Ga naar inhoud

mommyoftwo93 : 2 mei 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

@mommyoftwo93

 

Hi Hi, 

Gefeliciteerd met de nieuwe Boobs ook. Ben zelf gisteren vrijdag 4 mei geopereerd en ook al super blij met het resultaat wat tot nu toe kan zien en zal alleen maar mooier worden nog met de tijd natuurlijk.. Maar inderdaad ben ook zo afhankelijk van me vriend die moet helpen met van alles en nog wat kan niks pakken vind dat zo vervelend. Uiteraard ook bij het overeind komen  uit bed zoals vanochtend en vannacht. 

Durf ook niet plat te gaan liggen dus heb afgelopen nacht ook zittend geslapen wat een pijn aan me rug heb ik! Klinkt daarom zo bekent jou verhaal en ben benieuwd hoe lang het aanhoud en hoe aanstaande nacht zal verlopen.. 

 

liefs Mandy Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Mandy1304:

@mommyoftwo93

 

Hi Hi, 

Gefeliciteerd met de nieuwe Boobs ook. Ben zelf gisteren vrijdag 4 mei geopereerd en ook al super blij met het resultaat wat tot nu toe kan zien en zal alleen maar mooier worden nog met de tijd natuurlijk.. Maar inderdaad ben ook zo afhankelijk van me vriend die moet helpen met van alles en nog wat kan niks pakken vind dat zo vervelend. Uiteraard ook bij het overeind komen  uit bed zoals vanochtend en vannacht. 

Durf ook niet plat te gaan liggen dus heb afgelopen nacht ook zittend geslapen wat een pijn aan me rug heb ik! Klinkt daarom zo bekent jou verhaal en ben benieuwd hoe lang het aanhoud en hoe aanstaande nacht zal verlopen.. 

 

liefs Mandy Xx 

Ahhh jij ook gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ben je ook bij BBC geweest?

 

ja het is zo dubbel hè, ik zelf voel me zo afhankelijk, maar toch vind ik het wel even fijn om zo verzorgt te worden Hihi. Dat we maar even ervan mogen genieten, alle hulp om ons heen. Zorgt alleen maar voor een beter herstel! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mommyoftwo93 inderdaad heb jullie denk ik ook buiten aan de auto gezien!! 

 

Oei anders eens proberen zonder? Enkel een torentje aan kussens? Of je voedingskussen wat meer naar achter om je heen leggen en de ruimte aan je rug vullen met zachtere kussens en je armen wat hoger naast je? 

 

Ik herstel redelijk vlot maar moet mezelf toch wel inhouden anders wil ik al teveel zelf doen... De stijfheid aan mijn armen is sinds gisteren ook verdwenen alleen links heb ik er nog wat last van. 

 

Heb jij ook zo'n druk van de borstband? (wat een vervelend ding is dat ook) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Nannie:

@mommyoftwo93 inderdaad heb jullie denk ik ook buiten aan de auto gezien!! 

 

Oei anders eens proberen zonder? Enkel een torentje aan kussens? Of je voedingskussen wat meer naar achter om je heen leggen en de ruimte aan je rug vullen met zachtere kussens en je armen wat hoger naast je? 

 

Ik herstel redelijk vlot maar moet mezelf toch wel inhouden anders wil ik al teveel zelf doen... De stijfheid aan mijn armen is sinds gisteren ook verdwenen alleen links heb ik er nog wat last van. 

 

Heb jij ook zo'n druk van de borstband? (wat een vervelend ding is dat ook) 

 

Haha ja ik heb vanalles al geprobeerd, denk dat op het moment niks goed ligt omdat je al zoveel op je rug ligt.

Links gaat alles veel soepeler dan rechts, daar heb ik meer pijn. Maar het lijkt ook net alsof rechts groter is dan links.. kan ook door de zwelling komen (hoop ik Hihi)..

 

het borstband stoort ne tot nu toe alleen in de rug.. Vind het eigenlijk wel prettig dat je wat meer stevigheid hebt, aangezien het wit verband snel los laat.. wanneer is jou controle afspraak^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Nannie:

@mommyoftwo93mijn controle is donderdag de 17e. Ga zo blij zijn als dat verband eraf is. Ik ga eraan van de jeuk haha!! Hoe is het met jou ondertussen? 

 

@Nannie! Ik zat toevallig net te zoeken hier op t forum.. zelf heb ik het idee dat rechts nog best “gezwollen” is, heb ook nog best veel last van mijn rechter borst. 

Links eigenlijk helemaal niet.. die voelt wel prettig. Heb voornamelijk last als ik op mijn rug lig, dus ik had vannacht geprobeerd op mijn linker zij te liggen en dit voelde best prettig, maar schijnbaar mag je pas na 2 weken op je zij slapen dus ben ik maar verder gaan slapen op mijn rug :blink:. Het witte verband laat al goed los.. 

 

hoe is het bij jou? ^_^

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2018 om 17:54 zei kittn:

ahhhh! sorry hoor was even te druk bezig met mn eigen borsten haha, maar! woooooh! wordt vast heel mooi, maar nu eerst de dagen aftellen (zal heel snel gaan)

Sorry voor mijn hele late reactie maar ik heb je bericht nog helemaal niet gezien! 

 

Ik zou uitkomen op een D+/Kleine E.. 

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies 1 week PO..

 

Nadat ik vannacht de abnormaalste houdingen heb moeten aannemen om een beetje goed te kunnen slapen was ik het zat hihi:P..

Ik heb een mailtje gestuurd naar Indra met de beschrijving van mijn klachten.. 

 

in het kort : 

 

" Ik heb het gevoel alsof ik een blauwe plek heb aan de zijkant van mijn rechter borst, dus het einde van de prothese. Dit trekt door tot mijn oksel, en dat is voornamelijk als ik op mijn rug lig.. Ik had dus gelezen dat je NIET op je zij mag liggen de eerste 2 weken.. terwijl dit voor mij wel comfortabel aanvoelde.. :rolleyes:

uiteindelijk maar rechtop weer gaan slapen... pffff drama "

 

Ik moest contact opnemen met Dr. Verdonck zelf.. 

Hij vertelde mij dat het helemaal niet zo erg is om dus op je zij te slapen, "je moet het voor jezelf zo comfortabel mogelijk maken " zei hij..

Het kon zijn dat ik een bloeduitstorting heb aan de zijkant van mijn borst.. Daarom kon het dus aanvoelen als een blauwe plek.

Omdat mijn verband redelijk los zit mocht ik dit ook inruilen voor een sportbh.. Wel oppassen natuurlijk dat de pleisters niet nat werden en dat het niet schuurt..

Ik heb nu maar een sportbh van de Hunkemoller,, 75E.. Met passen (met verband) kreeg ik hem NET dicht,, Ik hoop dat deze niet te strak gaat zitten want dan heb ik me een aapje gelogeerd.. :huh:

 

Nu vind ik dit best eng om het zelf te doen maar ik ga straks een poging wagen om het verband eraf te halen met manlief.. 

Ik zal even uitpluizen hoe het fotoalbum werkt en dan zal ik een foto posten!

 

XXX

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mommyoftwo93 ik wil me alvast aanmelden voor je fotoalbum! Ik had hetzelfde bij het passen bij de Hunkemöller. Eerst zat de bh best strak maar nu na 2 weken zit hij prima! Ik zou het verband aan de achterkant gewoon van beneden naar boven doorknippen en daarna voorzichtig aan de voorkant de pleisters zelf loshalen! Je kan daarna evt met een doekje met olie wat vegen om de plak van de pleisters eraf te halen. Succes en ik hoop dat je blij bent met het resultaat! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Chikawahwah:

@mommyoftwo93 ik wil me alvast aanmelden voor je fotoalbum! Ik had hetzelfde bij het passen bij de Hunkemöller. Eerst zat de bh best strak maar nu na 2 weken zit hij prima! Ik zou het verband aan de achterkant gewoon van beneden naar boven doorknippen en daarna voorzichtig aan de voorkant de pleisters zelf loshalen! Je kan daarna evt met een doekje met olie wat vegen om de plak van de pleisters eraf te halen. Succes en ik hoop dat je blij bent met het resultaat! :D

Ah super! Als ik het heb uitgevogeld dan zal ik je zeker toevoegen Hihi. Dankjewel voor de tips! Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mommyoftwo93 oh spannend dat je je verband er af mag nemen!! Ben je blij met het resultaat?

Oh wat een verademing om te lezen dat je op je zij mag slapen! Hopelijk kan je dan de komende dagen de slaap wat beter vatten! 

 

Ik ben vandaag voor het eerst een stevige wandeling gaan maken, was nadien wel even uitgetelt hoor haha! Het verband laat bij mij ook op verschillende plaatsen los en geeft niet veel steun meer, dus ga vrijdag ook eens horen of ik al mag wisselen naar sportbh! Ik heb voornamelijk links last maar hoop dat dat nog gaat beteren. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Chikawahwah:

@Nannie ben je ook bij dr Verdonck geopereerd? Hij heeft het liefst dat het verband minimaal een week blijft zitten, maar bij mij zat het na 3 dagen al zo los dat het geen steun meer gaf en dat ik toen al een sportbh mocht gaan dragen!

Ja ben ik geweest, ik ben vandaag precies 1 week PO.

 

Had jij ook geen gevoel in je tepels in het begin?

en moest je ook al je borsten insmeren? 

Of pas nadat de hechtingen eruit waren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb direct vanaf dat het verband eraf is gewoon met bodylotion gesmeerd en heb gisteren de hechtingen laten verwijderen. Ik ga pas litteken crème smeren als de wondjes helemaal dicht zijn. Helemaal in het begin had ik ook geen gevoel in mijn tepels en nu zijn ze echt super gevoelig. Zo erg dat het soms zelfs een beetje pijn doet! Verdonck zegt dat als je je borsten goed insmeert en dus hydrateerd dat de zenuwen zich sneller herstellen en het gevoel dus ook weer beter wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Chikawahwah:

Ik heb direct vanaf dat het verband eraf is gewoon met bodylotion gesmeerd en heb gisteren de hechtingen laten verwijderen. Ik ga pas litteken crème smeren als de wondjes helemaal dicht zijn. Helemaal in het begin had ik ook geen gevoel in mijn tepels en nu zijn ze echt super gevoelig. Zo erg dat het soms zelfs een beetje pijn doet! Verdonck zegt dat als je je borsten goed insmeert en dus hydrateerd dat de zenuwen zich sneller herstellen en het gevoel dus ook weer beter wordt

Thanks voor de info! Ik heb ze meteen even ingesmeerd.

Voelt ook lekker fris aan moet ik zeggen, door het “niet onder de douche” mogen voel je je toch niet 100% fris.. tenminste ik dan Haha :69:.

Ik ben super blij met de grootte, ik was bang dat een volle D te groot zou zijn voor mijn lichaam, maar ik vind het al heel goed uitzien! Nu wachten tot het helemaal geheeld is. 

 

Zou je mij willen toevoegen in je fotoalbum?

Ik ga even uitzoeken hoe ik eentje aanmaak en hoe het werkt Hihi xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Chikawahwah:

Ik heb je toegevoegd! Welke maat sportbh heb je nu? 

Dankje!

ik heb nu E75 aan, dezelfde als wat jij hebt van de Hunkemöller. 

Mij vind hem toch strak aanvoelen in de omvang. Voorheen had ik 70 dus ik heb al extra groter gepakt..

Maar ben ook wel bijgekomen in de afgelopen tijd van al dat snoepen :P:25:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Ik ben vrijdag geopereerd door dr. Verdonck en ik verga nu al van de jeuk... enige tips hiertegen?

Ik denk ook niet dat de witte plakkers het lang zullen volhouden...

 

Bedankt alvast en succes iedereen met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Elipe:

Hoi dames!

Ik ben vrijdag geopereerd door dr. Verdonck en ik verga nu al van de jeuk... enige tips hiertegen?

Ik denk ook niet dat de witte plakkers het lang zullen volhouden...

 

Bedankt alvast en succes iedereen met het herstel!

Aller eerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs! 

 

Jeuk had ik ook heel erg maar daar heb ik niks aan gedaan, ik dacht alleen maar bij mezelf “het heelt, jeuk is goed” :4:

 

ik ben net terug van de controle.

heb je de Moederdag actie gezie? 

Er stond dus op een blaadje bij de balie dat er korting was. Voor de Motiva die ik heb betaalde je nu dus €3195..

 

geldig voor alle operaties in Mei..

 

ik vroeg aan Indra hoe dat zat aangezien ik 2 mei ben geopereerd en toen deed ze heel raar....

beetje beledigd zei ze dat ze het wel zal navragen aan dr. Verdonck..

maar toen hij mij kwam halen zei hij er niks over..

eenmaal terug bij de balie vroeg ik hoe het zat met die 200 euro.. en toen begon Ze een beetje te stotteren of dr Verdonk niks had gezegd erover.. ik zeg nee anders vraag ik het niet aan jou.

En toen zei ze heel twijfelend : dat is alleen geldig als je je consult en operatie samen in mei hebt....

 

Ik had de indruk dat ze maar iets zei om er onder uit te komen..

maar goed, die 3395 was toch al betaald, maar als je ziet staan korting dan kun je het altijd proberen vind ik. Het gaat nu eenmaal om veel geld...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mommyoftwo93 had die actie ook zien staan tijdens mijn laatste passessie enkele dagen voor me operatie :4: had het toen ook aan hem zelf gevraagd.. toen zei hij dat ze al goed volgeboekt waren en het foldertje waarschijnlijk toch gingen wegdoen. Ik kwam niet in aanmerking want het was enkel voor de operaties die nog ingeplant werden en niet al betaald waren? (de kleine lettertjes) Had toen wel iets van dan moet je er niet "voor alle operaties in mei" opzetten.:12:

 

Hoe gaat jou herstel? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nannie:

@mommyoftwo93 had die actie ook zien staan tijdens mijn laatste passessie enkele dagen voor me operatie :4: had het toen ook aan hem zelf gevraagd.. toen zei hij dat ze al goed volgeboekt waren en het foldertje waarschijnlijk toch gingen wegdoen. Ik kwam niet in aanmerking want het was enkel voor de operaties die nog ingeplant werden en niet al betaald waren? (de kleine lettertjes) Had toen wel iets van dan moet je er niet "voor alle operaties in mei" opzetten.:12:

 

Hoe gaat jou herstel? :)

Ja ik vind het maar vreemd, ze deed erna ook super lief en vroeg of ik tevreden was over t resultaat nu al..

ik denk jaaaaa joh praat er lekker overheen! :12:

 

Ik voel me best goed! Heb vandaag alweer mijn eerste klant gehad (ben Nagelstyliste) en het ging heel goed. Ze hebben de hechtingen geknipt.. 1 kant was al goed geheeld, de ander had nog even nodig.. ben benieuwd wanneer ik weer terug moet!

 

Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.