Spring naar bijdragen
Borsten Forum
noov

Het waren 3 fantastische maanden ;-(

Recommended Posts

18 minuten geleden zei noov:

Ik vind plaatselijke verdoving eigenlijk best eng; had denk ik liever een "schoonheidsslaapje" :4: gedaan !

Hihi, ik heb mijn bv onder lokale verdoving gehad. Hier heb ik bewust voor gekozen, omdat ik liever geen narcose wilde. Ik vond het vooral heel erg fijn dat je je dan eigenlijk gelijk goed voelt na de operatie. Je ziet ook helemaal niets van wat ze doen. Je voelt wel dat er wat gebeurt. Maar goed een hele bv onder een lokale verdoving en het oplossen van een complicatie onder lokale verdoving zijn denk ik niet helemaal vergelijkbaar. 

Ikzelf zou het in ieder geval zo weer doen :) 

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Nina34:

Ahhh wat rot zeg!! 

Ik leef met je mee meis :116:

Dank je wel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei B00bies:

Hihi, ik heb mijn bv onder lokale verdoving gehad. Hier heb ik bewust voor gekozen, omdat ik liever geen narcose wilde. Ik vond het vooral heel erg fijn dat je je dan eigenlijk gelijk goed voelt na de operatie. Je ziet ook helemaal niets van wat ze doen. Je voelt wel dat er wat gebeurt. Maar goed een hele bv onder een lokale verdoving en het oplossen van een complicatie onder lokale verdoving zijn denk ik niet helemaal vergelijkbaar. 

xx

Oh echt hé? Nou ja, als een hele bv onder lokale verdoving kan, dan moet een correctie toch ook kunnen :35:

Fijn dat je het even meldt! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei noov:

Oh echt hé? Nou ja, als een hele bv onder lokale verdoving kan, dan moet een correctie toch ook kunnen :35:

Fijn dat je het even meldt! 

Bv onder lokale verdoving is echter niet gebruikelijk. Zijn niet veel pc’s die dat doen en het kan ook alleen maar bij een plaatsing voor de spier. Even ter info voor de dames die nu opeens denken: ‘Dat wil ik ook!’.

Graag gedaan! Dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer over te maken :) 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei B00bies:

xx

Wow wat stoer zeg! Lijkt me doodeng!!! Vertellen ze dan ook wat ze precies aan het doen zijn? Bij het idee alleen al val ik bijna flauw hahaha 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Desi3:

Wow wat stoer zeg! Lijkt me doodeng!!! Vertellen ze dan ook wat ze precies aan het doen zijn? Bij het idee alleen al val ik bijna flauw hahaha 

Haha, ja dat vertelt de pc erbij als je dat fijn vindt en dat voel je ook wel een beetje. Vooral veel trekken en duwen als de de prothese erin moet worden gepropt. Ondertussen praten ze ook een beetje met je. Gezellig de radio aan. In mijn operatieverslag heb ik mijn operatie vrij uitgebreid beschreven. 

Ik vond het in ieder geval een hele ervaring. :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei noov:

Ik vind plaatselijke verdoving eigenlijk best eng; had denk ik liever een "schoonheidsslaapje" :4: gedaan !

Ok begrijpelijk :P maar je gaat daar niks van zien/merken/voelen hihi xxx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei B00bies:

Haha, ja dat vertelt de pc erbij als je dat fijn vindt en dat voel je ook wel een beetje. Vooral veel trekken en duwen als de de prothese erin moet worden gepropt. Ondertussen praten ze ook een beetje met je. Gezellig de radio aan. In mijn operatieverslag heb ik mijn operatie vrij uitgebreid beschreven. 

Ik vond het in ieder geval een hele ervaring. :P 

Hahaha ik ga het gelijk ff lezen. Ja het is altijd erg gezellig op de OK :D Werk zelf in een ziekenhuis en kijk wel eens mee met operaties, maar zelf daar liggen bij bewustzijn en dat trekken en duwen lijkt me verschrikkelijk hihi

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@noov, sorry voor mijn late reactie, maar ben door omstandigheden ff niet online geweest. Maar ik schrik me wild van je nieuws. Wat is dat vreselijk balen zeg. Dat verwacht je idd niet meer na zoveel weken. En ik snap dat het dan ook een enorme teleurstelling is. Ik had dat ook toen na vier weken mijn bubbeltje weer tevoorschijn kwam. Maar wel fijn dat het überhaupt verholpen kan worden. Gaan we gewoon weer samen aftellen. Ik ben waarschijnlijk 28 mei aan de beurt. Eigenlijk was 1 juni de planning, maar dat is veranderd. 

Komt vast helemaal goed.... met ons allebei. Ik ga alleen wel weer helemaal onder narcose. Maar ik denk dat onder locale verdoving ook goed te doen is hoor. Ik ben eens aan mijn voet geopereerd d.m.v. een één been verdoving. Toen heb ik ook de volledige operatie bewust meegemaakt en dat was prima te doen. Het voordeel is idd dat je daarna niet bij hoeft te komen van de narcose.... je voelt je gelijk weer lekker fit. Komt wel goed, meis. 

Veel liefs, Jaydee 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai @Jaydee, fijn van je te horen!

Tja...even een dompertje na alle euforie. Maar goed, het is te herstellen en komt helemaal goed. 

Gelukkig ben ik, net als jij, positief ingesteld en niet zo snel van slag...ook al baal ik natuurlijk wel enorm! 

Ik had jou beloofd sowieso na 1 juni nog eens in te loggen. Guess what...op 15 juni zal ik nu zelf een update doen :kuzya_02:

Wat fijn dat je waarschijnlijk iets eerder aan de beurt bent! Ik ga dan, vanaf Ibiza, voor je duimen dat alles nu goed komt. Laten we hopen dat het een regenachtig :131: voorjaar wordt, wanneer een zonnige zomer :beach: volgt! 

Hoe gaat het verder met je? 

:53:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@noov Fijn dat je het zo goed oppakt. Tuurlijk is het balen, maar ja..... je kunt het idd maar beter positief benaderen.... het is toch niet anders hè? Als ik alle tegenslagen in mijn leven negatief benaderd had, dan zat ik nu in het gekkenhuis denk ik :45:. Ik denk maar zo; het kan altijd erger. 

We gaan gewoon weer samen aftellen tot eind mei/ half juni. Komt helemaal goed met ons. 

Hoe gaat het met mij?..... op het moment wat minder; mijn derde corticosteroïden injectie is uitgewerkt en nu heb ik weer vreselijke last van zenuwpijnen in mijn schouder, nek en arm. De huisarts wil geen nieuwe spuit meer zetten, dus ze heeft me nu (na de reumatoloog) doorverwezen naar de orthopeed. Daar moet ik maandagochtend naartoe en ik hoop echt dat hij een oplossing heeft. Want die pijn vreet zoveel energie. Het liefste lig ik maar, dan heb ik het minste pijn. Vandaar dat ik ook ff wat minder op het BF ben. Lig steeds op tijd op bed. En hou me overdag op de been met diclofenac en amitriptyline. Maar komt vast wel goed binnenkort. 

Xxx Jaydee 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He getverderrie @Jaydee! Het zit je niet mee  :145:! Snap ook wel dat de huisarts niet steeds een spuit kan zetten maar dat er verder gezocht moet worden. Ik hoop voor je dat de orthopeed meer voor je kan betekenen :71: :71:! Sterkte met de pijn meis en succes maandag :147:

Knuf!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@noov, dankjewel meis. Het zal wel uitdraaien op een zenuwblokkade van mijn schoudergewricht en een facetblokkade van mijn halswervels. En uiteindelijk zal het ooit wel een operatie worden. Maar dat stel ik het liefst zo lang mogelijk uit, omdat daar grote risico's aan verbonden zijn (o.a. een dwarslaesie vanaf de nek)..... en ik weet wel dat je af en toe risico's moet nemen in het leven, maar ik ben nogal een pechvogel wat dat betreft, dus zo'n operatie stel ik nog maar ff uit. Want daar zit ik ook niet op te wachten natuurlijk. Maar komt vast allemaal wel goed. 

Xxx Jaydee 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Jaydee:

@noov, dankjewel meis. Het zal wel uitdraaien op een zenuwblokkade van mijn schoudergewricht en een facetblokkade van mijn halswervels. En uiteindelijk zal het ooit wel een operatie worden. Maar dat stel ik het liefst zo lang mogelijk uit, omdat daar grote risico's aan verbonden zijn (o.a. een dwarslaesie vanaf de nek)..... en ik weet wel dat je af en toe risico's moet nemen in het leven, maar ik ben nogal een pechvogel wat dat betreft, dus zo'n operatie stel ik nog maar ff uit. Want daar zit ik ook niet op te wachten natuurlijk. Maar komt vast allemaal wel goed. 

Xxx Jaydee 

Wow jaydee das ook heftig... Ik hoop dat je binnenkort een wat meer ontspannen periode in gaat. Sterkte meid! 

@noov wat naar zeg dat je een bottoming out hebt, als k t zo lees pakt je pc het goed op!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com