Ga naar inhoud

mamapower : 7 maart 2018 : Dr. Koeijers : CosMed Kliniek


Gast mamapower

Aanbevolen berichten

Hallo dames 

 

Ik ben silvana 

Ben 29 jaar oud en heb een dochter van 7 jaar Altijd een bescheiden cupje 70 B gehad tot ik zwanger was van mijn dochter toen had ik cup 80 E  jammer genoeg tijdelijk  

Dus jullie raden het al heb best wat vel over nu weer cup 70 B 

En ben al heel lang in twijfel om een borstvergroting te doen alleen veel dingen houden mij tegen 

* KAPSEL 

* WISSELEN 

* EN DE VERHALEN NEGATIEVE 

 

Wat is een goede praktijk welke silicone zijn goed noem maar op

 

Maar doordat ik zulke mooie foto's van meiden hier heb gezien begint het me toch weer te kriebelen 

Dus wie weet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
17 uur geleden zei mamapower:

Ik heb donderdag consult bij hem vind wel spannend naar al die berichten op Google 

 

Hoeveel cc heb jij en wel merk

Ik heb polytech anatomische protesses 350cc dual plane geplaatst.

Wat die berichten betreft is net wat Valeria zegt dat als van alle artsen hun fouten bekend worden gemaakt dan laat je je nooit meer opereren ;)

Heel veel succes toegewenst voor donderdag :35:

 

lieve gr eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt daarom ga ik er morgen ook gewoon heen die man heeft misschien wel al duizenden gezet en ja je weet dat er risico's aan een operatie zit maar dat is eigenlijk bij elke operatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast mamapower

Zoals de titel al zegt over 2 word ik geopereerd maar de spanning slaat nu echt wel toe 

 

Daarlijk worden ze te groot :blush:

Maar hoe overleef ik 6 weken op mijn rug slapen als buik zij slaper 

 

Jullie  nog tips 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower
3 minuten geleden zei Monstrea:

Ik ben een zijslaper en slaap nu sinds 4 nachten op mijn rug. Vreselijk. Het helpt mij om benen steeds te wisselen van houding en mijn kont beetje te kantelen dan voelt het bijna als zijslapen :lol:

 

Succes met de operatie en je herstel! 

 

@monstrea

 

Bedankt voor je reactie ben zo bang dat ik onbewust mij toch omdraai ofzo 

 

Hoe is verder je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei mamapower:

@monstrea

 

Bedankt voor je reactie ben zo bang dat ik onbewust mij toch omdraai ofzo 

 

Hoe is verder je herstel?

 

Ik ben nu 13 dagen po

ik ben ook een zijslaper en was ook heel erg bang dat het op de rug slapen mij niet ging lukken.

dit ging eigenlijk super! Een helling bouwen van kussens zodat je wat overeind ligt en evt. Een kussen onder je benen en langs je lichaam leggen (genoeg kussens op voorraad hebben dus ;)

bij neiging op zij draaien deed het bij mij pijn dus dat had ik zo afgeleerd :D

 

heel veel succes met de operatie en je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei mamapower:

@monstrea

 

Bedankt voor je reactie ben zo bang dat ik onbewust mij toch omdraai ofzo 

 

Hoe is verder je herstel?

Nee, dat zit wel in je systeem hoor. Bij sommige pc mag je na 2 weken weer op je zij. 

 

Ik ben nu 4 dagen po en het gaat bijzonder goed. Ik heb een verstelbare bedbodem. Ik slaap wat uurtjes zittend en wat uurtjes minder schuin. Zo wissel ik qua houding. Benen schuin naar links, naar rechts en even opgetrokken.  Afwachten of ik na een tijdje op de zij durf. Mijn armen willen (nog) niet van mij zij afwijken. Mag ook nog niet. 

 

Ik zou lekker genieten van die bolletjes. Als ik wakker lig en baal van de belemmering qua houdingen kijk ik naar beneden en denk ik "er zit na al die jaren wat." En" Van de zomer lekker in bikini". Die paar weken zijn zo om. Niet als je er middenin zit, maar achteraf wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower

Gelukkig heb ik elektrische lattenbodem en een lekkere bank om op te slapen heb nog keuze haha 

 

Ja het is voor een goed doel 

Hoeveel cc heb jij laten zetten en welk merk 

Heb je toevallig ook foto's?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower

@sannnn  bedankt voor je tips 

Ik denkt dat mijn hele bed straks onder de kussens en dekens ligt een zogenaamde scheidingswand tussen man lief en mij ben eigenlijk bang dat hij mij savonds een tikje geeft 

Slapen altijd best knus :blush:

Hoe hebben jullie dit ervaren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-3-2018 om 20:06 zei Monstrea:

Nee, dat zit wel in je systeem hoor. Bij sommige pc mag je na 2 weken weer op je zij. 

 

Ik ben nu 4 dagen po en het gaat bijzonder goed. Ik heb een verstelbare bedbodem. Ik slaap wat uurtjes zittend en wat uurtjes minder schuin. Zo wissel ik qua houding. Benen schuin naar links, naar rechts en even opgetrokken.  Afwachten of ik na een tijdje op de zij durf. Mijn armen willen (nog) niet van mij zij afwijken. Mag ook nog niet. 

 

Ik zou lekker genieten van die bolletjes. Als ik wakker lig en baal van de belemmering qua houdingen kijk ik naar beneden en denk ik "er zit na al die jaren wat." En" Van de zomer lekker in bikini". Die paar weken zijn zo om. Niet als je er middenin zit, maar achteraf wel. 

Ik mag vanaf volgende week al

pp mijn zij slapen. Ben gisteren geopereerd.  Kan je zien dat toch elke chirurg andere regels heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.