Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Lieve mommys,

 

Aangezien ik nieuw hier ben heb ik toenstraks een bericht geplaatst bij het voorstel-topic.

Aangezien ik ook moeder ben en ik graag mijn oude body terug wil met een grotere cup vind ik mezelf wel passen in deze mommy make-over^_^..

Ik begin direct met een vraag:

 

hoe doen jullie het thuis met de kids als jullie thuis komen van de operatie?

aangezien je een bepaalde tijd niet mag tillen en kinderen graag gedragen willen worden, of kinderen die nog niet zelfstandig kunnen traplopen etc..?

Zelf heb ik een zoontje van 20 mnd die nog niet de trap naar beneden kan lopen, dus hem zou ik moeten dragen..

heb ook een dochtertje van 7 maanden die ook nog niks zelfstandig kan dus ook gedragen moet worden.. 

mag dit? Hebben jullie tips? Do’s/dont’s?

 

Sorry alvast voor t geval dat dit bericht hier niet bij hoort, ik ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe wat waar :blush:

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat is niet te doen denk. 

Ik ben nu 4 po en mijn jongste is 1.5 jaar. Van het weekend zat ze naast mij en wou gaan staan, ik dacht dat ze viel dus ik vracht mijn arm naar haar en dat deed pijn! Zulke simpele dingen mag je sowieso niet en kan blijkbaar ook niet die eerste tijd. 

 

Mij is gezegd een week armen strak langs de romp. Onderarmen mogen wat bewegen. Na 1 week armen 45% buigen. 1.5 kg tillen en langzaam opbouwen. Na 6 weken moet alles steeds beter gaan. 

 

Adviezen zijn per pc verschillend hoor. Maar vermoed dat geen een zal zeggen til uw kind van 10kg gerust op. 

 

Ik zou dus oppas en hulp regelen. Zeker de eerste 2 weken. Misschien heeft iemand nog aanvulling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Monstrea:

Oei dat is niet te doen denk. 

Ik ben nu 4 po en mijn jongste is 1.5 jaar. Van het weekend zat ze naast mij en wou gaan staan, ik dacht dat ze viel dus ik vracht mijn arm naar haar en dat deed pijn! Zulke simpele dingen mag je sowieso niet en kan blijkbaar ook niet die eerste tijd. 

 

Mij is gezegd een week armen strak langs de romp. Onderarmen mogen wat bewegen. Na 1 week armen 45% buigen. 1.5 kg tillen en langzaam opbouwen. Na 6 weken moet alles steeds beter gaan. 

 

Adviezen zijn per pc verschillend hoor. Maar vermoed dat geen een zal zeggen til uw kind van 10kg gerust op. 

 

Ik zou dus oppas en hulp regelen. Zeker de eerste 2 weken. Misschien heeft iemand nog aanvulling. 

Bedankt voor je reactie!

Dat dacht ik dus ook al.

ik kan wel hulp overdag vragen maar de ochtenden zullen wel moeilijk worden ben ik bang. :(

Ik wil het gewoon zo graag dat ik het  ook echt niet uit mijn hoofd krijg. 

Hoe is het je bevallen? En hoe haal je de kleine uit bed dan? Want dat is eigenlijk mijn grootste zorg.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat durf ik niet. Ook niet op mijn schoot trekken. Mijn bovenarmen zitten langs mijn lijf. Als ik bij mijn oor krap gaat het eigenlijk al te hoog. 

En ik heb ook geen pijn wat ik verradelijk vind. Het binnenwerk moet goed herstellen en de adviezen zijn er niet voor niets. 

Snap ik dat je het graag wil. 

Ik over een paar weken de spijlen uit het bedje halen. Dan kan mij dochtertje er zelf uit. Maar een 7 mnder kan dat niet.

Mocht het nodig zijn komen onze ouders met de spitsuren even langs. Nu is man nog 2 weken vrij. En daarna is hij op tijd thuis voor het avondeten en baderen. Dan hoef ik alleen op de dag de dingen te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Monstrea:

Dat durf ik niet. Ook niet op mijn schoot trekken. Mijn bovenarmen zitten langs mijn lijf. Als ik bij mijn oor krap gaat het eigenlijk al te hoog. 

En ik heb ook geen pijn wat ik verradelijk vind. Het binnenwerk moet goed herstellen en de adviezen zijn er niet voor niets. 

Snap ik dat je het graag wil. 

Ik over een paar weken de spijlen uit het bedje halen. Dan kan mij dochtertje er zelf uit. Maar een 7 mnder kan dat niet.

Mocht het nodig zijn komen onze ouders met de spitsuren even langs. Nu is man nog 2 weken vrij. En daarna is hij op tijd thuis voor het avondeten en baderen. Dan hoef ik alleen op de dag de dingen te doen. 

Dat is fijn dat je man thuis is! Mijn vriend kan inderdaad ook de eerste 2 weken verlof pakken zodat hij de zorg op zich kan nemen, en misschien kan ik pas tegen juli aan een operatie inplannen.. dan is mijn zoontje ook al 2 en dan zou hij makkelijk zelf uit zijn bedje kunnen komen. De jongste van mij is gecorrigeerd pas 5 maanden oud omdat ze te vroeg was geboren dus dit zal inderdaad wel een issue blijven. Mijn ouders kunnen eventueel ook bijspringen indien nodig, maar de ochtenden zijn dan toch lastiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

 

Als ik het goed begrijp wil je niet alleen je borsten laten doen toch? Maar echt een mommy  make over, dus ook een buikwand correctie? 

Dan zou ik zeker hulp in huis regelen, buiten dat je niet mag tillen, gaat dit je gewoonweg ook echt niet lukken. Ik heb vorig jaar een mommy make over gehad met een uitgebreide buikwand correctie en bv en heb echt zeker de eerste week veel hulp nodig gehad. Ik had zelfs iemand nodig die mij hielp overeind te komen in bed de eerste week. Gelukkig zijn mijn kinderen wel al wat ouder dus kunnen die een hoop zelf. 

Je kunt mijn topic eventjes lezen, daar staat mijn verhaal in, misschien krijg je dan een beetje een idee van hoe het gaat zijn. 

 

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vrouwtje85:

Hoi hoi, 

 

Als ik het goed begrijp wil je niet alleen je borsten laten doen toch? Maar echt een mommy  make over, dus ook een buikwand correctie? 

Dan zou ik zeker hulp in huis regelen, buiten dat je niet mag tillen, gaat dit je gewoonweg ook echt niet lukken. Ik heb vorig jaar een mommy make over gehad met een uitgebreide buikwand correctie en bv en heb echt zeker de eerste week veel hulp nodig gehad. Ik had zelfs iemand nodig die mij hielp overeind te komen in bed de eerste week. Gelukkig zijn mijn kinderen wel al wat ouder dus kunnen die een hoop zelf. 

Je kunt mijn topic eventjes lezen, daar staat mijn verhaal in, misschien krijg je dan een beetje een idee van hoe het gaat zijn. 

 

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

 

Liefs 

nee hoor alleen een borstvergroting ^^

ik heb het nu zo kunnen regelen dat mijn vriend thuis blijft 2 weken en dat ik erna mijn moeder als hulp heb. 

dat is alweer een geruststelling! hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.