Ga naar inhoud

Het waren 3 fantastische maanden ;-(


Gast noov

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei noov:

@Jaydee, @e.e.f., @Aloysa, @Doe ik het of niet?, @oopsnewboobsThanx girls...het is achter de rug....vond het echt afschuwelijk :23:!

Wat een worstelpartij pfff...

Maar het lijkt goed gegaan te zijn. Nu weer lekker naar huis! Bericht later weer! X

Ach meissie toch, wat vervelend dat het zo is tegengevallen. Volgende keer toch maar liever een narcose dan. Maar laten we hopen dat er helemaal geen volgende keer komt. We spreken gewoon af dat het nu klaar is. We gaan er nu gewoon lekker van genieten. Rustig aan, hè meis?

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben ik weer! Even een slaapje gedaan :-)

 

Tja, ik vond het een nogal indrukwekkende ervaring. En eerlijk gezegd een ingreep die mijns inziens beter onder narcose had gekund. 

 

Eerst kreeg ik uiteraard verdovingprikken in mijn borst. Die vielen me mee. Daarna werd er gesneden, gebrand (stinken!) en iets met stroomstootjes gedaan. Ik had een metalen plaat op mijn buik als “bliksemafleider”. Elke keer schoten mijn armen en benen uit reactie omhoog; heel raar gevoel. Vervolgens werd het kapsel losgemaakt en de prothese aan de kant geduwd. Kapsel werd een beetje dubbel gevouwen en aan het ribweefsel gehecht. Trek- en duwwerk! En het deed me pijn. “Waar doet het dan pijn?”  Nou daar! Tja, kon ook niks aanwijzen met mijn armen onder zo’n plakzeil. Pc heeft een paar keer extra verdoving toegediend. Het hechten van het kapsel aan de rib was een heeeeel gek gevoel! Ik voelde de draad er dwars doorheen gaan en je leek het ook te “horen”. Echt eng...

Na een uur (!) knutselen werd de boel eindelijk dicht gehecht. Ik heb een uur met gebalde vuisten en geflexte tenen verstijfd op de tafel gelegen. Dacht alleen maar: ogen dicht, rustig blijven, dit gaat weer over. Man, wat doe ik mezelf aan...sufferd, trut...waarom wil ik perfecte borsten?! 

 

Voordeel van plaatselijke verdoving is dan wel weer dat je in een poep en een scheet weer buiten staat. Mijn man zat niet meer in de wachtkamer, dus ben maar door de zijdeur naar buiten gegaan. Even frisse lucht. Was hij net door de hoofddeur weer naar binnen gegaan, dus we liepen mooi in een rondje achter elkaar aan. Aan de telefoon; blijf waar je bent, ik kom er nu aan! Komt die schat eraan rennen...moest ik ineens huilen. Oh nee, doet het pijn?? Nee! Helemaal niet...maar ik heb het niet meer pfff...en ik heb echt zó’n zin in appeltaart! Dat  hebben we onderweg maar even geregeld. 

 

Borst ziet er goed uit! De bolling zit nu weer even hoog als links. De onderkant is kaarsrecht met “knopen” en de borstplooi moet nog weer opnieuw plooien, zeg maar. Maar ik heb goede hoop dat het goed komt. Nu weer 6 weken dag en nacht die vervloekte sport bh dragen. Volgende week mag de hechtpleister er weer af; probeer ik dan een fotootje te maken. Vanochtend ook van de bottoming out gemaakt. 

 

De pijn is dragelijk tot nu toe. Vergelijkbaar met de BV, maar nu maar aan één kant, dus ik kom wat makkelijker omhoog. 

 

De pc en zijn assistente waren overigens heel aardig en lief hoor! Begripvol ook. Ze vonden mijn borsten mooi (ik ook nog steeds), maar de verzakking van bijna 2cm was duidelijk

 

Nou ja, ‘t is niet anders! Achter de rug; check! 

 

Goed weekend dames; fijn dat jullie meeleven! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov, ach meid.....wat een verhaal. Klinkt inderdaad heel griezelig allemaal. Ben achteraf toch maar blij dat ik wel narcose heb gehad bij mijn hersteloperatie. Maar gelukkig heb je het erop zitten. Hahaha......en dan dat je man en jij achter elkaar aan liepen. Tja, dan ben je de hele tijd heel stoer geweest, maar als je dan je liefje ziet, dan komen alle spanningen eruit en dan komen de waterlanders. Gelukkig was je snel te troosten met appeltaart :45:. Hoe krijg je het verzonnen. 

Nou mop.....doe rustig aan en laat je maar lekker verwennen. Dat heb je dubbel en dwars verdiend na deze vervelende ervaring.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Niks:

@noov. Gelukkig is alles

nu achter de rug. Vind het bijzonder knap van je zo zonder narcose. Ik wens je heel veel beterschap toe, en het gaan vanaf nu weer fantastische tijden worden. 

Dank je wel! Als ik de keuze had gehad tussen algehele of plaatselijke verdoving, had ik zeker niet voor plaatselijk gekozen hoor!

Maar ja, idd...het is weer achter de rug. Hoe gaat het met jou? Alles nog steeds naar wens? Leuk weer even van je te horen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jaydee:

@noov, ach meid.....wat een verhaal. Klinkt inderdaad heel griezelig allemaal. Ben achteraf toch maar blij dat ik wel narcose heb gehad bij mijn hersteloperatie. Maar gelukkig heb je het erop zitten. Hahaha......en dan dat je man en jij achter elkaar aan liepen. Tja, dan ben je de hele tijd heel stoer geweest, maar als je dan je liefje ziet, dan komen alle spanningen eruit en dan komen de waterlanders. Gelukkig was je snel te troosten met appeltaart :45:. Hoe krijg je het verzonnen. 

Nou mop.....doe rustig aan en laat je maar lekker verwennen. Dat heb je dubbel en dwars verdiend na deze vervelende ervaring.

 

Veel liefs, Jaydee 

Haha, ja...ben normaal niet zo’n huilebalk, dus riep ook steeds; sorry, sorry dat ik huil :huh: ! Vond ie natuurlijk helemaal niet erg; was allang blij dat ie mij eens stoer kon troosten ;-). Het heeft gewoon erg veel indruk gemaakt. 

En gewoon weer terug bij af he; kon zojuist niet eens alleen opstaan! Is die bus voor de 4e keer over me heen gereden :154:

 

Volgens @Dreamcatcher zijn de eerste dagen weer even pittig, en kan ik dan weer aan de bak, dus daar houd ik me maar aan vast. Jij was redelijk snel weer op de been toch? Ik heb een déjà-vu naar de BV :huh:

 

Vanochtend natuurlijk even gegluurd :01: en het lijkt goed! 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @noov,

 

Wat een indrukwekkend verhaal!

dit zijn dingen waar ik nooit echt stil bij heb gestaan. Ook dat het pas na 3 maanden gebeurd, bizar..

 

Gelukkig is het nu eindelijk opgelost en kan je binnenkort echt gaan genieten van je boobs. :)

 

dat huilen is zo herkenbaar. Kon 1e en 2e dag ook niets anders terwijl ik van mezelf een harde ben haha. Lachte mezelf erna ook steeds uit.

 

ben zelf afgelopen woensdag geopereerd voor vergroting. Hopelijk geen gekke dingen met herstel. Ze zijn alleen wel goed blauw aan het worden. Hopelijk is dit normaal..

 

liefs x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fitgirl90 hoi! Heb net even je verslag gelezen en je foto’s bekeken. Ziet er mooi uit hoor, prachtig! 

 

Bij mij was de bottoming out zichtbaar in week 14. Zomaar boem...heel raar! Had ik ook niet meer op gerekend natuurlijk. Maar goed, ik ben de uitzondering en niet de regel, gelukkig! 

 

Dat je borsten en borstkas blauw zijn geworden, is normaal hoor. Ik weet nu, nu ik alles heb meegekregen :huh:, wat een worstelpartij het is. Er komt veel trek- en duwwerk bij kijken. Alles moet ook nog eens door zo’n kleine opening geduwd en gehecht worden, dus heel logisch! 

 

Sterkte en succes met je herstel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei fitgirl90:

Dankjewel @noov jij ook veel sterkte met je herstel en genieten van de boobs ! 

 

Mag ik de jouwe ook zien miss?:blush:

 

x

Voeg je even toe! Heb er nog geen foto’s vd bottoming out in gezet. Dat doe ik vlg week wanneer ik ook een fotootje heb van ná de hersteloperatie. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei noov:

Voeg je even toe! Heb er nog geen foto’s vd bottoming out in gezet. Dat doe ik vlg week wanneer ik ook een fotootje heb van ná de hersteloperatie. X

 

Wow, super mooie borsten heb je :18: Zo mooi zie je ze niet vaak!

 

Ook vette bikini trouwens, waar heb je die gekocht destijds?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei fitgirl90:

 

Wow, super mooie borsten heb je :18: Zo mooi zie je ze niet vaak!

 

Ook vette bikini trouwens, waar heb je die gekocht destijds?

 

X

Welke bikini bedoel je? Die oranje?

ik heb zojuist nieuwe foto’s geplaatst van de goede borsten, de bottoming out en een foto van 1 dag ná herstel....vandaag dus. Onderkant is nu nogal recht en blokkerig, maar dat moet nog plooien. 

 

Het lukte niet helemaal met de juiste volgorde en omschrijving, geloof ik. De celebrex, slaappill en een borreltje zorgen ervoor dat ik niet meer helemaal helder ben ;)....maar ook even geen pijn meer heb :P  Trusten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei noov:

Welke bikini bedoel je? Die oranje?

ik heb zojuist nieuwe foto’s geplaatst van de goede borsten, de bottoming out en een foto van 1 dag ná herstel....vandaag dus. Onderkant is nu nogal recht en blokkerig, maar dat moet nog plooien. 

 

Het lukte niet helemaal met de juiste volgorde en omschrijving, geloof ik. De celebrex, slaappill en een borreltje zorgen ervoor dat ik niet meer helemaal helder ben ;)....maar ook even geen pijn meer heb :P  Trusten! 

Zou ik je foto's mogen zien? Ik ben benieuwd hoe jouw bottoming out eruit zag. Mijn linker borst zit ook iets lager. Maar ben er ook achter gekomen dat dit vroeger eigenlijk ook al het geval was. Nooit opgevallen. 

Klinkt wel heftig hoor die hersteloperatie! Heb je er niet voor hoeven betalen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Hey @noov; mag ik ook toegang tot je album?

Hoi @Doe ik het of niet?, natuurlijk...zal je toevoegen. De laatste foto is van gisteravond. De foto daarvoor van de bottoming out...heb jij ook een album? Zie wel een openbaar album met bikini’s en heb je verhaal al eens eerder gevolgd :rolleyes: xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ellen001:

Zou ik je foto's mogen zien? Ik ben benieuwd hoe jouw bottoming out eruit zag. Mijn linker borst zit ook iets lager. Maar ben er ook achter gekomen dat dit vroeger eigenlijk ook al het geval was. Nooit opgevallen. 

Klinkt wel heftig hoor die hersteloperatie! Heb je er niet voor hoeven betalen? 

@ellen001, ik voeg je toe. De hersteloperatie was idd heftig, maar heb er niet voor hoeven betalen; service van de zaak ;-) gelukkig. Voel me vandaag  al iets beter dan gister....dat was een lange dag :o! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov Jeetje wat een verhaal zeg!!! Nou ik vind het knap van je hoor :35:. Geloof dat ik helemaal in paniek geraakt was...WOW...

Maar goed je hebt het achter de rug. 

Ik wens je een heel voorspoedig herstel meid :116:

 

Zou ik toegang mogen om in je album te kijken???

Alvast bedankt...

 

Lieve gr Eef...xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oohh @e.e.f......dacht dat jij allang bij mij kon kijken! We “kennen” elkaar immers al even :D. Nu toegevoegd hoor; kijk maar even! 

 

Tja...kon ook moeilijk wegrennen he, haha! Had weinig andere keuze dan rustig blijven...maar dat kostte me heeeel veel moeite :18:! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei noov:

Hoi @Doe ik het of niet?, natuurlijk...zal je toevoegen. De laatste foto is van gisteravond. De foto daarvoor van de bottoming out...heb jij ook een album? Zie wel een openbaar album met bikini’s en heb je verhaal al eens eerder gevolgd :rolleyes: xx 

Dank je voor de toevoeging. Ik zal je toegang geven tot mijn niet openbare album. Sommige foto's van mijn complica-tietje zijn nogal expliciet (de reden waarom ik pas toegang geef als forumgenoten het vragen).

Ik ga zo even naar die van jou kijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Dank je voor de toevoeging. Ik zal je toegang geven tot mijn niet openbare album. Sommige foto's van mijn complica-tietje zijn nogal expliciet (de reden waarom ik pas toegang geef als forumgenoten het vragen).

Ik ga zo even naar die van jou kijken.

 

Toegang geregeld. 

En idd. Wat ben jij moedig geweest met die plaatselijke verdoving. :107:Ik weet niet of ik dat had aangekund. Vlot herstel nog @noov. Elke dag een beetje beter en dan hopelijk de boobies van je dromen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Toegang geregeld. 

En idd. Wat ben jij moedig geweest met die plaatselijke verdoving. :107:Ik weet niet of ik dat had aangekund. Vlot herstel nog @noov. Elke dag een beetje beter en dan hopelijk de boobies van je dromen.

Dank je wel! Gezien! Wat zijn ze mooi geworden :wub:! Je hebt een vrij lange weg moeten bewandelen, begrijp ik, maar je geduld is beloond! Alle gaatjes dicht en verder geen complicaties nu, toch? 

Dank je wel voor je berichtje. Voel me vandaag al 100x beter dan gister :43:! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei noov:

Dank je wel! Gezien! Wat zijn ze mooi geworden :wub:! Je hebt een vrij lange weg moeten bewandelen, begrijp ik, maar je geduld is beloond! Alle gaatjes dicht en verder geen complicaties nu, toch? 

Dank je wel voor je berichtje. Voel me vandaag al 100x beter dan gister :43:! X

Dankjewel @noov. Ja het gaat goed. Mijn maand met complica-tietje was niks vergeleken met wat andere dames moeten doorstaan. En nu af en toe een steekje - dat kon nog een jaar duren zei de PC. Maar die steekjes herinneren me aan een heel spannende tijd waarin ik veel moed heb getoond en met een resultaat waar ik nog steeds trots op ben. En het verschil dat ik nu zie was er in mijn voorsituatie ook al, dus ...

Maar ik ga jouw topic niet verder vervuilen - hier moet het over JOU en JOUW MOED gaan. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.