Ga naar inhoud

mommyoftwo93 : 2 mei 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

mijn naam is Kelly en ik ben 24j oud.

mama van 2 jonge kindjes (20mnd en 7 mnd).. en dat is direct de reden waarom ik graag een borstvergroting wil. Voor mijn eerste zwangerschap was ik een sportief mens, ik was dagelijks wel in de sportschool te vinden waar ik mij bezit hield met krachttraining. Ik had voorheen nooit echt grote borsten want ik was altijd al smal van mezelf. Een kleine B-cup had ik toen der tijd. Daar was ik nooit echt tevreden mee.. tot ik in eens 25 kg bij kwam tijdens mijn zwangerschap, jeeeeezus wat had ik ineens “meloenen”.. aangezien ik best wel snel van baby nr. 2 in verwachting was had mijn lichaam niet echt de kans gekregen om te “ontzwangeren” en had ik dus nog steeds wel flinke borsten voor mijn doen.. toen ons 2de kindje 7 weken te vroeg ter wereld kwam werd mij gevraagd om borstvoeding te geven, dit was nooit mijn voorkeur maar omdat ze te vroeg was heb ik er geen minuut over getwijfeld. Alleen werden mijn boobs alleen maar groter en groter.. helaas wen je er heeeeel snel aan (vind ik).. want toen ik na 2 maanden stopte met borstvoeding waren mijn boobs binnen 1 week weg.. men zegt wel eens dat vrouwen theezakjes krijgen nadat ze kinderen hebben gekregen, nou dat is bij mij dus zeker het geval. Ik schaam mij niet om erover te praten, maar ik schaam me helaas wel tegenover mezelf en tegenover mijn vriend. Ik kan niet meer vol trots in de spiegel kijken. Vandaar dat ik de keus heb gemaakt (samen met mijn vriend) dat ik mijn borsten wil laten vergroten.. ik draag momenteel push up bh’s 70C, omdat ik in de omvang veel ben gevallen en de cup is gevuld met loshangend vel.. 

In de buurt zijn veel meiden bij Dr. verdonck geweest, en zijn zeer te spreken over hem, vandaar dat ik ook geen minuut twijfelde toen ik zag dat hij zijn eigen kliniek heeft. 

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik graag voorbereid wil aankomen op mijn cunsultatie op 20-3. Verder vind ik het super spannend om dit te doen en ben ik nu al zenuwachtig voor de komende tijd Hihi.

 

 

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal en jullie zullen zeker nog wat van mij horen! 

 

Liefs,

Kelly

 

ps. Ik zie jullie allemaal praten over cc maar ik heb echt geen flauw idee hoeveel cc welke cup is, en welke merken implantaten je hebt en noem maar op! Dus ik hoop een beetje wegwijs te worden door met jullie mee te lezen!

 

xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi,

 

Welkom op het forum. Zoek veel over je als op het forum en plan eventueel nog een gesprek met een andere arts in. Zo heb je ook wat om te vergelijken. 

 

Het aantal cc's is bij iedereen verschillend. Wat je resultaat wordt is van veel factoren afhankelijk (bijv. lengte/gewicht/voorsituatie/anatomie/etc). 

Merken zijn er veel, waaronder Mentor en Motiva. In principe zijn ze allemaal goed, maar sommige zijn wat soepeler/stugger/andere gel/meer projectie etc.

 

Via de zoekbalk vind je veel informatie. 

 

Succes!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Hi,

 

Welkom op het forum. Zoek veel over je als op het forum en plan eventueel nog een gesprek met een andere arts in. Zo heb je ook wat om te vergelijken. 

 

Het aantal cc's is bij iedereen verschillend. Wat je resultaat wordt is van veel factoren afhankelijk (bijv. lengte/gewicht/voorsituatie/anatomie/etc). 

Merken zijn er veel, waaronder Mentor en Motiva. In principe zijn ze allemaal goed, maar sommige zijn wat soepeler/stugger/andere gel/meer projectie etc.

 

Via de zoekbalk vind je veel informatie. 

 

Succes!

 

xxx

dankjewel voor je reactie! 

ik heb liever geen gesprekken met andere artsen omdat ik van mezelf heel moeilijk keuzes kan maken.

er zullen beslist hele goede artsen zijn, maar ik hou het liever bij de gene waar ik heel veel goede verhalen over heb gehoord voordat ik weer in een strijd met mijn eigen twijfel ga. maar toch bedankt voor de tip!

Ik zie dat je operatie al gepland staat! spannend zeg :D 

Ik wilde me wat meer informeren over de kosten bij de Belgian Breast Clinic en met welke protheses ze werken en waar je uit kunt kiezen. Weet wel dat ze 3 verschillende soorten hebben maar verder weet ik eigenlijk niks,,, Vind het heel moeilijk want ik ben van mijn eigen best slank en ben bang dat "big boobs" niet passen bij mijn lichaam, maar ik zou ze echt wel graag willen hebben. wil t liefst toch wel een volle D gaan dragen, dat heb ik ook gehad toen ik zwanger was en ik was er erg happy mee! Alleen was ik toen helaas overal een beetje bijgekomen haha.. :P 

ik verheug me in ieder geval ontzettend op mijn intake. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdonck werkt met 3 merken: Sebbin (€2595) Mentor (€2995) en Motiva (€3395).

 

Sebbin: wat smaller prothese met hoog profiel

Mentor: alom bekend merk. je kunt hebt cohesive 1 en 2 (2 is wat vaster en dus minder kans op rimpels)

Motiva: 'normale' ronde en ergonomix. de laatste gebruikt verdonck bijna alleen maar van motiva. deze heeft een soepelere gel. Beweegt daardoor natuurlijk mee met je borsten en door de soepele gel is het litteken relatief klein.

 

Ik ben 1.68m en 60kg. Met 275cc (Motiva ergonomix, hoog profiel) ben ik van een 70A naar een 70E gegaan, maar voor het zicht wel een C. Bij Verdonck kon ik niet groter dan 295cc. Achteraf gezien heb ik spijt dat ik niet groter kon. Het went onwijs vlug en ik heb vrij brede schouders en een volle kont. Het had dus iets groter mogen zijn. 

 

Voor je consult: bedenk van te voren wat je van hem wilt weten. Het passen gaat redelijk vlug en ik was redelijk overdonderd waardoor ik nog een keer terug ben gegaan. In het roze hemdje (krijg je van hem om te passen) lijkt alles heel groot. In mijn beleving zijn ze nu kleiner dan met passen, maar dat kan ook omdat ik er al zo vlug aan gewend ben haha :P 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ellen125:

Verdonck werkt met 3 merken: Sebbin (€2595) Mentor (€2995) en Motiva (€3395).

 

Sebbin: wat smaller prothese met hoog profiel

Mentor: alom bekend merk. je kunt hebt cohesive 1 en 2 (2 is wat vaster en dus minder kans op rimpels)

Motiva: 'normale' ronde en ergonomix. de laatste gebruikt verdonck bijna alleen maar van motiva. deze heeft een soepelere gel. Beweegt daardoor natuurlijk mee met je borsten en door de soepele gel is het litteken relatief klein.

 

Ik ben 1.68m en 60kg. Met 275cc (Motiva ergonomix, hoog profiel) ben ik van een 70A naar een 70E gegaan, maar voor het zicht wel een C. Bij Verdonck kon ik niet groter dan 295cc. Achteraf gezien heb ik spijt dat ik niet groter kon. Het went onwijs vlug en ik heb vrij brede schouders en een volle kont. Het had dus iets groter mogen zijn. 

 

Voor je consult: bedenk van te voren wat je van hem wilt weten. Het passen gaat redelijk vlug en ik was redelijk overdonderd waardoor ik nog een keer terug ben gegaan. In het roze hemdje (krijg je van hem om te passen) lijkt alles heel groot. In mijn beleving zijn ze nu kleiner dan met passen, maar dat kan ook omdat ik er al zo vlug aan gewend ben haha :P 

 

xx

oh hehe we zitten al in 2018 he.. stom van me hahaha ik zag daar staan 2 juni! sorry :P

je hebt ze dus al haha!

 

ik ben ongeveer 1.71m en ik weeg 59kg.. dus qua profiel zijn we ongeveer wel hetzelfde..

 

Om eerlijk te zijn weet ik niet eens welke cupmaat ik nu heb, ik draag 70C maar het is eigenlijk gewoon een beetje opgehoopt bij elkaar gepropt vel wat ik heb,, om het maar even netjes te omschrijven haha. Klopt het dan dat als ik 275CC zou krijgen ik dan een grotere cup krijg dan 70E?  of is dit nu een gekke vraag :huh: 

De motiva is eigenlijk de meest opvallende en meest voorkomende naam die ik zie.. dus ik had hier ook wel een goed gevoel bij. Maar ik heb over de rest nog niks opgezocht, puur omdat ik ook de namen niet wist hiervan.. dus bedankt :) je hebt me al een stapje dichterbij gebracht! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Ellen125:

Verdonck werkt met 3 merken: Sebbin (€2595) Mentor (€2995) en Motiva (€3395).

 

Sebbin: wat smaller prothese met hoog profiel

Mentor: alom bekend merk. je kunt hebt cohesive 1 en 2 (2 is wat vaster en dus minder kans op rimpels)

Motiva: 'normale' ronde en ergonomix. de laatste gebruikt verdonck bijna alleen maar van motiva. deze heeft een soepelere gel. Beweegt daardoor natuurlijk mee met je borsten en door de soepele gel is het litteken relatief klein.

 

Ik ben 1.68m en 60kg. Met 275cc (Motiva ergonomix, hoog profiel) ben ik van een 70A naar een 70E gegaan, maar voor het zicht wel een C. Bij Verdonck kon ik niet groter dan 295cc. Achteraf gezien heb ik spijt dat ik niet groter kon. Het went onwijs vlug en ik heb vrij brede schouders en een volle kont. Het had dus iets groter mogen zijn. 

 

Voor je consult: bedenk van te voren wat je van hem wilt weten. Het passen gaat redelijk vlug en ik was redelijk overdonderd waardoor ik nog een keer terug ben gegaan. In het roze hemdje (krijg je van hem om te passen) lijkt alles heel groot. In mijn beleving zijn ze nu kleiner dan met passen, maar dat kan ook omdat ik er al zo vlug aan gewend ben haha :P 

 

xx

en hoezo kon je niet groter dan 295CC bij Verdonck? :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei mommyoftwo93:

oh hehe we zitten al in 2018 he.. stom van me hahaha ik zag daar staan 2 juni! sorry :P

je hebt ze dus al haha!

 

ik ben ongeveer 1.71m en ik weeg 59kg.. dus qua profiel zijn we ongeveer wel hetzelfde..

 

Om eerlijk te zijn weet ik niet eens welke cupmaat ik nu heb, ik draag 70C maar het is eigenlijk gewoon een beetje opgehoopt bij elkaar gepropt vel wat ik heb,, om het maar even netjes te omschrijven haha. Klopt het dan dat als ik 275CC zou krijgen ik dan een grotere cup krijg dan 70E?  of is dit nu een gekke vraag :huh: 

De motiva is eigenlijk de meest opvallende en meest voorkomende naam die ik zie.. dus ik had hier ook wel een goed gevoel bij. Maar ik heb over de rest nog niks opgezocht, puur omdat ik ook de namen niet wist hiervan.. dus bedankt :) je hebt me al een stapje dichterbij gebracht! :D 

Wat voor resultaat je krijgt met een bepaald CC is van meer dingen afhankelijk dan alleen je lengte en gewicht. Ook je omtrek, borstvolume, anatomie, etc. zijn factoren die je uiteindelijk resultaat bepalen. 

 

In principe is het dus wel zo dat als jij met een 70C begint ipv een 70A dat jij groter borsten zult hebben dan ik ;) Ik droeg overigens ook een 70B maximiser bh van de H&M omdat deze fijner zat dan de 70A. Maar bij een normale bh zou deze dan aan de bovenkant gapen.

 

Bij een consult worden je borsten opgemeten. o.a. de breedte van je borsten en dat bepaald hoever jij kunt gaan met aantal CC. Iemand met een brede omvang (bijv. 85) zal meer cc's kunnen hebben dan iemand met een smalle omvang (bijv. 70). Waarom ik maar tot 295cc kon bij Verdonck weet ik niet. Bij andere artsen in Velthuis Kliniek bijvoorbeeld kon ik meer. Dit komt onder andere hoe ver artsen durven te gaan en wat zij zelf mooi vinden. Verdonck staat wel bekend als een arts die houd van naturel en niet snel veel CC's zal plaatsen. Je ziet bij hem bijvoorbeeld ook vaak 235cc voorkomen en dat zul je bij sommige artsen nooit zien.

 

Via google kun je best veel informatie vinden over Motiva. Zij zijn redelijk in opkomst en erg innovatief (vindt ik). http://motivaimplants.nl

Bijvoorbeeld de soepele gel van de Ergonomie, chip in het implantaat om de hoeveelheid te controleren de BlueSeal laag om eventueel zweten van siliconendeeltjes tegen te gaan ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ellen125:

Wat voor resultaat je krijgt met een bepaald CC is van meer dingen afhankelijk dan alleen je lengte en gewicht. Ook je omtrek, borstvolume, anatomie, etc. zijn factoren die je uiteindelijk resultaat bepalen. 

 

In principe is het dus wel zo dat als jij met een 70C begint ipv een 70A dat jij groter borsten zult hebben dan ik ;) Ik droeg overigens ook een 70B maximiser bh van de H&M omdat deze fijner zat dan de 70A. Maar bij een normale bh zou deze dan aan de bovenkant gapen.

 

Bij een consult worden je borsten opgemeten. o.a. de breedte van je borsten en dat bepaald hoever jij kunt gaan met aantal CC. Iemand met een brede omvang (bijv. 85) zal meer cc's kunnen hebben dan iemand met een smalle omvang (bijv. 70). Waarom ik maar tot 295cc kon bij Verdonck weet ik niet. Bij andere artsen in Velthuis Kliniek bijvoorbeeld kon ik meer. Dit komt onder andere hoe ver artsen durven te gaan en wat zij zelf mooi vinden. Verdonck staat wel bekend als een arts die houd van naturel en niet snel veel CC's zal plaatsen. Je ziet bij hem bijvoorbeeld ook vaak 235cc voorkomen en dat zul je bij sommige artsen nooit zien.

 

Via google kun je best veel informatie vinden over Motiva. Zij zijn redelijk in opkomst en erg innovatief (vindt ik). http://motivaimplants.nl

Bijvoorbeeld de soepele gel van de Ergonomie, chip in het implantaat om de hoeveelheid te controleren de BlueSeal laag om eventueel zweten van siliconendeeltjes tegen te gaan ;) 

 

xx

super bedankt voor al je informatie! hier heb ik zeker iets aan :)

ik ben in de tussentijd al op onderzoek uitgegaan, over de andere merken wat je noemde, maar mooiva spreekt me nog steeds het meest aan. Gelukkig heb ik nog tijd genoeg om me hier verder in te verdiepen!

nogmaals bedankt xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei mommyoftwo93:

super bedankt voor al je informatie! hier heb ik zeker iets aan :)

ik ben in de tussentijd al op onderzoek uitgegaan, over de andere merken wat je noemde, maar mooiva spreekt me nog steeds het meest aan. Gelukkig heb ik nog tijd genoeg om me hier verder in te verdiepen!

nogmaals bedankt xxxx

Graag gedaan! 

 

Soms zoek je jezelf wezenloos met al die informatie. Ik heb destijds aardig wat uren op dit forum gespendeerd om informatie op te doen over artsen en merken, als in ook het aantal cc en resultaat wat ik mooi vind. Mocht je dat doen is het wel van belang dat je kijkt naar meiden met ongeveer dezelfde bouw, lengte, gewicht. Dan kun je het beste vergelijken, ondanks dat je nooit helemaal hetzelfde kunt bereiken.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey! Ik vind dit een super interessant topic. 

Zelf ben ik ook al een tijd het internet aan het afscrollen naar welke kliniek ik wil gaan voor een consultatie en Belgian Breast Clinic spreekt mij ook echt het meeste aan.

Ik kan alleen nergens before and after foto's vinden en daar ben ik wel echt benieuwd naar.

Kan iemand me helpen?

Thanks alvast!xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blooming je zou eens in de search bar kunnen zoeken op Belgian Breast Clinic, je krijgt dan verslagen te zien van meiden die daar geopereerd zijn. sommigen hebben een albumpje met voor- en nasituatie foto’s, je kunt vragen of je in hun album mag kijken, zo heb je toch nog een soort van je before and after foto’s! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-3-2018 om 07:48 zei kittn:

hoe is het gegaan eergisteren @mommyoftwo93?

Lief dat je het vraagt!

Ik vond het wel een fijn gesprek.. dr. Verdonck ging wel overal zo snel doorheen dat het leek dat hij wat haast had, dat vond ik wel wat jammer. Schijnbaar draag ik de verkeerde bh’s want volgends hem zit ik tussen een a & b cup. Ik kon volgends hem 375 - 400cc pakken. Ik twijfel alleen nog of ik voor Mentor of voor Motivaga.. ben best bang voor kapselvorming en bleek dat je bij motiva daar heeeeel weinig kans op hebt. Ik heb straks een afspraak in het ziekenhuis voor een echo te laten maken van de borsten. Ik denk dat ik hierna ook meteen mijn aanbetaling overmaak, dan heb ik toch nog even bedenktijd voor welk merk. Ik ga wel voor de 400cc!

 

liefs, xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mommyoftwo93 

 

Bij mijn eerste consultatie had ik ook dit gevoel een beetje. Maar ik was ook zo overdonderd dat alles te snel binnen kwam! :D 

Bij mijn 2de consultatie en de operatie was dit absoluut niet het geval! 

 

Ik droeg altijd een 70B al zei Verdonck dat ik eerder een A cup heb. Moet wel zeggen van wat ik hier al heb gelezen dat de maten van lingerie niet altijd overeen komen met de maat dat een chirurg er op plakt. Soms zegt de chirurg dat je na operatie een C hebt terwijl ze dan van BH maat een grotere cup hebben. 

 

Ik ben 1m78,  54kilo en ben voor 295 en 315cc gegaan. 

Volgens Verdonck zou ik dan op een C ongeveer uitkomen (1cupmaat extra per 150cc). Ik ben nu 9 dagen po. Ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mommyoftwo93

 

Hoi hoi,

 

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en een datum hebt, ik heb daarom gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd, hier in dit topic kun je nu verder alle updates en dadelijk ook je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mrt:

@mommyoftwo93 

 

Bij mijn eerste consultatie had ik ook dit gevoel een beetje. Maar ik was ook zo overdonderd dat alles te snel binnen kwam! :D 

Bij mijn 2de consultatie en de operatie was dit absoluut niet het geval! 

 

Ik droeg altijd een 70B al zei Verdonck dat ik eerder een A cup heb. Moet wel zeggen van wat ik hier al heb gelezen dat de maten van lingerie niet altijd overeen komen met de maat dat een chirurg er op plakt. Soms zegt de chirurg dat je na operatie een C hebt terwijl ze dan van BH maat een grotere cup hebben. 

 

Ik ben 178, 54kilo en ben voor 295 en 315cc gegaan. 

Volgens Verdonck zou ik dan op een C ongeveer uitkomen (1cupmaat extra per 150cc). Ik ben nu 9 dagen po. Ben benieuwd! 

dat klopt helemaal wat je daar zegt..\

Dat heb ik ook gelezen en hem dat gevraagd.. hij zei dat het aan de fabrikant lag van de bh's hahaha.

maar het is een leuke man! Ik voelde me wel vertrouwd bij hem. 

ik ben zelf een persoon wat nooit keuzes kan maken, dus ik ga ook bewust alleen naar hem toe omdat ik alleen maar goede verhalen hoor over hem van mensen uit mijn omgeving..

stel ik zou ergens anders op consult gaan dan zou ik al niet meer kunnen kiezen.. :huh:

 

Je bent net iets groter en lichter dan ik. 

ik ben 1.71 en weeg 59 kilo.

ik heb dus een a-b cup en zou met die 400 cc op een D+ / E uitkomen volgens hem..

 

ten ik aan het passen was dacht ik wel : JEEEE wat groot :blink:

Maar het ziet er ook wel raar uit met die soort "kipfilets" in dat truitje haha..

 

Hoe heb je het ervaren allemaal? Heb je veel pijn gehad? En wanneer moet je weer op controle? 

Ik ga eens op je profiel kijken of je foto's erop hebt staan :)

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Desert-Rose:

@mommyoftwo93

 

Hoi hoi,

 

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en een datum hebt, ik heb daarom gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd, hier in dit topic kun je nu verder alle updates en dadelijk ook je verslag neer gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

 

Bedankt, ik wilde al een nieuw berichtje plaatsen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-3-2018 om 10:45 zei mommyoftwo93:

Hallo allemaal,

mijn naam is Kelly en ik ben 24j oud.

mama van 2 jonge kindjes (20mnd en 7 mnd).. en dat is direct de reden waarom ik graag een borstvergroting wil. Voor mijn eerste zwangerschap was ik een sportief mens, ik was dagelijks wel in de sportschool te vinden waar ik mij bezit hield met krachttraining. Ik had voorheen nooit echt grote borsten want ik was altijd al smal van mezelf. Een kleine B-cup had ik toen der tijd. Daar was ik nooit echt tevreden mee.. tot ik in eens 25 kg bij kwam tijdens mijn zwangerschap, jeeeeezus wat had ik ineens “meloenen”.. aangezien ik best wel snel van baby nr. 2 in verwachting was had mijn lichaam niet echt de kans gekregen om te “ontzwangeren” en had ik dus nog steeds wel flinke borsten voor mijn doen.. toen ons 2de kindje 7 weken te vroeg ter wereld kwam werd mij gevraagd om borstvoeding te geven, dit was nooit mijn voorkeur maar omdat ze te vroeg was heb ik er geen minuut over getwijfeld. Alleen werden mijn boobs alleen maar groter en groter.. helaas wen je er heeeeel snel aan (vind ik).. want toen ik na 2 maanden stopte met borstvoeding waren mijn boobs binnen 1 week weg.. men zegt wel eens dat vrouwen theezakjes krijgen nadat ze kinderen hebben gekregen, nou dat is bij mij dus zeker het geval. Ik schaam mij niet om erover te praten, maar ik schaam me helaas wel tegenover mezelf en tegenover mijn vriend. Ik kan niet meer vol trots in de spiegel kijken. Vandaar dat ik de keus heb gemaakt (samen met mijn vriend) dat ik mijn borsten wil laten vergroten.. ik draag momenteel push up bh’s 70C, omdat ik in de omvang veel ben gevallen en de cup is gevuld met loshangend vel.. 

In de buurt zijn veel meiden bij Dr. verdonck geweest, en zijn zeer te spreken over hem, vandaar dat ik ook geen minuut twijfelde toen ik zag dat hij zijn eigen kliniek heeft. 

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik graag voorbereid wil aankomen op mijn cunsultatie op 20-3. Verder vind ik het super spannend om dit te doen en ben ik nu al zenuwachtig voor de komende tijd Hihi.

 

 

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal en jullie zullen zeker nog wat van mij horen! 

 

Liefs,

Kelly

 

ps. Ik zie jullie allemaal praten over cc maar ik heb echt geen flauw idee hoeveel cc welke cup is, en welke merken implantaten je hebt en noem maar op! Dus ik hoop een beetje wegwijs te worden door met jullie mee te lezen!

 

xoxo

 

hoi Kelly, 

 

Ik ben op 12 /3 geopereerd door dr Vangenechten. Herken mezelf in jou verhaal bij mij zag het er ook niet fraai uit na 6 kids waarvan de laatste een tweeling van nu ondertussen 4j. Ik zou zeggen maak een lijst met al je vragen want als je daar bent vergeet je heel waarschijnlijk wat je wil weten .Zorg dat je alle nodige uitleg krijgt . Ik ben blij dat ik me er goed op heb voorbereid het gaat een interessant gesprek zijn maar je gaat zoveel info krijgen!!!!...zeker alles noteren en als je thuis komt en twijfels hebt je niet schamen om hun op te bellen of zelfs een extra consult te vragen .veel succes .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mommyoftwo93

 

voorlopig nog geen foto’s alles moet nog ingepakt blijven tot volgende week, heb ze nog niet gezien! :mellow:

 

Ja ik had bij het passen ook zo iets van oei dat is groot oh nog groter :D 

uiteindelijk voor de 2de grootste gekozen dag Verdonck me had laten passen :P 

 

ik werd de dag van de operatie hartelijk ontvangen een goed verzorgd. 

De eerste dagen vielen echt niet mee! Ik had veel pijn en de pijnstillers werkte na 2 uur niet meer. Gelukkig krijg je ook een voorschriften mee met zwaardere pijnstillers! 

Pas na 6 dagen kwam ik meer uit mijn zetel en kon ik kleine dingetjes doen!

 

Na 2 weken moet je op controle en gaan de draadjes eruit. Dit kan ook bij de huisarts wat ik ga doen. Dan kan ik eindelijk mijn nieuwe boobies zien! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei mommyoftwo93:

Ik heb net gebeld en door gegeven dat ik voor de motiva full rond 400 ga! Het word achter de spier geplaatst. 2 mei is de operatie! 

ahhhh! sorry hoor was even te druk bezig met mn eigen borsten haha, maar! woooooh! wordt vast heel mooi, maar nu eerst de dagen aftellen (zal heel snel gaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2018 om 12:02 zei mommyoftwo93:

Ik heb net gebeld en door gegeven dat ik voor de motiva full rond 400 ga! Het word achter de spier geplaatst. 2 mei is de operatie! 

Wat spannend zeg. Kan je mij vertellen op wat voor cup je uitkomt met 400cc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi girls,

 

ik heb woensdag nieuwe boobies gekregen. :wub:

ik ben bij dr. Verdonck geweest en ik heb Motiva “400cc full, rond, achter de spier” laten plaatsen.

Ik kwam van een kleine b cup, dus ik zal ongeveer tussen D en E cup uitkomen volgends dr. Verdonck.

Ik twijfelde hier lang over, want ik ben 1.72 cm en ik weeg ongeveer 60 kg dus ik wilde niet dat het té werd.. Na mijn 2de zwangerschap had ik geen boobs maar ook geen billen meer over dus ik wilde het toch wel binnen de perkjes houden Hihi. 

Uiteindelijk toch voor 400 gegaan, waar ik nu ontzettend blij mee ben. Ze zitten nog ingepakt, maar ik verheug me al op het moment dat het verband eraf mag. (Dit zal 15 mei plaatsvinden.) 

 

Operatieverslag 2 mei 2018:

Om 10:45 moesten we bij de kliniek zijn & om 11:45 u zou de operatie plaats vinden.  Schijnbaar was ik de laatste van de dag want er zaten al een paar mannen op hun vriendin/vrouw te wachten in de wachtkamer. Nadat een meid met een rolstoel en ingepakte boobs naar beneden kwam begin het mij wel een beetje te kriebelen, maar ik kon mijn zenuwen gelukkig onderdrukken.

Toen werd ik geroepen en moest ik “afscheid nemen” van mijn vriend.

eenmaal op het kamertje werden er fotos gemaakt van de huidige boobs, en wen infuus geprikt.. dit verliep allemaal heel vlot. Annelies zorgde goed voor me en nadat we klaar waren moest ik ongeveer 15 min op dr. verdonck wachten.. Die 15 minuten leken wel een eeuwigheid te duren, maar uiteindelijk was hij er :D

Toen werd ik “afgetekend”, en nadat hij het kamertje verliet kwam een hele lieve vrouw (de anesthesist) zich voorstellen en nog wat vragen stellen en vervolgends werd ik naar de operatiekamer gebracht.

Hier stond een team van 5 mensen op mij te wachten. Ik mocht op de tafel gaan liggen op een lekker verwarmd matrasje/bedje. Ik kan me herinneren dat de assistente zei dat ik me een beetje suf kon voelen maar dat dat heel normaal was. Ik was nog aan het lachen hierover en daarna ging het lampje uit :lol:..

Wat ik mij kan herinneren is dat ik als een klein kindje huilend (snikkend) wakker werd,”dankjewel dankjewel” was het enige wat er uit mij kwam.. vervolgens is het lampje weer uitgegaan en werd ik wakker in de uitslaapzaal. Hier lagen nog 2 andere meiden. De een was al druk aan het bellen en aan het bewegen en ik voelde me net een standbeeld.. ik durfde niet te bewegen.. :P

na een aantal minuutjes heb ik eens een kijkje genomen naar mijn nieuwe  boobs, mijn eerste gedachte was : Pfff toch wel klein :unsure:.. maar nadat ik een prachtige foto van de zijkant kon maken was mijn mening toch wel veranderd Haha.. HAPPY ME! 

Ik probeerde wat rechter te gaan zitten om te ervaren hoe dat voelde.. maar al snel werd duidelijk dat dit nog vee te vroeg was.

Warm, zweet, tintelen, licht in mijn hoofd... daar ging BIJNA weer het lampje uit.. gelukkig kwamen ze me snel wat cola en tuc-koekjes brengen, waarna ik mij een stuk beter voelde.. Hierna mocht ik naar huis!! 

Ongeveer een klein uurtje duurde onze rit naar huis. Snel nog even bij de apotheek stoppen voor de pijnstillers, en dan wat eten.

 

Toen ik in de apotheek zat te wachten op mijn pijnstillers kreeg ik alweer een zweetuitbarsting, warm, zwart voor de ogen.. Ben daar vlug gaan liggen op de houten stoeltjes :blink:

dat was geen pretje Hihi, maar ik werd goed verzorgd daar.. Lag ik daar, hing opeens de tante van mijn vriend boven mij : wat is er met jou gebeurd meid!?? 

Mijn vriend antwoord : ze heeft net een operatie gehad.. Natuurlijk meteen de vraag : Waar aan dat dan!?? Haha.. iedereen die daar zat is dus op de hoogte van mijn nieuwe boobs.  :wub:

Het was me wel een dagje.. ik was blij dat ik thuis kwam, en mijn kindjes kon zien.. papa heeft ze lekker naar bed verzorgt en heeft daarna weer heerlijk voor mij gezorgd.

 

Ik heb deze hele ervaring wel flink onderschat. Ik dacht bij mijn eigen; ohhh dat doen we wel effekes.. Maar ik heb thuis een zoontje van (bijna) 2 jaar, en een dochtertje van 9 maanden.. Nog erg jong en erg afhankelijk van paps en mams.. Mijn schoonouders vonden het niet echt een geschikte tijd om dat te laten doen.. Maar ik kon amper naar mezelf kijken in de spiegel. Ik word 25 dit jaar, en mijn oude lichaam (voornamelijk mijn borsten) was gewoon helemaal weg. 

Wat de kids betreft, ze amuseren zich wel goed met papa.. ik ben huismoeder dus ze zitten 24/7 met mij opgescheept.. dus wat Q-time met papa zullen ze echt niet erg vinden.. :rolleyes:

Ik vind het vreselijk dat ik ze niet kan vasthouden, want zodra ik mijn arm een beetje wil verplaatsen voel ik al redelijk snel pijn, overal in mijn bovenlichaam. :blink:

 

Ik moet mijn vriend nog steeds vragen of hij mij overeind wil helpen.. want dit lukt mij nog niet zelfstandig. (Eigenlijk lukt bijna niks alleen..) Ik heb momenteel de Tramadol pijnstillers, want met de paracetamol en ibuprofen houd ik het nog geen 2 uurtjes uit.. Hierdoor ben ik wel erg suf en voel ik me soms een beetje “wappie”..  daarom lig ik veel in bed.  

Dus dit is nu de 4de dag PO en ben nog erg afhankelijk van andere.

ik durf niet plat te liggen, dus ik slaap rechtop.. Waardoor ik enorm veel last van mijn rug heb. 

Heb de eerste 3 dagen echt last van spierpijn gehad, nu voel ik echt meer de “wonden” aan de onderkant. 

Enorm veel jeuk wel, maar jaaaaa wie mooi wilt zijn..... :D

 

ik zal af en toe wel een update plaatsen!

 

liefs

a happy mommy

 

xoxo

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi, gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Wij zijn op dezelfde dag geopereerd, ik ben rond 10u45 naar beneden gekomen om naar huis te gaan met mijn vriend dus de kans is groot dat we elkaar gekruist hebben! Haha! Erg leuk om jouw verslagje te lezen, erg herkenbaar! 

 

Heb de eerste nacht ook verschrikkelijk veel rugpijn gehad van het rechtliggen, met een hoop kussens en voedingskussen toch een zacht nestje proberen creëren en een nekkussen dat hielp wel bij mij?

En die jeuk is om gek van te worden he!! 

Probeer zoveel mogelijk je rust te nemen en spoedig herstel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Nannie:

Hoi Hoi, gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Wij zijn op dezelfde dag geopereerd, ik ben rond 10u45 naar beneden gekomen om naar huis te gaan met mijn vriend dus de kans is groot dat we elkaar gekruist hebben! Haha! Erg leuk om jouw verslagje te lezen, erg herkenbaar! 

 

Heb de eerste nacht ook verschrikkelijk veel rugpijn gehad van het rechtliggen, met een hoop kussens en voedingskussen toch een zacht nestje proberen creëren en een nekkussen dat hielp wel bij mij?

En die jeuk is om gek van te worden he!! 

Probeer zoveel mogelijk je rust te nemen en spoedig herstel!

 

Wat toevallig zeg! Volgensmij hebben we elkaar buiten gekruisd, jullie gingen net de auto in en wij stonden nog bij de auto (rode, schuin achter jullie auto als jullie dat waren Haha).. 

 

hoe voel je je nu verder?

ik heb inderdaad ook een Voedingskussen maar deze doet me juist pijn in de rug Hihi. 

Ik ga eens op je pagina kijken! 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.