Ga naar inhoud

Het waren 3 fantastische maanden ;-(


Gast noov

Aanbevolen berichten

Hai @Jaydee, fijn van je te horen!

Tja...even een dompertje na alle euforie. Maar goed, het is te herstellen en komt helemaal goed. 

Gelukkig ben ik, net als jij, positief ingesteld en niet zo snel van slag...ook al baal ik natuurlijk wel enorm! 

Ik had jou beloofd sowieso na 1 juni nog eens in te loggen. Guess what...op 15 juni zal ik nu zelf een update doen :kuzya_02:

 

Wat fijn dat je waarschijnlijk iets eerder aan de beurt bent! Ik ga dan, vanaf Ibiza, voor je duimen dat alles nu goed komt. Laten we hopen dat het een regenachtig :131: voorjaar wordt, wanneer een zonnige zomer :beach: volgt! 

 

Hoe gaat het verder met je? 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

@noov Fijn dat je het zo goed oppakt. Tuurlijk is het balen, maar ja..... je kunt het idd maar beter positief benaderen.... het is toch niet anders hè? Als ik alle tegenslagen in mijn leven negatief benaderd had, dan zat ik nu in het gekkenhuis denk ik :45:. Ik denk maar zo; het kan altijd erger. 

We gaan gewoon weer samen aftellen tot eind mei/ half juni. Komt helemaal goed met ons. 

 

Hoe gaat het met mij?..... op het moment wat minder; mijn derde corticosteroïden injectie is uitgewerkt en nu heb ik weer vreselijke last van zenuwpijnen in mijn schouder, nek en arm. De huisarts wil geen nieuwe spuit meer zetten, dus ze heeft me nu (na de reumatoloog) doorverwezen naar de orthopeed. Daar moet ik maandagochtend naartoe en ik hoop echt dat hij een oplossing heeft. Want die pijn vreet zoveel energie. Het liefste lig ik maar, dan heb ik het minste pijn. Vandaar dat ik ook ff wat minder op het BF ben. Lig steeds op tijd op bed. En hou me overdag op de been met diclofenac en amitriptyline. Maar komt vast wel goed binnenkort. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He getverderrie @Jaydee! Het zit je niet mee  :145:! Snap ook wel dat de huisarts niet steeds een spuit kan zetten maar dat er verder gezocht moet worden. Ik hoop voor je dat de orthopeed meer voor je kan betekenen :71: :71:! Sterkte met de pijn meis en succes maandag :147:

 

Knuf!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov, dankjewel meis. Het zal wel uitdraaien op een zenuwblokkade van mijn schoudergewricht en een facetblokkade van mijn halswervels. En uiteindelijk zal het ooit wel een operatie worden. Maar dat stel ik het liefst zo lang mogelijk uit, omdat daar grote risico's aan verbonden zijn (o.a. een dwarslaesie vanaf de nek)..... en ik weet wel dat je af en toe risico's moet nemen in het leven, maar ik ben nogal een pechvogel wat dat betreft, dus zo'n operatie stel ik nog maar ff uit. Want daar zit ik ook niet op te wachten natuurlijk. Maar komt vast allemaal wel goed. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jaydee:

@noov, dankjewel meis. Het zal wel uitdraaien op een zenuwblokkade van mijn schoudergewricht en een facetblokkade van mijn halswervels. En uiteindelijk zal het ooit wel een operatie worden. Maar dat stel ik het liefst zo lang mogelijk uit, omdat daar grote risico's aan verbonden zijn (o.a. een dwarslaesie vanaf de nek)..... en ik weet wel dat je af en toe risico's moet nemen in het leven, maar ik ben nogal een pechvogel wat dat betreft, dus zo'n operatie stel ik nog maar ff uit. Want daar zit ik ook niet op te wachten natuurlijk. Maar komt vast allemaal wel goed. 

 

Xxx Jaydee 

Wow jaydee das ook heftig... Ik hoop dat je binnenkort een wat meer ontspannen periode in gaat. Sterkte meid! 

 

@noov wat naar zeg dat je een bottoming out hebt, als k t zo lees pakt je pc het goed op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jaydee:

Hoe gaat het met mij?..... op het moment wat minder; mijn derde corticosteroïden injectie is uitgewerkt en nu heb ik weer vreselijke last van zenuwpijnen in mijn schouder, nek en arm. De huisarts wil geen nieuwe spuit meer zetten, dus ze heeft me nu (na de reumatoloog) doorverwezen naar de orthopeed. Daar moet ik maandagochtend naartoe en ik hoop echt dat hij een oplossing heeft. Want die pijn vreet zoveel energie. Het liefste lig ik maar, dan heb ik het minste pijn. Vandaar dat ik ook ff wat minder op het BF ben. Lig steeds op tijd op bed. En hou me overdag op de been met diclofenac en amitriptyline. Maar komt vast wel goed binnenkort. 

 

Xxx Jaydee 

 

Ach neeeeeeee... Houdt het nou niet op zeg!!! Ik gun je zo wat meer rust met alles wat je al achter de rug hebt :(

Heel veel sterkte van mij en blijf positief he? 

Achter de wolken schijnt altijd de zon!!! :116:

 

lieve gr eef...

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @e.e.f.. Ja hoor, ik blijf gewoon positief. Ik vind het alleen erg lastig dat mijn hoofd iets wil en dat mijn lichaam niet wil meewerken. Ik bruiste altijd van de energie, maar zenuwpijn is zo'n energievreter, dat er weinig meer van over blijft. En de zware medicijnen zijn ook niet echt energieopwekkend. Ik word er zo lam van als een klontje. Maar we houden gewoon de moed erin. En ik houd gewoon rekening met mijn activiteiten; als ik de volgende dag moet werken, dan lig ik er gewoon om 9.00 uur al op... en morgen is mijn oppasdag..... dus ik denk dat ik er vanavond om 8.00 uur al op lig :lazy2: 

Komt allemaal wel goed. Maar bedankt voor je lieve berichtje. 

 

Dikke knuffel, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Wens2017:
15 uur geleden zei Jaydee:

 

Wow jaydee das ook heftig... Ik hoop dat je binnenkort een wat meer ontspannen periode in gaat. Sterkte meid! 

Dank je wel, meis. Komt allemaal wel goed. Ik merk nu alleen hoe "verslaafd" ik was aan de driemaandelijkse corticosteroïden injectie :blush:. Want die, in combinatie met diclofenac en amitriptyline, zorgde er wel voor dat ik niet zoveel pijn had en tenminste normaal kon functioneren. Maar de orthopeed zal vast wel een andere oplossing weten.

Bedankt voor je medeleven. Lief van je. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaydee:

Dank je wel, meis. Komt allemaal wel goed. Ik merk nu alleen hoe "verslaafd" ik was aan de driemaandelijkse corticosteroïden injectie :blush:. Want die, in combinatie met diclofenac en amitriptyline, zorgde er wel voor dat ik niet zoveel pijn had en tenminste normaal kon functioneren. Maar de orthopeed zal vast wel een andere oplossing weten.

Bedankt voor je medeleven. Lief van je. 

 

:53:

Dat hoop ik ook dat de orthopeed nog een andere oplossing of oplossingen heeft! Sterkte! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh @noov, wat ontzettend balen meid!:74: gelukkig is er nog wel gewoon vanalles mogelijk en reageerde je pc zo goed.

Klein gelukje dat je het niet met bh aan ziet maar toch, je bent er natuurlijk nog niet happy mee.. Hopelijk kan je deze zomer toch genieten van borsten die perfect zijn.

Hou je ons op de hoogte? En heb je al een datum?

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in exact hetzelfde schuitje. Tot 2 maanden stond alles prachtig, totdat... Mijn tepels plotseling omhoog gingen wijzen en het litteken steeds verder omhoog kroop. In de Hunkemöller kwamen mijn tepels bijna boven die leuke BH uit. Toen toch maar even gebeld en vandaag langs A-Klinieken geweest. Wederom geweldig geholpen, dr. Koeijers gaat net zoals bij jou het litteken weer open maken en vasthechten onder plaatselijke verdoving. 11 mei is de dag. Nu is het even balen natuurlijk, maar zoals hier ook al staat: het is weer ouderwets aftellen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Mrs.:

Oh @noov, wat ontzettend balen meid!:74: gelukkig is er nog wel gewoon vanalles mogelijk en reageerde je pc zo goed.

Klein gelukje dat je het niet met bh aan ziet maar toch, je bent er natuurlijk nog niet happy mee.. Hopelijk kan je deze zomer toch genieten van borsten die perfect zijn.

Hou je ons op de hoogte? En heb je al een datum?

Liefs!

Xoxo

Hey @Mrs., ja jammer he?! 

Op zich zijn de borsten nog steeds prachtig en mooi rond hoor! Ik moet ze gewoon niet tegelijk zien. Ik kijk nu eerst met mijn rechteroog dicht naar mijn linkerborst; daarna met mijn linkeroog dicht naar mijn rechterborst....en dan denk ik; ach, jullie mogen er best zijn :4:  

 

Maar idd het Grote Genieten is wel een beetje voorbij. 

 

Ik heb idd inmiddels definitief een datum voor de correctie; 15 juni as. 

 

Dank voor je lieve berichtje! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Dreamcatcher:

Hier in exact hetzelfde schuitje. Tot 2 maanden stond alles prachtig, totdat... Mijn tepels plotseling omhoog gingen wijzen en het litteken steeds verder omhoog kroop. In de Hunkemöller kwamen mijn tepels bijna boven die leuke BH uit. Toen toch maar even gebeld en vandaag langs A-Klinieken geweest. Wederom geweldig geholpen, dr. Koeijers gaat net zoals bij jou het litteken weer open maken en vasthechten onder plaatselijke verdoving. 11 mei is de dag. Nu is het even balen natuurlijk, maar zoals hier ook al staat: het is weer ouderwets aftellen :) 

 

Achhh...echt?! Jij ook? Wat jammer! Ik heb zojuist een foto van je gezien. Mijn litteken zit idd ongeveer op dezelfde plek, hoger op de borst. 

Eerlijk gezegd houd ik op zich wel van borsten waarvan de tepel iets hoog zit, maar bij mij is het dus maar één borst, waardoor er een a-symmetrie onstaat. Heb jij bij beide borsten een bottoming out? Wat fijn dat ook jouw arts positief reageert! 

Dan voel je je wel serieus genomen, hé?!

 

Bij jou is de correctie dus een maandje eerder. Ben wel heel benieuwd hoe dat zal gaan. Wil je mij op de hoogte houden @Dreamcatcher? Ik mocht ook eind mei, maar ga juist dan een weekje naar Ibiza met mn dochter. Wil dus dan wel lekker kunnen zwemmen en zonnen, dus dan daarná maar! En dan hopelijk vanaf juli de juiste boobs :1big_boobs:! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè bah, @Dreamcatcher  , bij jou ook al? Wat vervelend hè? Als je de eerste zes weken "heelhuids" bent doorgekomen, dan verwacht je eigenlijk niet meer dat er nog iets mis kan gaan. Maar gelukkig kan het ook bij jou opgelost worden. Maar weer aftellen dan..... jij 11 mei.... ik 28 mei en @noov 15 juni. Laat de zomer daarna maar volop gaan beginnen!!!  :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jaydee:

Hè bah, @Mrs., bij jou ook al? Wat vervelend hè? Als je de eerste zes weken "heelhuids" bent doorgekomen, dan verwacht je eigenlijk niet met dat er nog iets mis kan gaan. Maar gelukkig kan het ook bij jou opgelost worden. Maar weer aftellen dan..... jij 11 mei.... ik 28 mei en @noov 15 juni. Laat de zomer daarna maar volop gaan beginnen!!!  :38:

Nee, niet @Mrs. maar @Dreamcatcher :)!

 

We duimen voor ons allemaal :71::35:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei noov:

 

@noov

Ah gelukkig! Het komt uiteindelijk toch helemaal goed.:wub: Aah fijn!! Lekker nog voor het echte paraderen kan beginnen!B) 

Heb je bij een correctie ook zo'n lang herstel of valt dat dan mee?

Hee @Jaydee, ik niet hoor! Ik loop nog rond als plankje:152:. Ben pas 25 april aan de beurt.:01:

Denk dat je @Dreamcatcher bedoeld!

Hihi foutje, moet kunnen op dit tijdstip!:P

 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Mrs.:

@noov

Ah gelukkig! Het komt uiteindelijk toch helemaal goed.:wub: Aah fijn!! Lekker nog voor het echte paraderen kan beginnen!B) 

Heb je bij een correctie ook zo'n lang herstel of valt dat dan mee?

Hee @Jaydee, ik niet hoor! Ik loop nog rond als plankje:152:. Ben pas 25 april aan de beurt.:01:

Denk dat je @Dreamcatcher bedoeld!

Hihi foutje, moet kunnen op dit tijdstip!:P

 

Liefs!

Xoxo

 

Haha plankje! Nog even volhouden en 7 weken door dromen :1bouncingboobs:  Eigenlijk moet jij dit soort dingen ook niet lezen. Het gaat gelukkig vaker goed dan fout, hé?! Keep that in mind!

 

Het herstel na de correctie is op zich hetzelfde; weer 6 weken dag en nacht de sport bh aan (heb ik nu, op een stapavondje na, ook aan), niet reiken boven je schouders, niet tillen etc etc. Het vasthechten aan het ribweefsel blijkt best gevoelig te zijn. Nou ja, we gaan het meemaken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei noov:

Haha plankje! Nog even volhouden en 7 weken door dromen :1bouncingboobs:  Eigenlijk moet jij dit soort dingen ook niet lezen. Het gaat gelukkig vaker goed dan fout, hé?! Keep that in mind!

 

Het herstel na de correctie is op zich hetzelfde; weer 6 weken dag en nacht de sport bh aan (heb ik nu, op een stapavondje na, ook aan), niet reiken boven je schouders, niet tillen etc etc. Het vasthechten aan het ribweefsel blijkt best gevoelig te zijn. Nou ja, we gaan het meemaken....

Jaaa dat dromen lukt heel goed!! Denk nergens anders aan! :wub:

Hihi lief! Nee eigenlijk niet maar als het wel gebeurd dan weet ik dat het wel weer goed kan komen. Ookal is het heel kut dat je dus weer helemaal opnieuw moet herstellen. :(

De risico's beseffen hoort er ook een beetje bij. Maar een week van tevoren lees ik alleen nog goeie verhalen hoor:154: anders slaap ik niet meer!

 

Ga voor je duimen dat de pijn dan op zn minst nog mee valt!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,  @noov en @Mrs., jullie zijn echt razendsnel..... want ik had mijn berichtje verstuurd en toen las ik hem nog eens na en zag ik dat ik "Mrs." had getagd, in plaats van "dreamcatcher". Dus ik heb mijn bericht gelijk bewerkt en aangepast, en ben toen heerlijk in slaap gevallen. En nu zie ik jullie berichtjes...... jullie zaten er écht bovenop :45:. Jullie waren goed wakker nog :35:. Maar excuses..... ik heb het gelijk aangepast gisteren. 

 

Mrs....... voor je het weet ben jij ook geen plankje meer hoor. De tijd vliegt. 

 

En noov..... wat vervelend dat je weer zes weken moet herstellen en je beperkingen hebt. 

Wat ik van Nio begrepen heb is dat bij mij niet het geval. Ik schijn een paar dagen na de operatie weer gewoon te kunnen gaan werken en ik mag ook mijn armen gewoon omhoog doen en gewoon tillen. Hij zei;

"Je mag alles op geleide van de pijn". En hij zei ook dat de protheses mooi ingekapseld zitten, en dat is de reden dat je de eerste zes weken na de BV juist niet veel mag; puur om het inkapselingsproces niet te verstoren. 

Maar gewoon goed luisteren naar je eigen pc!!!! Want bij jou gaan ze natuurlijk iets heel anders doen dan bij mij.

 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2018 om 21:25 zei Jaydee:

Hè bah, @Dreamcatcher  , bij jou ook al? Wat vervelend hè? Als je de eerste zes weken "heelhuids" bent doorgekomen, dan verwacht je eigenlijk niet meer dat er nog iets mis kan gaan. Maar gelukkig kan het ook bij jou opgelost worden. Maar weer aftellen dan..... jij 11 mei.... ik 28 mei en @noov 15 juni. Laat de zomer daarna maar volop gaan beginnen!!!  :38:

@Jaydee @noov Wat zullen wij heerlijk de zomer ingaan! Ik schrijf onze data op, we zullen elkaar zeker op de hoogte houden. Als het bij mij gedaan is, zal ik jullie een berichtje en foto's sturen. Ben echt heel erg benieuwd... Naar wat ik gehoord en gelezen heb staan ze de eerste 3 weken behoorlijk strak, maar gaan ze daarna weer settelen op hun goede plaats. Spannend! Zelf heb ik inderdaad bij beiden borsten een bottoming out.

 

Fijn weekend dames :) 

 

PS: @Jaydee wat ongelooflijk rot die zenuwpijn. Heel veel sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dreamcatcher, oké.... jij moet dus weer aan beide borsten geopereerd. Bij mij gaat Nio alleen een reepje huid weghalen onder mijn rechterborst. En dan zou het "goed" moeten zijn. Ben benieuwd. We houden elkaar op de hoogte. Ik ga je volgen. 

 

Jij ook een fijn weekend !!!

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee Och wat spannend ook, maar bij Nio ben je volgens mij écht op de goede plek! Jij hebt ook al veel meegemaakt met je borsten zeg, jeetje mina. Respect! Bij mij gaat het inderdaad bij beide borsten gehecht worden worden, onder plaatselijke verdoving. 

 

Ik heb je terug gevolgd! :) 

 

XXX

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dreamcatcher, ja, hierna ben ik er ook wel klaar mee eigenlijk. Ik heb je trouwens aan mijn album toegevoegd.... kun je zien om welk bubbeltje het gaat. 

Heb net ook ff in jouw album gespiekt.... jammer van die bottoming out.... want je hebt hele mooie borsten, meis. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen @noov@Dreamcatcher en @Jaydee

Ik volg jullie discussie een beetje en voel de positiviteit eraf springen. Knap hoe jullie met deze situatie omgaan.

Ik doe mijn hoed af voor jullie. 

Ik duim mee voor jullie (en hoop dat ik niemand vergeten ben te taggen).

De countdown loopt.

Prettig weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.