Ga naar inhoud

Sunnyangel : 7 mei 2018 : Dr. A. Damen : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Ik overweeg een borstvergroting ik ben op consult geweest bij ABC clinic en Diana gabriels, ik twijfel nog steeds aangezien beide me een goed gevoel geven. 

Bij ABC adviseerde ze anatanomische protheses en dan high profile 400 cc 

Bij Diana  ronde en dan 400/450 cc ( ben zelf 1.70 en weer 60 kg, beschik wel over een breed bovenlichaam )

Mij adviseerde ze Dr A Damen maar zou graag wat meer ervaringen over de beste man willen weten en over de clinic

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi meiden, 

Morgen ben ik 4 wkn PO mijn rechterborst is mooi aan het zakken en ziet er al natuurlijker uit.

Links daar tegen zit nog hoger en is bovenop boller ( vooral zichtbaar vanaf onderen volgens mijn man ) nu heb ik bij links nog wel wat blauwe plekken. Maar vraag me af of links nog goed gaat zakken en de bolling bovenop nog afneemt.Ben een beetje ongerust.

Wie heeft dit ook gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Sunnyangel:

Hoi meiden, 

Morgen ben ik 4 wkn PO mijn rechterborst is mooi aan het zakken en ziet er al natuurlijker uit.

Links daar tegen zit nog hoger en is bovenop boller ( vooral zichtbaar vanaf onderen volgens mijn man ) nu heb ik bij links nog wel wat blauwe plekken. Maar vraag me af of links nog goed gaat zakken en de bolling bovenop nog afneemt.Ben een beetje ongerust.

Wie heeft dit ook gehad?

@Sunnyangel ik heb je een privé bericht gestuurd ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.