Ga naar inhoud

Het waren 3 fantastische maanden ;-(


Gast noov

Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

@noov

Vreselijk voor je zeg! Zeker omdat je zo tevreden was! :mellow: Wel fijn dat je pc zo begripvol reageerde. 

Heb je inmiddels al een datum voor de hersteloperatie? Kon het even zo niet terugvinden. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei me-39:

@Dreamcatcher

Jeetje wat een verschil zeg (ik ga er vanuit dat de bovenste situatie van voor de hersteloperatie is ;)). 

Sterkte met het herstel! Hopelijk zakt de pijn snel een beetje. 

Je hebt gelijk, die zonder pleisters was vanochtend. We gooien er maar een strip paracetamols tegenaan. Bedankt! :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dreamcatcher, gefeliciteerd met de geslaagde operatie. Wauw, wat een verschil met vanochtend en wat ziet het er goed uit zeg!!! Heel mooi :wub:. Nu zitten je littekens ook waar ze horen te zitten. Ik kan me voorstellen dat je heel blij bent met dit resultaat. Nu lekker rustig aan doen en je lekker laten verwennen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dreamcatcher....oh wauw, wat ziet het er goed uit zeg!! Echt al mooi! Ik maak(te) mij vooral zorgen dat het er eerst niet uit zou zien, maar ben nu wel een beetje gerustgesteld. Bedankt dat je het wilde delen! 

Nu eerst @Jaydee nog onder het mes, en dan ik...

 

Fijn pinksterweekend en rustig aan he @Dreamcatcher! Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei me-39:

@noov

Vreselijk voor je zeg! Zeker omdat je zo tevreden was! :mellow: Wel fijn dat je pc zo begripvol reageerde. 

Heb je inmiddels al een datum voor de hersteloperatie? Kon het even zo niet terugvinden. ;)

Hai! Lief dat je even reageert! Ja, ik heb al een datum voor herstel: 15 juni! Eerder dan 6 maanden po zou niet verstandig zijn, dus moet nog even geduldig wachten, maar inmiddels kan ik bijna weer aftellen :71:! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja @noov, nu wij nog. Ik maak me er niet zo druk om eigenlijk. Het enige wat ik wel jammer vind is dat het bij mij weer onder gehele narcose moet. Ik heb het nog gevraagd bij het bezoek aan de anesthesioloog, maar deze zei dat dit echt onder gehele narcose moest gebeuren en niet onder plaatselijke verloving kon.

Want met een plaatselijke verdoving hoeft die narcose niet weer uit je lichaam daarna en voel je je weer sneller de oude. Maar ja...de operatie duurt maar een half uur tot drie kwartier, dus ik ben niet zo lang onder zeil. Jij gaat niet onder narcose hè?

Komt goed, meis. 

 

XXX, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee, bij mij is het idd niet onder narcose maar met lokale verdoving. Eerlijk gezegd ben ik gek op narcose haha! Lekker slapen en als je wakker bent is alles al voorbij! Maar je hebt natuurlijk gelijk; je bent sneller weer op de been zonder narcose. Goed weekend meis! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

 

3 uur geleden zei Dreamcatcher:

@Jaydee Alle succes van de wereld vandaag, doe lekker rustig aan en gun jezelf tijd om te herstellen! Het wordt prachtig! :58:

Thanks, meis. Ik heb zojuist een update in mijn topic gezet. Hoe is het nu met jou? Veel last?

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@noov, ben je al aan het aftellen, meis? Morgen over een weekje is het zover hè? Spannend hoor. Weet zeker dat je na de operatie weer twee symmetrische en mooie boobs hebt. Komt helemaal goed. 

 

Heb je een fijne vakantie gehad op Ibiza? Je ligt er volgende week mooi bruin bij waarschijnlijk. 

 

:53: Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @Jaydee en de rest van de dames natuurlijk! Ja, nog een weekje! Gister gebeld en tijdstip doorgekregen. Ben om 10.15 uur aan de beurt. Kijk er naar uit en zie er tegenop. Zul je vast wel herkennen?! Maar ja, het moet...zal ook even voor- en nafotos maken. Je ziet nu ook echt een duidelijke lijn aan de onderkant verschijnen....waar de oorspronkelijke plooi ooit zat ;)

 

Vakantie was heerlijk! Heel bijzonder, zo samen met mijn dochter. Lekker gegiecheld en gekletst. Zo hoor je nog eens wat :P

Idd poepiebruin met twee witte tietjes...dat dan weer wel ;-). 

 

Dank voor je lieve berichtje!

Hoe gaat jouw herstel? Ben je al voor controle geweest? Lijkt alles nog goed? :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @noov,

 

Ik herken dat gevoel niet. Ik heb eigenlijk nooit zenuwen voor medische handelingen. Maar geef mij een toets of examen en ik ben helemaal van het padje :45:. Dit was ook al mijn negende operatie, dus je raakt er ook aan gewend denk ik. 

 

Fijn dat je zo lekker hebt genoten van je vakantie...heb je dat maar weer te pakken. :35::beach:

 

Met mij gaat het prima. Ben alweer een week aan het werk. Het resultaat kan ik nog niet echt heel goed zien, want de witte pleistertjes zitten er nog op. Die mogen er maandag af. 

En Nio heeft gezegd, als ik zelf tevreden ben over het resultaat, ik niet meer terug hoef te komen. Hij vond het zonde dat ik zo'n eind moet rijden voor 5 minuten consult. Ik heb zijn mailadres, dus ik mag gewoon een foto sturen. Mocht ik niet tevreden zijn, dan mag ik uiteraard altijd langs komen. Dus dat vind ik wel fijn. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov, hierbij wil ik je nog even heel veel succes wensen voor morgen. Komt goed, meis. Ik denk aan je. Laat je even weten hoe het gegaan is?

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei noov:

@Jaydee, @e.e.f., @Aloysa, @Doe ik het of niet?, @oopsnewboobsThanx girls...het is achter de rug....vond het echt afschuwelijk :23:!

Wat een worstelpartij pfff...

Maar het lijkt goed gegaan te zijn. Nu weer lekker naar huis! Bericht later weer! X

Oh nee, gelukkig zit het er op! Succes met je herstel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.