Ga naar inhoud

linnelot : 3 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ik stel me ook maar even voor!

Ik ben 31 (bijna 32),kom uit Drenthe en heb een prachtige dochter van 13 maand.

17 december heb ik een consult gehad bij DR Van Onselen in Zevenaar.

Mijn BV vind na 15 jaar wachten eindelijk plaats op 03-01!!!

Ik krijg 430 cc druppelvorm dual plane.(zoals de meesten bij heb geloof ik :blush: )

Ik heb nu een leeg b/c cupje die naar de borstvoeding iets is gaan hangen :139: en hoop uit te komen op een d cup..

Ben vreselijk zenuwachtig maar heb er vreselijk veel zin in!!!

Alle BH winkels watch out..i`m coming lol!

p.s:iemand ook ervaring in deze kliniek?kom weinig foto`s vinden in de galerij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linnelot,

Welkom! :D

Fijn als je de beslissing voor jezelf genomen hebt hé, om er eindelijk voor te gaan! Ja, de meesten krijgen bij dr. Van Onselen inderdaad 430 cc, hihi, gek hé?! Nou daar ga je zeker wel een D-cup mee bekomen hoor! Komt helemaal goed! :35:

Als je eens via de zoekfunctie bovenaan 'Van Onselen' ingeeft kom je op alle topics van degenen die bij hem zijn geweest, en dan kun je als ze geen foto's in de galerij hebben staan, altijd eens via een pb (persoonlijk berichtje) vragen of ze een album hebben en of je hun foto's zou mogen zien.

Nog maar even aftellen voor je, spannend :101: !

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linnelot,

Welkom hier! Join de 430 cc club van Onselen :lol: ....

Ik heb op 6 december 2010 een BV laten doen door dr. van Onselen.

Je kunt eea lezen in mijn topic.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey linnelot,

Dat is al snel zeg !! Ben je al zenuwachtig?? Ik ben 5 januarie aan de beurt en moet zeggen dat ik het steeds enger begin te vinden hoor, ik heb een kleintje van 2 jaar en mijn boobies zijn ook niet meer wat het geweest was en zelfs dt was al niet veel haha! Veel succes met aftellen ! xxx Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey linnelot,

Dat is al snel zeg !! Ben je al zenuwachtig?? Ik ben 5 januarie aan de beurt en moet zeggen dat ik het steeds enger begin te vinden hoor, ik heb een kleintje van 2 jaar en mijn boobies zijn ook niet meer wat het geweest was en zelfs dt was al niet veel haha! Veel succes met aftellen ! xxx Bambie

Ja snel he?toen ik vrijdag op consult kwam en na de wachttjd vroeg,gaf ie aan dat het ook deze woensdag kon,ivm een uitvaller..

dat was ff slikken,heb er ook wel overnagedacht maar zijn de hele kerst de hort op en hebben een gekostumeerd feest op 31 dec,leek me dus niet zo handig.

Las al dat veel meiden toch wel erg veel pijn hadden.

Was wel makkelijk geweest qua kostuum..kon ik als de mummie lekker ingezwagteld!

Jou dag komt ook al snel!spannend hoor!!

xx lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linnelot,

Welkom hier! Join de 430 cc club van Onselen :lol: ....

Ik heb op 6 december 2010 een BV laten doen door dr. van Onselen.

Je kunt eea lezen in mijn topic.

X

Yalenka

Hihi,dank je wel!

ga gelijk even kijken bij je topic..

heb je toevallig ook foto`s gepost ergens?ben zo benieuwd naar wat resultaten! :blush:

ben je tevreden?

xx lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linnelot,

Ik ben 100% tevreden :125: .

Foto's van mijn boobs vandaag geplaatst in de gallerij :1boobs::blush: ...

Before genomen op 05-12-'10

After genomen op 07-12-'10 :blush: ....

Recente foto's zullen snel volgen :57: .

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Linnelot,

Ga er van uit dat je operatie morgen gewoon door kan gaan, ondanks je opkomende verkoudheid, dus bij deze alvast veeel succes gewenst! Op naar je droomboobs!!! :104:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent al snel aan de beurt!! Spannend he? Ik ga 17 januari bij het ACCZ.

Echt heel spannend,kan me ook niet voorstellen straks MET borsten door het leven te gaan!

(als deze verkoudheid weg gaat tenminste..anders alsnog geen boobs)

Ga je ook bij van onselen onder het mes of bij krupka?

liefs lin

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.