Ga naar inhoud

Het waren 3 fantastische maanden ;-(


Gast noov

Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie
7 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Goede morgen @noov@Dreamcatcher en @Jaydee

Ik volg jullie discussie een beetje en voel de positiviteit eraf springen. Knap hoe jullie met deze situatie omgaan.

Ik doe mijn hoed af voor jullie. 

Ik duim mee voor jullie (en hoop dat ik niemand vergeten ben te taggen).

De countdown loopt.

Prettig weekend.

Aahh lief, thanx! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Dreamcatcher:

@Jaydee @noov Wat zullen wij heerlijk de zomer ingaan! Ik schrijf onze data op, we zullen elkaar zeker op de hoogte houden. Als het bij mij gedaan is, zal ik jullie een berichtje en foto's sturen. Ben echt heel erg benieuwd... Naar wat ik gehoord en gelezen heb staan ze de eerste 3 weken behoorlijk strak, maar gaan ze daarna weer settelen op hun goede plaats. Spannend! Zelf heb ik inderdaad bij beiden borsten een bottoming out.

 

Fijn weekend dames :) 

 

PS: @Jaydee wat ongelooflijk rot die zenuwpijn. Heel veel sterkte! 

Gaan we zeker doen! Jij mag het spits afbijten. Ben benieuwd hoe je het zult ervaren; ook onder plaatselijke verdoving dus. De pc zei tegen mij dat ik er eerst uit zal zien als een Chesterfield bank :4:

 

Overigens heb ik mezelf vanmiddag getrakteerd op een vet dure bikini van Marie Jo :123:! Ik heb meestal van die triangel bikini’s, maar die geven nu niet genoeg steun....en ik ga nog wel op vakantie vóór de operatie, dus toch maar een stevige beugelbikini aangeschaft....het zijn nu toch al onbetaalbare tieten :P

 

Goed weekend :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2018 om 10:15 zei Doe ik het of niet?:

Goede morgen @noov@Dreamcatcher en @Jaydee

Ik volg jullie discussie een beetje en voel de positiviteit eraf springen. Knap hoe jullie met deze situatie omgaan.

Ik doe mijn hoed af voor jullie. 

Ik duim mee voor jullie (en hoop dat ik niemand vergeten ben te taggen).

De countdown loopt.

Prettig weekend.

Wat lief van je, dankjewel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik lees even mee. Ik heb zelf ook bottoming out gehad en heb er veel te lang mee rond gelopen. Ook omdat ik het niet helemaal doorhad. Heb 23/2/18 een prothesewissel gehad en toen is er een aardig stuk huid weggehaald en is het het op mijn ribbenkast weer vastgehecht. Ze had me gewaarschuwd voor veel pijn tijdens het herstel omdat het daar heel gevoelig is. Maar ik moet zeggen dat het me heel erg meevalt gelukkig. Eigenlijk vrijwel geen pijn. Het staat ook in mijn operatieverslag. Ik hoop dat alles nu helemaal goed blijft zitten. Heel veel succes in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎3‎-‎2018 om 12:31 zei Jo78:

Hoi, ik lees even mee. Ik heb zelf ook bottoming out gehad en heb er veel te lang mee rond gelopen. Ook omdat ik het niet helemaal doorhad. Heb 23/2/18 een prothesewissel gehad en toen is er een aardig stuk huid weggehaald en is het het op mijn ribbenkast weer vastgehecht. Ze had me gewaarschuwd voor veel pijn tijdens het herstel omdat het daar heel gevoelig is. Maar ik moet zeggen dat het me heel erg meevalt gelukkig. Eigenlijk vrijwel geen pijn. Het staat ook in mijn operatieverslag. Ik hoop dat alles nu helemaal goed blijft zitten. Heel veel succes in ieder geval.

Hoi @Jo78...jij hebt het dus al achter de rug! Zal straks even je operatieverslag lezen. Goed om te horen dat de pijn is meegevallen. Ik werd ook gewaarschuwd dat het "nogal gevoelig" ;) kan zijn. Ik kan op zich wel wat hebben, maar ben blij te lezen dat het dus ook kan meevallen!

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Deevoted1981

@noov Jemig wat balen zeg, je hebt van die prachtige borsten! Gelukkig gaat het opgelost worden maar ik begrijp je frustratie heel goed. Ik ga zelf over 4/5 mnd nog een keer op controle, mijn linker boob zit nog akltijd vast achter de borstspier die weigert te ontspannen waardoor ik ook een scheve toestand heb, zal je altijd zien he :(. Succes meis, valt niet mee om zo lang geduldig te zijn. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deevoted1981, dank je wel! Op zich nog altijd blij met mn borsten hoor; de basis is goed. Rechts moet gewoon weer even een stukje omhoog worden gebracht...maar ja, zonde is het wel....en wat een gedoe weer :wacko:

 

Bij jou dus ook een beetje scheef? Op je laatste foto overigens niet te zien....prachtige foto! Heb je onlangs nog controle gehad? Ben je links? Waardoor links strakker/sterker is? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@noov ja beetje scheef wel hoor, links zit echt een stuk hoger en rechts wijkt net ff wat meer uit naar boven/buiten. Je kunt dat wel goed zien op de front foto's, zal 'em prive sturen dan kun je het beter zien. Nu was de voorsituatie ook zo en dit vergroot dat uit dus het was te verwachten. Maar nu links dus niet ontspant is het verschil wel heel duidelijk. Ik ben vorige maand op de (in principe laatste) 3 mnd controle geweest waarbij ook gezegd is dat ik echt nog geduld moet hebben, blijven masseren, sportbh 's nachts weer aan en de borstband om. Dat vind ik zelf alleen maar prettig slapen dus prima. Ik draag die sportbh sowieso graag, of sporttopjes, veel fijner dan bh's en zeker fijner dan alles waar een beugel in zit. Ik ben overigens rechts handig, dus daar had het niets mee van doen, wel had ik flink taaie borstspieren door het sporten :huh:. Ik kreeg destijds als grapje een plaatje doorgestuurd waarbij ik nog dacht 'jee het zal je gebeuren' ...: ik kan er nog om lachen (als een boer met kiespijn :lol: )

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
13 uur geleden zei Dreamcatcher:

@Jaydee @noov Hey dames, het begint te naderen... Mijn datum is verschoven van 11 mei naar 15 mei. Spannend!

 

Oh, je datum is verschoven! Inderdaad spannend meis....jij kunt weer gaan aftellen. Ben super benieuwd hoe het je zal vergaan :71:

We houden contact! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei noov:

 

Oh, je datum is verschoven! Inderdaad spannend meis....jij kunt weer gaan aftellen. Ben super benieuwd hoe het je zal vergaan :71:

We houden contact! X

Dat doen we zeker! Ik schrijf jullie direct erna en zal foto’s sturen. Snel kunnen we met zijn allen zorgeloos genieten van de zomer en onze nieuwe bikini’s:109: :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
1 uur geleden zei Dreamcatcher:

Voor de tweede keer vrij gevraagd van werk en vervoer geregeld, krijg ik weer een belletje van A-Klinieken dat het verschoven moet worden. Dit keer naar 18 mei. Hier baal ik toch wel heel erg van! 

Oh nee @Dreamcatcher dat meen je niet! :84:

Waarom verschuiven ze het zo vaak eigenlijk?

Sterkte meid. :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Dreamcatcher:

Voor de tweede keer vrij gevraagd van werk en vervoer geregeld, krijg ik weer een belletje van A-Klinieken dat het verschoven moet worden. Dit keer naar 18 mei. Hier baal ik toch wel heel erg van! 

 

He jakkes! Dat is niet leuk! Kan dat steeds “zomaar” of hebben ze een goede reden? Je moet immers idd ook steeds van alles regelen....en je kijkt er ook naar uit (ook al is het niet leuk...tenminste, dat doe ik wel)! Snap dat je baalt! Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Dreamcatcher:

Voor de tweede keer vrij gevraagd van werk en vervoer geregeld, krijg ik weer een belletje van A-Klinieken dat het verschoven moet worden. Dit keer naar 18 mei. Hier baal ik toch wel heel erg van! 

Hè, wat vervelend zeg. Ik snap dat je daarvan baalt. Reageren ze wel goed op je werk? Want ik werk op een BSO, dus als ik er niet ben moet er inval geregeld worden voor mij. Ik denk niet dat ze het zo grappig zouden vinden als ik dan steeds zou moeten zeggen dat het toch weer niet doorgaat. Terwijl je er zelf niks aan kunt doen. Echt balen voor je, @Dreamcatcher. Ik ga voor je duimen dat het nu eindelijk 18 mei wel door gaat voor je. 

Voor mij schiet het ook alweer op. Ik ben 10 dagen na jou aan de beurt, op maandag 28 mei. 

Ben je er zenuwachtig voor? Nou meis.....nog 10 dagen, dan ben je aan de beurt. :71::71::71:

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Destiny30:

@noov die van jou zijn zoooo mooi, ik heb ze als voorbeeld foto gebruikt bij dr Nio, hoop niet dat je dit erg vind.. mag ik vragen wat jouw lengte en voorsituatie is?  Xxx

Haha, nee hoor...geen probleem! Leuk om te horen!

Ik ben 1.76 m en 58 kg. Voorsituatie is lastig; het was een prothesewissel. 15 jaar geleden had ik een (lege) A en B cup. Nu heb ik 600 cc Mentor HP cohesive 2 geplaatst gekregen en heb nu bh maat 70F.....voor het oog echter een flinke D :1bouncingboobs:

 

Ik begrijp dat jij volgende week aan de beurt bent? Spannend! Voor hoeveel cc ga je kiezen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, @Dreamcatcher, nog maar twee nachtjes slapen. Zie je ertegenop? Komt vast helemaal goed, meis. 

Heel veel sterkte en succes alvast. Weet je al hoe laat je aan de beurt bent?

Ik duim voor je. 

 

:71:  :53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee @noov @Doe ik het of niet? Dag lieve dames. Allereerst megabedankt voor de lieve berichtjes, ik had ze allemaal gelezen maar door de drukke week helaas geen moment om eens rustig te reageren. Vanochtend om 09:00 was het dan zover. Vond het heel spannend, je bent toch 'bij' en niet onder narcose... Daarbij had ik vannacht een nachtmerrie dat de verdoving in mijn tepel gedaan moest worden :18: Maar dat was gelukkig niet zo, hahaha. Over het algemeen viel het mee, ik vond het alleen zo eng dat je in principe alles kon zien wat er gedaan wordt (je ziet de tools naar beneden gaan :unsure:). Maar op de prikjes na valt het heel erg mee. Wel moest er af en toe extra bijgeprikt worden omdat ik dingen nog voelde (onder het implantaat bijvoorbeeld, eng idee (vond ik ook toen hij het vertelde) maar het voelt als een normaal prikje). Nu staat het weer even flink strak. Vanochtend heb ik foto's gemaakt en zal later vanmiddag ook wat fotootjes maken. Jullie hoeven er niet bang voor te zijn! Mochten jullie vragen hebben, stel het gerust! Ik ga even een dutje doen (slecht geslapen vannacht) en maak daarna een fotootje. 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2018 om 19:32 zei noov:

@Dreamcatcher, ik wil je alvast heel veel succes toewensen voor as vrijdag! Zet m op; komt goed hé :71:!

:53:

 

Op 16-5-2018 om 21:42 zei Jaydee:

Ja, @Dreamcatcher, nog maar twee nachtjes slapen. Zie je ertegenop? Komt vast helemaal goed, meis. 

Heel veel sterkte en succes alvast. Weet je al hoe laat je aan de beurt bent?

Ik duim voor je. 

 

:71:  :53:, Jaydee

Echt lief, dankjulliewel! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend en nu. Jeetje mina, de verdoving is uitgewerkt en de pijn behoorlijk hard ingekickt. :84: Zometeen naar een pinksterweekend weg... (Stond al vast voor het tweemaal verschuiven van de datum). Vind het nu toch een beetje spannend. 

 

Lieve dames. Het gaat echt helemaal goed komen bij jullie ook!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.