Ga naar inhoud

Het waren 3 fantastische maanden ;-(


Gast noov

Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh god @noov! Wat een heftige operatie.. Klinkt verschrikkelijk zelfs… Ik ben ook niet zo'n stoere als jij geloof ik. Maar super dat je er van af bent!! Ik lees dat je nieuwe foto's hebt toegevoegd, ik ga ze zo gelijk bekijken. Gelukkig dat het gister al wat beter ging, dan zal je je vandaag nog beter voelen. Geniet van het feit dat je het achter de rug hebt en het vanaf nu alleen maar beter, mooier en makkelijker gaat worden! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2018 om 12:50 zei noov:

Oohh @e.e.f......dacht dat jij allang bij mij kon kijken! We “kennen” elkaar immers al even :D. Nu toegevoegd hoor; kijk maar even! 

 

Tja...kon ook moeilijk wegrennen he, haha! Had weinig andere keuze dan rustig blijven...maar dat kostte me heeeel veel moeite :18:! X

 

Hahaha nee je had me nog niet toegevoegd, nu dus wel :D Dank daarvoor...

Wat heb je super mooie borsten meid :wub: en wat is het mooi geworden zeg!!! :35:

 

Ik wens je een fijne herstel toe en lekker genieten van je mooie borsten!!!

 

Lieve gr Eef...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2018 om 18:59 zei noov:

Ben ik weer! Even een slaapje gedaan :-)

 

Tja, ik vond het een nogal indrukwekkende ervaring. En eerlijk gezegd een ingreep die mijns inziens beter onder narcose had gekund. 

 

Eerst kreeg ik uiteraard verdovingprikken in mijn borst. Die vielen me mee. Daarna werd er gesneden, gebrand (stinken!) en iets met stroomstootjes gedaan. Ik had een metalen plaat op mijn buik als “bliksemafleider”. Elke keer schoten mijn armen en benen uit reactie omhoog; heel raar gevoel. Vervolgens werd het kapsel losgemaakt en de prothese aan de kant geduwd. Kapsel werd een beetje dubbel gevouwen en aan het ribweefsel gehecht. Trek- en duwwerk! En het deed me pijn. “Waar doet het dan pijn?”  Nou daar! Tja, kon ook niks aanwijzen met mijn armen onder zo’n plakzeil. Pc heeft een paar keer extra verdoving toegediend. Het hechten van het kapsel aan de rib was een heeeeel gek gevoel! Ik voelde de draad er dwars doorheen gaan en je leek het ook te “horen”. Echt eng...

Na een uur (!) knutselen werd de boel eindelijk dicht gehecht. Ik heb een uur met gebalde vuisten en geflexte tenen verstijfd op de tafel gelegen. Dacht alleen maar: ogen dicht, rustig blijven, dit gaat weer over. Man, wat doe ik mezelf aan...sufferd, trut...waarom wil ik perfecte borsten?! 

 

Voordeel van plaatselijke verdoving is dan wel weer dat je in een poep en een scheet weer buiten staat. Mijn man zat niet meer in de wachtkamer, dus ben maar door de zijdeur naar buiten gegaan. Even frisse lucht. Was hij net door de hoofddeur weer naar binnen gegaan, dus we liepen mooi in een rondje achter elkaar aan. Aan de telefoon; blijf waar je bent, ik kom er nu aan! Komt die schat eraan rennen...moest ik ineens huilen. Oh nee, doet het pijn?? Nee! Helemaal niet...maar ik heb het niet meer pfff...en ik heb echt zó’n zin in appeltaart! Dat  hebben we onderweg maar even geregeld. 

 

Borst ziet er goed uit! De bolling zit nu weer even hoog als links. De onderkant is kaarsrecht met “knopen” en de borstplooi moet nog weer opnieuw plooien, zeg maar. Maar ik heb goede hoop dat het goed komt. Nu weer 6 weken dag en nacht die vervloekte sport bh dragen. Volgende week mag de hechtpleister er weer af; probeer ik dan een fotootje te maken. Vanochtend ook van de bottoming out gemaakt. 

 

De pijn is dragelijk tot nu toe. Vergelijkbaar met de BV, maar nu maar aan één kant, dus ik kom wat makkelijker omhoog. 

 

De pc en zijn assistente waren overigens heel aardig en lief hoor! Begripvol ook. Ze vonden mijn borsten mooi (ik ook nog steeds), maar de verzakking van bijna 2cm was duidelijk

 

Nou ja, ‘t is niet anders! Achter de rug; check! 

 

Goed weekend dames; fijn dat jullie meeleven! :53:

Holy crap :help:

Onder lokale verdoving?  WHY???????

Was de anesthesist ziek of zo, of puur om kosten te drukken???

Ik kan me voorstellen dat je niet weg wilde rennen, en heb ook even niet verder gelezen dan dit bericht, maar het enige dat in me opkomt is HOLY CRAP hihi.

 

Het stukje over die appeltaart zorgt gelukkig wel voor een 'happy end' haha

 

Wat betreft hoe het herstel zal verlopen: die deuken en gekke rare rechte lijn, trekken weg. Kan ff duren, maar dan heb je ook wat ;)

 

Een heel goed herstel gewenst meid!!!! 

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je lieve berichtje @best_boobie!

 

Was idd holy crap :83:! Tja.... het is garantiewerk he?! Daar ben ik natuurlijk blij mee, maar vrees wel dat het daarom op de goedkoopst mogelijke manier is gegaan. Ik begreep van één vd meiden hier op het forum dat een operatie onder narcose zo’n 1200 euro duurder is dan lokale verdoving. 

Nu was de pc met één assistente in een gehuurde operatiekamer. Geen intake, geen anesthesioloog (dus niet ziek haha!), geen heel team erbij. Op zich allemaal begrijpelijk (zakelijk gezien) maar ik vond het zeker geen prettige ervaring :25:

 

Die taart was de lekkerste in jaren :154:!

 

De rechte lijn begint al iets ronder te worden, dus komt vast en zeker goed :71:

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei noov:

Dank voor je lieve berichtje @best_boobie!

 

Was idd holy crap :83:! Tja.... het is garantiewerk he?! Daar ben ik natuurlijk blij mee, maar vrees wel dat het daarom op de goedkoopst mogelijke manier is gegaan. Ik begreep van één vd meiden hier op het forum dat een operatie onder narcose zo’n 1200 euro duurder is dan lokale verdoving. 

Nu was de pc met één assistente in een gehuurde operatiekamer. Geen intake, geen anesthesioloog (dus niet ziek haha!), geen heel team erbij. Op zich allemaal begrijpelijk (zakelijk gezien) maar ik vond het zeker geen prettige ervaring :25:

 

Die taart was de lekkerste in jaren :154:!

 

De rechte lijn begint al iets ronder te worden, dus komt vast en zeker goed :71:

 

:53:

Ik vond je al stoer maar na het lezen van je gedetailleerd (en toch ook grappig beschreven) verhaal helemaal. Wat een kanjer ben jij. :91: Ik denk dat ik zou gezegd hebben; STOP! Dit gaan we dus niet doen. En dat ik naar huis gegaan zou zijn. :45:

Succes nog met je herstel. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Ik vond je al stoer maar na het lezen van je gedetailleerd (en toch ook grappig beschreven) verhaal helemaal. Wat een kanjer ben jij. :91: Ik denk dat ik zou gezegd hebben; STOP! Dit gaan we dus niet doen. En dat ik naar huis gegaan zou zijn. :45:

Succes nog met je herstel. X

 

Haha, wat een grappig boksend icoontje :154:! En ja zo voel ik me nu ook echt!  Moest gister naar de tandarts. Niks aan de hand, alleen wat tandsteen verwijderen. Maar ik had echt zin om de tandarts een rechtse te verkopen :91:. Alsof die arme schat er wat aan kan doen :84: Elke aanraking is er nu blijkbaar een teveel :145:

 

Bedankt voor je lieve berichtje :123:

 

Zojuist zelf de pleisters eraf gehaald; ziet er dicht en rustig uit! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.