Ga naar inhoud

Vinorosso : 9 april 2018 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Ik ben vinorosso en ik kreeg een verzoek om mezelf voor te stellen. 

Ik heb mezelf aangemeld op dit forum omdat ik na een zwangerschap en een korte borstvoeding periode enorme hangborsten heb. Na veel gegoogle kwam ik vaak op dit forum terecht. Vandaar de aanmelding. 

Ik heb al een consult gepland, deze staat op 20 maart. Het gesprek heb ik met dr. Hawinkels in het Elkerliek ziekenhuis.  Gelukkig lees ik al veel goede ervaringen over hem. 

 

Nog wat meer over mezelf: ik ben 29 jaar, ik woon samen met mijn vriend, we hebben een zoontje van 1 en ik ben kapster. Ik heb ontzettend veel plezier in mijn werk en vind het gezwets met mijn collega’s en vrienden heerlijk. Verder hou ik vooral van wijn en sushi! Ook van heel veel ander eten :)

 

 

En ik ben neflix verslaafd :rolleyes:  

 

Doei!:D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi,

 

Ik heb ondertussen nog een afspraak gemaakt bij dr van Zele in de welnesskliniek in Belgie. Deze is op 27 feb. 

 

Ik ben 1.78 en weeg 62 kilo. Ik ben slank en heb niet veel vorm, gelukkig wel een slanke taille. Ik had voorheen altijd een 75c/d. Nu na mijn zwangerschap nog geen nieuwe bh's gekocht maar ik denk dat ik een b heb. Mijn borsten zijn erg gaan hangen, er zit nog een klein beetje volume in de vorm van een zakje. Daarboven is het erg plat. Maar er zit wel genoeg vel, is regelmatig opgerekt dankzij borstvoeding. 

 

Wat is dan het beste denken jullie, voor of achter de spier? Kan je daar überhaupt zelf voor kiezen?

Omdat ik het volume bovenin erg mis, is dan rond aan te raden ipv anatomisch?

 

Is er iemand die ongeveer dezelfde bouw en borsten heeft en foto's heeft van een vergroting tussen de 240 en 300cc?

 

Dank alvast voor het meedenken.

 

Groetjes vinorosso. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even een foto erbij gedaan waarvan ik vind dat het zo mijn borsten hadden kunnen zijn, de bovenreeks dan ;) :D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi :D

 

Ik heb vanochtend een consult gehad bij dr. van Zele in de welnesskliniek. Deze is goed bevallen en de afspraak staat op 9 april. 

Nu dus de vraag: wie kan zich vinden in dezelfde maten als dat ik heb en heeft een soortgelijke operatie gehad?

Ik heb een slappe b cup, mijn omvang is 73cm. Ik ben best lang en slank. Ik krijg high profile 330cc in mijn boobies. 

 

Wie o wie? ^_^

 

Denken jullie dat dit een natuurlijk resultaat gaat geven? Ik wil ze namelijk zeker niet te groot of te nep. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allen =)

 

Ik heb een operatie gepland op 9 april. Ik ben nog druk bezig met onderzoek doen naar de grootte van de prothese. Op het consult is 330 afgesproken. Daar sta ik nog steeds achter maar het blijft een eeuwige twijfel denk ik :unsure::D

Ik krijg high profile protheses, het merk heb ik nog nagevraagd. Dat is me niet duidelijk geworden tijdens het consult. Ik ben 1.78m en weeg 62 kilo. Mijn borsten zijn nu een hangende b cup.

 

Spannend :ph34r::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Vinorosso:

Hoi allen =)

 

Ik heb een operatie gepland op 9 april. Ik ben nog druk bezig met onderzoek doen naar de grootte van de prothese. Op het consult is 330 afgesproken. Daar sta ik nog steeds achter maar het blijft een eeuwige twijfel denk ik :unsure::D

Ik krijg high profile protheses, het merk heb ik nog nagevraagd. Dat is me niet duidelijk geworden tijdens het consult. Ik ben 1.78m en weeg 62 kilo. Mijn borsten zijn nu een hangende b cup.

 

Spannend :ph34r::lol:

 

hi welkom hier.... leuk en gefeliciteerd met je datum! Ja er staat hier veel info en veel foto's e.d. dus genoeg info.

 

Er is een besloten april-clubje. Gewoon gezellig kletshoekje en gezamelijk aftellen met alleen meiden die in april aan de beurt zijn. Als het je leuk lijkt kun je via de club April een verzoek doen om lid te worden. Misschien tot in het aprilclubje...

 

Gaat al lekker opschieten voor ons ook.... 

 

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 5-3-2018 om 10:15 zei Vinorosso:

Hoi allen =)

 

Ik heb een operatie gepland op 9 april. Ik ben nog druk bezig met onderzoek doen naar de grootte van de prothese. Op het consult is 330 afgesproken. Daar sta ik nog steeds achter maar het blijft een eeuwige twijfel denk ik :unsure::D

Ik krijg high profile protheses, het merk heb ik nog nagevraagd. Dat is me niet duidelijk geworden tijdens het consult. Ik ben 1.78m en weeg 62 kilo. Mijn borsten zijn nu een hangende b cup.

 

Spannend :ph34r::lol:

Hoi meid,

bij mij plaatst dr Parys in de wellness kliniek as dinsdag 380 cc high profile duall plane

zal ik je op de hoogte houdem als je t leuk vind? 

Ik ben 1,69 en week 72 kg heb na 3kids ook een lege b cup

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei JoyceKN:

Hoi meid,

bij mij plaatst dr Parys in de wellness kliniek as dinsdag 380 cc high profile duall plane

zal ik je op de hoogte houdem als je t leuk vind? 

Ik ben 1,69 en week 72 kg heb na 3kids ook een lege b cup

x

Hey,

Ja graag, ik ben zeer benieuwd =)

 

Spannend, je bent bijna aan de beurt. Hoe oud zijn je kinderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Vinorosso:

Hey,

Ja graag, ik ben zeer benieuwd =)

 

Spannend, je bent bijna aan de beurt. Hoe oud zijn je kinderen?

De oudste wordt 9 in april de middelste is 7 en de jongste 1jaar en 8 mnd

ja echt super spannend zit echt al in de zenuwen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2018 om 22:05 zei Vinorosso:

Ik heb even een foto erbij gedaan waarvan ik vind dat het zo mijn borsten hadden kunnen zijn, de bovenreeks dan ;) :D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

het komt steeds dichter bij voor jou! spannend, ik ben me nog aan het oriënteren maar ik voel me precies zo:|!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Twinkel:

het komt steeds dichter bij voor jou! spannend, ik ben me nog aan het oriënteren maar ik voel me precies zo:|!

 

 

 

Haha dat is niet zo fraai. Al een idee wat je wil voor resultaat?

Hoe groot ben je? En hoeveel weeg je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/2/2018 om 18:58 zei Vinorosso:

Hoi :D

 

Ik heb vanochtend een consult gehad bij dr. van Zele in de welnesskliniek. Deze is goed bevallen en de afspraak staat op 9 april. 

Nu dus de vraag: wie kan zich vinden in dezelfde maten als dat ik heb en heeft een soortgelijke operatie gehad?

Ik heb een slappe b cup, mijn omvang is 73cm. Ik ben best lang en slank. Ik krijg high profile 330cc in mijn boobies. 

 

Wie o wie? ^_^

 

Denken jullie dat dit een natuurlijk resultaat gaat geven? Ik wil ze namelijk zeker niet te groot of te nep. 

@Vinorosso Hey, ik denk dat je een mooi resultaat zal hebben rekening houdend met je lengte en gewicht zal het mooi in balans zijn. Ik heb momenteel ook lege b na borstvoeding. Ik ga bij dr Verdonck op 3/4 geopereerd worden en ga voor 295cc motiva progressive plus gel. Ik ben 1m70 en weeg 58kg. Ik vind het zo spannend en heb veel stress, ik slaap nu al amper. Persoonlijk kan ik niet wachten tot het achter de rug is, heb jij dat ook? We moeten alleszins niet meer lang wachten. We kunnen aftellen ... x

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Vinorosso:

Haha dat is niet zo fraai. Al een idee wat je wil voor resultaat?

Hoe groot ben je? En hoeveel weeg je

natuurlijke borsten die in verhouding zijn met mijn lichaam, ik draag nu een BH 80C (deze is in omtrek en cup veel te groot, heb nog geen nieuwe gekocht (deze heb ik vorige jaar juni gekocht, toen was k net 6maanden bevallen)), mijn lengte is 1.66 en mijn gewicht is 53,5kg, mijn omtrek onder de borst is 67cm (tijd voor een nieuwe bh haha)

 

Hoeveel cc heb ik dus geen idee van, wel wil ik een consult plannen bij dr van Zele, en misschien dr straten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-3-2018 om 19:47 zei femme b:

@Vinorosso Hey, ik denk dat je een mooi resultaat zal hebben rekening houdend met je lengte en gewicht zal het mooi in balans zijn. Ik heb momenteel ook lege b na borstvoeding. Ik ga bij dr Verdonck op 3/4 geopereerd worden en ga voor 295cc motiva progressive plus gel. Ik ben 1m70 en weeg 58kg. Ik vind het zo spannend en heb veel stress, ik slaap nu al amper. Persoonlijk kan ik niet wachten tot het achter de rug is, heb jij dat ook? We moeten alleszins niet meer lang wachten. We kunnen aftellen ... x

Dan wordt je nog sneller geopereerd dan ik! Spannend! Echt nog maar eventjes....

Klinkt alsof je een mooi formaat krijgt.

 

Het stomme en irritante is.. hoe meer de datum dichterbij komt hoe meer ik naar anatomische vormen ga kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-3-2018 om 20:10 zei Twinkel:

natuurlijke borsten die in verhouding zijn met mijn lichaam, ik draag nu een BH 80C (deze is in omtrek en cup veel te groot, heb nog geen nieuwe gekocht (deze heb ik vorige jaar juni gekocht, toen was k net 6maanden bevallen)), mijn lengte is 1.66 en mijn gewicht is 53,5kg, mijn omtrek onder de borst is 67cm (tijd voor een nieuwe bh haha)

 

Hoeveel cc heb ik dus geen idee van, wel wil ik een consult plannen bij dr van Zele, en misschien dr straten. 

Haha tijd voor nieuwe bh's ja. Ik ook hoor, het ziet er werkelijk niet uit.. als mensen mij zonder kleding zouden zien haha.

Al een consult gepland ondertussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist een extra consult gepland met mijn chirurg. Ik ben erg gaan twijfelen over de maat maar vooral de vorm. Ik vind het super belangrijk dat het resultaat natuurlijk is en ik ben bang dat ik dat niet duidelijk genoeg heb gezegd. Daar voel ik me nu niet goed bij en ben bang dat ik met 330cc extra high profile enorme ballonnen ga krijgen. Zeker vanwege dat extra profiel.....................

Zelf had ik, vanwege mijn nu al hangborsten en 0,0 volume aan de bovenkant van mijn borst, anatomische prothesen uit mijn hoofd gezet maar wellicht is dat toch wel natuurlijker. 

 

We gaan het vrijdag horen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Vinorosso:

Dan wordt je nog sneller geopereerd dan ik! Spannend! Echt nog maar eventjes....

Klinkt alsof je een mooi formaat krijgt.

 

Het stomme en irritante is.. hoe meer de datum dichterbij komt hoe meer ik naar anatomische vormen ga kijken.

Hoort erbij die twijfels, ik twijfel ook nog dagelijks tussen de cc’s. Zal blij zijn als de operatie achter de rug is. Welke implantaten hebben momenteel je voorkeur? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Het 2e consult was fijn. Ik had het idee dat er nu meer tijd was voor vragen. Ipv 330cc XP krijg ik nu 310HP, dus iets minder vol en minder bol. Hier voel ik me prettiger bij.

 

Vanochtend heb ik een mailtje gekregen, ik word maandag om 8 uur verwacht! Lekker vroeg dus :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Vinorosso:

Het 2e consult was fijn. Ik had het idee dat er nu meer tijd was voor vragen. Ipv 330cc XP krijg ik nu 310HP, dus iets minder vol en minder bol. Hier voel ik me prettiger bij.

 

Vanochtend heb ik een mailtje gekregen, ik word maandag om 8 uur verwacht! Lekker vroeg dus :D 

Whoowhooooo.... mooie tijd idd!! Nu echt aftellen meid..... :tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Vinorosso:

Het 2e consult was fijn. Ik had het idee dat er nu meer tijd was voor vragen. Ipv 330cc XP krijg ik nu 310HP, dus iets minder vol en minder bol. Hier voel ik me prettiger bij.

 

Vanochtend heb ik een mailtje gekregen, ik word maandag om 8 uur verwacht! Lekker vroeg dus :D 

Mega spannend.!!

Maandag mogen wij :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.