelling?? En wat heb je een mooi figuurtje zeg... helemaal straks met de genezen twins.... hihihi

 

Een spoedig herstel toegewenst mop....:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Boobs2015:

Prachtig zijn ze al hé!! Gefeliciteerd... hoe is het nu met de zwelling?? En wat heb je een mooi figuurtje zeg... helemaal straks met de genezen twins.... hihihi

 

Een spoedig herstel toegewenst mop....:116:

Ahhh wat super lief van je! :) Dankjewel!!

 

de zwelling is nog wel heftig, vooral rechts, maar volgens Nio moet ik volledig bedrust houden deze twee dagen en Mn rechterarm helemaal bewegen, volgens hem moet de zwelling dan minder gaan worden..

we gaan het zien. Ik word goed verzorgd en de kinderen zijn heel het weekend bij Mn ouders.. 

 

xx 

 

ik zal morgen een nieuwe foto plaatsen.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waauww wat zien ze er prachtig uit! Echt een enorm verschil. Ik kan nu al helemaal niet wachten tot ik aan de beurt ben! Ik ben al een beetje jaloers :wub: . Ik hoop dat de zwelling snel wegtrekt en dat je snel alles weer kunt oppakken! Heel veel beterschap meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Jo123:

Waauww wat zien ze er prachtig uit! Echt een enorm verschil. Ik kan nu al helemaal niet wachten tot ik aan de beurt ben! Ik ben al een beetje jaloers :wub: . Ik hoop dat de zwelling snel wegtrekt en dat je snel alles weer kunt oppakken! Heel veel beterschap meis xx

Dankjewel Meis! Ik heb net foto’s gemaakt van hoe het er nu uit ziet en ik ben blij dat de zwelling van Mn rechterborst iets minder is! Ik heb gister een medicatieschema gekregen van @best_boobie, echt helemaal blij mee! 

Hier een foto van vandaag, dag 2 PO (even met wat make-up doekjes een beetje de stift en jodium weggehaald)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Jo123:

Waauww wat zien ze er prachtig uit! Echt een enorm verschil. Ik kan nu al helemaal niet wachten tot ik aan de beurt ben! Ik ben al een beetje jaloers :wub: . Ik hoop dat de zwelling snel wegtrekt en dat je snel alles weer kunt oppakken! Heel veel beterschap meis xx

Wanneer ben jij aan de beurt? En door welke arts word je geholpen en hoeveel cc heb je gekozen?

liefs Tamara 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tammy89:

Wanneer ben jij aan de beurt? En door welke arts word je geholpen en hoeveel cc heb je gekozen?

liefs Tamara 

Waauw ze zien er echt mooi uit! Heel mooi vol, dat kan alleen maar nog mooier worden straks :123:. Ik word 1 mei door Nio geholpen. Ik krijg waarschijnlijk 325cc rond voor de spier. Maar omdat andere arten mij een lift hadden aangeraden vind ik het nogal spannend hoe het uitpakt! Nio zei dat het niet nodig was en dat hij mijn plooi wat zou verlagen. Dus het word nog eventjes wachten voor mij maar de tijd gaat snel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2018 om 15:06 zei Jo123:

Waauw ze zien er echt mooi uit! Heel mooi vol, dat kan alleen maar nog mooier worden straks :123:. Ik word 1 mei door Nio geholpen. Ik krijg waarschijnlijk 325cc rond voor de spier. Maar omdat andere arten mij een lift hadden aangeraden vind ik het nogal spannend hoe het uitpakt! Nio zei dat het niet nodig was en dat hij mijn plooi wat zou verlagen. Dus het word nog eventjes wachten voor mij maar de tijd gaat snel! :)

Ow wat spannend Meis! Bij nio ben je in goede handen! En ik hoop dat het herstel voor de borstspier beter is :) hier een foto van mij vandaag, 3 dagen po 

liefs 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het word met de dag mooier! De zwelling is al een stuk minder zo te zien. En ik vind de maat heel mooi bij je lichaam passen. Je hebt een prachtig figuurtje ook trouwens. Wat moet jij blij zijn!! Ik hoop dat je herstel ook verder soepel verloopt. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tammy89:

Ow wat spannend Meis! Bij nio ben je in goede handen! En ik hoop dat het herstel voor de borstspier beter is :) hier een foto van mij vandaag, 3 dagen po 

liefs 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gaat goed!!! Nice!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jo123:

Het word met de dag mooier! De zwelling is al een stuk minder zo te zien. En ik vind de maat heel mooi bij je lichaam passen. Je hebt een prachtig figuurtje ook trouwens. Wat moet jij blij zijn!! Ik hoop dat je herstel ook verder soepel verloopt. xx

Dankjewel! Super lief van je. Pijn is nog wel heftig, maar ik probeer echt Mn rechterarm even niet te gebruiken, zit nu met een mitella om, merk wel een beetje verschil! Dus blijf positief :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.