Ga naar inhoud

luckyd : 13 maart 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Ik ben hier nieuw, wat een leuk forum zeg! Via een vriendin ben ik hier terecht gekomen. Ik ben afgelopen weken op verschillende consults geweest, maar heb vorige week de knoop doorgehakt en aanstaande dinsdag 13 maart word ik geopereerd door dokter van der Weij bij Boerhaave! Whoehoe spannend! Ik heb zelf 70A en wil graag iets meer. Dokter van der Weij adviseerde mij eerst 265cc, maar was eerst bang dat dat te groot zou zijn dus hadden we voor een 230cc gekozen. Toch ben ik vandaag nog even extra op consult geweest aangezien het volgende week al zo ver is. Na veel passen vanmiddag ben ik toch voor de 265cc gegaan, omdat ik anders bang ben dat ik spijt ga krijgen. Ik ben alleen wel vrij klein van postuur: 160cm, maar heb wel weer een brede borstbreedte: 13cm per borst. Wat denken jullie wat voor cupmaat ik ga krijgen? Keep you posted! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.