Spring naar bijdragen
Borsten Forum
noov

Het waren 3 fantastische maanden ;-(

Recommended Posts

Op 8-3-2018 om 21:25 zei Jaydee:

Hè bah, @Dreamcatcher  , bij jou ook al? Wat vervelend hè? Als je de eerste zes weken "heelhuids" bent doorgekomen, dan verwacht je eigenlijk niet meer dat er nog iets mis kan gaan. Maar gelukkig kan het ook bij jou opgelost worden. Maar weer aftellen dan..... jij 11 mei.... ik 28 mei en @noov 15 juni. Laat de zomer daarna maar volop gaan beginnen!!!  :38:

@Jaydee @noov Wat zullen wij heerlijk de zomer ingaan! Ik schrijf onze data op, we zullen elkaar zeker op de hoogte houden. Als het bij mij gedaan is, zal ik jullie een berichtje en foto's sturen. Ben echt heel erg benieuwd... Naar wat ik gehoord en gelezen heb staan ze de eerste 3 weken behoorlijk strak, maar gaan ze daarna weer settelen op hun goede plaats. Spannend! Zelf heb ik inderdaad bij beiden borsten een bottoming out.

Fijn weekend dames :) 

PS: @Jaydee wat ongelooflijk rot die zenuwpijn. Heel veel sterkte! 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dreamcatcher, oké.... jij moet dus weer aan beide borsten geopereerd. Bij mij gaat Nio alleen een reepje huid weghalen onder mijn rechterborst. En dan zou het "goed" moeten zijn. Ben benieuwd. We houden elkaar op de hoogte. Ik ga je volgen. 

Jij ook een fijn weekend !!!

:53:, Jaydee 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Jaydee Och wat spannend ook, maar bij Nio ben je volgens mij écht op de goede plek! Jij hebt ook al veel meegemaakt met je borsten zeg, jeetje mina. Respect! Bij mij gaat het inderdaad bij beide borsten gehecht worden worden, onder plaatselijke verdoving. 

Ik heb je terug gevolgd! :) 

XXX

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dreamcatcher, ja, hierna ben ik er ook wel klaar mee eigenlijk. Ik heb je trouwens aan mijn album toegevoegd.... kun je zien om welk bubbeltje het gaat. 

Heb net ook ff in jouw album gespiekt.... jammer van die bottoming out.... want je hebt hele mooie borsten, meis. 

Xx Jaydee 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goede morgen @noov@Dreamcatcher en @Jaydee

Ik volg jullie discussie een beetje en voel de positiviteit eraf springen. Knap hoe jullie met deze situatie omgaan.

Ik doe mijn hoed af voor jullie. 

Ik duim mee voor jullie (en hoop dat ik niemand vergeten ben te taggen).

De countdown loopt.

Prettig weekend.

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjewel,  @Doe ik het of niet?. Je bent een schat!!! Jij ook een prettig weekend. 

:53:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Ik volg jullie discussie een beetje en voel de positiviteit eraf springen. Knap hoe jullie met deze situatie omgaan.

De countdown loopt.

Prettig weekend.

Aahh lief, thanx! X

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Dreamcatcher:

@Jaydee @noov Wat zullen wij heerlijk de zomer ingaan! Ik schrijf onze data op, we zullen elkaar zeker op de hoogte houden. Als het bij mij gedaan is, zal ik jullie een berichtje en foto's sturen. Ben echt heel erg benieuwd... Naar wat ik gehoord en gelezen heb staan ze de eerste 3 weken behoorlijk strak, maar gaan ze daarna weer settelen op hun goede plaats. Spannend! Zelf heb ik inderdaad bij beiden borsten een bottoming out.

Fijn weekend dames :) 

PS: @Jaydee wat ongelooflijk rot die zenuwpijn. Heel veel sterkte! 

Gaan we zeker doen! Jij mag het spits afbijten. Ben benieuwd hoe je het zult ervaren; ook onder plaatselijke verdoving dus. De pc zei tegen mij dat ik er eerst uit zal zien als een Chesterfield bank :4:

Overigens heb ik mezelf vanmiddag getrakteerd op een vet dure bikini van Marie Jo :123:! Ik heb meestal van die triangel bikini’s, maar die geven nu niet genoeg steun....en ik ga nog wel op vakantie vóór de operatie, dus toch maar een stevige beugelbikini aangeschaft....het zijn nu toch al onbetaalbare tieten :P

Goed weekend :53:

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-3-2018 om 10:15 zei Doe ik het of niet?:

De countdown loopt.

Prettig weekend.

Wat lief van je, dankjewel! 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi, ik lees even mee. Ik heb zelf ook bottoming out gehad en heb er veel te lang mee rond gelopen. Ook omdat ik het niet helemaal doorhad. Heb 23/2/18 een prothesewissel gehad en toen is er een aardig stuk huid weggehaald en is het het op mijn ribbenkast weer vastgehecht. Ze had me gewaarschuwd voor veel pijn tijdens het herstel omdat het daar heel gevoelig is. Maar ik moet zeggen dat het me heel erg meevalt gelukkig. Eigenlijk vrijwel geen pijn. Het staat ook in mijn operatieverslag. Ik hoop dat alles nu helemaal goed blijft zitten. Heel veel succes in ieder geval.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎12‎-‎3‎-‎2018 om 12:31 zei Jo78:

Hoi, ik lees even mee. Ik heb zelf ook bottoming out gehad en heb er veel te lang mee rond gelopen. Ook omdat ik het niet helemaal doorhad. Heb 23/2/18 een prothesewissel gehad en toen is er een aardig stuk huid weggehaald en is het het op mijn ribbenkast weer vastgehecht. Ze had me gewaarschuwd voor veel pijn tijdens het herstel omdat het daar heel gevoelig is. Maar ik moet zeggen dat het me heel erg meevalt gelukkig. Eigenlijk vrijwel geen pijn. Het staat ook in mijn operatieverslag. Ik hoop dat alles nu helemaal goed blijft zitten. Heel veel succes in ieder geval.

Hoi @Jo78...jij hebt het dus al achter de rug! Zal straks even je operatieverslag lezen. Goed om te horen dat de pijn is meegevallen. Ik werd ook gewaarschuwd dat het "nogal gevoelig" ;) kan zijn. Ik kan op zich wel wat hebben, maar ben blij te lezen dat het dus ook kan meevallen!

XN

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@noov Jemig wat balen zeg, je hebt van die prachtige borsten! Gelukkig gaat het opgelost worden maar ik begrijp je frustratie heel goed. Ik ga zelf over 4/5 mnd nog een keer op controle, mijn linker boob zit nog akltijd vast achter de borstspier die weigert te ontspannen waardoor ik ook een scheve toestand heb, zal je altijd zien he :(. Succes meis, valt niet mee om zo lang geduldig te zijn. X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Deevoted1981, dank je wel! Op zich nog altijd blij met mn borsten hoor; de basis is goed. Rechts moet gewoon weer even een stukje omhoog worden gebracht...maar ja, zonde is het wel....en wat een gedoe weer :wacko:

Bij jou dus ook een beetje scheef? Op je laatste foto overigens niet te zien....prachtige foto! Heb je onlangs nog controle gehad? Ben je links? Waardoor links strakker/sterker is? 

Xx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@noov ja beetje scheef wel hoor, links zit echt een stuk hoger en rechts wijkt net ff wat meer uit naar boven/buiten. Je kunt dat wel goed zien op de front foto's, zal 'em prive sturen dan kun je het beter zien. Nu was de voorsituatie ook zo en dit vergroot dat uit dus het was te verwachten. Maar nu links dus niet ontspant is het verschil wel heel duidelijk. Ik ben vorige maand op de (in principe laatste) 3 mnd controle geweest waarbij ook gezegd is dat ik echt nog geduld moet hebben, blijven masseren, sportbh 's nachts weer aan en de borstband om. Dat vind ik zelf alleen maar prettig slapen dus prima. Ik draag die sportbh sowieso graag, of sporttopjes, veel fijner dan bh's en zeker fijner dan alles waar een beugel in zit. Ik ben overigens rechts handig, dus daar had het niets mee van doen, wel had ik flink taaie borstspieren door het sporten :huh:. Ik kreeg destijds als grapje een plaatje doorgestuurd waarbij ik nog dacht 'jee het zal je gebeuren' ...: ik kan er nog om lachen (als een boer met kiespijn :lol: )

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

• Like 1
  • Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Deevoted1981 haha geweldig :154:!! Kijken of ik die op kan slaan voor een paar vriendinnen. Staan nog een paar in de rij; als één schaap over de dam is :D. Ik reageer even privé op je foto’s :54:

• Like 1
  • Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com