Ga naar inhoud

Het waren 3 fantastische maanden ;-(


Gast noov

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Eind november vorig jaar geopereerd en twee prachtige ronde exemplaren gekregen. Zoooo blij en tevreden mee! 

Ik heb zelfs twee weken geleden de kliniek gebeld dat, wat mij betreft, er geen 3 maanden-controleafspraak hoefde plaats te vinden omdat alles naar wens verliep.

 

Totdat......ik vorige week zaterdagochtend in de spiegel keek en dacht what the f...... is hier aan de hand :20: ?? Het leek wel of mijn rechterborst ineens lager zat en mijn tepel meer omhoog wees. Maar goed, douchen, aankleden, niet meer aan gedacht........tot ik die avond weer in de spiegel keek, mijn man laten zien....ja, de borst zit écht lager.

 

Vorige week maandag contact gehad met @best_boobie; ook zij vermoedde een bottoming out, net als waar ik bang voor was.

Afspraak gemaakt met de Kliniek (maar u was toch zo blij vorige week ?) voor vandaag. Wat duurt een week dan ineens lang zeg! Ik heb gedroomd, niet normaal!! Mijn borsten waren tot aan mijn knieën gezakt of ze zaten zelfs achter in mijn spijkerbroek :45: ; elke nacht weer een nieuwe boobsnachtmerrie waarbij mijn borsten verdwenen. 

 

Vandaag dus naar de pc geweest: eigenlijk zag hij het al vrij snel; een bottoming out....na 14 weken (nu dus 15) .....wie houdt daar nog rekening mee als het allemaal zo voorspoedig is gegaan? Mijn rechterprothese is dus toch door het bindweefsel heen gezakt, waardoor de prothese te ver onder de tepel zakt, het litteken omhoog kruipt en de tepel teveel omhoog wijst. Er zit nu ruim 2 cm verschil tussen links en rechts. 

 

De pc reageerde heel lief en begripvol. Hij gaf aan dat niemand hier iets aan doen. Gewoon dikke vette pech. Maar hij wil en gaat het oplossen. Echter, wil hij een correctie pas na 6 maanden po uitvoeren in verband met volledig herstel. Als hij nu weer snel gaat opereren, bestaat de kans dat er wederom een bottoming out ontstaat. 

Het litteken zal dus opnieuw worden open gemaakt, wordt dan (als ik het goed begrepen heb) ietwat dubbel gevouwen en aan het ribweefsel vastgehecht, waardoor de prothese weer terug op z'n plek wordt gezet. 

Dit gebeurt onder plaatselijke verdoving, dus poliklinisch. Operatie waarschijnlijk halverwege juni......

 

Na dit heugelijke nieuws moest ik weer 200 km terug in de auto, halverwege de melding: onmiddellijk uw motor uitzetten en koelvloeistof controleren. Oh shit, ook dat nog...dus stond ik ergens aan de kant van de weg, man bellen: je moet de motorkap "even" opendoen. Deuhh....hoe dan?? Ook geen kerel te bekennen hé, als je ze nodig hebt :93: ha ha. Nou ja, uiteindelijk gelukt, niets aan de hand, bleek het een loze melding te zijn van een nieuwe auto. Dus nieuwe tieten, nieuwe auto....alles kan gewoon stuk hé?! 

 

Weer terug in de auto heb ik wel even een stiekem een klein traantje gelaten hoor :103:

 

Nu maar niet meer teveel aan denken, en kop ervoor....3 maanden wachten en dan toch hopelijk weer mooie borsten :71:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei flupke:

:152::152::152::152:

 

jij bent zooooooooo leuk! 

met jouw humor is het wel te overzien tot juni. en wat fijn dat het zonder narcose kan!

 

xxx

Haha, tja.....we houden de moed erin :131::1bouncingboobs:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Desi3:

@noov aaaah nee wat balen dit zeg!!! Je boobs zijn juist zoooo mooi:wub: Wat een pech is dat! En dan ook nog die auto hihi, je zal wel Ff gevloekt hebben:P

Maar zoals je zelf zegt komt goed, Straten gaat het vast en zeker helemaal fixen! X

 

Shit hé?! Je verwacht het niet.....op zich zijn de boobs nog steeds mooi hoor, en in de kleding zie je er niets van gelukkig. Echter, is het geen setje :55: meer! De een hangt ineens 2 cm lager dan de ander :121:

 

En die auto was inderdaad de kers op de taart van vandaag :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov oh nee wat vervelend :( Ik vind je borsten echt prachtig! Ik weet zeker dat Frans het helemaal gaat oplossen, maar erg rot dat je hier nog even op moet wachten.. Tot hoeveel weken kans zoiets eigenlijk gebeuren of is daar niets over te zeggen? En dan ook nog je auto! Gelukkig was dat een vals alarm. 

 

Ik heb vandaag gemailed om alvast de 3 maanden controle afspraak te maken, toen kreeg ik inderdaad ook te horen dat het eventueel per mail kan door middel van foto’s en een vragenlijst. Ik twijfel nog, ik vind het wel een prettig idee dat de Frans er nog een keer ‘in real life’ naar kijkt, maar aan de andere kant moet ik dan wel een halve dag vrij nemen en 45 minuten rijden..

 

Nog even geduld en hopelijk heb je straks weer perfecte ronde boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa...eigenlijk had ik ook geen idee tot wanneer een bottoming out zich kan voordoen. Afgelopen dagen heel veel gegoogled. Vooral info op Amerikaanse sites tegen gekomen. Kwam gevallen tegen waarbij het zelfs na een jaar nog wel voorkwam..:18:!? Maar goed, ik ben natuurlijk een uitzondering he?! Het is niet de bedoeling dat anderen zenuwachtig worden door mijn post! 

Ik ben gewoon veeeeeel te elastisch :P !

 

Man, ik ging 10.30 uur de deur uit en was 16.30 uur weer thuis. Was een lange dag met veel indrukken, dus ga nu maar lekker slapen. Trusten! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jammer om dit zo te lezen :( Het zal echt wel een baaldagje geweest zijn als je auto dan ook nog eens moeilijk deed. Kan geloven dat je een traantje hebt gelaten. Het kan soms allemaal eens teveel zijn he en dan moet een traantje laten wel eens kunnen. Dat kan wel eens deugd doen. Wel goed dat Dr. Straten zo positief reageert. Zou ook niet anders verwachten van hem :) Wel heel goed dat je al in juni kan gaan. Dat is niet zo heel lang meer dus je kan al opnieuw lekker gaan aftellen. Je boobs gaan gewoon weer supermooi zijn :101: Ben er 110% zeker van. 

Liefsxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Lavelle...ik stond net op het punt je een berichtje te sturen, maar daar was je al! 

 

Balen he?! Had ik ook niet meer zien aankomen na ruim 3 maanden. Nou ja, ik probeer het maar even naast me neer te leggen. Gelukkig zie je er niks van in kleding of bh. Nu weer ouderwets aftellen naar de volgende operatie...

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei noov:

Ha @Lavelle...ik stond net op het punt je een berichtje te sturen, maar daar was je al! 

 

Balen he?! Had ik ook niet meer zien aankomen na ruim 3 maanden. Nou ja, ik probeer het maar even naast me neer te leggen. Gelukkig zie je er niks van in kleding of bh. Nu weer ouderwets aftellen naar de volgende operatie...

 

:53:

Het zal wel telepathie geweest zijn zeker tussen ons :) 

 

Nee zou het ook niet meer gedacht hebben. Zag dit totaal niet aankomen dus ik was wel wat geschrokken toen ik dit las. Je boobs zagen er gewoon heel goed uit, alles mooi hersteld en dan krijg je alsnog dit... Zou er ook niet teveel meer aan denken (toch proberen) en voor je het weet zijn we al juni. Gelukkig is het lokale verdoving, dan heb je niet opnieuw een zware herstelperiode. Goed ook dat je het doorheen je kledij niet ziet, dan ga je er gedurende dag ook zelf niet op gaan letten. Aagh vind het balen voor je, maar goed dat de oplossing niet lang op zich laat wachten. Je hoeft je daar dan ook al niet dood over te piekeren of het nu wel of niet zou in orde komen, want het is maar een kwestie van tijd voor je opnieuw helemaal de oude bent. XXx:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Lavelle:

Gelukkig is het lokale verdoving, dan heb je niet opnieuw een zware herstelperiode.

 

Ik vind plaatselijke verdoving eigenlijk best eng; had denk ik liever een "schoonheidsslaapje" :4: gedaan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei noov:

 

Ik vind plaatselijke verdoving eigenlijk best eng; had denk ik liever een "schoonheidsslaapje" :4: gedaan !

 

Hihi, ik heb mijn bv onder lokale verdoving gehad. Hier heb ik bewust voor gekozen, omdat ik liever geen narcose wilde. Ik vond het vooral heel erg fijn dat je je dan eigenlijk gelijk goed voelt na de operatie. Je ziet ook helemaal niets van wat ze doen. Je voelt wel dat er wat gebeurt. Maar goed een hele bv onder een lokale verdoving en het oplossen van een complicatie onder lokale verdoving zijn denk ik niet helemaal vergelijkbaar. 

 

Ikzelf zou het in ieder geval zo weer doen :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei B00bies:

 

Hihi, ik heb mijn bv onder lokale verdoving gehad. Hier heb ik bewust voor gekozen, omdat ik liever geen narcose wilde. Ik vond het vooral heel erg fijn dat je je dan eigenlijk gelijk goed voelt na de operatie. Je ziet ook helemaal niets van wat ze doen. Je voelt wel dat er wat gebeurt. Maar goed een hele bv onder een lokale verdoving en het oplossen van een complicatie onder lokale verdoving zijn denk ik niet helemaal vergelijkbaar. 

 

Ikzelf zou het in ieder geval zo weer doen :) 

 

xx

Oh echt hé? Nou ja, als een hele bv onder lokale verdoving kan, dan moet een correctie toch ook kunnen :35:

Fijn dat je het even meldt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei noov:

Oh echt hé? Nou ja, als een hele bv onder lokale verdoving kan, dan moet een correctie toch ook kunnen :35:

Fijn dat je het even meldt! 

 

Bv onder lokale verdoving is echter niet gebruikelijk. Zijn niet veel pc’s die dat doen en het kan ook alleen maar bij een plaatsing voor de spier. Even ter info voor de dames die nu opeens denken: ‘Dat wil ik ook!’.

 

Graag gedaan! Dan hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer over te maken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B00bies:

 

Hihi, ik heb mijn bv onder lokale verdoving gehad. Hier heb ik bewust voor gekozen, omdat ik liever geen narcose wilde. Ik vond het vooral heel erg fijn dat je je dan eigenlijk gelijk goed voelt na de operatie. Je ziet ook helemaal niets van wat ze doen. Je voelt wel dat er wat gebeurt. Maar goed een hele bv onder een lokale verdoving en het oplossen van een complicatie onder lokale verdoving zijn denk ik niet helemaal vergelijkbaar. 

 

Ikzelf zou het in ieder geval zo weer doen :) 

 

xx

Wow wat stoer zeg! Lijkt me doodeng!!! Vertellen ze dan ook wat ze precies aan het doen zijn? Bij het idee alleen al val ik bijna flauw hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Desi3:

Wow wat stoer zeg! Lijkt me doodeng!!! Vertellen ze dan ook wat ze precies aan het doen zijn? Bij het idee alleen al val ik bijna flauw hahaha 

 

Haha, ja dat vertelt de pc erbij als je dat fijn vindt en dat voel je ook wel een beetje. Vooral veel trekken en duwen als de de prothese erin moet worden gepropt. Ondertussen praten ze ook een beetje met je. Gezellig de radio aan. In mijn operatieverslag heb ik mijn operatie vrij uitgebreid beschreven. 

 

Ik vond het in ieder geval een hele ervaring. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei B00bies:

 

Haha, ja dat vertelt de pc erbij als je dat fijn vindt en dat voel je ook wel een beetje. Vooral veel trekken en duwen als de de prothese erin moet worden gepropt. Ondertussen praten ze ook een beetje met je. Gezellig de radio aan. In mijn operatieverslag heb ik mijn operatie vrij uitgebreid beschreven. 

 

Ik vond het in ieder geval een hele ervaring. :P 

Hahaha ik ga het gelijk ff lezen. Ja het is altijd erg gezellig op de OK :D Werk zelf in een ziekenhuis en kijk wel eens mee met operaties, maar zelf daar liggen bij bewustzijn en dat trekken en duwen lijkt me verschrikkelijk hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov, sorry voor mijn late reactie, maar ben door omstandigheden ff niet online geweest. Maar ik schrik me wild van je nieuws. Wat is dat vreselijk balen zeg. Dat verwacht je idd niet meer na zoveel weken. En ik snap dat het dan ook een enorme teleurstelling is. Ik had dat ook toen na vier weken mijn bubbeltje weer tevoorschijn kwam. Maar wel fijn dat het überhaupt verholpen kan worden. Gaan we gewoon weer samen aftellen. Ik ben waarschijnlijk 28 mei aan de beurt. Eigenlijk was 1 juni de planning, maar dat is veranderd. 

Komt vast helemaal goed.... met ons allebei. Ik ga alleen wel weer helemaal onder narcose. Maar ik denk dat onder locale verdoving ook goed te doen is hoor. Ik ben eens aan mijn voet geopereerd d.m.v. een één been verdoving. Toen heb ik ook de volledige operatie bewust meegemaakt en dat was prima te doen. Het voordeel is idd dat je daarna niet bij hoeft te komen van de narcose.... je voelt je gelijk weer lekker fit. Komt wel goed, meis. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.