Ga naar inhoud

Vinorosso : 9 april 2018 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Mijn operatie verslag: 

 

Vanochtend om 8.00 uur moest ik mij melden om 8.30 uur zat ik uiteindelijk op een bed gekleed in een donker blauw operatiehelmpje. Na een uurtje wachten kwam mijn chirurg langs om af te tekenen. Vanaf toen sloegen de zenuwen toe, want we waren er ondertussen achter gekomen dat zodra de chirurg iemand had afgetekend, dat hij iemand anders weer ging opereren dus dat zou betekenen dat ik nog maar 45 minuten tot een uur zou hoeven te wachten. En inderdaad: iets langer dan drie kwartier later werd ik opgehaald. Ik moest met de lift naar boven en liep de OK in.  Het viel me op dat het in deze ruimte best koud was.  Ik mocht op het bed gaan liggen. Toen ik de ruimte in liep, waren er een man en een vrouw bezig met de voorbereidingen, ze hebben mij op dat moment niet begroet dat vind ik wel een minpuntje. Zodra ik lag, werden mijn armen gespreid en werd er een infuus geprikt. Dit allemaal met weinig uitleg en weinig woorden. Uiteindelijk werd me wel verteld dat ik lekker kon gaan slapen en binnen 5 seconden was ik weg. Zodra ik wakker werd na een heerlijke slaap werd er gevraagd of ik het resultaat wilde zien. Dat wilde ik natuurlijk wel, en ik ben blij dat ik nog goed weet wat ik toen zag. In plaats van dat ik mijn borsten niet zag en ze dus naar de zijkant gerold waren, zag ik gewoon mooie heuvels. Ze zagen er perfect uit niet te groot en niet te klein dus dat heeft me heel erg gerust gesteld. Nu zitten ze goed ingepakt en mag ik ze twee weken niet zien.

Na een cola, 2 broodjes en wat rust mochten we gaan. De nazorg was goed en vriendelijk. De autorit ging redelijk, mijn vriend heeft heel rustig gereden. Wel werd ik halverwege ineens misselijk en duizelig. Ik viel bijna flauw maar door op tijd mijn ogen dicht te doen is het niet gebeurd. Daar heb ik nu ook geen last meer van gehad. 

 

De medicatie is binnen en ben van plan om alles mooi op tijd in te nemen zodat ik het minst last heb. 

Met de pijn gaat het tot nu toe goed, ik ervaar veel druk, lichtelijk pijnlijke druk maar als ik dan weer een tijdje in dezelfde houding zit dan voel ik steeds minder. Als ik per ongeluk een verkeerde beweging maak dan voel ik een steek, ik denk bij de hechting van mijn linkerborst. Verder wordt de druk steeds pijnlijker merk ik sinds een uurtje. 

 

Al met al een goede ervaring maar mag er iets persoonlijker met je omgegaan worden rondom de operatie. 

 

Nu het resultaat afwachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Vinorosso:

Mijn operatie verslag: 

 

Vanochtend om 8.00 uur moest ik mij melden om 8.30 uur zat ik uiteindelijk op een bed gekleed in een donker blauw operatiehelmpje. Na een uurtje wachten kwam mijn chirurg langs om af te tekenen. Vanaf toen sloegen de zenuwen toe, want we waren er ondertussen achter gekomen dat zodra de chirurg iemand had afgetekend, dat hij iemand anders weer ging opereren dus dat zou betekenen dat ik nog maar 45 minuten tot een uur zou hoeven te wachten. En inderdaad: iets langer dan drie kwartier later werd ik opgehaald. Ik moest met de lift naar boven en liep de OK in.  Het viel me op dat het in deze ruimte best koud was.  Ik mocht op het bed gaan liggen. Toen ik de ruimte in liep, waren er een man en een vrouw bezig met de voorbereidingen, ze hebben mij op dat moment niet begroet dat vind ik wel een minpuntje. Zodra ik lag, werden mijn armen gespreid en werd er een infuus geprikt. Dit allemaal met weinig uitleg en weinig woorden. Uiteindelijk werd me wel verteld dat ik lekker kon gaan slapen en binnen 5 seconden was ik weg. Zodra ik wakker werd na een heerlijke slaap werd er gevraagd of ik het resultaat wilde zien. Dat wilde ik natuurlijk wel, en ik ben blij dat ik nog goed weet wat ik toen zag. In plaats van dat ik mijn borsten niet zag en ze dus naar de zijkant gerold waren, zag ik gewoon mooie heuvels. Ze zagen er perfect uit niet te groot en niet te klein dus dat heeft me heel erg gerust gesteld. Nu zitten ze goed ingepakt en mag ik ze twee weken niet zien.

Na een cola, 2 broodjes en wat rust mochten we gaan. De nazorg was goed en vriendelijk. De autorit ging redelijk, mijn vriend heeft heel rustig gereden. Wel werd ik halverwege ineens misselijk en duizelig. Ik viel bijna flauw maar door op tijd mijn ogen dicht te doen is het niet gebeurd. Daar heb ik nu ook geen last meer van gehad. 

 

De medicatie is binnen en ben van plan om alles mooi op tijd in te nemen zodat ik het minst last heb. 

Met de pijn gaat het tot nu toe goed, ik ervaar veel druk, lichtelijk pijnlijke druk maar als ik dan weer een tijdje in dezelfde houding zit dan voel ik steeds minder. Als ik per ongeluk een verkeerde beweging maak dan voel ik een steek, ik denk bij de hechting van mijn linkerborst. Verder wordt de druk steeds pijnlijker merk ik sinds een uurtje. 

 

Al met al een goede ervaring maar mag er iets persoonlijker met je omgegaan worden rondom de operatie. 

 

Nu het resultaat afwachten!

Super-verslag.... bedankt!! Gefeliciteerd...!!! :116: Op naar een spoedig herstel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Vinorosso:

Wat eigenlijk ook nog wel een minpuntje is: in de OK heb ik mijn pc helemaal niet gezien. Ook na mijn operatie niet meer...

Denk er nu pas aan. Ik kan nooit zeker weten of dr van Zele me wel geopereerd heeft haha :huh:

Omg hahaha, ik ben ook door hem geopereerd. Maar heb hem toen wel op de OK gezien. Daarna niet meer trouwens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 dagen PO en ik voel me heel goed. Ik ben begonnen met het afbouwen van de medicatie. 

 

Ik heb even gespiekt onder mijn drukverband en ik zag me toch flinke borsten!  Ik keek onderdoor dus niet vanaf boven. Mijn moeder zei ook: zozo! Nu denk ik echt wow groot maar ik kan dus eigenlijk nog niks echt zien verder. Ben zo nieuwsgierig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 9 dagen po. Ik kan alweer zoveel meer dat ik echt van mezelf rustig aan moet doen. Gisteren ben ik wat drukker geweest in het huishouden, uiteraard geen zware dingen gedaan. Maar toch merk ik dan aan het einde vd dag dat ik ineens kapot was. Toen heb ik even plat gelegen op de bank en daarna was ik weer een beetje opgeladen. Pfff..

 

Maar ik voel me dus goed :) heb nog altijd het drukverband om. Die begint wel losser te zitten dus als je die banden van elkaar weglegt dan kan je zowat heel de borst zien. En dat was echt super mooi! Groot wel maar het past nog wel zeker bij mijn lichaam heb ik het idee. Ben er zo blij mee! :D :1bouncingboobs::1big_boobs::01:

 

Mijn huid voelt wel nog heel raar aan. Het is nog gevoelloos en doof. Dus als ik eroverheen ga dan voelt het meer plastic/rubber achtig aan... En 1 tepel voel ik wel, de andere heeft nog geen gevoel. Dat komt vanzelf wel weer :)

 

Zondag ga ik mijn drukverband eraf halen. Can't wait! :D:D:D::D:DD:D:D:D::D:D:d 

 

hihiihii :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.